Bespeur ik hier nu een banaan_vraag ???quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:53 schreef Chowi het volgende:
Nee. Doe ik ook niet. Ban me maar. Genoeg kloons.
Jahaaaaaquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:53 schreef Sebasser het volgende:
Heeft TS nou al een ban?
dat krijg je als je net uit groep 3 komtquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:55 schreef Sebasser het volgende:
wow, 10 posts in de tijd dat ik het topic doorlas en mijn reactie typte.
De slowchat is niet zo slow meer..
Klonen is niet verboten.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:55 schreef luciano het volgende:
[..]
Bespeur ik hier nu een banaan_vraag ???![]()
En dat terwijl ik eigelijk alleen de laatste reactie had gelezen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:55 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
dat krijg je als je net uit groep 3 komt![]()
Ik had verwacht dat jij zo'n persoon zou zijn die hoofd met een t zou typen.quote:
Ja ik geef het toe het is mijn kloonquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:25 schreef Salvad0R het volgende:
Hij is vast een kloon van Dribble, dan verdient die ook een ban. Toch ? Niettan ?
quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:59 schreef F- het volgende:
Sebassert is nog zo'n autist die het topicje niet doorlees.
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:13 schreef Dibble het volgende:
Als je kan niezen zonder te knipperen![]()
Algemene voorwaarden: Modjes zijn uitgesloten
Dat was de opdracht niet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:05 schreef gebruikersnaam het volgende:
* gebruikersnaam is toch wel heel erg benieuwd hoe ruud_fr heeft kunnen niezen terwijl die tijdens het niezen de lamp aan en uit deed.
Whehe.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:45 schreef Het_Biertje het volgende:
nu jogy nog
zonder te knipperenquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:05 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
knip·pe·ren (onov.ww.)
1 lampen snel aan en uit doen
* gebruikersnaam is toch wel heel erg benieuwd hoe ruud_fr heeft kunnen niezen terwijl die tijdens het niezen de lamp aan en uit deed.
Hoe heet dat ook weer, een slappe afsluiter van een mooi verhaal, waardoor je je wilt gaan verhangen?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:14 schreef jogy het volgende:
In dit geval heeft dibble een straf van 3 uur en 50 minuten gekregen omdat we een tarief van € 0,14 per minuut hadden ingesteld op het verschuldigde bedrag, hij heeft zijn tijd dus uitgezeten en is gevrijwaard voor verdere betaling.
Hij heeft vandaag een hele belangrijke les geleerd. Dat je kan lachen om een paar mods, bij elkaar.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:14 schreef jogy het volgende:
In dit geval heeft dibble een straf van 3 uur en 50 minuten gekregen omdat we een tarief van € 0,14 per minuut hadden ingesteld op het verschuldigde bedrag, hij heeft zijn tijd dus uitgezeten en is gevrijwaard voor verdere betaling.
Son of Rosemary?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:15 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
[..]
Hoe heet dat ook weer, een slappe afsluiter van een mooi verhaal, waardoor je je wilt gaan verhangen?
Ow dus je moet nog wat langer?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:33 schreef Dibble het volgende:
ik heb hier op de mur nog streepjes staan voor elke minuut, the horror![]()
btw ik verdien volgens een berekening in 3.5 uur tijd maar 0.018 per minuut met uurloon van 3.50![]()
dus leef ook beetje met mij mee![]()
Een uurloon van 3.50€?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:33 schreef Dibble het volgende:
ik heb hier op de mur nog streepjes staan voor elke minuut, the horror![]()
btw ik verdien volgens een berekening in 3.5 uur tijd maar 0.018 per minuut met uurloon van 3.50![]()
dus leef ook beetje met mij mee![]()
ben 19 wat nog erger is maargoed ben gister ermee gekapt btw voor een uitzendbureau werken sucksquote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:35 schreef Doderok het volgende:
[..]
Een uurloon van 3.50€?
Dacvht dat Nederland een minimumloon kende?
Wat ben jij een irritant ventje zeg. Gedraag je eens naar je leeftijd, of heb je een biertje teveel gedronken?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:41 schreef luciano het volgende:
-knip-
Oh kijk wie we daar weer hebben !quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat ben jij een irritant ventje zeg. Gedraag je eens naar je leeftijd, of heb je een biertje teveel gedronken?
De TS hoeft dus niet te bewijzen dat het geld is overgemaakt. Als TS dus gewoon had gezegd: "Ik heb het overgemaakt naar Stichting Aap (quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet. TS hoeft ook niet te bewijzen dat het geld is overgemaakt.
ruud_fr kan gewoon melden dat het geld is overgemaakt (of niet, dus volgt er een ban totdat de zaakjes zijn afgehandeld)
Weird, jij probeert grappig te zijn als iets serieus is en je bent overdreven serieus als iets grappig is. Zo maak je geen vrienden knul, ga hulp zoeken.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:48 schreef luciano het volgende:
[..]
Oh kijk wie we daar weer hebben !![]()
, mijn favo modje witlof remlul
![]()
![]()
Alweer nuchter knullie ?![]()
Jij komt echt wat tekort he ?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:48 schreef luciano het volgende:
[..]
Oh kijk wie we daar weer hebben !![]()
, mijn favo modje witlof remlul
![]()
![]()
Alweer nuchter knullie ?![]()
Tvoelt bijna als stalken deze reply van hem ...... 1 maand nauwelijks gepost , en BOEMMMM , hij zit in mijn nek te hijgen met zijn alcohol_asem![]()
Ach , tis maar hoe je het bekijkt . er ZIJN VOLWASSEN mannen van 44 in MIJN geval die het NIET op prijs stellen als ze worden beschuldigd van het_proberen_om_een_jong_meisje-te_neuken , door een dronken mod ...........quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Weird, jij probeert grappig te zijn als iets serieus is en je bent overdreven serieus als iets grappig is. Zo maak je geen vrienden knul, ga hulp zoeken.
Ow is dat waarom ik jou irriteer?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:55 schreef luciano het volgende:
[..]
Ach , tis maar hoe je het bekijkt . er ZIJN VOLWASSEN mannen van 44 in MIJN geval die het NIET op prijs stellen als ze worden beschuldigd van het_proberen_om_een_jong_meisje-te_neuken_door_een_dronken_mod ...........![]()
![]()
![]()
____________________________________________________________www.aa.nl ???
( net als jij ? )
NADAT er een stormloop van protest eerst was geweest door menig aanwezigen , ( en niet aanwezigen , maar medestanders , nadat ze het verhaal hadden gehoord ) , en SC zijn reportage moest aanpassen , waarvor nog steeds respect ... iets wat JIJ nooit zult krijgen , tenzij ik een PM met excuses krijg natuurlijk , maar daar doen ( de meeste ) modjes niet aan weet ik allang .....quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow is dat waarom ik jou irriteer?
Andersom is het omdat je achteraf uitermate negatief liep te doen om iets waar alle andere aanwezigen veel plezier aan beleefden.
You should've had a life by now, seriously.
Is R al weg dan ???quote:Op vrijdag 20 juli 2007 03:03 schreef Bravebart het volgende:
Pff, krijgen we dat gezeik weer
Gelijk LUL van het topic weg
Ben jij al dood dan ?quote:
ÉÉnMALIGE HINT VOOR JOU EN ANDEREN ......ik discussieer alleen met personen die weten wat ik bedoel , en personen involved ...........quote:
Nee het was ook goed geweest als de ontvanger van het geld kon aantonen het geld ontvangen te hebbenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:49 schreef Bravebart het volgende:
Volgens mij had de TS zich heel simpel kunnen reddenDirkh zegt:
[..]
De TS hoeft dus niet te bewijzen dat het geld is overgemaakt. Als TS dus gewoon had gezegd: "Ik heb het overgemaakt naar Stichting Aap () " , dan was er niks aan de hand geweest
Of snap ik het weer eens niet![]()
Sorryquote:Op vrijdag 20 juli 2007 03:07 schreef Dibble het volgende:
LAPO! ff uit met de geintjus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, maar ik denk niet dat mensen van Kika hier meelezen/postenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 03:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee het was ook goed geweest als de ontvanger van het geld kon aantonen het geld ontvangen te hebben
Ik wil niet eens met je discussieren, want dat loopt toch op niks uitquote:Op vrijdag 20 juli 2007 03:08 schreef luciano het volgende:
[..]
ÉÉnMALIGE HINT VOOR JOU EN ANDEREN ......ik discussieer alleen met personen die weten wat ik bedoel , en personen involved ...........
Wie is u ???![]()
![]()
![]()
Zo snel gaat dat niet, bedrieger!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 07:05 schreef DennisMoore het volgende:
Kijk ik vanmorgen effe bij m'n telebankiergedinges, zie ik ineens dat er 50 euro is bijgeboekt op m'n rekening.
Kreeg er spontaan een niesbui van.
Bedankt TS.
lijkt het Nederlandse rechtssysteem welquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:14 schreef jogy het volgende:
waarom post je dan op een openbaar forum?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 03:08 schreef luciano het volgende:
ik discussieer alleen met personen die weten wat ik bedoel
Zo'n goed topic .......... no wayquote:Op vrijdag 20 juli 2007 03:10 schreef Dibble het volgende:
kunnen we nu a.u.b. ophouwe met miereneuken.EINDE-PUNT-BASTA-SLOTJE
Afgelopen gvd!
houw eensch opquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:17 schreef LENUS het volgende:
Ik dacht dat dibble zwaar gepwnd zou worden, beetje zwak einde![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
quote:Op zondag 22 juli 2007 13:18 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik geef 50 euro weg aan iemand die zonder hulpmiddelen 100 meter in 1 keer kan springen.Eitje, spring uit een vliegtuig en het lukt me in een seconde of 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |