NADAT er een stormloop van protest eerst was geweest door menig aanwezigen , ( en niet aanwezigen , maar medestanders , nadat ze het verhaal hadden gehoord ) , en SC zijn reportage moest aanpassen , waarvor nog steeds respect ... iets wat JIJ nooit zult krijgen , tenzij ik een PM met excuses krijg natuurlijk , maar daar doen ( de meeste ) modjes niet aan weet ik allang .....quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow is dat waarom ik jou irriteer?
Andersom is het omdat je achteraf uitermate negatief liep te doen om iets waar alle andere aanwezigen veel plezier aan beleefden.
You should've had a life by now, seriously.
Is R al weg dan ???quote:Op vrijdag 20 juli 2007 03:03 schreef Bravebart het volgende:
Pff, krijgen we dat gezeik weer
Gelijk LUL van het topic weg
Ben jij al dood dan ?quote:
ÉÉnMALIGE HINT VOOR JOU EN ANDEREN ......ik discussieer alleen met personen die weten wat ik bedoel , en personen involved ...........quote:
Nee het was ook goed geweest als de ontvanger van het geld kon aantonen het geld ontvangen te hebbenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:49 schreef Bravebart het volgende:
Volgens mij had de TS zich heel simpel kunnen reddenDirkh zegt:
[..]
De TS hoeft dus niet te bewijzen dat het geld is overgemaakt. Als TS dus gewoon had gezegd: "Ik heb het overgemaakt naar Stichting Aap () " , dan was er niks aan de hand geweest
Of snap ik het weer eens niet![]()
Sorryquote:Op vrijdag 20 juli 2007 03:07 schreef Dibble het volgende:
LAPO! ff uit met de geintjus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, maar ik denk niet dat mensen van Kika hier meelezen/postenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 03:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee het was ook goed geweest als de ontvanger van het geld kon aantonen het geld ontvangen te hebben
Ik wil niet eens met je discussieren, want dat loopt toch op niks uitquote:Op vrijdag 20 juli 2007 03:08 schreef luciano het volgende:
[..]
ÉÉnMALIGE HINT VOOR JOU EN ANDEREN ......ik discussieer alleen met personen die weten wat ik bedoel , en personen involved ...........
Wie is u ???![]()
![]()
![]()
Zo snel gaat dat niet, bedrieger!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 07:05 schreef DennisMoore het volgende:
Kijk ik vanmorgen effe bij m'n telebankiergedinges, zie ik ineens dat er 50 euro is bijgeboekt op m'n rekening.
Kreeg er spontaan een niesbui van.
Bedankt TS.
lijkt het Nederlandse rechtssysteem welquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:14 schreef jogy het volgende:
In dit geval heeft dibble een straf van 3 uur en 50 minuten gekregen omdat we een tarief van € 0,14 per minuut hadden ingesteld op het verschuldigde bedrag, hij heeft zijn tijd dus uitgezeten en is gevrijwaard voor verdere betaling.
waarom post je dan op een openbaar forum?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 03:08 schreef luciano het volgende:
ik discussieer alleen met personen die weten wat ik bedoel
Zo'n goed topic .......... no wayquote:Op vrijdag 20 juli 2007 03:10 schreef Dibble het volgende:
kunnen we nu a.u.b. ophouwe met miereneuken.EINDE-PUNT-BASTA-SLOTJE
Afgelopen gvd!
houw eensch opquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:17 schreef LENUS het volgende:
Ik dacht dat dibble zwaar gepwnd zou worden, beetje zwak einde![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
quote:Op zondag 22 juli 2007 13:18 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik geef 50 euro weg aan iemand die zonder hulpmiddelen 100 meter in 1 keer kan springen.Eitje, spring uit een vliegtuig en het lukt me in een seconde of 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
omhóógquote:Op zondag 22 juli 2007 13:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Eitje, spring uit een vliegtuig en het lukt me in een seconde of 3
Ooh, en dat vliegtuig is een hulpmiddelquote:Op zondag 22 juli 2007 13:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Eitje, spring uit een vliegtuig en het lukt me in een seconde of 3
Zei je er niet bijquote:
Alles behalve kleding die normaal isquote:Op zondag 22 juli 2007 13:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zei je er niet bij
Wat definieer jij dan allemaal als hulpmiddel, schoenen ook ?
Is een berg een hulpmiddel ?quote:Op zondag 22 juli 2007 13:28 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Alles behalve kleding die normaal is
Dus geen speciale schoenen, of extra lichte ofzo
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 03:07 schreef Dibble het volgende:
LAPO! ff uit met de geintjus.
Dan mag ze die 50 e gaan stortenquote:
Waar staat dat ?quote:Op zondag 22 juli 2007 13:52 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ho ho, moet je wel eerscht van de grand canyon of berg af pleuren!
quote:
quote:Op zondag 22 juli 2007 14:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]![]()
Maar je hebt wel gelijk; welke debiel heeft dit topic überhaupt gemaakt
Ja komop, zo'n kuttopic openen en dan nota bene zelf gaan miepen dat hij nog steeds open isquote:
Anti-climaxquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:15 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
[..]
Hoe heet dat ook weer, een slappe afsluiter van een mooi verhaal, waardoor je je wilt gaan verhangen?
Ik moet zeggen dat ik jou heel erg intelligent vind.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:44 schreef J.Herrer het volgende:
Gewoon je ogen dichtdoen, ga je ook niet knipperen
Hier met die 50 euro
quote:Op maandag 23 juli 2007 13:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik jou heel erg intelligent vind.
Je bent gewoon jaloers dat jij daar nooit op was gekomenquote:Op maandag 23 juli 2007 13:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik jou heel erg intelligent vind.
quote:Op maandag 23 juli 2007 13:58 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat jij daar nooit op was gekomen![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 13:58 schreef roflmao het volgende:
teveel.aub verwijderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:27 schreef ruud_fr het volgende:
wat zijn de actievoorwaarden?
Dan film je jezelf 1 min en de rest van het filmpje een zwart beeld ... is het filmpje wel zo langquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:34 schreef ruud_fr het volgende:
als je even 638 min. + uploadtijd hebt...
Gemeenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:31 schreef Juicyhil het volgende:
[..]Het geld kan en mag alleen op een russische bankrekening gestort worden waarvan de eerst 3 nummer van het rekeningnummer met 694 beginnen. U dient uw kunsten te filmen met een 60,0 megapixel camera te filmen en dat met een YouTube premium account te uploaden Er mag geen textiel in het filmpje voorkomen Het filmpje moet minimaal 638 min. lang zijn en maximaal 639 min..
* DemonRage neemt de OP nog eens door... en ziet dat er niet bij staat waarmee je niet mag knipperen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:13 schreef Dibble het volgende:
Als je kan niezen zonder te knipperen![]()
Algemene voorwaarden: Modjes zijn uitgesloten
De BESTE reactie in dit hele topic !quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:57 schreef DemonRage het volgende:
[..]
* DemonRage neemt de OP nog eens door... en ziet dat er niet bij staat waarmee je niet mag knipperen.
'k heb wel eens in de auto geniesd terwijl ik geen knipperlicht aan had staan.
wat is de gemiddelde lengte van een zuid afrikaanse banaan?quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:49 schreef Afwazig het volgende:
Doe maar alvast een banaanvraag.
bijna net zo groot als dingesquote:
quote:
Nu nog het antwoord. Ook op de vraag uit welke film je avatar komtquote:Op maandag 7 januari 2008 13:14 schreef Dibble het volgende:
kutkick
Dat wi ik niet weten. Ben nog steeds bezig met het verwerken van 2girls1cupquote:Op maandag 7 januari 2008 15:34 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nu nog het antwoord. Ook op de vraag uit welke film je avatar komt
nee, ik denk dat de bank wat vertraging had ivm de feestdagenquote:Op maandag 7 januari 2008 09:40 schreef leolinedance het volgende:
Is er ondertussen al geld overgemaakt?
zullen we eens doorposten :pquote:
je tong is misluktquote:
achjah doe je niets aanquote:
jawel. edittenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |