quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
In een hotel![]()
Jean zit ergens in zijn stamcafé waar ze dat hebben opgenomen toen hij nog wat nuchter was ...
En waarom hij niet meegaat is wel duidelijk denk ik. Stel je trouwens voor wat dat zou kosten aan medische begeleiding en drankverbruik(alsof Jean uberhaupt om 23h 's avonds nog in een toestand om aan te zien zou zijn)
Wat denk je zelf als je hem daar zo aan dat tafeltje ziet zittenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:55 schreef Eduard37 het volgende:
Waarom is die zo ver afgezakt dan?
Twee liter jenever per dag, maar hij is geen alcoholist, want hij kan elk moment stoppen en drinkt voor de gezelligheid.quote:
En als ie wil loopt hij nog zonder probleem de marathon. Alleen wil ie al jaren niet meerquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:59 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Twee liter jenever per dag, maar hij is geen alcoholist, want hij kan elk moment stoppen en drinkt voor de gezelligheid.
Hmmmm, misschien heeft het wel zijn redenen. Waarom komt er geen diepte intervieuw met die man. Lijkt mij wel interessant.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:59 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Twee liter jenever per dag, maar hij is geen alcoholist, want hij kan elk moment stoppen en drinkt voor de gezelligheid.
In twee dagen lukt hem dat vast wel, ja. Kan 'ie er meteen een kroegentocht van maken.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:00 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
En als ie wil loopt hij nog zonder probleem de marathon. Alleen wil ie al jaren niet meer![]()
De enige diepte die Jean nog bereikt is die van z'n glas, denk ik. Maar wat de reden is ? Jean is gewoon een alcoholist. En dat is gewoon een ziekte ...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:00 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Hmmmm, misschien heeft het wel zijn redenen. Waarom komt er geen diepte intervieuw met die man. Lijkt mij wel interessant.
Die broer schijn een betere wielrenner te zijn geweest als Michael, alleen hij heeft niet doorgezet, ik geloof om een vrouw tot ergenis van Michael, zoiets staat mij bij.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:58 schreef Perico het volgende:
De broer van Michael Boogerd past prima bij de vader van Dennis van der Geest... en de moeder van Chiappucci.
Allemaal non-gasten.
En het is zeker altijd gezellig?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:59 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die is toch van "Mens ga toch koken"quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:08 schreef maril het volgende:
Morgen in de avondetappe is te gast oa Wouke van Scherrenburg
zij woont in Frankrijk. Ze is oud-politiek
verslaggeefster
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:26 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
En het is zeker altijd gezellig?
Matige tvp ga ff aflevering van gister kijke
[..]
Die is toch van "Mens ga toch koken"
Meen je niet. Tjezussssssssssssssssssss moet niet gekker worden. Moeten we daarnaar luisteren.....................quote:
Volgens mij zouden pakweg een van die twee gasten die "Holland Sport" doen dat op z'n minst even goed doen als Mart ...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:47 schreef horstjan het volgende:
De avondetappe is het enige tv programma waar ik voor opblijf, Ik ben een Mart Smeetsfan.
Niet omdat hij onfeilbaar is, maar hij schept altijd een sfeertje dat voor een brede laag van de kijkers goed te pruimen is. Als wielrenner denken en begrijpen zal hij nooit helemaal, maar daarvoor moet je hebben meegereden. ER IS MOMENTEEL GEEN BETERE.
Uiteraard, elke broer die gestopt is beter dan z'n aan de top zittende broerquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:01 schreef maril het volgende:
[..]
Die broer schijn een betere wielrenner te zijn geweest als Michael, alleen hij heeft niet doorgezet, ik geloof om een vrouw tot ergenis van Michael, zoiets staat mij bij.
Matthijs van Nieuwkerk en Mart Smeets zijn eigenlijk dezelfde persoon alleen is de een wat jonger. Die twee samen aan een tafel is trouwens water en vuurquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:50 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Volgens mij zouden pakweg een van die twee gasten die "Holland Sport" doen dat op z'n minst even goed doen als Mart ...
Ja en Wilfried de Jong heeft net zoveel verstand van fietsen als een koe van spruitjesplukken.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:01 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Matthijs van Nieuwkerk en Mart Smeets zijn eigenlijk dezelfde persoon alleen is de een wat jonger. Die twee samen aan een tafel is trouwens water en vuur
Maar Matthijs heeft al zoveel te doen...
Dus wat is dan het verschil met Mart precies ?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:05 schreef horstjan het volgende:
[..]
Ja en Wilfried de Jong heeft net zoveel verstand van fietsen als een koe van spruitjesplukken.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:05 schreef horstjan het volgende:
[..]
Ja en Wilfried de Jong heeft net zoveel verstand van fietsen als een koe van spruitjesplukken.
het is wel mathijs zijn groote voorbeeld. (nu is mathijs als presentator / host ook wel aardig overhyped en tekortschietend in kwaliteit. Hij kan het alleen verbloemen binnen het format van DWDD).quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:03 schreef BVO het volgende:
Mart en Matthijs samen is altijd wel gezellig inderdaad.
En dit uit de mond van een ex-tourrenner.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:05 schreef horstjan het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |