Het is niet om aan te horen. UHH DUHH UHHquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:58 schreef Lieve het volgende:
Die hele gouden kooi is door de zes om zeep geholpen en opeens zie je Carlos weer. Hij komt daar trekken aan een dood paard! Ik vind Carlos maar een necrofiel hoor.
misschien dat al die attacks toch een fysieke uitwerking hebbenquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:58 schreef Lieve het volgende:
Die hele gouden kooi is door de zes om zeep geholpen en opeens zie je Carlos weer. Hij komt daar trekken aan een dood paard! Ik vind Carlos maar een necrofiel hoor.
Iedereen bedankt voor de eer en wie gaat alle zieltjes wegen?
Ik vind het trouwens eng dat Lieke zoveel afvalt. Ze heeft niet veel te missen ( net als Huub) en die twee vallen behoorlijk af. ( of zou echte sex dan toch een betere afvalmethode zijn dan een spermadieet?)
krabben?¿? nee toch? Toch niet gouden kooi lieve mama natasiaaa?¿? neeeeh!quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:58 schreef Pavement het volgende:
En al iets gehoord over het krab incident van vanmorgen ? zeker niks aan het handje een boete verscherping van de regels ?
Ik lig helemaal in een deuk, hij kan het echt niet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:58 schreef petraa het volgende:
Kadir zei net dat Brian de flow en het ritme heeft. Nou dat stukje mis ik dan ik hoor geen ritme en geen flow.
En zichzelf muziekanten noemenquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:58 schreef petraa het volgende:
Kadir zei net dat Brian de flow en het ritme heeft. Nou dat stukje mis ik dan ik hoor geen ritme en geen flow.
zou het niet door alle stress komen ...ze hebben wel wat te verduren gehad.....quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:58 schreef Lieve het volgende:
Iedereen bedankt voor de eer en wie gaat alle zieltjes wegen?
Ik vind het trouwens eng dat Lieke zoveel afvalt. Ze heeft niet veel te missen ( net als Huub) en die twee vallen behoorlijk af. ( of zou echte sex dan toch een betere afvalmethode zijn dan een spermadieet?)
Lieke is bij de FEBO geweest en kwam blij terug. Natasja moest direct daarna naar de FEBO en is nog steeds niet terug.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:58 schreef Pavement het volgende:
En al iets gehoord over het krab incident van vanmorgen ? zeker niks aan het handje een boete verscherping van de regels ?
Ik klikte op de link en al mijn Fok vensters sloten zich.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk je deze?
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
Brian stop nou met dichten en rappen...anders moeten we je hard meppen..quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:02 schreef wolferl het volgende:
Brian trek je conclusie, rappen en dichten is voor jouw een illusie.
Goed in de zin van Goed of Goed in de zin van Slechtquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:03 schreef ikreageer het volgende:
Ik vind ze allebei even goed !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |