Ja maar Natas moest daarna naar de FEBO dus.....quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Woooow, ik heb weer hoop.
Maar het kan ook van alles zijn. Huub en Lieke hadden toch voor vanavond toch ook een etentje geplant met bewaking?
zal waarschijnlijk t etentje zijnquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Maar het kan ook van alles zijn. Huub en Lieke hadden toch voor vanavond toch ook een etentje geplant met bewaking?
Kan ook nog, maar Natasja moest direct na Lieke naar de FEBO en blijft wel erg lang weg.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze was 3.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:19 schreef CoT het volgende:
Amanda met haar "hakken"
Toen dat in was, was ze nog niet eens geboren
toen was ze ook al 19quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:19 schreef CoT het volgende:
Amanda met haar "hakken"
Zou er dan toch gerechtigheid komen? Een aai staat natuurlijk niet in verhouding met een kras. Al heb ik daar nog geen foto van gezien.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kan ook nog, maar Natasja moest direct na Lieke naar de FEBO en blijft wel erg lang weg.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:19 schreef CoT het volgende:
Amanda met haar "hakken"
Vandaar het vermoeden dat ze ouder is dan 19 jaar. Aan de andere kant, ze mocht van Manada op 12 jarige leeftijd naar de disco.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:19 schreef CoT het volgende:
Amanda met haar "hakken"
Die was niet te kappen, ze lieten het niet zien op de streams, hoe handig.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Zou er dan toch gerechtigheid komen? Een aai staat natuurlijk niet in verhouding met een kras. Al heb ik daar nog geen foto van gezien.
Toen was mss net geboren, dat was allemaal in begin jren 90quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vandaar het vermoeden dat ze ouder is dan 19 jaar. Aan de andere kant, ze mocht van Manada op 12 jarige leeftijd naar de disco.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik nog!
Alhoewel zij waarschijnlijk op haar 5e wel in een Australian liep met een pil in haar donder.
Al hakkend ging zij naar de kleuterschool
Ik weet het, daarom is het zo vreemd.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:23 schreef CoT het volgende:
[..]
Toen was mss net geboren, dat was allemaal in begin jren 90
A1 Keeper.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:25 schreef petraa het volgende:
Dennis was toch semi prof, dan weet je verdomme toch wel hoe je moet rekken !!!
Speciaal voor de bende van 6, heel toepasselijk, toch?quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:24 schreef wolferl het volgende:
Waarom alleen maar van die klote kut muziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |