ow Mart, wat een vaart wat een vaartquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:32 schreef tong80 het volgende:
Ze moet een keer door een echte vent geneukt worden. Dat ze zegt : 'Cipolinni ga door de finish is er nog niet'
Maar dat kennen dit soort wijven niet. Ik durf te wedden dat haar man een kop kleiner is.
yep! het is wachten; binnen 10 jaar mag devolder daar zitten; maar met een grandiozer palmaresquote:
In de Belgische klassiekers was het steevast bij het begin van de uitzending "dames en heren we hebben een aanvaller, zijn naaam u raad het al Ludo Dierckxsens "quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:37 schreef tong80 het volgende:
Voor de jongeren. Ludo ging zelfs in de aanval aan de voet van de Alpe D'Huez
Ludo was een held of die nu geslikt heeft of niet. Ludo is tenminste geen achterlijke kwal zoals riri dat isquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:39 schreef golfer het volgende:
Ludo was gewoon een slikker zoals het merendeel van het peleton in die tijd.
Zo'n held vind ik hem niet.
Wie dan wel uit die tijd Eddy Bouwmans was de enige die niet sliktequote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:39 schreef golfer het volgende:
Ludo was gewoon een slikker zoals het merendeel van het peleton in die tijd.
Zo'n held vind ik hem niet.
ik hoor hem wel maar ik zie hem niet ? zoietsquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:41 schreef Bruce117 het volgende:
Let je 2 seconde niet op, heb je Jean gemist
Ludo is inderdaad het sumum van het uitstervende flandrien-ras... Hij is nog van de tijd dat koers koers was...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:37 schreef tong80 het volgende:
Voor de jongeren. Ludo ging zelfs in de aanval aan de voet van de Alpe D'Huez
wat voor jasje had hij aan?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:41 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ik hoor hem wel maar ik zie hem niet ? zoiets![]()
Doodgegaan aan de dopequote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:40 schreef FredWielergek het volgende:
wat heeft dit met wielrennen te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |