Bespeur ik hier nu een banaan_vraag ???quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:53 schreef Chowi het volgende:
Nee. Doe ik ook niet. Ban me maar. Genoeg kloons.
Jahaaaaaquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:53 schreef Sebasser het volgende:
Heeft TS nou al een ban?
dat krijg je als je net uit groep 3 komtquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:55 schreef Sebasser het volgende:
wow, 10 posts in de tijd dat ik het topic doorlas en mijn reactie typte.
De slowchat is niet zo slow meer..
Klonen is niet verboten.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:55 schreef luciano het volgende:
[..]
Bespeur ik hier nu een banaan_vraag ???![]()
En dat terwijl ik eigelijk alleen de laatste reactie had gelezen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:55 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
dat krijg je als je net uit groep 3 komt![]()
Ik had verwacht dat jij zo'n persoon zou zijn die hoofd met een t zou typen.quote:
Ja ik geef het toe het is mijn kloonquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:25 schreef Salvad0R het volgende:
Hij is vast een kloon van Dribble, dan verdient die ook een ban. Toch ? Niettan ?
quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:59 schreef F- het volgende:
Sebassert is nog zo'n autist die het topicje niet doorlees.
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:13 schreef Dibble het volgende:
Als je kan niezen zonder te knipperen![]()
Algemene voorwaarden: Modjes zijn uitgesloten
Dat was de opdracht niet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:05 schreef gebruikersnaam het volgende:
* gebruikersnaam is toch wel heel erg benieuwd hoe ruud_fr heeft kunnen niezen terwijl die tijdens het niezen de lamp aan en uit deed.
Whehe.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:45 schreef Het_Biertje het volgende:
nu jogy nog
zonder te knipperenquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:05 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
knip·pe·ren (onov.ww.)
1 lampen snel aan en uit doen
* gebruikersnaam is toch wel heel erg benieuwd hoe ruud_fr heeft kunnen niezen terwijl die tijdens het niezen de lamp aan en uit deed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |