Het is niet om aan te horen. UHH DUHH UHHquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:58 schreef Lieve het volgende:
Die hele gouden kooi is door de zes om zeep geholpen en opeens zie je Carlos weer. Hij komt daar trekken aan een dood paard! Ik vind Carlos maar een necrofiel hoor.
misschien dat al die attacks toch een fysieke uitwerking hebbenquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:58 schreef Lieve het volgende:
Die hele gouden kooi is door de zes om zeep geholpen en opeens zie je Carlos weer. Hij komt daar trekken aan een dood paard! Ik vind Carlos maar een necrofiel hoor.
Iedereen bedankt voor de eer en wie gaat alle zieltjes wegen?
Ik vind het trouwens eng dat Lieke zoveel afvalt. Ze heeft niet veel te missen ( net als Huub) en die twee vallen behoorlijk af. ( of zou echte sex dan toch een betere afvalmethode zijn dan een spermadieet?)
krabben?¿? nee toch? Toch niet gouden kooi lieve mama natasiaaa?¿? neeeeh!quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:58 schreef Pavement het volgende:
En al iets gehoord over het krab incident van vanmorgen ? zeker niks aan het handje een boete verscherping van de regels ?
Ik lig helemaal in een deuk, hij kan het echt niet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:58 schreef petraa het volgende:
Kadir zei net dat Brian de flow en het ritme heeft. Nou dat stukje mis ik dan ik hoor geen ritme en geen flow.
En zichzelf muziekanten noemenquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:58 schreef petraa het volgende:
Kadir zei net dat Brian de flow en het ritme heeft. Nou dat stukje mis ik dan ik hoor geen ritme en geen flow.
zou het niet door alle stress komen ...ze hebben wel wat te verduren gehad.....quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:58 schreef Lieve het volgende:
Iedereen bedankt voor de eer en wie gaat alle zieltjes wegen?
Ik vind het trouwens eng dat Lieke zoveel afvalt. Ze heeft niet veel te missen ( net als Huub) en die twee vallen behoorlijk af. ( of zou echte sex dan toch een betere afvalmethode zijn dan een spermadieet?)
Lieke is bij de FEBO geweest en kwam blij terug. Natasja moest direct daarna naar de FEBO en is nog steeds niet terug.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:58 schreef Pavement het volgende:
En al iets gehoord over het krab incident van vanmorgen ? zeker niks aan het handje een boete verscherping van de regels ?
Ik klikte op de link en al mijn Fok vensters sloten zich.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk je deze?
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
Brian stop nou met dichten en rappen...anders moeten we je hard meppen..quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:02 schreef wolferl het volgende:
Brian trek je conclusie, rappen en dichten is voor jouw een illusie.
Goed in de zin van Goed of Goed in de zin van Slechtquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:03 schreef ikreageer het volgende:
Ik vind ze allebei even goed !
Ja zeg, dan hoef jij mij toch niet te gaan slaan?quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:01 schreef milk-shake het volgende:
[..]
zou het niet door alle stress komen ...ze hebben wel wat te verduren gehad.....![]()
Mischien hebben ze Natasia in de vreetmuur gegooid.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieke is bij de FEBO geweest en kwam blij terug. Natasja moest direct daarna naar de FEBO en is nog steeds niet terug.
Geen idee, maar we hopen dat ze nu weg moet ze heeft Lieke gekrabbeld.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:05 schreef Lobasca het volgende:
Maar... sorry was vanmiddag weg... Natasia zou vrijdag weggaan?
Vreemd, maar sorry dan.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik klikte op de link en al mijn Fok vensters sloten zich.
Nee, ik kijk via losse streambestandjes.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:03 schreef Borga het volgende:
een jaahr chuleejden hep iek bejsjloten omj allsj op tegeeffuh enj ier tje kjomen wonen
neeeeeeeeee joh ik sla nooitquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:04 schreef Lieve het volgende:
[..]
Ja zeg, dan hoef jij mij toch niet te gaan slaan?![]()
om met juf Judith te spreken:
I know, I know, I know, I know,I know,I know, I know
Daar was ik nog bij, vanmorgen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Geen idee, maar we hopen dat ze nu weg moet ze heeft Lieke gekrabbeld.![]()
Die brief met handtekeningen van Nowlive, FOK en VOL moet vandaag ook wel zijn aangekomen bij de FEBO. Misschien zijn ze daarover in gesprek.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:05 schreef wolferl het volgende:
[..]
Mischien hebben ze Natasia in de vreetmuur gegooid.
en dat doen we niet zo graag, want dan staat er een boete in de villa vandaagquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:03 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Brian stop nou met dichten en rappen...anders moeten we je hard meppen..![]()
wie volgt..
DGK is ook een zeer geschikte omgeving daarvoor.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:59 schreef bosb het volgende:
Wel leuk dat carlos net vertelt waarom natasia er steeds in mag blijven.
Er zijn afspraken met haar gemaakt over het hele borsten proces. Dit alles inclusief het hele helingsproces en nazorg zou een jaar gaan duren. De afspraak is gemaakt dat beide partijen deze tijd vol zullen maken.
Ik ben bang voor rappers en anti's, en ik woon in Almere en ik ben allergisch voor eieren, dus je begrijpt dat ik er verder niet op in ga !quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Goed in de zin van Goed of Goed in de zin van Slecht![]()
Dat heb ik gemist, was druk bezig met Brian en Kadir, maar zei hij dat serieus ?quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:59 schreef bosb het volgende:
Wel leuk dat carlos net vertelt waarom natasia er steeds in mag blijven.
Er zijn afspraken met haar gemaakt over het hele borsten proces. Dit alles inclusief het hele helingsproces en nazorg zou een jaar gaan duren. De afspraak is gemaakt dat beide partijen deze tijd vol zullen maken.
heb je weer een slok opquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:05 schreef DrsH het volgende:
Brian zijn eerste rap wordt luistren mannie want dit kannie, luistren mannie want dit kannie.
Je hebt een lekker kutje en een veel te grote bek
Je moet nu naar mij luistren want anders wordt ik gek
Je moet ook van mij leren want dat is wat ik wil
en als je echt niets leren wil dan gaan wij niet van Bil
ref: luistren mannie want dit kannie, luistren mannie want dit kannie.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk juist, dat de Febo haar als straf erin houdt, juist omdat ze zo graag weg wil.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:07 schreef akveor het volgende:
[..]
DGK is ook een zeer geschikte omgeving daarvoor.Maar afspraken te koste van fysiek geweld daar geloof ik niet in.
Ik heb meer het idee dat ze met Natasia wat van plan zijn maar de tijd nog niet rijp is.
Vreemd is ook dat er egzegd wordt dat ze eerder zak vertrekken. Waarom dan niet wegstemmen en zo niet het risico nemen voor een nieuwe miljonair.
wie volgtquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:09 schreef avonne het volgende:
[..]
heb je weer een slok op
dan noem ik je weer kutkop
en scheld en scheld en scheld me schor
dan dring ik eindelijk tot je dor
antwoord, hoor je, nee, hou je mond
ik wil je alleen voor je kont
quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:11 schreef Lobasca het volgende:
Kunnen we niet met zijn allen een plaat opnemen?
De actie van FOK?
Ze straffen eerder streamers.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik denk juist, dat de Febo haar als straf erin houdt, juist omdat ze zo graag weg wil.
Waarschijnlijk heeft Natasia zich niet aan gemaakte afspraken gehouden.
Ze wist niet hoe snel ze radslagen moest maken. Nou als dat het genezingsproces is..quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik denk juist, dat de Febo haar als straf erin houdt, juist omdat ze zo graag weg wil.
Waarschijnlijk heeft Natasia zich niet aan gemaakte afspraken gehouden.
En de volgende dan sturen we het eindresultaat naar Brianquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:10 schreef petraa het volgende:
Wees gehoorzaam
en monogaam.
De gouden bikini
is ienimienie.
Besmeurd met butler bloed
ik vind dat niet goed.
Hou je kutkop
anders sla ik erop
quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:14 schreef Meneermax het volgende:
ik trek het niet al dat gezeur
straks loop ik fokking para
met mijn bakkes door een deur
ik preek over respect
vanuit mijn mega intellect
mannie mannie mannie
het is anaal wat jou straks nekt.
Toppio nog een paar en ik ga hem echt opsturen naar Brianquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:14 schreef ikreageer het volgende:
ik ben brian de man
trap huub van achter waar ik kan
laat niets van hem heel
grijp hem bij zijn keel
verder ben ik heel vuil
spuug ik huub in zijn muil
Hij is leuk hoorquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:14 schreef Meneermax het volgende:
ik trek het niet al dat gezeur
straks loop ik fokking para
met mijn bakkes door een deur
ik preek over respect
vanuit mijn mega intellect
mannie mannie mannie
het is anaal wat jou straks nekt.
Natasia de kampbeulquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:09 schreef avonne het volgende:
[..]
heb je weer een slok op
dan noem ik je weer kutkop
en scheld en scheld en scheld me schor
dan dring ik eindelijk tot je dor
antwoord, hoor je, nee, hou je mond
ik wil je alleen voor je kont
Wat een talent hierquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:15 schreef DrsH het volgende:
[..]
Toppio nog een paar en ik ga hem echt opsturen naar Brian
ook die gaat mee in de rap voor Brianquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Natasia de kampbeul
Degene met wie ik heul
Wij hebben echte vriendschap
Uitgedeeld nooit een klap
Wij willen gerechtigheid
We snappen niet dat Fok! ons onderschijt.
Ik zeg het tegen netty, mijn mammie hoorquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Natasia de kampbeul
Degene met wie ik heul
Wij hebben echte vriendschap
Uitgedeeld nooit een klap
Wij willen gerechtigheid
We snappen niet dat Fok! ons onderschijt.
kleine aanvulling:quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:21 schreef beequeen het volgende:
Als ik met Manny neuk
Liggen de streamers in een deuk
Van voor naar achter of andersom
Het is lleen jammer dat ik nooit kom
Manny kan dat niet veel schelen
Ze ligt zich toch maar te vervelen
Aan het eind ven het lied
Pak ik haar bij haar neptiet.
Waarom?quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:21 schreef Visual het volgende:
waarschijnlijk streamlock zo
ik trek je aan je harenquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:10 schreef petraa het volgende:
Wees gehoorzaam
en monogaam.
De gouden bikini
is ienimienie.
Besmeurd met butler bloed
ik vind dat niet goed.
Hou je kutkop
anders sla ik erop
OT: coole avatarquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:23 schreef Haunter het volgende:
[..]
Teveel gezever met dat "gerap" denk ik![]()
echtquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:24 schreef petraa het volgende:
Verzamelen op de bank, kadir moet weg.
Zou het dan toch????quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:25 schreef wolferl het volgende:
Bewoners moeten verzamelen op de bank...
SPANNEND>
Is er een groepsgesprek?quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:13 schreef Rotterdammert het volgende:
mogen wij het groepsgesprek met anita ook horen?
ik hoop exit natasiaquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:25 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Hoezo nu op de bank?? :S Wat een rare tijd en iedereen is nog niet goed omgekleed... Wat zou dat betekenen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |