Deze COS heeft het laagste nummer. Normaal gesproken kiezen we voor het laagste nummer. Dus deze.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:50 schreef beequeen het volgende:
Ik vind het lullig, maar de andere COS was eerder, wat doen we?
Deze COS was 1 minuut eerder dan die van mij.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:50 schreef beequeen het volgende:
Yep, ik zie het, sorry voor de verwarring.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Deze COS heeft het laagste nummer. Normaal gesproken kiezen we voor het laagste nummer. Dus deze.
Welke? Ik zie er drie en dit als de eerste:quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:50 schreef beequeen het volgende:
And the winner is Disana! Deze dus.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Welke? Ik zie er drie en dit als de eerste:
3783 deze
3785 wolferl
3786 F04
Yep, 1 kilo.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:54 schreef wolferl het volgende:
Was Amanda nou afgevallen?
ja 1 kgquote:Op donderdag 19 juli 2007 15:54 schreef wolferl het volgende:
Ja. Wat nieuwe extensions al niet met je gewicht kunnen doen he!quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:54 schreef wolferl het volgende:
neequote:Op donderdag 19 juli 2007 15:55 schreef petraa het volgende:
Oke dan hier nog een keer me vraag. Heeft Carlos nog wat gezegd over afgelopen zondag ?
Ik trek mijn terror wel in en stop mijn handen weer in mijn zakken..quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:53 schreef DrsH het volgende:
Prettig te zien dat wij dit soort dingen zo eenvoudig onder elkaar oplossen schatjes![]()
Ja maar Jaap heeft een ander train schema, hij kan echt never nooit met dit meedoen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:57 schreef riri het volgende:
jaap kan wel mooi roepen van knettergek maar wie zal er eerder tussen 4 planken liggen?
ik denk toch echt hij met zijn grote overgewicht...
Geen idee, maar als dat zo is, wat een slecht gekozen moment.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:58 schreef petraa het volgende:
Waar moest Lieke heen ??? Naar de FEBO?
1 kilo :quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:54 schreef wolferl het volgende:
Een volle gebruikte tampon, kan ze lekker kopje thee van maken.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:59 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat scheelt natuurlijk met die tampon....minder vocht!![]()
Waarom slecht gekozen?quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen idee, maar als dat zo is, wat een slecht gekozen moment.
Gatverdamme... ik nam net een slok van mijn tomatensoep!quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:59 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat scheelt natuurlijk met die tampon....minder vocht!![]()
van die donkerrode?quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:01 schreef Starlie het volgende:
[..]
Gatverdamme... ik nam net een slok van mijn tomatensoep!![]()
snap ik...maar hij noemt ze knettergek....om een beetje in conditie te blijven zal ook hij straks als hij afgevallen is,als hemdat al lukt ,ook flink moeten blijven trainen wil hij niet meer zo dik wordenquote:Op donderdag 19 juli 2007 15:59 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja maar Jaap heeft een ander train schema, hij kan echt never nooit met dit meedoen.
Krijgt ie serieus een hartaanval.
Jaap's trainingsschema is aangepast aan zijn gewicht.
Ze zal wel beloond worden...quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:01 schreef beequeen het volgende:
Nu Natasja naar de FEBO.
Tijdens een intensieve training. Lieke geniet hier echt van, dus dat kan toch ook een uurtje later?quote:
Sorry, dat heb ik gemist.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:00 schreef Disana het volgende:
Is Dennis eigenlijk gewogen? Ik mis hem in de vorige COS, dus mijn lijstje in de OP is incompleet.
15:01 - Wegen maar!quote:
Het gaat ook zo snelquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, volgens mij hebben we hem allemaal gemist. Typisch Dennis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |