Dit forum zit vol met jonge hongerige wolven die de gevestigde orde graag van de troon willen stoten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:01 schreef maril het volgende:
Ik heb genoten maar ja ik ben een Liesbeth List fan, ik begrijp trouwens de "haat"bij mensen hier niet, voor oudere mensen {Liesbeth, Jean Mart ect ect), jullie mogen hopen dat jullie op die leeftijd nog zo aktief kunnen zijn.
en het gaat dus hoofdzakelijk weer niet over de sport zelf . Wat boeit ons de politiek tijdens de Tour? juist ja geen holquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:08 schreef maril het volgende:
Morgen in de avondetappe is te gast oa Wouke van Scherrenburg
zij woont in Frankrijk. Ze is oud-politiek
verslaggeefster en legt uit wat haar
zo aantrekt aan de Franse cultuur.
Nou de meeste hier hoeven dus niet te kijken want zij is ook op leeftijd, tis maar dat jullie het weten, ik verheug mij erop, maar ja ik ben dan ook een oud wijf volgens FOK begrippen.
Jean : "Waar is de fles?"quote:
Het omgekeerde is het geval, wat onbekende politieke onbenullen willen zichzelf graag profileren door erheen te gaan.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:16 schreef Bartoli het volgende:
[..]
en het gaat dus hoofdzakelijk weer niet over de sport zelf . Wat boeit ons de politiek tijdens de Tour? juist ja geen hol
Ik heb een vermoeden dat ik ook niet zit te wachten op Wouke, maar misschien worden we vanavond aangenaam verrast.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:16 schreef Bartoli het volgende:
[..]
en het gaat dus hoofdzakelijk weer niet over de sport zelf . Wat boeit ons de politiek tijdens de Tour? juist ja geen hol
Kijk, dat is dan wel weer OK, maar op List die iets over franse chansons uit gaat leggen, of op een politiek verslaggeefster die gaat uitleggen wat haar trekt in de franse cultuur, zit ik niet te wachten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 07:36 schreef Bruce117 het volgende:
Op zich is vind ik het wel leuk dat er ook niet sporters uitgenodigd worden.
Er zijn er in de afgelopen jaren toch wel een aantal geweest waarvan bleek dat ze veel interesse hadden voor de sport en er ook best nog wel wat van af wisten.
oud- wielrenner Ludo Dierckxsens komt ookquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:08 schreef maril het volgende:
Morgen in de avondetappe is te gast oa Wouke van Scherrenburg
zij woont in Frankrijk. Ze is oud-politiek
verslaggeefster en legt uit wat haar
zo aantrekt aan de Franse cultuur.
Nou de meeste hier hoeven dus niet te kijken want zij is ook op leeftijd, tis maar dat jullie het weten, ik verheug mij erop, maar ja ik ben dan ook een oud wijf volgens FOK begrippen.
Die was gisteren al op één te gast.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:03 schreef maril het volgende:
[..]
oud- wielrenner Ludo Dierckxsens komt ook
Hij is dus flink aan het bijverdienen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:08 schreef maril het volgende:
En vanavond op nederland 1
Hij is in de contreien zullen we maar zeggen, maar ik vind het een leuke eerlijke kerel en ben benieuwd.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:09 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hij is dus flink aan het bijverdienen.
Ja, elke avond voor 3 seconden in beeldquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:47 schreef Eduard37 het volgende:
Jammer. Zit Jean de hele tour eigenlijk in hetzelfde hotel? Zijn bijrol is opvallend. Als die nog kan praten waarom wordt die dan ergens in een hotel gezet? Waarom reist hij niet mee met Mart? Waarom zit die niet gewoon aan tafel bij Mart elke avond?
In een hotelquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:47 schreef Eduard37 het volgende:
Jammer. Zit Jean de hele tour eigenlijk in hetzelfde hotel? Zijn bijrol is opvallend. Als die nog kan praten waarom wordt die dan ergens in een hotel gezet? Waarom reist hij niet mee met Mart? Waarom zit die niet gewoon aan tafel bij Mart elke avond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |