Hunter is nu live bij de VRT.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:14 schreef Cootz het volgende:
Hunter live in de avondetappe?? Dan zijn ze vast jaloers op de VRT die steeds de toppers bij Lieven van Gils aan tafel heeft...
Offtopic: Golfer wat gaaf met Ramses nog wel..quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:26 schreef golfer het volgende:
List.
Volgende week vrijdag zien we haar live optreden met Ramses en Alderliefste hier in ons dorp.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Kunnen ze die mummie niet ergens in de Middellandse zee dumpen ?
quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:05 schreef Martijn_fijn het volgende:
Jezus, dit lijkt wel Omroep Max niveau.![]()
Hij leest op, bedoelt ie.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:06 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
"Ik herken"
Niet liegen in de uitzending, Mart ...
Van Soler en Siutsou hebben we het laatste nog niet gezien. En Hunter zie ik nog wel winnen in Parijsquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:11 schreef Ericr het volgende:
Barloworld gaat nog een rit pakken volgens mij, een aanwinst voor de Tour.
Ze is pas 65 hoor.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:06 schreef Ericr het volgende:
Voor een 90 jarige ziet ze er toch nog goed uit. Ze heeft Theofiel Middelkamp nog zien fietsen lijkt me.
Ze hebben toch ook gewoon gelijk ? Rasmussen moet gewoon laten weten waar hij is. Zelfs al is dat een adres in Mexico ...quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:13 schreef Ericr het volgende:
Lekker bezig die Denen, weer een schandaal er bij zo.
Vergeet je gewoon mijn adoptierennerquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:12 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Van Soler en Siutsou hebben we het laatste nog niet gezien. En Hunter zie ik nog wel winnen in Parijs![]()
de rest is eigenlijk te zwak maar goed Thomas, Longo, Cheula enzo kunnen het wel in een vlucht proberen.
Alex hoort onder de enzo maar sorry. Van Efimkin had ik meer verwacht alvast, valt me beetje tegen tot dusver.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:14 schreef Ericr het volgende:
[..]
Vergeet je gewoon mijn adoptierennerAlex heeft al een keer in een korte ontsnapping gezeten.
De vraag is: is het echt een trainingskamp of zit hij gewoon daar omdat z'n vrouw daarvandaan komt?quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ze hebben toch ook gewoon gelijk ? Rasmussen moet gewoon laten weten waar hij is. Zelfs al is dat een adres in Mexico ...
omdat die in stuttgart dat ook daadwerkelijk hebben gezegd dat ze het wilden afblazen. Maar vandaag heeft een of andere politica in Stuttgart gezegd dat het gewoon doorgaat (aldus M. Wuyts op Sporza, is bij de NOS nog niet doorgedrongen)quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:14 schreef SixtY het volgende:
Ik weet niet of het al ter sprake is gekomen, maar waarom zegt Smeets elke keer dat het WK in stutgart misschien niet doorgaat?
beide, voor op hoogte te trainen en omdat de familie van zijn vrouw er zit. Hij zit er vooral in de winter. Door het jaar woont hij aan het garda meer (of was het het como meer)quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:16 schreef Cootz het volgende:
[..]
De vraag is: is het echt een trainingskamp of zit hij gewoon daar omdat z'n vrouw daarvandaan komt?
zal Rasmussen weinig interesseren. Op een WK of OS heeft die sowieso al niks te zoeken.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:15 schreef FredWielergek het volgende:
rare timing van de deense bond, leidt rasmussen af
Zelfs al zit hij daar omdat z'n vrouw daar vandaan komt, als een sportbond je wil controleren moet ze dat toch op elk moment kunnen ?quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:16 schreef Cootz het volgende:
[..]
De vraag is: is het echt een trainingskamp of zit hij gewoon daar omdat z'n vrouw daarvandaan komt?
Hij wilde toch volgend jaar voor het MTB goud gaan ?quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:18 schreef Bartoli het volgende:
[..]
zal Rasmussen weinig interesseren. Op een WK of OS heeft die sowieso al niks te zoeken.
mja maar MTB'en heeft hij al een aantal jaren niet meer gedaan. Denk niet dat hij het niveau van 1999 nog zou halen toen hij wereldkampioen werdquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:18 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Hij wilde toch volgend jaar voor het MTB goud gaan ?
maakt niet uit, hij was dat wel van plan , en dit zal hem wel steken denk ikquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:20 schreef Bartoli het volgende:
[..]
mja maar MTB'en heeft hij al een aantal jaren niet meer gedaan. Denk niet dat hij het niveau van 1999 nog zou halen toen hij wereldkampioen werd
Ze is toch zangeresquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:21 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Nu gaat die mummie nog zingen ook ...![]()
Ze doet Piaf na en zingt net zo als Piaf zong.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:21 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Naast een nieuw gezicht is ze blijkbaar toch ook aan een nieuwe stem toe ...
Als ze nou gelijk ook doet wat Piaf nu doet, zijn we daar ook weer vanaf.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze doet Piaf na en zingt net zo als Piaf zong.
Cultuurbarbaren.
Haha, ja, zou ze inderdaad ook zingen in plaats van Dalida?quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:22 schreef Ericr het volgende:
Laat ze straks even dat kutlied van Dalida verneuken, kijken of Mart dan nog steeds lacht.
Zal het niet meemaken, als Mart zijn glas heft gaat bij mij altijd een andere zender op. Dalidaquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:23 schreef Cootz het volgende:
[..]
Haha, ja, zou ze inderdaad ook zingen in plaats van Dalida?
Ze deed best goed vind ik ook..quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:24 schreef BVO het volgende:
Ah, zo slecht deed ze het niet toch....
Daarvoor hebben we Cultura, wanneer gaan ze weer terug naar de roots? Een programma over wielrennen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:27 schreef BVO het volgende:
Het is een bijzondere uitzending.
ja paar zinnen voor de rest wordt hij nergens bij betrokkenquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:27 schreef Cootz het volgende:
Heeft van Gerwen al wat gezegd?
Die loopt zo weg denk ikquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:27 schreef Cootz het volgende:
ja dat vind ik meest interessante figuurquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:27 schreef Cootz het volgende:
ow nee? ik ken nog wel wat andere ploegen die minder hebben laten zienquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:30 schreef kassenbouwer het volgende:
Die Van Gerwen heeft ook wel wat uit te leggen. De hele Tour nog niks gezien van Milram...
Denk je dat Marft daar een vraag over gat stellen ?quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:30 schreef kassenbouwer het volgende:
Die Van Gerwen heeft ook wel wat uit te leggen. De hele Tour nog niks gezien van Milram...
Je hebt helemaal gelijk. De Tour heeft ook niets met het Franse cultuurgoed en tradities te maken, evenals het chanson.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:28 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Wat kan ons het Franse chanson schelen , dit is de Tour
Voigt wint de Deutschland Tour en nu komt die geen berg meer overquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:32 schreef FredWielergek het volgende:
tja, die voigt die ooit wat in de grond heeft verstopt..
quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:32 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Kijk daar Jens "We gooien al onze doping in een grote put en graven die na de dopingtour van '98 weer op" Voigt
och hij heeft een keer geexperimenteerdquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:36 schreef Ericr het volgende:
Ah onze grootste leugenaar. Maar het is wel een lieve jongen.
Gerrie werkt samen met eentje bedoelt diequote:Op donderdag 19 juli 2007 23:39 schreef kassenbouwer het volgende:
Leg eens uit? Is die Van Gerwen vroeger ook een dopingzondaar geweest?
De man zit al sinds Maurice Garin in de wielersport, die kent het klappen van de zweep nu wel.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:39 schreef kassenbouwer het volgende:
Leg eens uit? Is die Van Gerwen vroeger ook een dopingzondaar geweest?
Ja, dat geldt natuurlijk voor bijna elke ploegleider...quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:40 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Gerrie werkt samen met eentje bedoelt die![]()
Ach Cannabis staat ook nog steeds op de dopinglijst.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:37 schreef Bartoli het volgende:
[..]
och hij heeft een keer geexperimenteerd![]()
Niet te vergeten dat er ook nog pak em 'r beet 50 vrouwen worden verkrachtquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:41 schreef Ericr het volgende:
In Zuid Afrika worden nu gewoon weer 30 man op een avond vermoord in Johannesburg, Hans.
En dan wordt er in 500 huizen ingebroken (ervaringsdeskundige...).quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Niet te vergeten dat er ook nog pak em 'r beet 50 vrouwen worden verkracht
Mosselen in de witte wijn misschien ...quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:43 schreef tong80 het volgende:
Jean zou zelf nooit een item maken over eten
Mij iets teveel varkensvlees erin.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:43 schreef Againzender het volgende:
Cassoulet is wel erg lekker op een koudere dag
quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:46 schreef Falco het volgende:
Ik keek vandaag niet, is de herhaling de moeite waard?
Il Fausto.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:47 schreef Mr_Memory het volgende:
FF een vraagje, tijdens de leader van Jean Nelissen, zie je altijd die renner die een grote sigaar rookt, wie is dat?
Ik vind dat echt een geweldig stukje.![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze doet Piaf na en zingt net zo als Piaf zong.
Cultuurbarbaren.
Nogal ja.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:47 schreef Bruce117 het volgende:
matige uitzending
Een item met lege flessen is ook niet zo interessant anders...quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:43 schreef tong80 het volgende:
Jean zou zelf nooit een item maken over eten
Dit forum zit vol met jonge hongerige wolven die de gevestigde orde graag van de troon willen stoten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:01 schreef maril het volgende:
Ik heb genoten maar ja ik ben een Liesbeth List fan, ik begrijp trouwens de "haat"bij mensen hier niet, voor oudere mensen {Liesbeth, Jean Mart ect ect), jullie mogen hopen dat jullie op die leeftijd nog zo aktief kunnen zijn.
en het gaat dus hoofdzakelijk weer niet over de sport zelf . Wat boeit ons de politiek tijdens de Tour? juist ja geen holquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:08 schreef maril het volgende:
Morgen in de avondetappe is te gast oa Wouke van Scherrenburg
zij woont in Frankrijk. Ze is oud-politiek
verslaggeefster en legt uit wat haar
zo aantrekt aan de Franse cultuur.
Nou de meeste hier hoeven dus niet te kijken want zij is ook op leeftijd, tis maar dat jullie het weten, ik verheug mij erop, maar ja ik ben dan ook een oud wijf volgens FOK begrippen.
Jean : "Waar is de fles?"quote:
Het omgekeerde is het geval, wat onbekende politieke onbenullen willen zichzelf graag profileren door erheen te gaan.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:16 schreef Bartoli het volgende:
[..]
en het gaat dus hoofdzakelijk weer niet over de sport zelf . Wat boeit ons de politiek tijdens de Tour? juist ja geen hol
Ik heb een vermoeden dat ik ook niet zit te wachten op Wouke, maar misschien worden we vanavond aangenaam verrast.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:16 schreef Bartoli het volgende:
[..]
en het gaat dus hoofdzakelijk weer niet over de sport zelf . Wat boeit ons de politiek tijdens de Tour? juist ja geen hol
Kijk, dat is dan wel weer OK, maar op List die iets over franse chansons uit gaat leggen, of op een politiek verslaggeefster die gaat uitleggen wat haar trekt in de franse cultuur, zit ik niet te wachten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 07:36 schreef Bruce117 het volgende:
Op zich is vind ik het wel leuk dat er ook niet sporters uitgenodigd worden.
Er zijn er in de afgelopen jaren toch wel een aantal geweest waarvan bleek dat ze veel interesse hadden voor de sport en er ook best nog wel wat van af wisten.
oud- wielrenner Ludo Dierckxsens komt ookquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:08 schreef maril het volgende:
verslaggeefster en legt uit wat haar
zo aantrekt aan de Franse cultuur.
Nou de meeste hier hoeven dus niet te kijken want zij is ook op leeftijd, tis maar dat jullie het weten, ik verheug mij erop, maar ja ik ben dan ook een oud wijf volgens FOK begrippen.
Die was gisteren al op één te gast.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:03 schreef maril het volgende:
[..]
oud- wielrenner Ludo Dierckxsens komt ook
Hij is dus flink aan het bijverdienen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:08 schreef maril het volgende:
En vanavond op nederland 1
Hij is in de contreien zullen we maar zeggen, maar ik vind het een leuke eerlijke kerel en ben benieuwd.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:09 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hij is dus flink aan het bijverdienen.
Ja, elke avond voor 3 seconden in beeldquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:47 schreef Eduard37 het volgende:
Jammer. Zit Jean de hele tour eigenlijk in hetzelfde hotel? Zijn bijrol is opvallend. Als die nog kan praten waarom wordt die dan ergens in een hotel gezet? Waarom reist hij niet mee met Mart? Waarom zit die niet gewoon aan tafel bij Mart elke avond?
In een hotelquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:47 schreef Eduard37 het volgende:
Jammer. Zit Jean de hele tour eigenlijk in hetzelfde hotel? Zijn bijrol is opvallend. Als die nog kan praten waarom wordt die dan ergens in een hotel gezet? Waarom reist hij niet mee met Mart? Waarom zit die niet gewoon aan tafel bij Mart elke avond?
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
In een hotel![]()
Jean zit ergens in zijn stamcafé waar ze dat hebben opgenomen toen hij nog wat nuchter was ...
En waarom hij niet meegaat is wel duidelijk denk ik. Stel je trouwens voor wat dat zou kosten aan medische begeleiding en drankverbruik(alsof Jean uberhaupt om 23h 's avonds nog in een toestand om aan te zien zou zijn)
Wat denk je zelf als je hem daar zo aan dat tafeltje ziet zittenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:55 schreef Eduard37 het volgende:
Waarom is die zo ver afgezakt dan?
Twee liter jenever per dag, maar hij is geen alcoholist, want hij kan elk moment stoppen en drinkt voor de gezelligheid.quote:
En als ie wil loopt hij nog zonder probleem de marathon. Alleen wil ie al jaren niet meerquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:59 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Twee liter jenever per dag, maar hij is geen alcoholist, want hij kan elk moment stoppen en drinkt voor de gezelligheid.
Hmmmm, misschien heeft het wel zijn redenen. Waarom komt er geen diepte intervieuw met die man. Lijkt mij wel interessant.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:59 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Twee liter jenever per dag, maar hij is geen alcoholist, want hij kan elk moment stoppen en drinkt voor de gezelligheid.
In twee dagen lukt hem dat vast wel, ja. Kan 'ie er meteen een kroegentocht van maken.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:00 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
En als ie wil loopt hij nog zonder probleem de marathon. Alleen wil ie al jaren niet meer![]()
De enige diepte die Jean nog bereikt is die van z'n glas, denk ik. Maar wat de reden is ? Jean is gewoon een alcoholist. En dat is gewoon een ziekte ...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:00 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Hmmmm, misschien heeft het wel zijn redenen. Waarom komt er geen diepte intervieuw met die man. Lijkt mij wel interessant.
Die broer schijn een betere wielrenner te zijn geweest als Michael, alleen hij heeft niet doorgezet, ik geloof om een vrouw tot ergenis van Michael, zoiets staat mij bij.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:58 schreef Perico het volgende:
De broer van Michael Boogerd past prima bij de vader van Dennis van der Geest... en de moeder van Chiappucci.
Allemaal non-gasten.
En het is zeker altijd gezellig?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:59 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die is toch van "Mens ga toch koken"quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:08 schreef maril het volgende:
verslaggeefster
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:26 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
En het is zeker altijd gezellig?
Matige tvp ga ff aflevering van gister kijke
[..]
Die is toch van "Mens ga toch koken"
Meen je niet. Tjezussssssssssssssssssss moet niet gekker worden. Moeten we daarnaar luisteren.....................quote:
Volgens mij zouden pakweg een van die twee gasten die "Holland Sport" doen dat op z'n minst even goed doen als Mart ...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:47 schreef horstjan het volgende:
De avondetappe is het enige tv programma waar ik voor opblijf, Ik ben een Mart Smeetsfan.
Niet omdat hij onfeilbaar is, maar hij schept altijd een sfeertje dat voor een brede laag van de kijkers goed te pruimen is. Als wielrenner denken en begrijpen zal hij nooit helemaal, maar daarvoor moet je hebben meegereden. ER IS MOMENTEEL GEEN BETERE.
Uiteraard, elke broer die gestopt is beter dan z'n aan de top zittende broerquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:01 schreef maril het volgende:
[..]
Die broer schijn een betere wielrenner te zijn geweest als Michael, alleen hij heeft niet doorgezet, ik geloof om een vrouw tot ergenis van Michael, zoiets staat mij bij.
Matthijs van Nieuwkerk en Mart Smeets zijn eigenlijk dezelfde persoon alleen is de een wat jonger. Die twee samen aan een tafel is trouwens water en vuurquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:50 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Volgens mij zouden pakweg een van die twee gasten die "Holland Sport" doen dat op z'n minst even goed doen als Mart ...
Ja en Wilfried de Jong heeft net zoveel verstand van fietsen als een koe van spruitjesplukken.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:01 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Matthijs van Nieuwkerk en Mart Smeets zijn eigenlijk dezelfde persoon alleen is de een wat jonger. Die twee samen aan een tafel is trouwens water en vuur
Maar Matthijs heeft al zoveel te doen...
Dus wat is dan het verschil met Mart precies ?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:05 schreef horstjan het volgende:
[..]
Ja en Wilfried de Jong heeft net zoveel verstand van fietsen als een koe van spruitjesplukken.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:05 schreef horstjan het volgende:
[..]
Ja en Wilfried de Jong heeft net zoveel verstand van fietsen als een koe van spruitjesplukken.
het is wel mathijs zijn groote voorbeeld. (nu is mathijs als presentator / host ook wel aardig overhyped en tekortschietend in kwaliteit. Hij kan het alleen verbloemen binnen het format van DWDD).quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:03 schreef BVO het volgende:
Mart en Matthijs samen is altijd wel gezellig inderdaad.
En dit uit de mond van een ex-tourrenner.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:05 schreef horstjan het volgende:
[..]
en ook van Het gesprek op de Lekquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:26 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
En het is zeker altijd gezellig?
Matige tvp ga ff aflevering van gister kijke
[..]
Die is toch van "Mens ga toch koken"
Mathijs is dus een puur presentator en heeft zich nooit in de sport verdiept behalve dan voor zijn werk bij HS, Smeets heeft de tour al35 jaar gevolgd ook dat zegt toch iets, en wat werken betreft ook, hij haalt na de aflevering de kabels en de cameras weer naar binnen daar voelt hij zich niet te groot voor. hij helpt zijn collega,s, ps dit wist ik niet eens totdat ik een column van Bart Haring las die er was geweest. zie afl Rob Harmeling.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:32 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
het is wel mathijs zijn groote voorbeeld. (nu is mathijs als presentator / host ook wel aardig overhyped en tekortschietend in kwaliteit. Hij kan het alleen verbloemen binnen het format van DWDD).
En een nieuw "doping-verhaal" over Rasmussen.quote:
Ah, is die van Tour 2007 gisteren (superaflevering met Ludo was datquote:
Ik baal daar zo van , Het is opzich een leuke tour ,maar inderdaad schijnt het om macht van de hoge heren te wezen , waar de renners geen enkele inbreng in hebbenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:45 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
En een nieuw "doping-verhaal" over Rasmussen.
Ik ga er wel van uit dat Wuyts het beter zal doen als dat watje wat er nu zit. Ook al geilt hij op Tommeke.dat vergeef ik hem(is hij getrouwd?)quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:46 schreef misteriks het volgende:
Wat zal wuyts jaloers zijn op smeets nu; mocht wuyts de avondetappe verzorgen kreeg je waarschijnlijk keiharde porno op de staatstelevisie..
Wuyts is echt geen man om in zo'n programma te zitten. Ze hadden daar zoals drie jaar terug gewoon Paul D'Hoore moeten zetten (die al een keer te gast was in deze reeks weliswaar) , maar die zal't wel te druk hebben met beleggen en speculeren op de beurs ...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:50 schreef maril het volgende:
[..]
Ik ga er wel van uit dat Wuyts het beter zal doen als dat watje wat er nu zit. Ook al geilt hij op Tommeke.dat vergeef ik hem(is hij getrouwd?)![]()
goeie vraag! volgens mij is wuyts idd een bejaarde flikkerquote:
Wuyts heeft een erg mooie vrouw die ook nog eens een stukje jonger is dan hem hoor ...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:01 schreef misteriks het volgende:
[..]
goeie vraag! volgens mij is wuyts idd een bejaarde flikker![]()
en heeft 2 kinderen geloof ikquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:03 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Wuyts heeft een erg mooie vrouw die ook nog eens een stukje jonger is dan hem hoor ...![]()
ik geloof er geen reet van.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:04 schreef FredWielergek het volgende:
weer een beschuldiging tegen rasmussen! zie link boven
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ludo. De enige renner waarvan elke wielerliefhebber hem desnoods zelf een spuit had willen zetten als hij erdoor eindelijk eens een koers had kunnen winnen ...
verbaasd me dat hij de naam van Txurruka nog enigszins normaal kon uitsprekenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dan geef ik u de naam van de ander : Pieriek Frewwwiggo![]()
en zometeen: ''dan kunt u naar ww jongens, wat is het. Ik weet het niet zo goed. www.nnooss. dat vindt u wel ''quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dan geef ik u de naam van de ander : Pieriek Frewwwiggo![]()
mart en kritisch doorvragen?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:22 schreef tong80 het volgende:
'Woukje hje bent parlementair journaiste, wast is je objectieviteit waard nu je reclame maaklt op TV voorr een bank ?'
Ga koken stoephoer
jij geilt op die oorbel op subtiele plaats?quote:
Lequatre is een fransoosquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:27 schreef FredWielergek het volgende:
vreemnd dat lequatre wel clementie kreeg en clement nu niet
Lequatre was dan ook zwaar gevallen en nooit meer teruggekeerd in het peloton, bij Clement kwam hij eigenlijk nog terug in het peloton en waaide er nadien terug uit.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:27 schreef FredWielergek het volgende:
vreemnd dat lequatre wel clementie kreeg en clement nu niet
Bwah, Clement rijdt ook voor een Franse ploeg, dus op dat vlak ...quote:
dus?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Lequatre was dan ook zwaar gevallen en nooit meer teruggekeerd in het peloton, bij Clement kwam hij eigenlijk nog terug in het peloton en waaide er nadien terug uit.
Mja, flauw hoor. De leukste zenden ze niet uitquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:29 schreef tong80 het volgende:
'Ach mens ga koken ' zei Pim dat laten ze niet zien
45 minuten maar kon sowieso de dag erna niet meer startenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:29 schreef TargaFlorio het volgende:
Hoeveel was de FRANSMAN te laat?
ow Mart, wat een vaart wat een vaartquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:32 schreef tong80 het volgende:
Ze moet een keer door een echte vent geneukt worden. Dat ze zegt : 'Cipolinni ga door de finish is er nog niet'
Maar dat kennen dit soort wijven niet. Ik durf te wedden dat haar man een kop kleiner is.
yep! het is wachten; binnen 10 jaar mag devolder daar zitten; maar met een grandiozer palmaresquote:
In de Belgische klassiekers was het steevast bij het begin van de uitzending "dames en heren we hebben een aanvaller, zijn naaam u raad het al Ludo Dierckxsens "quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:37 schreef tong80 het volgende:
Voor de jongeren. Ludo ging zelfs in de aanval aan de voet van de Alpe D'Huez
Ludo was een held of die nu geslikt heeft of niet. Ludo is tenminste geen achterlijke kwal zoals riri dat isquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:39 schreef golfer het volgende:
Ludo was gewoon een slikker zoals het merendeel van het peleton in die tijd.
Zo'n held vind ik hem niet.
Wie dan wel uit die tijd Eddy Bouwmans was de enige die niet sliktequote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:39 schreef golfer het volgende:
Ludo was gewoon een slikker zoals het merendeel van het peleton in die tijd.
Zo'n held vind ik hem niet.
ik hoor hem wel maar ik zie hem niet ? zoietsquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:41 schreef Bruce117 het volgende:
Let je 2 seconde niet op, heb je Jean gemist
Ludo is inderdaad het sumum van het uitstervende flandrien-ras... Hij is nog van de tijd dat koers koers was...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:37 schreef tong80 het volgende:
wat voor jasje had hij aan?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:41 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ik hoor hem wel maar ik zie hem niet ? zoiets![]()
Doodgegaan aan de dopequote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:40 schreef FredWielergek het volgende:
wat heeft dit met wielrennen te maken?
Inderdaadquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:41 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ik hoor hem wel maar ik zie hem niet ? zoiets![]()
We zijn ooit eens in de Omloop het Volk op de allereerste helling van de dag met een spandoek gaan staan "HIER AANVALLEN LUDO !" En jawel, weg was hij !quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:37 schreef tong80 het volgende:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:42 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
We zijn ooit eens in de Omloop het Volk op de allereerste helling van de dag met een spandoek gaan staan "HIER AANVALLEN LUDO !" En jawel, weg was hij !![]()
ik ook, vandaar de vraagquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:42 schreef Bartoli het volgende:
[..]
weet ik niet, ik hoorde hem wel maar zag hem niet![]()
Ludo was in zijn profcarriere in ieder geval populairder dan Boonenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:47 schreef FredWielergek het volgende:
ludo lijkt me een ideale schoonzoon
Nederland is toch net een erg chauvinistisch land ? Bekijk de Oranje-toestanden maar eens op het voetbal of de OS of op 'Koninginnedag'quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:47 schreef tong80 het volgende:
Ze doet alsof wijj onze sporthelden niet eren.
Had ze maar een onverzekerde woonboot gehad in 88
Elk land is chauvinistisch.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Nederland is toch net een erg chauvinistisch land ? Bekijk de Oranje-toestanden maar eens op het voetbal of de OS of op 'Koninginnedag'
Dé mooiste anekdote die ik meemaakte met Ludo is de volgende:quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:48 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ludo was in zijn profcarriere in ieder geval populairder dan Boonen![]()
Jullie zenden het tennis pas uit sinds Henin en Clijsters.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Nederland is toch net een erg chauvinistisch land ? Bekijk de Oranje-toestanden maar eens op het voetbal of de OS of op 'Koninginnedag'
Dat is de televisie , ik heb het over het publiek ...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jullie zenden het tennis pas uit sinds Henin en Clijsters.
Jullie draperen jezelf in het underdogsyndroom. Kunnen wij er wat aan doen dat we Olympisch kampieoen volleybal worden en 2 van de beste tien voetballers ooit hebben gehad.
Ik zou de naam Tom Boonen wel gequote willen hebben per etaape bij jullie
Ludo is de Eddy Wally vd koersquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dé mooiste anekdote die ik meemaakte met Ludo is de volgende:
Op het podium van de start van de Ronde vna Vlaanderen staat Museeuw bij Wuyts , voor hem op de markt tienduizenden toeschouwers, in de zijstraten nog eens een veelvoud ervan. Museeuw doet zijn laatste Ronde en Wuyts is hem aan het interviewen. Opeens klinkt er vanuit de zijstraat een gejoel los, dat meteen overgenomen werd door de volledige markt; "Ludo ! Ludo ! Ludo !" daar was de échte volksheld des Vlaanderens in aantocht en Museeuw kon afdruipen ...
Ludo was hét ultieme voorbeeld van de heldhaftige loser. En niks dat meer aanslaat in Vlaanderen dan dat ...quote:
preciesquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:54 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ludo was hét ultieme voorbeeld van de heldhaftige loser. En niks dat meer aanslaat in Vlaanderen dan dat ...
Nogmaals ik kan niet tegen dit soort wijven. Waarom gaat ze daar zitten ? Ze heeft totaal geen ide waar het omgaat. Ze is Parlemenraireir journaliste geworden omdat daaar de camera's staan.quote:
men is merckx hier nog niet vergeten hoor. Belgen zijn verwend dat hun favoriete sport ook de beste vd wereld heeft opgeleverdquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jullie zenden het tennis pas uit sinds Henin en Clijsters.
Jullie draperen jezelf in het underdogsyndroom. Kunnen wij er wat aan doen dat we Olympisch kampieoen volleybal worden en 2 van de beste tien voetballers ooit hebben gehad.
Ik zou de naam Tom Boonen wel gequote willen hebben per etaape bij jullie
I cheetah all the time !quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alsof Ben Johnson een reclamefilmpje maakt voor het antiedopingsfonds
Helemaal gelijkquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:02 schreef bolivian het volgende:
De stoemper Ludo!
Samen met Tafi ongetwijfeld de mooiste renner ooit!
Picsquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:03 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Wuyts heeft een erg mooie vrouw die ook nog eens een stukje jonger is dan hem hoor ...![]()
Ik dacht ook al, Mart heeft weer een leuke nacht voor de boegquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:02 schreef golfer het volgende:
Wat een schattig lief mens is het toch die Wouke.![]()
Mart ziet haar ook helemaal zitten, met z'n koosnampjes voor haar als het 'grote blonde beest'
Helaas is ze niet van het niveau Ria Visser.
Ik vind haar beter als Riaquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:02 schreef golfer het volgende:
Wat een schattig lief mens is het toch die Wouke.![]()
Mart ziet haar ook helemaal zitten, met z'n koosnampjes voor haar als het 'grote blonde beest'
Helaas is ze niet van het niveau Ria Visser.
Die jankerd die de Giro verliet na op doping te zijn betraptquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:56 schreef misteriks het volgende:
[..]
men is merckx hier nog niet vergeten hoor. Belgen zijn verwend dat hun favoriete sport ook de beste vd wereld heeft opgeleverd![]()
Moeilijk hoor, zijn liefde voor Karen is heel puur, en ook trouw.en dat is voor Mart heel wat.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:04 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik dacht ook al, Mart heeft weer een leuke nacht voor de boeg
Joost begint altijd met Belgische voorbeelden. Ik riposteer dan.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:11 schreef golfer het volgende:
Tong, waarom maak je er elke avond weer een Nederland-België van in dit topic?![]()
Voel je jezelf als Brabander dan toch een gemankeerde Belg en had je er liever een echte willen zijn?![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:11 schreef golfer het volgende:
Tong, waarom maak je er elke avond weer een Nederland-België van in dit topic?![]()
Voel je jezelf als Brabander dan toch een gemankeerde Belg en had je er liever een echte willen zijn?![]()
Ik zie Nilis geen 4 punten pakken op de Cote de Niemendallekensquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:07 schreef tong80 het volgende:
Jullie hebben in Belgi:e de beste Belg ooit niet op zijn waarde benut.
We mogen onze handje dichtknijpen dat er nog renners zoals Ludo en Devolder zijnquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:39 schreef misteriks het volgende:
[..]
yep! het is wachten; binnen 10 jaar mag devolder daar zitten; maar met een grandiozer palmares![]()
Nillis was in nederland inderdaad popu ipv zijn eigen land, maar wat heeft het met de tour van doe ,lieverdquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:07 schreef tong80 het volgende:
Jullie hebben in Belgi:e de beste Belg ooit niet op zijn waarde benut.
Nilis was in tranen toen ie in 95 het jaar dat Ajax de wereld veroverde gekozen werd tot beste speler
Ceulemans was een betere voetballer dan Gullity. Maar niemand kent in het buitenland Ceulemans terwijl Gullit een grootheid is. Jullie doen iets verkeerd.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:18 schreef misteriks het volgende:
[..]
Ik zie Nilis geen 4 punten pakken op de Cote de Niemendallekens![]()
Laat staan dat je Nilis met Merckx durft te vergelijkenDa's hetzelfde als Heineken in een bier topic vermelden
![]()
![]()
Okè ik begrijp het nu Joost zuigt inderdaad wat dat betrefd,terwijl hij toch ver boven dit moet staan, geen land als begië die zo gaaf is in uitslagen.mon dieu, het is toch geweldig wat jullie Belgen doen?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Joost begint altijd met Belgische voorbeelden. Ik riposteer dan.
Wees even selectief verontwaardigd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |