Ik hoef dat geld niet, ik wil gewoon dat de users krijgen waar ze recht op hebben.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:44 schreef Dibble het volgende:
jullie hadden de algemene voorwaarden in de OP moeten lezen![]()
Nee hoor, we hebben inmiddels ook contact met ruudquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:45 schreef DennisMoore het volgende:
*photoshoptopic*
Precies, en dat de TS de belofte uit de TT en OP nakomt.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik hoef dat geld niet, ik wil gewoon dat de users krijgen waar ze recht op hebben.
Ik vind dat jullie er goed bovenop zitten. Dat mag ook wel eens gezegd worden.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:46 schreef Dirkh het volgende:
Nee hoor, we hebben inmiddels ook contact met ruud
NJ is er niet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:49 schreef Dibble het volgende:
Ik ga dit allemaal tegen NJ vertellen.Jullie hebben dienst dus kansspellen en andere meuk mogen jullie je niet mee bemoeiencorrupt als wat hier en ik dacht nog een eerlijk iets hier uit te kunnen halen maar nee.
afpersers![]()
Het is geen kansspel, maar vraag een aanbod.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:49 schreef Dibble het volgende:
Ik ga dit allemaal tegen NJ vertellen.Jullie hebben dienst dus kansspellen en andere meuk mogen jullie je niet mee bemoeiencorrupt als wat hier en ik dacht nog een eerlijk iets hier uit te kunnen halen maar nee.
afpersers![]()
Leuk voor Kika, jij moet gewoon 50 euro op je rekening hebben.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:52 schreef ruud_fr het volgende:
volgens mij is ie nu 50 euro aan het doneren aan Stichting Kika
Wij zien toe op het eerlijk verlopen van een financiele handeling. ruud heeft jouw uitdaging aangenomen en heeft deze met succes afgehandeld, dus in ruil voor zijn dienst moet jij nu 50 euro betalen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:49 schreef Dibble het volgende:
afpersers![]()
QFT.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:58 schreef Dibble het volgende:
Modjes pfff, niets anders dan iemand anders zn vermaak terroriseren.Ik heb 50 euro ter beschikking gesteld aan iemand die niet zijn ogen sluit maar jullie proberen weer met jullie dreigementen hier profijt van te maken
![]()
Ik weiger hieraan mee te doener is tenminste iemand hier die het geld voor een goed doel wil gebruiken maar jullie?
nee jullie willen zeker even naar de plaatselijke hoer opm alles te verbrassen. Ik stort lekker niets op jullie rekening en NIETSSSSS nada! wat jullie mij kunnen maken
![]()
Waar staat dat WIJ het geld willen hebben? Laat eens zien? Stort het geld op ruud_fr zijn rekening, niet die van ons. nog 1 minuutje trouwens.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:58 schreef Dibble het volgende:
Modjes pfff, niets anders dan iemand anders zn vermaak terroriseren.Ik heb 50 euro ter beschikking gesteld aan iemand die niet zijn ogen sluit maar jullie proberen weer met jullie dreigementen hier profijt van te maken
![]()
Ik weiger hieraan mee te doener is tenminste iemand hier die het geld voor een goed doel wil gebruiken maar jullie?
nee jullie willen zeker even naar de plaatselijke hoer opm alles te verbrassen. Ik stort lekker niets op jullie rekening en NIETSSSSS nada! wat jullie mij kunnen maken
![]()
Permban.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:00 schreef jogy het volgende:
*ban aanvraag doet*
quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, we zijn gewoon blij dat we nu een goede reden hebben om je een permban aan te naaien omdat je de afspraken niet nakomt.
Yep.Hij's weg.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:01 schreef rulerofdeath het volgende:
is ie al gebanned?
Jupquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:01 schreef rulerofdeath het volgende:
is ie al gebanned?
Zo doen we dat met oplichters.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:06 schreef yvonne het volgende:
Dibble banned wegens niet nakomen van de afspraak in dit topic
Ik geef 50 euro weg !
Zonder vermelding van de banduur.quote:
maakt niet uit, ban = banquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zonder vermelding van de banduur. [afbeelding].
Onbepaalde ban dusquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zonder vermelding van de banduur. [afbeelding].
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |