Een zakdoekquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:34 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik knipperde net zonder te niezen, wat win ik?
ik zeg kloon.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:32 schreef Doderok het volgende:
Dibble heeft me reeds 50¤ betaald toen ik hem in vertrouwelijke correspondentie het bewijs leverde.
Aangezien het betalen via enkele tussenpersonen ging is het nogal omslachtig om de bewijzen hiervoor te leveren, maar ik ben toch bereid de moeite doen. Laat Fok! maar contact opnemen via een erkend deurwaarder. Standaard internationale tarieven zijn van toepassing.
Sorrie, daar kunnen wij niet op ingaan. En het gaat om ruud, niet om jou. Of kika, dat is ook goed.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:32 schreef Doderok het volgende:
Dibble heeft me reeds 50¤ betaald toen ik hem in vertrouwelijke correspondentie het bewijs leverde.
Aangezien het betalen via enkele tussenpersonen ging is het nogal omslachtig om de bewijzen hiervoor te leveren, maar ik ben toch bereid de moeite doen. Laat Fok! maar contact opnemen via een erkend deurwaarder. Standaard internationale tarieven zijn van toepassing.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:35 schreef jogy het volgende:
[..]
Sorrie, daar kunnen wij niet op ingaan. En het gaat om ruud, niet om jou. Of kika, dat is ook goed.
NO F***in way!quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:33 schreef yvonne het volgende:
Hij stuurt wel leuke pm's
ik heb zojuist mijn penis foto's naar je ge-pm'edquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:47 schreef Chowi het volgende:
Ik geef vijftig euro aan iedereen die...
Nèh, laat ik dat maar niet doen.
Hoe kun jij transparante tekst lezen?!quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:47 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ik heb zojuist mijn penis foto's naar je ge-pm'ed![]()
sinaasappelsap op mijn tft spugen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoe kun jij transparante tekst lezen?!
Noooooo.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:50 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
sinaasappalsap op mijn tft spugen.![]()
zie med.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:53 schreef Sebasser het volgende:
Heeft TS nou al een ban?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |