I know! Ik was erbij..quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:23 schreef CoT het volgende:
[..]
Toen was mss net geboren, dat was allemaal in begin jren 90
Die moet dat toch ook kunnen?quote:
Zeker weten en A1 keeper oke, maar hij zei Semi profquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik nog!
Alhoewel zij waarschijnlijk op haar 5e wel in een Australian liep met een pil in haar donder.
Al hakkend ging zij naar de kleuterschool
Ze zal wel een illusie armer zijnquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:28 schreef Kimberleyy het volgende:
Volgens mij zie je nu al dat Nadia afgevallen is..:o
Ik geloof er net zoveel van als dat ie sexverslaafd is...quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:25 schreef petraa het volgende:
Dennis was toch semi prof, dan weet je verdomme toch wel hoe je moet rekken !!!
Mocht ze in de begin jaren '90 12 zijn geweest dan is ze geboren eind '70 begin '80 en dan denk ik ouder dan 25 jaar. Maar zelfs voor een twintiger ziet ze er te oud voor uit. Door teveel zonlicht/zonnebank kan ze ook al een oudere gezicht hebben. Ik schat haar kwa gezicht ergens begin 30 tot 35quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet het, daarom is het zo vreemd.
Ze heeft de hele ochtend tot in de vroege middag zoch lopen opmaken met make-up.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:28 schreef Kimberleyy het volgende:
Volgens mij zie je nu al dat Nadia afgevallen is..:o
Ik weet niet of ik het geloof, van dat onschendbaar zijn, anders had ze er allang uit gemoeten.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:30 schreef PumaStreamer het volgende:
Voorzover het wel of niet bekend was. Ik heb De redactie gesproken, en heb mijn beklach gedaan over Natasia. Ze is alles behalve onschendbaar. Als ze nog 1 keer mept is ze exit. Dat geld overigens voor de gehele bannjd groep (de groep van 6). Ze hebben allen een boete gehad. Er is inderdaad politie geweest John de mol is ook geweest Eigenlijk is het gehele team daar geweest. Het was dus toch wel de druppel. Toen ik vroeg als Natasia er toch uitgeknald word is ze die 10 ruggen dan kwijt. Het duurde effe het antwoord maar er kwam een "waarschijnlijke" ja uit.
Kweet niet of het mijn mening over de kooi veranderd. Ze waren wel blij met het commentaar.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:30 schreef PumaStreamer het volgende:
Voorzover het wel of niet bekend was. Ik heb De redactie gesproken, en heb mijn beklach gedaan over Natasia. Ze is alles behalve onschendbaar. Als ze nog 1 keer mept is ze exit. Dat geld overigens voor de gehele bannjd groep (de groep van 6). Ze hebben allen een boete gehad. Er is inderdaad politie geweest John de mol is ook geweest Eigenlijk is het gehele team daar geweest. Het was dus toch wel de druppel. Toen ik vroeg als Natasia er toch uitgeknald word is ze die 10 ruggen dan kwijt. Het duurde effe het antwoord maar er kwam een "waarschijnlijke" ja uit.
Kweet niet of het mijn mening over de kooi veranderd. Ze waren wel blij met het commentaar.
duzzzzz dat was ik voor vandaag...ben weer pleitos...bijna dan.
Wat moeten wij geloven van de redactie? Ze houden ons zoet met leugens. Miscchien is ze onschenbaar, maar dat gaan ze natuurlijk niet aan de buitenwereld vertellen. Dan voeren ze gewoon weer een toneelstukje op.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:30 schreef PumaStreamer het volgende:
Waarom zijn ze zo loslippig naar jou toe?quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:30 schreef PumaStreamer het volgende:
Yep.. iets van gelijke strekking heb ik vandaag ook al gepost.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:06 schreef akveor het volgende:
Ik krijg steeds meer het idee dat het plannetje van de febo om Lieke in het huis als miljonaire bedoelt was om Huub een hak te zetten. Da's dus duidelijk niet gelukt en nu heeft de febo een supersterk koppeltjespelers tegenover zich die zich niet makkelijk laten manipuleren.
Leuk hè?quote:
zal ze toch echt zelf moeten doen die vetkwabquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:35 schreef wolferl het volgende:
Nadia heeft weer eens haast met sporten, ze wil z.s.m. dat Carlos der vetkwabben weg traint.
Jah...duurde bijna 35 minuten dat gesprek. Was echt pissed wel beleefd natuurlijk. Maar jah ik zei gewoon dat dit te ver ging. dat ze dat niet konden ontkennen. Dat vonden zij dus ook. Tot nu toe is er ook niet gemept. Toch vroeg ik waarom ze de vorm van terror die er nu nog is wel toelaten, ze hebben nu een duidelijke grens gesteld..geen lichamelijk geweld. Ze hebben o.a. ook gediscussierd of het die tonnen boetes moesten worden of boetes in vorm van inname inleg geld (de 10 K).quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:33 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het geloof, van dat onschenbaar zijn, anders had ze er allang uit gemoeten.
Heb je gebeld?
Wat een BS verhaal. Als het echt zo erg met je gestelt is, gaat dat niet zomaar over, geloof me.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:35 schreef noekje het volgende:
Nadia wil zo snel mogelijk lekker zijn.
Carlos: wat is dat met je eetstoornis
Nadia: dat was uithongeren en volstoppen en dan weer uitspugen. Toen was ze 17. Het is vanzelf weer overgegaan.
Ik voelde me toen goed want de kilo's vlogen eraf.
Liposuctie wil ze doen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:37 schreef Shayndel het volgende:
Als nada afvalt heeft ze nog meer los vel. Gaat er nog lelijker uitzien.
Wat is er allemaal gezegd want ik volg het tragische kiloverhaal van Nadia.quote:
ja je prinsesje heeft zich niet verveeld...................quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:34 schreef robert2006 het volgende:
dag prinses amanda, ik heb je gemist hoor
Ligt eraan hoe lang je bent.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:39 schreef Shayndel het volgende:
is 59 te licht?
Liposuctie is wegzuigen. Zal dan wel buikcorrectie worden en restjes vel weghalen.quote:
Joh, geweldig dat je ze gesproken hebt, maar.... ik denk ... dat ze daar speciaal mensen met een prettig stemgeluid voor trainenquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:30 schreef PumaStreamer het volgende:
Bel me is...let maar is op wat ik uit jou krijg....hihih...nee geen idee....wellicht omdat ik zei dat ik het zeer serieus opneem...dat bleek duidelijk over te komen toen ik zei dat ik zelfs met mijn beste vriend bijna ruzie kreeg omdat hij ongelooflijk maar waar (ieder zijn keuze) een palma en banndj liefhebber is. Dat kwam over. Daarbij misschien hielp het ook wel dat ik zei dat ik reserve kandidaat (was) ben (geen idee).quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom zijn ze zo loslippig naar jou toe?
PM> belangrijkquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:35 schreef noekje het volgende:
Nadia: dat was uithongeren en volstoppen en dan weer uitspugen. Toen was ze 17. Het is vanzelf weer overgegaan.
Omdat Natasia 23 september vertrekt.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:34 schreef Clank het volgende:
[..]
Yep.. iets van gelijke strekking heb ik vandaag ook al gepost.![]()
Aan de andere kant zijn Natasia en Brian vanaf het begin af aan al een 'sterk koppel'. Brian nu nog eens dubbelop door de aanwezigheid van Amanda... dus waarom zou Huub niet zo'n goede partner in deze mogen hebben?!!
quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:40 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Liposuctie is wegzuigen. Zal dan wel buikcorrectie worden en restjes vel weghalen.
nou dan ken je mij nog niet...kom er overtuigend over via een telefoon..daarbij...ken de weg naar binnen..dus..en als ik voor flens vraag..moet ik een prive reden hebben...en ik moet flens niet zo...tis een beetje een bijdehandje...en erg dominant..dus niet mijn type vrouw..quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:41 schreef Lieve het volgende:
[..]
Joh, geweldig dat je ze gesproken hebt, maar.... ik denk ... dat ze daar speciaal mensen met een prettig stemgeluid voor trainen Lieve mensen die jou gaan...... geruststellen.
Brain doet geen fuck met dat rappen, oefent nietquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:44 schreef wolferl het volgende:
Waarom stopt die rap leraar van Brian?
ik luister namelijk naar Carlos en Nadia.
kennelijk toch niet zo goed! Ze heeft nog steeds een lichaam als een bootwerker. En met die buik kan ze de kermis halen. Als mega atractie.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:35 schreef noekje het volgende:
Nadia heeft als stewardes gewerkt, die kijken alleen naar strakke figuurtjes.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:43 schreef CoT het volgende:
Waarom denkt Nadia dat ze dik is?
die is ook niet helemaal in orde, hoe vinden ze die mensen
Oh ervaring mee beequeen ???quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat een BS verhaal. Als het echt zo erg met je gestelt is, gaat dat niet zomaar over, geloof me.
Dat vraagt om professionele hulp.
Nou, toch geweldig van je!quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:44 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
nou dan ken je mij nog niet...kom er overtuigend over via een telefoon..daarbij...ken de weg naar binnen..dus..en als ik voor flens vraag..moet ik een prive reden hebben...en ik moet flens niet zo...tis een beetje een bijdehandje...en erg dominant..dus niet mijn type vrouw..![]()
anyway moet helaas weg....we zien het allemaal wel...
allemaal waar...dan nog is nadia wel een klein beetje vies zeg maar lichtelijk vet...vind die benen van amanda een stuk vetter..en dan natasia nog die is zowiezo overal vet..quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:45 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nadia heeft als stewardes gewerkt, die kijken alleen naar strakke figuurtjes.
Nadia heeft een moeder die erg veel invloed op Nadia heeft.
Nadia heeft van zichzelf een grove bouw.
Nadia is gewoon helemaal gek gepraat.
Dat hoeft ook niet meerquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:48 schreef wolferl het volgende:
Carlos is wel goed bezig, hij praat Nadia geen complex aan ofzo.
![]()
Nou dat verbaasde me...want ik zei dat ik dit wel ging melden op fok. en toch vrij open nog. Vergis je niet in de macht van een stem. Hihi..quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:47 schreef Lieve het volgende:
[..]
Nou, toch geweldig van je!en leuk dat je het ons laat weten!
![]()
ja jammer hequote:Op donderdag 19 juli 2007 16:48 schreef wolferl het volgende:
Carlos is wel goed bezig, hij praat Nadia geen complex aan ofzo.
![]()
Mooi! Weer iemand die de brui er aan geeft.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:44 schreef CoT het volgende:
[..]
Brain doet geen fuck met dat rappen, oefent niet
Dan zou ik ook stoppen als ik die leraar was
Beetje onzin om iets aan Brian te geven. Hij heeft tot nu toe zich nog nergens voor ingezet! En dat waren dan nog de dingen.... die hij wilde leren.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:32 schreef beequeen het volgende:
Ze krijgen een cursus Anger Management, ik weet alleen niet wie?
Iig Huub en Brian.
Mijn nichtje heeft anorexia, dus ja, ik ken het van heel dichtbij. Gelukkig gaat het nu een stuk beter.quote:
Hij liep anders behoorlijk op te scheppen, een paar weken terug, plaat uitbrengen etc..quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:49 schreef CoT het volgende:
Brain heeft gewoon geen talent
Hij moest nog wel leren zingenquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij liep anders behoorlijk op te scheppen, een paar weken terug, plaat uitbrengen etc..
Dat niet alleen ...na dat rapje gehoord te hebben met de ziekte boys....hoef ik hem nooit meer horen zingen..de gene die hem een talent durft aan te praten moet ook even als de zanger in kwestie worden gewurgd...wat een blamage....even als de zanglessen van JJ eerder...er kan helemaal NIEMAND zingen in de kooi...ze hebben werkelijkwaar allemaal een shitstem hahaaha..quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:44 schreef CoT het volgende:
[..]
Brain doet geen fuck met dat rappen, oefent niet
Dan zou ik ook stoppen als ik die leraar was
quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:51 schreef wolferl het volgende:
Ik hoop dat Brian, Amanda, Nadia, Denniks en Jaap een beetje wakker zijn geschud door al die mensen die hun lesgeven, dat die neit meer willen komen door Natasia.
bij mij welquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:52 schreef akveor het volgende:
Doet weer die ondertiteling het niet... kut streaams.
Je bent me net voor. Peetquote:
Ik ben bang van wel en de vorige 5x is ook van de baan..quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:43 schreef milk-shake het volgende:
is het geval Natas exit vrijdag al weer van de baan??????
quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:54 schreef Meneermax het volgende:
Plaat uitbrengen? Die dichtbundel is ook niks meer geworden toch? Die jongen denkt echt dat de hele wereld op hem zit te wachten...
is toch ook zo...om net als Sadammie op internet te verschijnen...en dat zegt Fok ..quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:54 schreef Meneermax het volgende:
Plaat uitbrengen? Die dichtbundel is ook niks meer geworden toch? Die jongen denkt echt dat de hele wereld op hem zit te wachten...
Kijk je deze?quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:52 schreef akveor het volgende:
Doet weer die ondertiteling het niet... kut streaams.
tjonge jonge ...dit was het enigste wat me nog op de been hield deze week (zucht)quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel en de vorige 5x is ook van de baan..![]()
6x is scheepsrecht toch?quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel en de vorige 5x is ook van de baan..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |