Deze COS heeft het laagste nummer. Normaal gesproken kiezen we voor het laagste nummer. Dus deze.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:50 schreef beequeen het volgende:
Ik vind het lullig, maar de andere COS was eerder, wat doen we?
Deze COS was 1 minuut eerder dan die van mij.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:50 schreef beequeen het volgende:
Yep, ik zie het, sorry voor de verwarring.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Deze COS heeft het laagste nummer. Normaal gesproken kiezen we voor het laagste nummer. Dus deze.
Welke? Ik zie er drie en dit als de eerste:quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:50 schreef beequeen het volgende:
And the winner is Disana! Deze dus.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Welke? Ik zie er drie en dit als de eerste:
3783 deze
3785 wolferl
3786 F04
Yep, 1 kilo.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:54 schreef wolferl het volgende:
Was Amanda nou afgevallen?
ja 1 kgquote:Op donderdag 19 juli 2007 15:54 schreef wolferl het volgende:
Ja. Wat nieuwe extensions al niet met je gewicht kunnen doen he!quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:54 schreef wolferl het volgende:
neequote:Op donderdag 19 juli 2007 15:55 schreef petraa het volgende:
Oke dan hier nog een keer me vraag. Heeft Carlos nog wat gezegd over afgelopen zondag ?
Ik trek mijn terror wel in en stop mijn handen weer in mijn zakken..quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:53 schreef DrsH het volgende:
Prettig te zien dat wij dit soort dingen zo eenvoudig onder elkaar oplossen schatjes![]()
Ja maar Jaap heeft een ander train schema, hij kan echt never nooit met dit meedoen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:57 schreef riri het volgende:
jaap kan wel mooi roepen van knettergek maar wie zal er eerder tussen 4 planken liggen?
ik denk toch echt hij met zijn grote overgewicht...
Geen idee, maar als dat zo is, wat een slecht gekozen moment.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:58 schreef petraa het volgende:
Waar moest Lieke heen ??? Naar de FEBO?
1 kilo :quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:54 schreef wolferl het volgende:
Een volle gebruikte tampon, kan ze lekker kopje thee van maken.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:59 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat scheelt natuurlijk met die tampon....minder vocht!![]()
Waarom slecht gekozen?quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen idee, maar als dat zo is, wat een slecht gekozen moment.
Gatverdamme... ik nam net een slok van mijn tomatensoep!quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:59 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat scheelt natuurlijk met die tampon....minder vocht!![]()
van die donkerrode?quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:01 schreef Starlie het volgende:
[..]
Gatverdamme... ik nam net een slok van mijn tomatensoep!![]()
snap ik...maar hij noemt ze knettergek....om een beetje in conditie te blijven zal ook hij straks als hij afgevallen is,als hemdat al lukt ,ook flink moeten blijven trainen wil hij niet meer zo dik wordenquote:Op donderdag 19 juli 2007 15:59 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja maar Jaap heeft een ander train schema, hij kan echt never nooit met dit meedoen.
Krijgt ie serieus een hartaanval.
Jaap's trainingsschema is aangepast aan zijn gewicht.
Ze zal wel beloond worden...quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:01 schreef beequeen het volgende:
Nu Natasja naar de FEBO.
Tijdens een intensieve training. Lieke geniet hier echt van, dus dat kan toch ook een uurtje later?quote:
Sorry, dat heb ik gemist.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:00 schreef Disana het volgende:
Is Dennis eigenlijk gewogen? Ik mis hem in de vorige COS, dus mijn lijstje in de OP is incompleet.
15:01 - Wegen maar!quote:
Het gaat ook zo snelquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, volgens mij hebben we hem allemaal gemist. Typisch Dennis.
Ooow okay.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tijdens een intensieve training. Lieke geniet hier echt van, dus dat kan toch ook een uurtje later?
*steekt vinger in de lucht* Ik weet het, juf!!quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, volgens mij hebben we hem allemaal gemist. Typisch Dennis.
Slim van jou! Het stond zo slordig, een incompleet lijstje in de OP. Bedankt.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:06 schreef Starlie het volgende:
[..]
15:01 - Wegen maar!
Carlos wil actie! “Ik ga jullie over vijf minuten wegen en over een kwartier beginnen we!”, roept hij, als hij nog maar net een minuutje binnen is. Nadia huppelt snel naar de fitness om de weegschaal te pakken en is de eerste die erop staat. “72,1”, zegt Nadia. Carlos noteert. Ook Dennis is er snel bij: “65,2.” Na Dennis is Huub aan de beurt en wat wil het toeval? Huub weegt ook 65,2! Blijken de kemphaantjes toch meer overeenkomsten te hebben dan gedacht! Lieke blijkt drie kilo te zijn afgevallen en ze springt zo blij als een kind door de Villa. “Het Ben&Jerry’s dieet! Ik heb het ontdekt!”, roept ze naar Nadia. “Zo moet dat dus, gewoon chips eten…”, zegt ze tegen de 22-jarige. Maar of dit dieet bij iedereen (lees: Nadia) helpt…
Huh? Dennis was volgens mij in de 69 kilo.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:06 schreef Starlie het volgende:
[..]
15:01 - Wegen maar!
Carlos wil actie! “Ik ga jullie over vijf minuten wegen en over een kwartier beginnen we!”, roept hij, als hij nog maar net een minuutje binnen is. Nadia huppelt snel naar de fitness om de weegschaal te pakken en is de eerste die erop staat. “72,1”, zegt Nadia. Carlos noteert. Ook Dennis is er snel bij: “65,2.” Na Dennis is Huub aan de beurt en wat wil het toeval? Huub weegt ook 65,2! Blijken de kemphaantjes toch meer overeenkomsten te hebben dan gedacht! Lieke blijkt drie kilo te zijn afgevallen en ze springt zo blij als een kind door de Villa. “Het Ben&Jerry’s dieet! Ik heb het ontdekt!”, roept ze naar Nadia. “Zo moet dat dus, gewoon chips eten…”, zegt ze tegen de 22-jarige. Maar of dit dieet bij iedereen (lees: Nadia) helpt…
Vies vet ventjequote:Op donderdag 19 juli 2007 16:07 schreef noekje het volgende:
[..]
*steekt vinger in de lucht* Ik weet het, juf!!
2 ons aangekomen.
Zit hem vnl in zijn onderkin zoals je ziet.
2 ons onderkin?quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:07 schreef noekje het volgende:
[..]
*steekt vinger in de lucht* Ik weet het, juf!!
2 ons aangekomen.
Zit hem vnl in zijn onderkin zoals je ziet.
Dennis lijkt me zeker zwaarder dan Huub.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:09 schreef noekje het volgende:
[..]
Huh? Dennis was volgens mij in de 69 kilo.
Manipulatie in Villa Vandaag?quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Dennis lijkt me zeker zwaarder dan Huub.
Nou ik vind ze beide behoorlijk iele mannetjes...quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Dennis lijkt me zeker zwaarder dan Huub.
Wat was de reaktie van Lieke dan ?quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:11 schreef DrsH het volgende:
Het zou mij aan de reactie van Lieke te merken niets verbazen als het nu wel een exit Natasia wordt en dat zij dat nu te horen krijgt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze kunnen het ook anders spelen dan Lieke gedwongen door achter nasty erin laat. Eigelij zelfde als bij jaap toen die nasty er ook in hield na gepraat tehebben achter.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:11 schreef DrsH het volgende:
Het zou mij aan de reactie van Lieke niets verbazen als het nu wel een exit Natasia wordt en dat zij dat nu te horen krijgt
Ze kwam heel vrolijk aangelopen en maakte een sprongetje.quote:
quote:
Woooow, ik heb weer hoop.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze kwam heel vrolijk aangelopen en maakte een sprongetje.![]()
Ja ze deed net alsof ze goed nieuwe hoorde en even een sprongetje van opwinding maakte.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:14 schreef DrsH het volgende:
Die kwam vrolijk springend een boksbeweging makend over de struiken en keek in de richting van Natasia
Ja maar Natas moest daarna naar de FEBO dus.....quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Woooow, ik heb weer hoop.
Maar het kan ook van alles zijn. Huub en Lieke hadden toch voor vanavond toch ook een etentje geplant met bewaking?
zal waarschijnlijk t etentje zijnquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Maar het kan ook van alles zijn. Huub en Lieke hadden toch voor vanavond toch ook een etentje geplant met bewaking?
Kan ook nog, maar Natasja moest direct na Lieke naar de FEBO en blijft wel erg lang weg.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze was 3.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:19 schreef CoT het volgende:
Amanda met haar "hakken"
Toen dat in was, was ze nog niet eens geboren
toen was ze ook al 19quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:19 schreef CoT het volgende:
Amanda met haar "hakken"
Zou er dan toch gerechtigheid komen? Een aai staat natuurlijk niet in verhouding met een kras. Al heb ik daar nog geen foto van gezien.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kan ook nog, maar Natasja moest direct na Lieke naar de FEBO en blijft wel erg lang weg.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:19 schreef CoT het volgende:
Amanda met haar "hakken"
Vandaar het vermoeden dat ze ouder is dan 19 jaar. Aan de andere kant, ze mocht van Manada op 12 jarige leeftijd naar de disco.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:19 schreef CoT het volgende:
Amanda met haar "hakken"
Die was niet te kappen, ze lieten het niet zien op de streams, hoe handig.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Zou er dan toch gerechtigheid komen? Een aai staat natuurlijk niet in verhouding met een kras. Al heb ik daar nog geen foto van gezien.
Toen was mss net geboren, dat was allemaal in begin jren 90quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vandaar het vermoeden dat ze ouder is dan 19 jaar. Aan de andere kant, ze mocht van Manada op 12 jarige leeftijd naar de disco.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik nog!
Alhoewel zij waarschijnlijk op haar 5e wel in een Australian liep met een pil in haar donder.
Al hakkend ging zij naar de kleuterschool
Ik weet het, daarom is het zo vreemd.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:23 schreef CoT het volgende:
[..]
Toen was mss net geboren, dat was allemaal in begin jren 90
A1 Keeper.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:25 schreef petraa het volgende:
Dennis was toch semi prof, dan weet je verdomme toch wel hoe je moet rekken !!!
Speciaal voor de bende van 6, heel toepasselijk, toch?quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:24 schreef wolferl het volgende:
Waarom alleen maar van die klote kut muziek.
I know! Ik was erbij..quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:23 schreef CoT het volgende:
[..]
Toen was mss net geboren, dat was allemaal in begin jren 90
Die moet dat toch ook kunnen?quote:
Zeker weten en A1 keeper oke, maar hij zei Semi profquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik nog!
Alhoewel zij waarschijnlijk op haar 5e wel in een Australian liep met een pil in haar donder.
Al hakkend ging zij naar de kleuterschool
Ze zal wel een illusie armer zijnquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:28 schreef Kimberleyy het volgende:
Volgens mij zie je nu al dat Nadia afgevallen is..:o
Ik geloof er net zoveel van als dat ie sexverslaafd is...quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:25 schreef petraa het volgende:
Dennis was toch semi prof, dan weet je verdomme toch wel hoe je moet rekken !!!
Mocht ze in de begin jaren '90 12 zijn geweest dan is ze geboren eind '70 begin '80 en dan denk ik ouder dan 25 jaar. Maar zelfs voor een twintiger ziet ze er te oud voor uit. Door teveel zonlicht/zonnebank kan ze ook al een oudere gezicht hebben. Ik schat haar kwa gezicht ergens begin 30 tot 35quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet het, daarom is het zo vreemd.
Ze heeft de hele ochtend tot in de vroege middag zoch lopen opmaken met make-up.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:28 schreef Kimberleyy het volgende:
Volgens mij zie je nu al dat Nadia afgevallen is..:o
Ik weet niet of ik het geloof, van dat onschendbaar zijn, anders had ze er allang uit gemoeten.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:30 schreef PumaStreamer het volgende:
Voorzover het wel of niet bekend was. Ik heb De redactie gesproken, en heb mijn beklach gedaan over Natasia. Ze is alles behalve onschendbaar. Als ze nog 1 keer mept is ze exit. Dat geld overigens voor de gehele bannjd groep (de groep van 6). Ze hebben allen een boete gehad. Er is inderdaad politie geweest John de mol is ook geweest Eigenlijk is het gehele team daar geweest. Het was dus toch wel de druppel. Toen ik vroeg als Natasia er toch uitgeknald word is ze die 10 ruggen dan kwijt. Het duurde effe het antwoord maar er kwam een "waarschijnlijke" ja uit.
Kweet niet of het mijn mening over de kooi veranderd. Ze waren wel blij met het commentaar.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:30 schreef PumaStreamer het volgende:
Voorzover het wel of niet bekend was. Ik heb De redactie gesproken, en heb mijn beklach gedaan over Natasia. Ze is alles behalve onschendbaar. Als ze nog 1 keer mept is ze exit. Dat geld overigens voor de gehele bannjd groep (de groep van 6). Ze hebben allen een boete gehad. Er is inderdaad politie geweest John de mol is ook geweest Eigenlijk is het gehele team daar geweest. Het was dus toch wel de druppel. Toen ik vroeg als Natasia er toch uitgeknald word is ze die 10 ruggen dan kwijt. Het duurde effe het antwoord maar er kwam een "waarschijnlijke" ja uit.
Kweet niet of het mijn mening over de kooi veranderd. Ze waren wel blij met het commentaar.
duzzzzz dat was ik voor vandaag...ben weer pleitos...bijna dan.
Wat moeten wij geloven van de redactie? Ze houden ons zoet met leugens. Miscchien is ze onschenbaar, maar dat gaan ze natuurlijk niet aan de buitenwereld vertellen. Dan voeren ze gewoon weer een toneelstukje op.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:30 schreef PumaStreamer het volgende:
Waarom zijn ze zo loslippig naar jou toe?quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:30 schreef PumaStreamer het volgende:
Yep.. iets van gelijke strekking heb ik vandaag ook al gepost.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:06 schreef akveor het volgende:
Ik krijg steeds meer het idee dat het plannetje van de febo om Lieke in het huis als miljonaire bedoelt was om Huub een hak te zetten. Da's dus duidelijk niet gelukt en nu heeft de febo een supersterk koppeltjespelers tegenover zich die zich niet makkelijk laten manipuleren.
Leuk hè?quote:
zal ze toch echt zelf moeten doen die vetkwabquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:35 schreef wolferl het volgende:
Nadia heeft weer eens haast met sporten, ze wil z.s.m. dat Carlos der vetkwabben weg traint.
Jah...duurde bijna 35 minuten dat gesprek. Was echt pissed wel beleefd natuurlijk. Maar jah ik zei gewoon dat dit te ver ging. dat ze dat niet konden ontkennen. Dat vonden zij dus ook. Tot nu toe is er ook niet gemept. Toch vroeg ik waarom ze de vorm van terror die er nu nog is wel toelaten, ze hebben nu een duidelijke grens gesteld..geen lichamelijk geweld. Ze hebben o.a. ook gediscussierd of het die tonnen boetes moesten worden of boetes in vorm van inname inleg geld (de 10 K).quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:33 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het geloof, van dat onschenbaar zijn, anders had ze er allang uit gemoeten.
Heb je gebeld?
Wat een BS verhaal. Als het echt zo erg met je gestelt is, gaat dat niet zomaar over, geloof me.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:35 schreef noekje het volgende:
Nadia wil zo snel mogelijk lekker zijn.
Carlos: wat is dat met je eetstoornis
Nadia: dat was uithongeren en volstoppen en dan weer uitspugen. Toen was ze 17. Het is vanzelf weer overgegaan.
Ik voelde me toen goed want de kilo's vlogen eraf.
Liposuctie wil ze doen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:37 schreef Shayndel het volgende:
Als nada afvalt heeft ze nog meer los vel. Gaat er nog lelijker uitzien.
Wat is er allemaal gezegd want ik volg het tragische kiloverhaal van Nadia.quote:
ja je prinsesje heeft zich niet verveeld...................quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:34 schreef robert2006 het volgende:
dag prinses amanda, ik heb je gemist hoor
Ligt eraan hoe lang je bent.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:39 schreef Shayndel het volgende:
is 59 te licht?
Liposuctie is wegzuigen. Zal dan wel buikcorrectie worden en restjes vel weghalen.quote:
Joh, geweldig dat je ze gesproken hebt, maar.... ik denk ... dat ze daar speciaal mensen met een prettig stemgeluid voor trainenquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:30 schreef PumaStreamer het volgende:
Bel me is...let maar is op wat ik uit jou krijg....hihih...nee geen idee....wellicht omdat ik zei dat ik het zeer serieus opneem...dat bleek duidelijk over te komen toen ik zei dat ik zelfs met mijn beste vriend bijna ruzie kreeg omdat hij ongelooflijk maar waar (ieder zijn keuze) een palma en banndj liefhebber is. Dat kwam over. Daarbij misschien hielp het ook wel dat ik zei dat ik reserve kandidaat (was) ben (geen idee).quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom zijn ze zo loslippig naar jou toe?
PM> belangrijkquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:35 schreef noekje het volgende:
Nadia: dat was uithongeren en volstoppen en dan weer uitspugen. Toen was ze 17. Het is vanzelf weer overgegaan.
Omdat Natasia 23 september vertrekt.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:34 schreef Clank het volgende:
[..]
Yep.. iets van gelijke strekking heb ik vandaag ook al gepost.![]()
Aan de andere kant zijn Natasia en Brian vanaf het begin af aan al een 'sterk koppel'. Brian nu nog eens dubbelop door de aanwezigheid van Amanda... dus waarom zou Huub niet zo'n goede partner in deze mogen hebben?!!
quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:40 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Liposuctie is wegzuigen. Zal dan wel buikcorrectie worden en restjes vel weghalen.
nou dan ken je mij nog niet...kom er overtuigend over via een telefoon..daarbij...ken de weg naar binnen..dus..en als ik voor flens vraag..moet ik een prive reden hebben...en ik moet flens niet zo...tis een beetje een bijdehandje...en erg dominant..dus niet mijn type vrouw..quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:41 schreef Lieve het volgende:
[..]
Joh, geweldig dat je ze gesproken hebt, maar.... ik denk ... dat ze daar speciaal mensen met een prettig stemgeluid voor trainen Lieve mensen die jou gaan...... geruststellen.
Brain doet geen fuck met dat rappen, oefent nietquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:44 schreef wolferl het volgende:
Waarom stopt die rap leraar van Brian?
ik luister namelijk naar Carlos en Nadia.
kennelijk toch niet zo goed! Ze heeft nog steeds een lichaam als een bootwerker. En met die buik kan ze de kermis halen. Als mega atractie.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:35 schreef noekje het volgende:
Nadia heeft als stewardes gewerkt, die kijken alleen naar strakke figuurtjes.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:43 schreef CoT het volgende:
Waarom denkt Nadia dat ze dik is?
die is ook niet helemaal in orde, hoe vinden ze die mensen
Oh ervaring mee beequeen ???quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat een BS verhaal. Als het echt zo erg met je gestelt is, gaat dat niet zomaar over, geloof me.
Dat vraagt om professionele hulp.
Nou, toch geweldig van je!quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:44 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
nou dan ken je mij nog niet...kom er overtuigend over via een telefoon..daarbij...ken de weg naar binnen..dus..en als ik voor flens vraag..moet ik een prive reden hebben...en ik moet flens niet zo...tis een beetje een bijdehandje...en erg dominant..dus niet mijn type vrouw..![]()
anyway moet helaas weg....we zien het allemaal wel...
allemaal waar...dan nog is nadia wel een klein beetje vies zeg maar lichtelijk vet...vind die benen van amanda een stuk vetter..en dan natasia nog die is zowiezo overal vet..quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:45 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nadia heeft als stewardes gewerkt, die kijken alleen naar strakke figuurtjes.
Nadia heeft een moeder die erg veel invloed op Nadia heeft.
Nadia heeft van zichzelf een grove bouw.
Nadia is gewoon helemaal gek gepraat.
Dat hoeft ook niet meerquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:48 schreef wolferl het volgende:
Carlos is wel goed bezig, hij praat Nadia geen complex aan ofzo.
![]()
Nou dat verbaasde me...want ik zei dat ik dit wel ging melden op fok. en toch vrij open nog. Vergis je niet in de macht van een stem. Hihi..quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:47 schreef Lieve het volgende:
[..]
Nou, toch geweldig van je!en leuk dat je het ons laat weten!
![]()
ja jammer hequote:Op donderdag 19 juli 2007 16:48 schreef wolferl het volgende:
Carlos is wel goed bezig, hij praat Nadia geen complex aan ofzo.
![]()
Mooi! Weer iemand die de brui er aan geeft.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:44 schreef CoT het volgende:
[..]
Brain doet geen fuck met dat rappen, oefent niet
Dan zou ik ook stoppen als ik die leraar was
Beetje onzin om iets aan Brian te geven. Hij heeft tot nu toe zich nog nergens voor ingezet! En dat waren dan nog de dingen.... die hij wilde leren.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:32 schreef beequeen het volgende:
Ze krijgen een cursus Anger Management, ik weet alleen niet wie?
Iig Huub en Brian.
Mijn nichtje heeft anorexia, dus ja, ik ken het van heel dichtbij. Gelukkig gaat het nu een stuk beter.quote:
Hij liep anders behoorlijk op te scheppen, een paar weken terug, plaat uitbrengen etc..quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:49 schreef CoT het volgende:
Brain heeft gewoon geen talent
Hij moest nog wel leren zingenquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij liep anders behoorlijk op te scheppen, een paar weken terug, plaat uitbrengen etc..
Dat niet alleen ...na dat rapje gehoord te hebben met de ziekte boys....hoef ik hem nooit meer horen zingen..de gene die hem een talent durft aan te praten moet ook even als de zanger in kwestie worden gewurgd...wat een blamage....even als de zanglessen van JJ eerder...er kan helemaal NIEMAND zingen in de kooi...ze hebben werkelijkwaar allemaal een shitstem hahaaha..quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:44 schreef CoT het volgende:
[..]
Brain doet geen fuck met dat rappen, oefent niet
Dan zou ik ook stoppen als ik die leraar was
quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:51 schreef wolferl het volgende:
Ik hoop dat Brian, Amanda, Nadia, Denniks en Jaap een beetje wakker zijn geschud door al die mensen die hun lesgeven, dat die neit meer willen komen door Natasia.
bij mij welquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:52 schreef akveor het volgende:
Doet weer die ondertiteling het niet... kut streaams.
Je bent me net voor. Peetquote:
Ik ben bang van wel en de vorige 5x is ook van de baan..quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:43 schreef milk-shake het volgende:
is het geval Natas exit vrijdag al weer van de baan??????
quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:54 schreef Meneermax het volgende:
Plaat uitbrengen? Die dichtbundel is ook niks meer geworden toch? Die jongen denkt echt dat de hele wereld op hem zit te wachten...
is toch ook zo...om net als Sadammie op internet te verschijnen...en dat zegt Fok ..quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:54 schreef Meneermax het volgende:
Plaat uitbrengen? Die dichtbundel is ook niks meer geworden toch? Die jongen denkt echt dat de hele wereld op hem zit te wachten...
Kijk je deze?quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:52 schreef akveor het volgende:
Doet weer die ondertiteling het niet... kut streaams.
tjonge jonge ...dit was het enigste wat me nog op de been hield deze week (zucht)quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel en de vorige 5x is ook van de baan..![]()
6x is scheepsrecht toch?quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel en de vorige 5x is ook van de baan..![]()
Het is niet om aan te horen. UHH DUHH UHHquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:58 schreef Lieve het volgende:
Die hele gouden kooi is door de zes om zeep geholpen en opeens zie je Carlos weer. Hij komt daar trekken aan een dood paard! Ik vind Carlos maar een necrofiel hoor.
misschien dat al die attacks toch een fysieke uitwerking hebbenquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:58 schreef Lieve het volgende:
Die hele gouden kooi is door de zes om zeep geholpen en opeens zie je Carlos weer. Hij komt daar trekken aan een dood paard! Ik vind Carlos maar een necrofiel hoor.
Iedereen bedankt voor de eer en wie gaat alle zieltjes wegen?
Ik vind het trouwens eng dat Lieke zoveel afvalt. Ze heeft niet veel te missen ( net als Huub) en die twee vallen behoorlijk af. ( of zou echte sex dan toch een betere afvalmethode zijn dan een spermadieet?)
krabben?¿? nee toch? Toch niet gouden kooi lieve mama natasiaaa?¿? neeeeh!quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:58 schreef Pavement het volgende:
En al iets gehoord over het krab incident van vanmorgen ? zeker niks aan het handje een boete verscherping van de regels ?
Ik lig helemaal in een deuk, hij kan het echt niet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:58 schreef petraa het volgende:
Kadir zei net dat Brian de flow en het ritme heeft. Nou dat stukje mis ik dan ik hoor geen ritme en geen flow.
En zichzelf muziekanten noemenquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:58 schreef petraa het volgende:
Kadir zei net dat Brian de flow en het ritme heeft. Nou dat stukje mis ik dan ik hoor geen ritme en geen flow.
zou het niet door alle stress komen ...ze hebben wel wat te verduren gehad.....quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:58 schreef Lieve het volgende:
Iedereen bedankt voor de eer en wie gaat alle zieltjes wegen?
Ik vind het trouwens eng dat Lieke zoveel afvalt. Ze heeft niet veel te missen ( net als Huub) en die twee vallen behoorlijk af. ( of zou echte sex dan toch een betere afvalmethode zijn dan een spermadieet?)
Lieke is bij de FEBO geweest en kwam blij terug. Natasja moest direct daarna naar de FEBO en is nog steeds niet terug.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:58 schreef Pavement het volgende:
En al iets gehoord over het krab incident van vanmorgen ? zeker niks aan het handje een boete verscherping van de regels ?
Ik klikte op de link en al mijn Fok vensters sloten zich.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk je deze?
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
Brian stop nou met dichten en rappen...anders moeten we je hard meppen..quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:02 schreef wolferl het volgende:
Brian trek je conclusie, rappen en dichten is voor jouw een illusie.
Goed in de zin van Goed of Goed in de zin van Slechtquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:03 schreef ikreageer het volgende:
Ik vind ze allebei even goed !
Ja zeg, dan hoef jij mij toch niet te gaan slaan?quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:01 schreef milk-shake het volgende:
[..]
zou het niet door alle stress komen ...ze hebben wel wat te verduren gehad.....![]()
Mischien hebben ze Natasia in de vreetmuur gegooid.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieke is bij de FEBO geweest en kwam blij terug. Natasja moest direct daarna naar de FEBO en is nog steeds niet terug.
Geen idee, maar we hopen dat ze nu weg moet ze heeft Lieke gekrabbeld.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:05 schreef Lobasca het volgende:
Maar... sorry was vanmiddag weg... Natasia zou vrijdag weggaan?
Vreemd, maar sorry dan.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik klikte op de link en al mijn Fok vensters sloten zich.
Nee, ik kijk via losse streambestandjes.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:03 schreef Borga het volgende:
een jaahr chuleejden hep iek bejsjloten omj allsj op tegeeffuh enj ier tje kjomen wonen
neeeeeeeeee joh ik sla nooitquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:04 schreef Lieve het volgende:
[..]
Ja zeg, dan hoef jij mij toch niet te gaan slaan?![]()
om met juf Judith te spreken:
I know, I know, I know, I know,I know,I know, I know
Daar was ik nog bij, vanmorgen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Geen idee, maar we hopen dat ze nu weg moet ze heeft Lieke gekrabbeld.![]()
Die brief met handtekeningen van Nowlive, FOK en VOL moet vandaag ook wel zijn aangekomen bij de FEBO. Misschien zijn ze daarover in gesprek.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:05 schreef wolferl het volgende:
[..]
Mischien hebben ze Natasia in de vreetmuur gegooid.
en dat doen we niet zo graag, want dan staat er een boete in de villa vandaagquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:03 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Brian stop nou met dichten en rappen...anders moeten we je hard meppen..![]()
wie volgt..
DGK is ook een zeer geschikte omgeving daarvoor.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:59 schreef bosb het volgende:
Wel leuk dat carlos net vertelt waarom natasia er steeds in mag blijven.
Er zijn afspraken met haar gemaakt over het hele borsten proces. Dit alles inclusief het hele helingsproces en nazorg zou een jaar gaan duren. De afspraak is gemaakt dat beide partijen deze tijd vol zullen maken.
Ik ben bang voor rappers en anti's, en ik woon in Almere en ik ben allergisch voor eieren, dus je begrijpt dat ik er verder niet op in ga !quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Goed in de zin van Goed of Goed in de zin van Slecht![]()
Dat heb ik gemist, was druk bezig met Brian en Kadir, maar zei hij dat serieus ?quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:59 schreef bosb het volgende:
Wel leuk dat carlos net vertelt waarom natasia er steeds in mag blijven.
Er zijn afspraken met haar gemaakt over het hele borsten proces. Dit alles inclusief het hele helingsproces en nazorg zou een jaar gaan duren. De afspraak is gemaakt dat beide partijen deze tijd vol zullen maken.
heb je weer een slok opquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:05 schreef DrsH het volgende:
Brian zijn eerste rap wordt luistren mannie want dit kannie, luistren mannie want dit kannie.
Je hebt een lekker kutje en een veel te grote bek
Je moet nu naar mij luistren want anders wordt ik gek
Je moet ook van mij leren want dat is wat ik wil
en als je echt niets leren wil dan gaan wij niet van Bil
ref: luistren mannie want dit kannie, luistren mannie want dit kannie.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk juist, dat de Febo haar als straf erin houdt, juist omdat ze zo graag weg wil.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:07 schreef akveor het volgende:
[..]
DGK is ook een zeer geschikte omgeving daarvoor.Maar afspraken te koste van fysiek geweld daar geloof ik niet in.
Ik heb meer het idee dat ze met Natasia wat van plan zijn maar de tijd nog niet rijp is.
Vreemd is ook dat er egzegd wordt dat ze eerder zak vertrekken. Waarom dan niet wegstemmen en zo niet het risico nemen voor een nieuwe miljonair.
wie volgtquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:09 schreef avonne het volgende:
[..]
heb je weer een slok op
dan noem ik je weer kutkop
en scheld en scheld en scheld me schor
dan dring ik eindelijk tot je dor
antwoord, hoor je, nee, hou je mond
ik wil je alleen voor je kont
quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:11 schreef Lobasca het volgende:
Kunnen we niet met zijn allen een plaat opnemen?
De actie van FOK?
Ze straffen eerder streamers.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik denk juist, dat de Febo haar als straf erin houdt, juist omdat ze zo graag weg wil.
Waarschijnlijk heeft Natasia zich niet aan gemaakte afspraken gehouden.
Ze wist niet hoe snel ze radslagen moest maken. Nou als dat het genezingsproces is..quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik denk juist, dat de Febo haar als straf erin houdt, juist omdat ze zo graag weg wil.
Waarschijnlijk heeft Natasia zich niet aan gemaakte afspraken gehouden.
En de volgende dan sturen we het eindresultaat naar Brianquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:10 schreef petraa het volgende:
Wees gehoorzaam
en monogaam.
De gouden bikini
is ienimienie.
Besmeurd met butler bloed
ik vind dat niet goed.
Hou je kutkop
anders sla ik erop
quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:14 schreef Meneermax het volgende:
ik trek het niet al dat gezeur
straks loop ik fokking para
met mijn bakkes door een deur
ik preek over respect
vanuit mijn mega intellect
mannie mannie mannie
het is anaal wat jou straks nekt.
Toppio nog een paar en ik ga hem echt opsturen naar Brianquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:14 schreef ikreageer het volgende:
ik ben brian de man
trap huub van achter waar ik kan
laat niets van hem heel
grijp hem bij zijn keel
verder ben ik heel vuil
spuug ik huub in zijn muil
Hij is leuk hoorquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:14 schreef Meneermax het volgende:
ik trek het niet al dat gezeur
straks loop ik fokking para
met mijn bakkes door een deur
ik preek over respect
vanuit mijn mega intellect
mannie mannie mannie
het is anaal wat jou straks nekt.
Natasia de kampbeulquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:09 schreef avonne het volgende:
[..]
heb je weer een slok op
dan noem ik je weer kutkop
en scheld en scheld en scheld me schor
dan dring ik eindelijk tot je dor
antwoord, hoor je, nee, hou je mond
ik wil je alleen voor je kont
Wat een talent hierquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:15 schreef DrsH het volgende:
[..]
Toppio nog een paar en ik ga hem echt opsturen naar Brian
ook die gaat mee in de rap voor Brianquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Natasia de kampbeul
Degene met wie ik heul
Wij hebben echte vriendschap
Uitgedeeld nooit een klap
Wij willen gerechtigheid
We snappen niet dat Fok! ons onderschijt.
Ik zeg het tegen netty, mijn mammie hoorquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Natasia de kampbeul
Degene met wie ik heul
Wij hebben echte vriendschap
Uitgedeeld nooit een klap
Wij willen gerechtigheid
We snappen niet dat Fok! ons onderschijt.
kleine aanvulling:quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:21 schreef beequeen het volgende:
Als ik met Manny neuk
Liggen de streamers in een deuk
Van voor naar achter of andersom
Het is lleen jammer dat ik nooit kom
Manny kan dat niet veel schelen
Ze ligt zich toch maar te vervelen
Aan het eind ven het lied
Pak ik haar bij haar neptiet.
Waarom?quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:21 schreef Visual het volgende:
waarschijnlijk streamlock zo
ik trek je aan je harenquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:10 schreef petraa het volgende:
Wees gehoorzaam
en monogaam.
De gouden bikini
is ienimienie.
Besmeurd met butler bloed
ik vind dat niet goed.
Hou je kutkop
anders sla ik erop
OT: coole avatarquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:23 schreef Haunter het volgende:
[..]
Teveel gezever met dat "gerap" denk ik![]()
echtquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:24 schreef petraa het volgende:
Verzamelen op de bank, kadir moet weg.
Zou het dan toch????quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:25 schreef wolferl het volgende:
Bewoners moeten verzamelen op de bank...
SPANNEND>
Is er een groepsgesprek?quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:13 schreef Rotterdammert het volgende:
mogen wij het groepsgesprek met anita ook horen?
ik hoop exit natasiaquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:25 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Hoezo nu op de bank?? :S Wat een rare tijd en iedereen is nog niet goed omgekleed... Wat zou dat betekenen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |