Hoe heet dat ook weer, een slappe afsluiter van een mooi verhaal, waardoor je je wilt gaan verhangen?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:14 schreef jogy het volgende:
In dit geval heeft dibble een straf van 3 uur en 50 minuten gekregen omdat we een tarief van € 0,14 per minuut hadden ingesteld op het verschuldigde bedrag, hij heeft zijn tijd dus uitgezeten en is gevrijwaard voor verdere betaling.
Hij heeft vandaag een hele belangrijke les geleerd. Dat je kan lachen om een paar mods, bij elkaar.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:14 schreef jogy het volgende:
In dit geval heeft dibble een straf van 3 uur en 50 minuten gekregen omdat we een tarief van € 0,14 per minuut hadden ingesteld op het verschuldigde bedrag, hij heeft zijn tijd dus uitgezeten en is gevrijwaard voor verdere betaling.
Son of Rosemary?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:15 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
[..]
Hoe heet dat ook weer, een slappe afsluiter van een mooi verhaal, waardoor je je wilt gaan verhangen?
Ow dus je moet nog wat langer?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:33 schreef Dibble het volgende:
ik heb hier op de mur nog streepjes staan voor elke minuut, the horror![]()
btw ik verdien volgens een berekening in 3.5 uur tijd maar 0.018 per minuut met uurloon van 3.50![]()
dus leef ook beetje met mij mee![]()
Een uurloon van 3.50€?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:33 schreef Dibble het volgende:
ik heb hier op de mur nog streepjes staan voor elke minuut, the horror![]()
btw ik verdien volgens een berekening in 3.5 uur tijd maar 0.018 per minuut met uurloon van 3.50![]()
dus leef ook beetje met mij mee![]()
ben 19 wat nog erger is maargoed ben gister ermee gekapt btw voor een uitzendbureau werken sucksquote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:35 schreef Doderok het volgende:
[..]
Een uurloon van 3.50€?
Dacvht dat Nederland een minimumloon kende?
Wat ben jij een irritant ventje zeg. Gedraag je eens naar je leeftijd, of heb je een biertje teveel gedronken?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:41 schreef luciano het volgende:
-knip-
Oh kijk wie we daar weer hebben !quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat ben jij een irritant ventje zeg. Gedraag je eens naar je leeftijd, of heb je een biertje teveel gedronken?
De TS hoeft dus niet te bewijzen dat het geld is overgemaakt. Als TS dus gewoon had gezegd: "Ik heb het overgemaakt naar Stichting Aap (quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet. TS hoeft ook niet te bewijzen dat het geld is overgemaakt.
ruud_fr kan gewoon melden dat het geld is overgemaakt (of niet, dus volgt er een ban totdat de zaakjes zijn afgehandeld)
Weird, jij probeert grappig te zijn als iets serieus is en je bent overdreven serieus als iets grappig is. Zo maak je geen vrienden knul, ga hulp zoeken.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:48 schreef luciano het volgende:
[..]
Oh kijk wie we daar weer hebben !![]()
, mijn favo modje witlof remlul
![]()
![]()
Alweer nuchter knullie ?![]()
Jij komt echt wat tekort he ?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:48 schreef luciano het volgende:
[..]
Oh kijk wie we daar weer hebben !![]()
, mijn favo modje witlof remlul
![]()
![]()
Alweer nuchter knullie ?![]()
Tvoelt bijna als stalken deze reply van hem ...... 1 maand nauwelijks gepost , en BOEMMMM , hij zit in mijn nek te hijgen met zijn alcohol_asem![]()
Ach , tis maar hoe je het bekijkt . er ZIJN VOLWASSEN mannen van 44 in MIJN geval die het NIET op prijs stellen als ze worden beschuldigd van het_proberen_om_een_jong_meisje-te_neuken , door een dronken mod ...........quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Weird, jij probeert grappig te zijn als iets serieus is en je bent overdreven serieus als iets grappig is. Zo maak je geen vrienden knul, ga hulp zoeken.
Ow is dat waarom ik jou irriteer?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:55 schreef luciano het volgende:
[..]
Ach , tis maar hoe je het bekijkt . er ZIJN VOLWASSEN mannen van 44 in MIJN geval die het NIET op prijs stellen als ze worden beschuldigd van het_proberen_om_een_jong_meisje-te_neuken_door_een_dronken_mod ...........![]()
![]()
![]()
____________________________________________________________www.aa.nl ???
( net als jij ? )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |