Hoiquote:
Nee maar wel mijn 20e kom noodlesquote:Op donderdag 19 juli 2007 07:49 schreef yvonne het volgende:
De ochetndploeg
Dirkh en yvonne.
Het was weer fijn,
peukie?
Ah, nog een kwaliteits user in het topicquote:
Fok Mascottequote:Op donderdag 19 juli 2007 08:02 schreef iamredleader het volgende:
Wat voor tag wil je dan, Baaj?
Holmaatje?quote:Op donderdag 19 juli 2007 08:07 schreef yvonne het volgende:
Wat ben jij de laatste tijd rustig Z, is je holmaatje er niet?
Aaaahquote:Op donderdag 19 juli 2007 08:18 schreef BaajGuardian het volgende:
Verander maar weer snel van onderwerp he!
I get de message wel weer hoor
Ik ben het ongewilde kind.
En?quote:Op donderdag 19 juli 2007 08:25 schreef zarGon het volgende:
Ik werd zuurpruim genoemd.
Behalve zuurpruim ook nog eens inlikker.quote:Op donderdag 19 juli 2007 08:38 schreef zarGon het volgende:
Dirkh.
Kap eens met janken man.quote:
Gratis en voor niks. We hebben allemaal een uitkering van het UWV en solliciteren ons rot bij de BV's van Danny, zodat we iedere maand onze verplichte sollicitatie hebben gedaan en geld ontvangen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:47 schreef 0ttie het volgende:
Krijgen jullie mods een of andere vergoeding of gaat al jullie tijd gratis in Fok! zitten terwijl jullie door anderen onderhouden worden?
Dit is een serieuze vraag, ik zeik niemand af, Mods zijn nodig, ik bedoel er niks mee, ik ben oprecht benieuwd etc. etc.
Op de bierkratjes zit statiegeld dus volgens mij kan jij nu wel een villa in het gooi kopen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Gratis en voor niks. We hebben allemaal een uitkering van het UWV en solliciteren ons rot bij de BV's van Danny, zodat we iedere maand onze verplichte sollicitatie hebben gedaan en geld ontvangen.
Een paar weken geleden hebben we wel een tshirt gehad van Danny, ik hoop dat we de komende winter een trui krijgen, want het gas is inmiddels afgesloten.
Er zijn genoeg users die jou wel willen voorzien van gas.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Gratis en voor niks. We hebben allemaal een uitkering van het UWV en solliciteren ons rot bij de BV's van Danny, zodat we iedere maand onze verplichte sollicitatie hebben gedaan en geld ontvangen.
Een paar weken geleden hebben we wel een tshirt gehad van Danny, ik hoop dat we de komende winter een trui krijgen, want het gas is inmiddels afgesloten.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Er zijn genoeg users die jou wel willen voorzien van gas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |