We have a winner!quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:16 schreef MouzurX het volgende:
Net gedaan, ogen dichthouden en dan niesen
50 eurie graag.
ik was eerderquote:
juistquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:18 schreef Dirkh het volgende:
Kan Dibble even het geld over maken naar ruud_fr.
Zo zijn de regels in V&A, ik zie geen reden waarom het hier anders is.
ruud_fr heeft geleverd, Dibble mag nu dokken.
Wie heeft het hier over sluiten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:26 schreef MouzurX het volgende:Wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:26 schreef MouzurX het volgende:Je leest het toch? Het kan dus wel, klaar uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ruud heeft geleverd, ik wil weten of er al betaald is, anders gaat TS een tijdje pleite.
Als je je oogleden met een metalen constructie vasthoud misschien maar anders niet hoor....quote:
Nou vooruit, als ie dat maar kan bewijzen dan.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:27 schreef DennisMoore het volgende:
TS zei niet aan wie hij het zou weggeven. Misschien wel aan een goed doel.
Dat vraagt de TS niet. Alleen of je kan niezen en je ogen open kan houden.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:28 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Als je je oogleden met een metalen constructie vasthoud misschien maar anders niet hoor....
MODBREAK:quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:27 schreef DennisMoore het volgende:
TS zei niet aan wie hij het zou weggeven. Misschien wel aan een goed doel.
Nee, niet knippertquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat vraagt de TS niet. Alleen of je kan niezen en je ogen open kan houden.
Inderdaad. Beter zelfs.quote:
nog nietquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wie heeft het hier over sluiten?
Jij moet even betalen aan ruud_fr.
@ruud_fr, laat even weten of er inmiddels al contact is geweest, of dat het geld inmiddels is overgemaakt.
Nee hoor, of je kan niezen zonder te knipperen, kan inderdaad ook met je ogen dicht.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat vraagt de TS niet. Alleen of je kan niezen en je ogen open kan houden.
Stelletje mierenneukers bij elkaar.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee hoor, of je kan niezen zonder te knipperen, kan inderdaad ook met je ogen dicht.
Okay.quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
MODBREAK:
Dan had ie dat moeten melden. Nu mag je er van uit gaan dat er betaald wordt.
Klaar uit.
Kunnen mods geen [mod] gebruiken?quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit is vanaf donderdag 19 juli 2007 20:29 inderdaad het gemeenschappelijke standpunt van het ONZ moderatieteam.
Nee dat hoeft niet. TS hoeft ook niet te bewijzen dat het geld is overgemaakt.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:31 schreef DennisMoore het volgende:
Als TS moet bewijzen dat ie 50 euro weggeeft, dan moet ruud_fr bewijzen dat ie heeft geniest zonder knipperen.
Zoals de regels zijn in V&A, dan overleggen de ONZ mods even en dan wordt er een ban aangevraagd.quote:
Dat kan ik bevestigen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:33 schreef remlof het volgende:
[..]Dit is vanaf donderdag 19 juli 2007 20:29 inderdaad het gemeenschappelijke standpunt van het ONZ moderatieteam.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zoals de regels zijn in V&A, dan overleggen de ONZ mods even en dan wordt er een ban aangevraagd.
smartengeld claimenquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:35 schreef DennisMoore het volgende:
Overigens nieste ik eerder zonder te knipperen dan ruud_fr.
Maar er stond nergens dat je het hier meteen moest melden.
Niet eerlijk! [afbeelding]!
Er wordt ook nergens gezegd dat ie eenmaal 50 euro weggeeft. Daar waren we wel van uit gegaan, maar wie weet kan het nog. Dat moet TS zelf even melden.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:35 schreef DennisMoore het volgende:
Overigens nieste ik eerder zonder te knipperen dan ruud_fr.
Maar er stond nergens dat je het hier meteen moest melden.
Niet eerlijk! [afbeelding]!
Ja, ik heb al gemailed naar abuse@fok.nl. Dat helpt meestal wel.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:37 schreef Dirkh het volgende:
Er wordt ook nergens gezegd dat ie eenmaal 50 euro weggeeft. Daar waren we wel van uit gegaan, maar wie weet kan het nog. Dat moet TS zelf even melden.
Nee, we zijn gewoon blij dat we nu een goede reden hebben om je een permban aan te naaien omdat je de afspraken niet nakomt.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:36 schreef Dibble het volgende:
[..]
je bent gewoon bang dat je ogen dr'uit vallen
geen plek voor bangerikken hier in dit topique
![]()
pm werkt niet error ofsoquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, we zijn gewoon blij dat we nu een goede reden hebben om je een permban aan te naaien omdat je de afspraken niet nakomt.
Als jij deze woorden niet nakomt, verdien jij een permban.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, we zijn gewoon blij dat we nu een goede reden hebben om je een permban aan te naaien omdat je de afspraken niet nakomt.
Je hebt nog 20 minuten om die 50 euro over te maken. Have fun.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:42 schreef Dibble het volgende:
[..]
pm werkt niet error ofsomaargoed jij maakt sowieso geen kans op de prijs want modjes zijn uitgesloten
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mail even naar dirkh@fok.nl een screenshot van de overboeking. Het is nog geen 21.00 uur, dus je hoeft je geen zorgen te maken.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:42 schreef Dibble het volgende:
[..]
pm werkt niet error ofsomaargoed jij maakt sowieso geen kans op de prijs want modjes zijn uitgesloten
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan altijd nog zeggen dat de FA's niet mee wilden werken.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als jij deze woorden niet nakomt, verdien jij een permban.
Ik hoef dat geld niet, ik wil gewoon dat de users krijgen waar ze recht op hebben.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:44 schreef Dibble het volgende:
jullie hadden de algemene voorwaarden in de OP moeten lezen![]()
Nee hoor, we hebben inmiddels ook contact met ruudquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:45 schreef DennisMoore het volgende:
*photoshoptopic*
Precies, en dat de TS de belofte uit de TT en OP nakomt.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik hoef dat geld niet, ik wil gewoon dat de users krijgen waar ze recht op hebben.
Ik vind dat jullie er goed bovenop zitten. Dat mag ook wel eens gezegd worden.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:46 schreef Dirkh het volgende:
Nee hoor, we hebben inmiddels ook contact met ruud
NJ is er niet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:49 schreef Dibble het volgende:
Ik ga dit allemaal tegen NJ vertellen.Jullie hebben dienst dus kansspellen en andere meuk mogen jullie je niet mee bemoeiencorrupt als wat hier en ik dacht nog een eerlijk iets hier uit te kunnen halen maar nee.
afpersers![]()
Het is geen kansspel, maar vraag een aanbod.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:49 schreef Dibble het volgende:
Ik ga dit allemaal tegen NJ vertellen.Jullie hebben dienst dus kansspellen en andere meuk mogen jullie je niet mee bemoeiencorrupt als wat hier en ik dacht nog een eerlijk iets hier uit te kunnen halen maar nee.
afpersers![]()
Leuk voor Kika, jij moet gewoon 50 euro op je rekening hebben.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:52 schreef ruud_fr het volgende:
volgens mij is ie nu 50 euro aan het doneren aan Stichting Kika
Wij zien toe op het eerlijk verlopen van een financiele handeling. ruud heeft jouw uitdaging aangenomen en heeft deze met succes afgehandeld, dus in ruil voor zijn dienst moet jij nu 50 euro betalen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:49 schreef Dibble het volgende:
afpersers![]()
QFT.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:58 schreef Dibble het volgende:
Modjes pfff, niets anders dan iemand anders zn vermaak terroriseren.Ik heb 50 euro ter beschikking gesteld aan iemand die niet zijn ogen sluit maar jullie proberen weer met jullie dreigementen hier profijt van te maken
![]()
Ik weiger hieraan mee te doener is tenminste iemand hier die het geld voor een goed doel wil gebruiken maar jullie?
nee jullie willen zeker even naar de plaatselijke hoer opm alles te verbrassen. Ik stort lekker niets op jullie rekening en NIETSSSSS nada! wat jullie mij kunnen maken
![]()
Waar staat dat WIJ het geld willen hebben? Laat eens zien? Stort het geld op ruud_fr zijn rekening, niet die van ons. nog 1 minuutje trouwens.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:58 schreef Dibble het volgende:
Modjes pfff, niets anders dan iemand anders zn vermaak terroriseren.Ik heb 50 euro ter beschikking gesteld aan iemand die niet zijn ogen sluit maar jullie proberen weer met jullie dreigementen hier profijt van te maken
![]()
Ik weiger hieraan mee te doener is tenminste iemand hier die het geld voor een goed doel wil gebruiken maar jullie?
nee jullie willen zeker even naar de plaatselijke hoer opm alles te verbrassen. Ik stort lekker niets op jullie rekening en NIETSSSSS nada! wat jullie mij kunnen maken
![]()
Permban.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:00 schreef jogy het volgende:
*ban aanvraag doet*
quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Yep.Hij's weg.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:01 schreef rulerofdeath het volgende:
is ie al gebanned?
Jupquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:01 schreef rulerofdeath het volgende:
is ie al gebanned?
Zo doen we dat met oplichters.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:06 schreef yvonne het volgende:
Dibble banned wegens niet nakomen van de afspraak in dit topic
Ik geef 50 euro weg !
Zonder vermelding van de banduur.quote:
maakt niet uit, ban = banquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zonder vermelding van de banduur. [afbeelding].
Onbepaalde ban dusquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zonder vermelding van de banduur. [afbeelding].
Hij mag mailen met een uitgebreide uitleg,quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:49 schreef Afwazig het volgende:
Doe maar alvast een banaan vraag.
Wel redelijk blijven, zoveel geld heeft niemand.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:16 schreef Nielsch het volgende:
Ik heb het net ook gedaan. Wanneer krijg ik mijn 50 euro? Ik bedoel, TS heeft niet gezegd dat alleen de eerste die het doet geld krijgt.
Dat is dan toch zijn probleem. Had hij het maar beter moeten formuleren.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wel redelijk blijven, zoveel geld heeft niemand.
Tenzij ze mod zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:18 schreef Dirkh het volgende:
Wel redelijk blijven, zoveel geld heeft niemand.
ik heb het zwart op grijs!quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:56 schreef zarGon het volgende:
We hebben het zwart op wit staan.
Als ie dat heeft gedaan weet ie dat wel te melden via de mail o.i.d.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:25 schreef Paramnesia het volgende:Hij heeft 50 aan een goed doel gegven, nu is dit wel een beetje flauw.
Je mag hier absoluut géén PM's plaatsen, ik vraag er zelfs niet om.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:33 schreef yvonne het volgende:
Hij stuurt wel leuke pm's
Foto's voor je verzameling?quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:33 schreef yvonne het volgende:
Een nieuwe versie van het Rode Boekje.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:34 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik nipperde net zonder te niezen, wat win ik?
geweldigquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:36 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Een nieuwe versie van het Rode Boekje.
Een zakdoekquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:34 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik knipperde net zonder te niezen, wat win ik?
ik zeg kloon.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:32 schreef Doderok het volgende:
Dibble heeft me reeds 50¤ betaald toen ik hem in vertrouwelijke correspondentie het bewijs leverde.
Aangezien het betalen via enkele tussenpersonen ging is het nogal omslachtig om de bewijzen hiervoor te leveren, maar ik ben toch bereid de moeite doen. Laat Fok! maar contact opnemen via een erkend deurwaarder. Standaard internationale tarieven zijn van toepassing.
Sorrie, daar kunnen wij niet op ingaan. En het gaat om ruud, niet om jou. Of kika, dat is ook goed.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:32 schreef Doderok het volgende:
Dibble heeft me reeds 50¤ betaald toen ik hem in vertrouwelijke correspondentie het bewijs leverde.
Aangezien het betalen via enkele tussenpersonen ging is het nogal omslachtig om de bewijzen hiervoor te leveren, maar ik ben toch bereid de moeite doen. Laat Fok! maar contact opnemen via een erkend deurwaarder. Standaard internationale tarieven zijn van toepassing.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:35 schreef jogy het volgende:
[..]
Sorrie, daar kunnen wij niet op ingaan. En het gaat om ruud, niet om jou. Of kika, dat is ook goed.
NO F***in way!quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:33 schreef yvonne het volgende:
ik heb zojuist mijn penis foto's naar je ge-pm'edquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:47 schreef Chowi het volgende:
Ik geef vijftig euro aan iedereen die...
Nčh, laat ik dat maar niet doen.
Hoe kun jij transparante tekst lezen?!quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:47 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ik heb zojuist mijn penis foto's naar je ge-pm'ed![]()
sinaasappelsap op mijn tft spugen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoe kun jij transparante tekst lezen?!
Noooooo.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:50 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
sinaasappalsap op mijn tft spugen.![]()
zie med.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:53 schreef Sebasser het volgende:
Heeft TS nou al een ban?
Bespeur ik hier nu een banaan_vraag ???quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:53 schreef Chowi het volgende:
Nee. Doe ik ook niet. Ban me maar. Genoeg kloons.
Jahaaaaaquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:53 schreef Sebasser het volgende:
Heeft TS nou al een ban?
dat krijg je als je net uit groep 3 komtquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:55 schreef Sebasser het volgende:
wow, 10 posts in de tijd dat ik het topic doorlas en mijn reactie typte.
De slowchat is niet zo slow meer..
Klonen is niet verboten.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:55 schreef luciano het volgende:
[..]
Bespeur ik hier nu een banaan_vraag ???![]()
En dat terwijl ik eigelijk alleen de laatste reactie had gelezen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:55 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
dat krijg je als je net uit groep 3 komt![]()
Ik had verwacht dat jij zo'n persoon zou zijn die hoofd met een t zou typen.quote:
Ja ik geef het toe het is mijn kloonquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:25 schreef Salvad0R het volgende:
Hij is vast een kloon van Dribble, dan verdient die ook een ban. Toch ? Niettan ?
quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:59 schreef F- het volgende:
Sebassert is nog zo'n autist die het topicje niet doorlees.
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:13 schreef Dibble het volgende:
Als je kan niezen zonder te knipperen![]()
Algemene voorwaarden: Modjes zijn uitgesloten
Dat was de opdracht niet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:05 schreef gebruikersnaam het volgende:
* gebruikersnaam is toch wel heel erg benieuwd hoe ruud_fr heeft kunnen niezen terwijl die tijdens het niezen de lamp aan en uit deed.
Whehe.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:45 schreef Het_Biertje het volgende:
nu jogy nog
zonder te knipperenquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:05 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
knipˇpeˇren (onov.ww.)
1 lampen snel aan en uit doen
* gebruikersnaam is toch wel heel erg benieuwd hoe ruud_fr heeft kunnen niezen terwijl die tijdens het niezen de lamp aan en uit deed.
Hoe heet dat ook weer, een slappe afsluiter van een mooi verhaal, waardoor je je wilt gaan verhangen?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:14 schreef jogy het volgende:
In dit geval heeft dibble een straf van 3 uur en 50 minuten gekregen omdat we een tarief van ¤ 0,14 per minuut hadden ingesteld op het verschuldigde bedrag, hij heeft zijn tijd dus uitgezeten en is gevrijwaard voor verdere betaling.
Hij heeft vandaag een hele belangrijke les geleerd. Dat je kan lachen om een paar mods, bij elkaar.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:14 schreef jogy het volgende:
In dit geval heeft dibble een straf van 3 uur en 50 minuten gekregen omdat we een tarief van ¤ 0,14 per minuut hadden ingesteld op het verschuldigde bedrag, hij heeft zijn tijd dus uitgezeten en is gevrijwaard voor verdere betaling.
Son of Rosemary?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:15 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
[..]
Hoe heet dat ook weer, een slappe afsluiter van een mooi verhaal, waardoor je je wilt gaan verhangen?
Ow dus je moet nog wat langer?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:33 schreef Dibble het volgende:
ik heb hier op de mur nog streepjes staan voor elke minuut, the horror![]()
btw ik verdien volgens een berekening in 3.5 uur tijd maar 0.018 per minuut met uurloon van 3.50![]()
dus leef ook beetje met mij mee![]()
Een uurloon van 3.50¤?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:33 schreef Dibble het volgende:
ik heb hier op de mur nog streepjes staan voor elke minuut, the horror![]()
btw ik verdien volgens een berekening in 3.5 uur tijd maar 0.018 per minuut met uurloon van 3.50![]()
dus leef ook beetje met mij mee![]()
ben 19 wat nog erger is maargoed ben gister ermee gekapt btw voor een uitzendbureau werken sucksquote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:35 schreef Doderok het volgende:
[..]
Een uurloon van 3.50¤?
Dacvht dat Nederland een minimumloon kende?
Wat ben jij een irritant ventje zeg. Gedraag je eens naar je leeftijd, of heb je een biertje teveel gedronken?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:41 schreef luciano het volgende:
-knip-
Oh kijk wie we daar weer hebben !quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat ben jij een irritant ventje zeg. Gedraag je eens naar je leeftijd, of heb je een biertje teveel gedronken?
De TS hoeft dus niet te bewijzen dat het geld is overgemaakt. Als TS dus gewoon had gezegd: "Ik heb het overgemaakt naar Stichting Aap (quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet. TS hoeft ook niet te bewijzen dat het geld is overgemaakt.
ruud_fr kan gewoon melden dat het geld is overgemaakt (of niet, dus volgt er een ban totdat de zaakjes zijn afgehandeld)
Weird, jij probeert grappig te zijn als iets serieus is en je bent overdreven serieus als iets grappig is. Zo maak je geen vrienden knul, ga hulp zoeken.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:48 schreef luciano het volgende:
[..]
Oh kijk wie we daar weer hebben !![]()
, mijn favo modje witlof remlul
![]()
![]()
Alweer nuchter knullie ?![]()
Jij komt echt wat tekort he ?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:48 schreef luciano het volgende:
[..]
Oh kijk wie we daar weer hebben !![]()
, mijn favo modje witlof remlul
![]()
![]()
Alweer nuchter knullie ?![]()
Tvoelt bijna als stalken deze reply van hem ...... 1 maand nauwelijks gepost , en BOEMMMM , hij zit in mijn nek te hijgen met zijn alcohol_asem![]()
Ach , tis maar hoe je het bekijkt . er ZIJN VOLWASSEN mannen van 44 in MIJN geval die het NIET op prijs stellen als ze worden beschuldigd van het_proberen_om_een_jong_meisje-te_neuken , door een dronken mod ...........quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Weird, jij probeert grappig te zijn als iets serieus is en je bent overdreven serieus als iets grappig is. Zo maak je geen vrienden knul, ga hulp zoeken.
Ow is dat waarom ik jou irriteer?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:55 schreef luciano het volgende:
[..]
Ach , tis maar hoe je het bekijkt . er ZIJN VOLWASSEN mannen van 44 in MIJN geval die het NIET op prijs stellen als ze worden beschuldigd van het_proberen_om_een_jong_meisje-te_neuken_door_een_dronken_mod ...........![]()
![]()
![]()
____________________________________________________________www.aa.nl ???
( net als jij ? )
NADAT er een stormloop van protest eerst was geweest door menig aanwezigen , ( en niet aanwezigen , maar medestanders , nadat ze het verhaal hadden gehoord ) , en SC zijn reportage moest aanpassen , waarvor nog steeds respect ... iets wat JIJ nooit zult krijgen , tenzij ik een PM met excuses krijg natuurlijk , maar daar doen ( de meeste ) modjes niet aan weet ik allang .....quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow is dat waarom ik jou irriteer?
Andersom is het omdat je achteraf uitermate negatief liep te doen om iets waar alle andere aanwezigen veel plezier aan beleefden.
You should've had a life by now, seriously.
Is R al weg dan ???quote:Op vrijdag 20 juli 2007 03:03 schreef Bravebart het volgende:
Pff, krijgen we dat gezeik weer
Gelijk LUL van het topic weg
Ben jij al dood dan ?quote:
ÉÉnMALIGE HINT VOOR JOU EN ANDEREN ......ik discussieer alleen met personen die weten wat ik bedoel , en personen involved ...........quote:
Nee het was ook goed geweest als de ontvanger van het geld kon aantonen het geld ontvangen te hebbenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:49 schreef Bravebart het volgende:
Volgens mij had de TS zich heel simpel kunnen reddenDirkh zegt:
[..]
De TS hoeft dus niet te bewijzen dat het geld is overgemaakt. Als TS dus gewoon had gezegd: "Ik heb het overgemaakt naar Stichting Aap () " , dan was er niks aan de hand geweest
Of snap ik het weer eens niet![]()
Sorryquote:Op vrijdag 20 juli 2007 03:07 schreef Dibble het volgende:
LAPO! ff uit met de geintjus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, maar ik denk niet dat mensen van Kika hier meelezen/postenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 03:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee het was ook goed geweest als de ontvanger van het geld kon aantonen het geld ontvangen te hebben
Ik wil niet eens met je discussieren, want dat loopt toch op niks uitquote:Op vrijdag 20 juli 2007 03:08 schreef luciano het volgende:
[..]
ÉÉnMALIGE HINT VOOR JOU EN ANDEREN ......ik discussieer alleen met personen die weten wat ik bedoel , en personen involved ...........
Wie is u ???![]()
![]()
![]()
Zo snel gaat dat niet, bedrieger!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 07:05 schreef DennisMoore het volgende:
Kijk ik vanmorgen effe bij m'n telebankiergedinges, zie ik ineens dat er 50 euro is bijgeboekt op m'n rekening.
Kreeg er spontaan een niesbui van.
Bedankt TS.
lijkt het Nederlandse rechtssysteem welquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:14 schreef jogy het volgende:
waarom post je dan op een openbaar forum?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 03:08 schreef luciano het volgende:
ik discussieer alleen met personen die weten wat ik bedoel
Zo'n goed topic .......... no wayquote:Op vrijdag 20 juli 2007 03:10 schreef Dibble het volgende:
kunnen we nu a.u.b. ophouwe met miereneuken.EINDE-PUNT-BASTA-SLOTJE
Afgelopen gvd!
houw eensch opquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:17 schreef LENUS het volgende:
Ik dacht dat dibble zwaar gepwnd zou worden, beetje zwak einde![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
quote:Op zondag 22 juli 2007 13:18 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik geef 50 euro weg aan iemand die zonder hulpmiddelen 100 meter in 1 keer kan springen.Eitje, spring uit een vliegtuig en het lukt me in een seconde of 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
omhķķgquote:Op zondag 22 juli 2007 13:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Eitje, spring uit een vliegtuig en het lukt me in een seconde of 3
Ooh, en dat vliegtuig is een hulpmiddelquote:Op zondag 22 juli 2007 13:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Eitje, spring uit een vliegtuig en het lukt me in een seconde of 3
Zei je er niet bijquote:
Alles behalve kleding die normaal isquote:Op zondag 22 juli 2007 13:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zei je er niet bij
Wat definieer jij dan allemaal als hulpmiddel, schoenen ook ?
Is een berg een hulpmiddel ?quote:Op zondag 22 juli 2007 13:28 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Alles behalve kleding die normaal is
Dus geen speciale schoenen, of extra lichte ofzo
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 03:07 schreef Dibble het volgende:
LAPO! ff uit met de geintjus.
Dan mag ze die 50 e gaan stortenquote:
Waar staat dat ?quote:Op zondag 22 juli 2007 13:52 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ho ho, moet je wel eerscht van de grand canyon of berg af pleuren!
quote:
quote:Op zondag 22 juli 2007 14:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]![]()
Maar je hebt wel gelijk; welke debiel heeft dit topic überhaupt gemaakt
Ja komop, zo'n kuttopic openen en dan nota bene zelf gaan miepen dat hij nog steeds open isquote:
Anti-climaxquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:15 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
[..]
Hoe heet dat ook weer, een slappe afsluiter van een mooi verhaal, waardoor je je wilt gaan verhangen?
Ik moet zeggen dat ik jou heel erg intelligent vind.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:44 schreef J.Herrer het volgende:
Gewoon je ogen dichtdoen, ga je ook niet knipperen
Hier met die 50 euro
quote:Op maandag 23 juli 2007 13:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik jou heel erg intelligent vind.
Je bent gewoon jaloers dat jij daar nooit op was gekomenquote:Op maandag 23 juli 2007 13:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik jou heel erg intelligent vind.
quote:Op maandag 23 juli 2007 13:58 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat jij daar nooit op was gekomen![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 13:58 schreef roflmao het volgende:
teveel.aub verwijderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:27 schreef ruud_fr het volgende:
wat zijn de actievoorwaarden?
Dan film je jezelf 1 min en de rest van het filmpje een zwart beeld ... is het filmpje wel zo langquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:34 schreef ruud_fr het volgende:
als je even 638 min. + uploadtijd hebt...
Gemeenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:31 schreef Juicyhil het volgende:
[..]Het geld kan en mag alleen op een russische bankrekening gestort worden waarvan de eerst 3 nummer van het rekeningnummer met 694 beginnen. U dient uw kunsten te filmen met een 60,0 megapixel camera te filmen en dat met een YouTube premium account te uploaden Er mag geen textiel in het filmpje voorkomen Het filmpje moet minimaal 638 min. lang zijn en maximaal 639 min..
* DemonRage neemt de OP nog eens door... en ziet dat er niet bij staat waarmee je niet mag knipperen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:13 schreef Dibble het volgende:
Als je kan niezen zonder te knipperen![]()
Algemene voorwaarden: Modjes zijn uitgesloten
De BESTE reactie in dit hele topic !quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:57 schreef DemonRage het volgende:
[..]
* DemonRage neemt de OP nog eens door... en ziet dat er niet bij staat waarmee je niet mag knipperen.
'k heb wel eens in de auto geniesd terwijl ik geen knipperlicht aan had staan.
wat is de gemiddelde lengte van een zuid afrikaanse banaan?quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:49 schreef Afwazig het volgende:
Doe maar alvast een banaanvraag.
bijna net zo groot als dingesquote:
quote:
Nu nog het antwoord. Ook op de vraag uit welke film je avatar komtquote:Op maandag 7 januari 2008 13:14 schreef Dibble het volgende:
kutkick
Dat wi ik niet weten. Ben nog steeds bezig met het verwerken van 2girls1cupquote:Op maandag 7 januari 2008 15:34 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nu nog het antwoord. Ook op de vraag uit welke film je avatar komt
nee, ik denk dat de bank wat vertraging had ivm de feestdagenquote:Op maandag 7 januari 2008 09:40 schreef leolinedance het volgende:
Is er ondertussen al geld overgemaakt?
zullen we eens doorposten :pquote:
je tong is misluktquote:
achjah doe je niets aanquote:
jawel. edittenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |