Inderdaadquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:41 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ik hoor hem wel maar ik zie hem niet ? zoiets![]()
We zijn ooit eens in de Omloop het Volk op de allereerste helling van de dag met een spandoek gaan staan "HIER AANVALLEN LUDO !" En jawel, weg was hij !quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:37 schreef tong80 het volgende:
Voor de jongeren. Ludo ging zelfs in de aanval aan de voet van de Alpe D'Huez
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:42 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
We zijn ooit eens in de Omloop het Volk op de allereerste helling van de dag met een spandoek gaan staan "HIER AANVALLEN LUDO !" En jawel, weg was hij !![]()
ik ook, vandaar de vraagquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:42 schreef Bartoli het volgende:
[..]
weet ik niet, ik hoorde hem wel maar zag hem niet![]()
Ludo was in zijn profcarriere in ieder geval populairder dan Boonenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:47 schreef FredWielergek het volgende:
ludo lijkt me een ideale schoonzoon
Nederland is toch net een erg chauvinistisch land ? Bekijk de Oranje-toestanden maar eens op het voetbal of de OS of op 'Koninginnedag'quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:47 schreef tong80 het volgende:
Ze doet alsof wijj onze sporthelden niet eren.
Had ze maar een onverzekerde woonboot gehad in 88
Elk land is chauvinistisch.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Nederland is toch net een erg chauvinistisch land ? Bekijk de Oranje-toestanden maar eens op het voetbal of de OS of op 'Koninginnedag'
Dé mooiste anekdote die ik meemaakte met Ludo is de volgende:quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:48 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ludo was in zijn profcarriere in ieder geval populairder dan Boonen![]()
Jullie zenden het tennis pas uit sinds Henin en Clijsters.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Nederland is toch net een erg chauvinistisch land ? Bekijk de Oranje-toestanden maar eens op het voetbal of de OS of op 'Koninginnedag'
Dat is de televisie , ik heb het over het publiek ...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jullie zenden het tennis pas uit sinds Henin en Clijsters.
Jullie draperen jezelf in het underdogsyndroom. Kunnen wij er wat aan doen dat we Olympisch kampieoen volleybal worden en 2 van de beste tien voetballers ooit hebben gehad.
Ik zou de naam Tom Boonen wel gequote willen hebben per etaape bij jullie
Ludo is de Eddy Wally vd koersquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dé mooiste anekdote die ik meemaakte met Ludo is de volgende:
Op het podium van de start van de Ronde vna Vlaanderen staat Museeuw bij Wuyts , voor hem op de markt tienduizenden toeschouwers, in de zijstraten nog eens een veelvoud ervan. Museeuw doet zijn laatste Ronde en Wuyts is hem aan het interviewen. Opeens klinkt er vanuit de zijstraat een gejoel los, dat meteen overgenomen werd door de volledige markt; "Ludo ! Ludo ! Ludo !" daar was de échte volksheld des Vlaanderens in aantocht en Museeuw kon afdruipen ...
Ludo was hét ultieme voorbeeld van de heldhaftige loser. En niks dat meer aanslaat in Vlaanderen dan dat ...quote:
preciesquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:54 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ludo was hét ultieme voorbeeld van de heldhaftige loser. En niks dat meer aanslaat in Vlaanderen dan dat ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |