quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ludo. De enige renner waarvan elke wielerliefhebber hem desnoods zelf een spuit had willen zetten als hij erdoor eindelijk eens een koers had kunnen winnen ...
verbaasd me dat hij de naam van Txurruka nog enigszins normaal kon uitsprekenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dan geef ik u de naam van de ander : Pieriek Frewwwiggo![]()
en zometeen: ''dan kunt u naar ww jongens, wat is het. Ik weet het niet zo goed. www.nnooss. dat vindt u wel ''quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dan geef ik u de naam van de ander : Pieriek Frewwwiggo![]()
mart en kritisch doorvragen?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:22 schreef tong80 het volgende:
'Woukje hje bent parlementair journaiste, wast is je objectieviteit waard nu je reclame maaklt op TV voorr een bank ?'
Ga koken stoephoer
jij geilt op die oorbel op subtiele plaats?quote:
Lequatre is een fransoosquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:27 schreef FredWielergek het volgende:
vreemnd dat lequatre wel clementie kreeg en clement nu niet
Lequatre was dan ook zwaar gevallen en nooit meer teruggekeerd in het peloton, bij Clement kwam hij eigenlijk nog terug in het peloton en waaide er nadien terug uit.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:27 schreef FredWielergek het volgende:
vreemnd dat lequatre wel clementie kreeg en clement nu niet
Bwah, Clement rijdt ook voor een Franse ploeg, dus op dat vlak ...quote:
dus?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Lequatre was dan ook zwaar gevallen en nooit meer teruggekeerd in het peloton, bij Clement kwam hij eigenlijk nog terug in het peloton en waaide er nadien terug uit.
Mja, flauw hoor. De leukste zenden ze niet uitquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:29 schreef tong80 het volgende:
'Ach mens ga koken ' zei Pim dat laten ze niet zien
45 minuten maar kon sowieso de dag erna niet meer startenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:29 schreef TargaFlorio het volgende:
Hoeveel was de FRANSMAN te laat?
ow Mart, wat een vaart wat een vaartquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:32 schreef tong80 het volgende:
Ze moet een keer door een echte vent geneukt worden. Dat ze zegt : 'Cipolinni ga door de finish is er nog niet'
Maar dat kennen dit soort wijven niet. Ik durf te wedden dat haar man een kop kleiner is.
yep! het is wachten; binnen 10 jaar mag devolder daar zitten; maar met een grandiozer palmaresquote:
In de Belgische klassiekers was het steevast bij het begin van de uitzending "dames en heren we hebben een aanvaller, zijn naaam u raad het al Ludo Dierckxsens "quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:37 schreef tong80 het volgende:
Voor de jongeren. Ludo ging zelfs in de aanval aan de voet van de Alpe D'Huez
Ludo was een held of die nu geslikt heeft of niet. Ludo is tenminste geen achterlijke kwal zoals riri dat isquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:39 schreef golfer het volgende:
Ludo was gewoon een slikker zoals het merendeel van het peleton in die tijd.
Zo'n held vind ik hem niet.
Wie dan wel uit die tijd Eddy Bouwmans was de enige die niet sliktequote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:39 schreef golfer het volgende:
Ludo was gewoon een slikker zoals het merendeel van het peleton in die tijd.
Zo'n held vind ik hem niet.
ik hoor hem wel maar ik zie hem niet ? zoietsquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:41 schreef Bruce117 het volgende:
Let je 2 seconde niet op, heb je Jean gemist
Ludo is inderdaad het sumum van het uitstervende flandrien-ras... Hij is nog van de tijd dat koers koers was...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:37 schreef tong80 het volgende:
wat voor jasje had hij aan?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:41 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ik hoor hem wel maar ik zie hem niet ? zoiets![]()
Doodgegaan aan de dopequote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:40 schreef FredWielergek het volgende:
wat heeft dit met wielrennen te maken?
Inderdaadquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:41 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ik hoor hem wel maar ik zie hem niet ? zoiets![]()
We zijn ooit eens in de Omloop het Volk op de allereerste helling van de dag met een spandoek gaan staan "HIER AANVALLEN LUDO !" En jawel, weg was hij !quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:37 schreef tong80 het volgende:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:42 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
We zijn ooit eens in de Omloop het Volk op de allereerste helling van de dag met een spandoek gaan staan "HIER AANVALLEN LUDO !" En jawel, weg was hij !![]()
ik ook, vandaar de vraagquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:42 schreef Bartoli het volgende:
[..]
weet ik niet, ik hoorde hem wel maar zag hem niet![]()
Ludo was in zijn profcarriere in ieder geval populairder dan Boonenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:47 schreef FredWielergek het volgende:
ludo lijkt me een ideale schoonzoon
Nederland is toch net een erg chauvinistisch land ? Bekijk de Oranje-toestanden maar eens op het voetbal of de OS of op 'Koninginnedag'quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:47 schreef tong80 het volgende:
Ze doet alsof wijj onze sporthelden niet eren.
Had ze maar een onverzekerde woonboot gehad in 88
Elk land is chauvinistisch.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Nederland is toch net een erg chauvinistisch land ? Bekijk de Oranje-toestanden maar eens op het voetbal of de OS of op 'Koninginnedag'
Dé mooiste anekdote die ik meemaakte met Ludo is de volgende:quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:48 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ludo was in zijn profcarriere in ieder geval populairder dan Boonen![]()
Jullie zenden het tennis pas uit sinds Henin en Clijsters.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Nederland is toch net een erg chauvinistisch land ? Bekijk de Oranje-toestanden maar eens op het voetbal of de OS of op 'Koninginnedag'
Dat is de televisie , ik heb het over het publiek ...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jullie zenden het tennis pas uit sinds Henin en Clijsters.
Jullie draperen jezelf in het underdogsyndroom. Kunnen wij er wat aan doen dat we Olympisch kampieoen volleybal worden en 2 van de beste tien voetballers ooit hebben gehad.
Ik zou de naam Tom Boonen wel gequote willen hebben per etaape bij jullie
Ludo is de Eddy Wally vd koersquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dé mooiste anekdote die ik meemaakte met Ludo is de volgende:
Op het podium van de start van de Ronde vna Vlaanderen staat Museeuw bij Wuyts , voor hem op de markt tienduizenden toeschouwers, in de zijstraten nog eens een veelvoud ervan. Museeuw doet zijn laatste Ronde en Wuyts is hem aan het interviewen. Opeens klinkt er vanuit de zijstraat een gejoel los, dat meteen overgenomen werd door de volledige markt; "Ludo ! Ludo ! Ludo !" daar was de échte volksheld des Vlaanderens in aantocht en Museeuw kon afdruipen ...
Ludo was hét ultieme voorbeeld van de heldhaftige loser. En niks dat meer aanslaat in Vlaanderen dan dat ...quote:
preciesquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:54 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ludo was hét ultieme voorbeeld van de heldhaftige loser. En niks dat meer aanslaat in Vlaanderen dan dat ...
Nogmaals ik kan niet tegen dit soort wijven. Waarom gaat ze daar zitten ? Ze heeft totaal geen ide waar het omgaat. Ze is Parlemenraireir journaliste geworden omdat daaar de camera's staan.quote:
men is merckx hier nog niet vergeten hoor. Belgen zijn verwend dat hun favoriete sport ook de beste vd wereld heeft opgeleverdquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jullie zenden het tennis pas uit sinds Henin en Clijsters.
Jullie draperen jezelf in het underdogsyndroom. Kunnen wij er wat aan doen dat we Olympisch kampieoen volleybal worden en 2 van de beste tien voetballers ooit hebben gehad.
Ik zou de naam Tom Boonen wel gequote willen hebben per etaape bij jullie
I cheetah all the time !quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alsof Ben Johnson een reclamefilmpje maakt voor het antiedopingsfonds
Helemaal gelijkquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:02 schreef bolivian het volgende:
De stoemper Ludo!
Samen met Tafi ongetwijfeld de mooiste renner ooit!
Picsquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:03 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Wuyts heeft een erg mooie vrouw die ook nog eens een stukje jonger is dan hem hoor ...![]()
Ik dacht ook al, Mart heeft weer een leuke nacht voor de boegquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:02 schreef golfer het volgende:
Wat een schattig lief mens is het toch die Wouke.![]()
Mart ziet haar ook helemaal zitten, met z'n koosnampjes voor haar als het 'grote blonde beest'
Helaas is ze niet van het niveau Ria Visser.
Ik vind haar beter als Riaquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:02 schreef golfer het volgende:
Wat een schattig lief mens is het toch die Wouke.![]()
Mart ziet haar ook helemaal zitten, met z'n koosnampjes voor haar als het 'grote blonde beest'
Helaas is ze niet van het niveau Ria Visser.
Die jankerd die de Giro verliet na op doping te zijn betraptquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:56 schreef misteriks het volgende:
[..]
men is merckx hier nog niet vergeten hoor. Belgen zijn verwend dat hun favoriete sport ook de beste vd wereld heeft opgeleverd![]()
Moeilijk hoor, zijn liefde voor Karen is heel puur, en ook trouw.en dat is voor Mart heel wat.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:04 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik dacht ook al, Mart heeft weer een leuke nacht voor de boeg
Joost begint altijd met Belgische voorbeelden. Ik riposteer dan.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:11 schreef golfer het volgende:
Tong, waarom maak je er elke avond weer een Nederland-België van in dit topic?![]()
Voel je jezelf als Brabander dan toch een gemankeerde Belg en had je er liever een echte willen zijn?![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:11 schreef golfer het volgende:
Tong, waarom maak je er elke avond weer een Nederland-België van in dit topic?![]()
Voel je jezelf als Brabander dan toch een gemankeerde Belg en had je er liever een echte willen zijn?![]()
Ik zie Nilis geen 4 punten pakken op de Cote de Niemendallekensquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:07 schreef tong80 het volgende:
Jullie hebben in Belgi:e de beste Belg ooit niet op zijn waarde benut.
We mogen onze handje dichtknijpen dat er nog renners zoals Ludo en Devolder zijnquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:39 schreef misteriks het volgende:
[..]
yep! het is wachten; binnen 10 jaar mag devolder daar zitten; maar met een grandiozer palmares![]()
Nillis was in nederland inderdaad popu ipv zijn eigen land, maar wat heeft het met de tour van doe ,lieverdquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:07 schreef tong80 het volgende:
Jullie hebben in Belgi:e de beste Belg ooit niet op zijn waarde benut.
Nilis was in tranen toen ie in 95 het jaar dat Ajax de wereld veroverde gekozen werd tot beste speler
Ceulemans was een betere voetballer dan Gullity. Maar niemand kent in het buitenland Ceulemans terwijl Gullit een grootheid is. Jullie doen iets verkeerd.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:18 schreef misteriks het volgende:
[..]
Ik zie Nilis geen 4 punten pakken op de Cote de Niemendallekens![]()
Laat staan dat je Nilis met Merckx durft te vergelijkenDa's hetzelfde als Heineken in een bier topic vermelden
![]()
![]()
Okè ik begrijp het nu Joost zuigt inderdaad wat dat betrefd,terwijl hij toch ver boven dit moet staan, geen land als begië die zo gaaf is in uitslagen.mon dieu, het is toch geweldig wat jullie Belgen doen?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Joost begint altijd met Belgische voorbeelden. Ik riposteer dan.
Wees even selectief verontwaardigd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |