abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51630500
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 16:21 schreef noekje het volgende:

[..]

Ja, dat weet ik nog!
Alhoewel zij waarschijnlijk op haar 5e wel in een Australian liep met een pil in haar donder.
Al hakkend ging zij naar de kleuterschool
pi_51630501
Volgens mij zie je nu al dat Nadia afgevallen is..:o
pi_51630517
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 16:28 schreef Kimberleyy het volgende:
Ze zal wel een illusie armer zijn
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_51630547
Voorzover het wel of niet bekend was. Ik heb De redactie gesproken, en heb mijn beklach gedaan over Natasia. Ze is alles behalve onschendbaar. Als ze nog 1 keer mept is ze exit. Dat geld overigens voor de gehele bannjd groep (de groep van 6). Ze hebben allen een boete gehad. Er is inderdaad politie geweest John de mol is ook geweest Eigenlijk is het gehele team daar geweest. Het was dus toch wel de druppel. Toen ik vroeg als Natasia er toch uitgeknald word is ze die 10 ruggen dan kwijt. Het duurde effe het antwoord maar er kwam een "waarschijnlijke" ja uit.

Kweet niet of het mijn mening over de kooi veranderd. Ze waren wel blij met het commentaar.

duzzzzz dat was ik voor vandaag...ben weer pleitos...bijna dan.
pi_51630560
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 16:25 schreef petraa het volgende:
Dennis was toch semi prof, dan weet je verdomme toch wel hoe je moet rekken !!!
Ik geloof er net zoveel van als dat ie sexverslaafd is...
rekken?
trekken, dat kan ie wel
  donderdag 19 juli 2007 @ 16:31:43 #110
170337 Shayndel
The Queen Of The Night Aria
pi_51630591
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 16:24 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik weet het, daarom is het zo vreemd.
Mocht ze in de begin jaren '90 12 zijn geweest dan is ze geboren eind '70 begin '80 en dan denk ik ouder dan 25 jaar. Maar zelfs voor een twintiger ziet ze er te oud voor uit. Door teveel zonlicht/zonnebank kan ze ook al een oudere gezicht hebben. Ik schat haar kwa gezicht ergens begin 30 tot 35
~* Shema Yisrael Adonai Eloheinu Adonai Ehad - Yeshua HaMashiach *~
  † In Memoriam † donderdag 19 juli 2007 @ 16:32:29 #111
135305 beequeen
Lost.
pi_51630609
Ze krijgen een cursus Anger Management, ik weet alleen niet wie?
Iig Huub en Brian.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  donderdag 19 juli 2007 @ 16:32:54 #112
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_51630621
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 16:28 schreef Kimberleyy het volgende:
Ze heeft de hele ochtend tot in de vroege middag zoch lopen opmaken met make-up.
Dat heeft ze er nu afgezweet.
pi_51630624
Ik wil Lieke en Huub op de streams.. miss laat Lieke nog iets los
pi_51630632
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 16:30 schreef PumaStreamer het volgende:
Voorzover het wel of niet bekend was. Ik heb De redactie gesproken, en heb mijn beklach gedaan over Natasia. Ze is alles behalve onschendbaar. Als ze nog 1 keer mept is ze exit. Dat geld overigens voor de gehele bannjd groep (de groep van 6). Ze hebben allen een boete gehad. Er is inderdaad politie geweest John de mol is ook geweest Eigenlijk is het gehele team daar geweest. Het was dus toch wel de druppel. Toen ik vroeg als Natasia er toch uitgeknald word is ze die 10 ruggen dan kwijt. Het duurde effe het antwoord maar er kwam een "waarschijnlijke" ja uit.

Kweet niet of het mijn mening over de kooi veranderd. Ze waren wel blij met het commentaar.
Ik weet niet of ik het geloof, van dat onschendbaar zijn, anders had ze er allang uit gemoeten.
Heb je gebeld?
Goedemorgen :W
pi_51630636
quote:

Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  donderdag 19 juli 2007 @ 16:33:38 #116
170337 Shayndel
pi_51630647
quote:

Wat moeten wij geloven van de redactie? Ze houden ons zoet met leugens. Miscchien is ze onschenbaar, maar dat gaan ze natuurlijk niet aan de buitenwereld vertellen. Dan voeren ze gewoon weer een toneelstukje op.
  † In Memoriam † donderdag 19 juli 2007 @ 16:33:59 #117
135305 beequeen
Lost.
pi_51630656
quote:

Waarom zijn ze zo loslippig naar jou toe?
― Mark Twain
pi_51630676
Nadia en Carlos in gesprek over Nadia's wensen over afvallen en dr eetstoornissen
pi_51630685
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 16:06 schreef akveor het volgende:
Ik krijg steeds meer het idee dat het plannetje van de febo om Lieke in het huis als miljonaire bedoelt was om Huub een hak te zetten. Da's dus duidelijk niet gelukt en nu heeft de febo een supersterk koppeltjespelers tegenover zich die zich niet makkelijk laten manipuleren.
Yep.. iets van gelijke strekking heb ik vandaag ook al gepost.

Aan de andere kant zijn Natasia en Brian vanaf het begin af aan al een 'sterk koppel'. Brian nu nog eens dubbelop door de aanwezigheid van Amanda... dus waarom zou Huub niet zo'n goede partner in deze mogen hebben?!!
pi_51630696
dag prinses amanda, ik heb je gemist hoor
  donderdag 19 juli 2007 @ 16:35:00 #121
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_51630699
Nadia heeft weer eens haast met sporten, ze wil z.s.m. dat Carlos der vetkwabben weg traint.
pi_51630703
Nadia wil zo snel mogelijk lekker zijn.
Carlos: wat is dat met je eetstoornis
Nadia: dat was uithongeren en volstoppen en dan weer uitspugen. Toen was ze 17. Het is vanzelf weer overgegaan.
Ik voelde me toen goed want de kilo's vlogen eraf.
Go hard or go home
pi_51630751
Brian krijgt op zijn flikker
pi_51630763
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 16:36 schreef avonne het volgende:
Van wie?
  † In Memoriam † donderdag 19 juli 2007 @ 16:36:59 #125
135305 beequeen
Lost.
pi_51630767
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 16:36 schreef avonne het volgende:
Leuk hè?
― Mark Twain
pi_51630772
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 16:35 schreef wolferl het volgende:
Nadia heeft weer eens haast met sporten, ze wil z.s.m. dat Carlos der vetkwabben weg traint.
zal ze toch echt zelf moeten doen die vetkwab

n di
  donderdag 19 juli 2007 @ 16:37:09 #127
170337 Shayndel
pi_51630776
Als nada afvalt heeft ze nog meer los vel. Gaat er nog lelijker uitzien.
pi_51630781
Ze vertelt aan Carlos wat ze op een dag eet, en Carlos zegt dat veel te weinig te vinden
Duh.
pi_51630799
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 16:33 schreef blomst het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik het geloof, van dat onschenbaar zijn, anders had ze er allang uit gemoeten.
Heb je gebeld?
Jah...duurde bijna 35 minuten dat gesprek. Was echt pissed wel beleefd natuurlijk. Maar jah ik zei gewoon dat dit te ver ging. dat ze dat niet konden ontkennen. Dat vonden zij dus ook. Tot nu toe is er ook niet gemept. Toch vroeg ik waarom ze de vorm van terror die er nu nog is wel toelaten, ze hebben nu een duidelijke grens gesteld..geen lichamelijk geweld. Ze hebben o.a. ook gediscussierd of het die tonnen boetes moesten worden of boetes in vorm van inname inleg geld (de 10 K).

Hij kon geen antwoord geven op de vraag waarom ze nog niet exit is. Want ik citeerde dat stukje dat Deborah en Natasia fijn achter schermen elkaar kusjes geven en zo'n fijn intiem zijn, dat ik dat heel vreem vind. Daar had hij verder geen commentaar op simpelweg omdat hij dat niet wist. Hij klonk overtuigend.

Was een goeie gozer die jah ook maar zijn werk doet.
  † In Memoriam † donderdag 19 juli 2007 @ 16:38:39 #130
135305 beequeen
Lost.
pi_51630819
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 16:35 schreef noekje het volgende:
Nadia: dat was uithongeren en volstoppen en dan weer uitspugen. Toen was ze 17. Het is vanzelf weer overgegaan.
Wat een BS verhaal. Als het echt zo erg met je gestelt is, gaat dat niet zomaar over, geloof me.
Dat vraagt om professionele hulp.
― Mark Twain
pi_51630822
Nadia wil 8 a 9 kilo afvallen. Carlos vindt dat teveel. Hij vindt dat 5 kilo voldoende is.
Nadia: deze week kan ik 5 kilo afvallen maar dat mag niet. Ik kreeg op m'n donder.
Go hard or go home
  donderdag 19 juli 2007 @ 16:38:52 #132
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_51630827
Nadia liegt over der eten, ze eet niks op een dag.

Carlos praat wel verstandig vindt ik.
toppertje hoor.
pi_51630834
Yeahhh gaat hij ermee stoppen!!!! Toch ?
  † In Memoriam † donderdag 19 juli 2007 @ 16:39:24 #134
135305 beequeen
Lost.
pi_51630853
Volgens mij is dit einde Kadir.
― Mark Twain
pi_51630854
Die Nadia is zo dom
  donderdag 19 juli 2007 @ 16:39:46 #136
170337 Shayndel
pi_51630858
is 59 te licht?
  donderdag 19 juli 2007 @ 16:39:57 #137
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_51630866
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 16:37 schreef Shayndel het volgende:
Als nada afvalt heeft ze nog meer los vel. Gaat er nog lelijker uitzien.
Liposuctie wil ze doen.
pi_51630880
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 16:39 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij is dit einde Kadir.
Wat is er allemaal gezegd want ik volg het tragische kiloverhaal van Nadia.
Go hard or go home
pi_51630881
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 16:34 schreef robert2006 het volgende:
dag prinses amanda, ik heb je gemist hoor
ja je prinsesje heeft zich niet verveeld...................
pi_51630882
hehehehe en de volgende stopt

gaat lekker voor die bende van 6
pi_51630905
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 16:39 schreef Shayndel het volgende:
is 59 te licht?
Ligt eraan hoe lang je bent.
Go hard or go home
  donderdag 19 juli 2007 @ 16:40:58 #142
170337 Shayndel
pi_51630906
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 16:39 schreef wolferl het volgende:

[..]

Liposuctie wil ze doen.
Liposuctie is wegzuigen. Zal dan wel buikcorrectie worden en restjes vel weghalen.
pi_51630911
quote:

Joh, geweldig dat je ze gesproken hebt, maar.... ik denk ... dat ze daar speciaal mensen met een prettig stemgeluid voor trainen Lieve mensen die jou gaan...... geruststellen.

Natasia gaat namelijk neregens! En braindead de wifebeater ook niet .

( had die focking Flens maar aan de telefoon gevraagd. En haar..... gevraagd waarom ze zulke rare personeelsleden als Jose cast!
pi_51630929
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 16:33 schreef beequeen het volgende:

[..]

Waarom zijn ze zo loslippig naar jou toe?
Bel me is...let maar is op wat ik uit jou krijg....hihih...nee geen idee....wellicht omdat ik zei dat ik het zeer serieus opneem...dat bleek duidelijk over te komen toen ik zei dat ik zelfs met mijn beste vriend bijna ruzie kreeg omdat hij ongelooflijk maar waar (ieder zijn keuze) een palma en banndj liefhebber is. Dat kwam over. Daarbij misschien hielp het ook wel dat ik zei dat ik reserve kandidaat (was) ben (geen idee).

Overigens vroeg hij zou je er nog in willen. Ik zei...ach als ik er ooit nog in zou komen...ga ik er een groot feest van maken...ipv deze shitzooi...echt...ik vertelde hem ook dat het concept was dat je jezelf zou verliezen in de rijkdommen en je familie niet meer zou missen...ipv elkaar wegpesten ...ik melde hem. beetje mislukt...dat was hij met me eens.

Ach ja...zo is ut leven...tis allemaal een groot feest die media...maar laat ze maar bellen hoor..gaan we met een groot FOK spandoek feestvieren in de kooi..hahahha
pi_51630937
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 16:35 schreef noekje het volgende:
PM> belangrijk
  donderdag 19 juli 2007 @ 16:42:10 #146
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51630946
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 16:34 schreef Clank het volgende:

[..]

Yep.. iets van gelijke strekking heb ik vandaag ook al gepost.

Aan de andere kant zijn Natasia en Brian vanaf het begin af aan al een 'sterk koppel'. Brian nu nog eens dubbelop door de aanwezigheid van Amanda... dus waarom zou Huub niet zo'n goede partner in deze mogen hebben?!!
Omdat Natasia 23 september vertrekt.
Verder vind ik het hele Natasia verhaal vreemd. Er is herhaaldelijk door Huub en Jaap gezegd dat ze eerder zal vertrekken. (Gisteren las ik in COS dat er misschien 2 naar Brian is gefluisterd door Natasia).
Dit roept mijn dan de vraag op waarom proberen ze Natasia dan niet weg te stemmmen. Immers als ze eerder weggaat wordt ze vervangen. Wegstemmen is definitief een miljonair minder.
Of het is gewoon niet waar dat ze eerder weggaat. Maar zoals ik het nu allemaal bekijk is Natasia's aanwezigheid onhoudbaar. De fora zullen bedrijven blijven aanschrijven zich niet te bemoeien met DGK zolang ze er nog in zit.
K: Kom op zeg, maak er gewoon tijd voor stel je prioriteiten. Jij wilt rappen, jij moet het doen. Voor mij maakt het niet uit, jij moet het doen. Ik kan je alleen een handje helpen. Als ik zie dat je er niks mee doet dan heb ik er geen zin meer in heb.
B: Ik snap het als je er mee wil stoppen, ik zou ook stoppen als ik zie die gast doe er niks aan.
K: je kan het, er zit flow in er zit ritme in. Ik heb elke keer met je geoefend, maar als jij het in je eentje niet leuk vindt dan moet je er mee stoppen.
B: Nee je hebt gelijk, het is ook totaal geen excuus, maar het is wel wat ik voel als ik hier zit. Als ik hier zit ga ik zitten rijmen en zitten schrijven en dan komen er 2 zinnen en dan kom ik niet verder. Vorige keer is het hetzelfde geweest.
  donderdag 19 juli 2007 @ 16:42:18 #148
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_51630954
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 16:40 schreef Shayndel het volgende:

[..]

Liposuctie is wegzuigen. Zal dan wel buikcorrectie worden en restjes vel weghalen.
EM

Dat bedoel ik

Maar goed, Nadia is zwaar ziek, niet ziek ziek.
  donderdag 19 juli 2007 @ 16:42:56 #149
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_51630970
Carlos wil dat Nadia 2 kilo per maand afvalt.
Nadia: Ja dat is echt weinig....
pi_51630981
is het geval Natas exit vrijdag al weer van de baan??????
pi_51630982
Die Nadia wens ik nu echt een kogel door haar hoofd.
pi_51630987
Ik leer hier nog is wat van... 2 kg eraf in de maand is vetverlies, de rest spiermassa dat verdwijnt.. Dat wist ik niet
pi_51630994
Waarom denkt Nadia dat ze dik is?

die is ook niet helemaal in orde, hoe vinden ze die mensen
  donderdag 19 juli 2007 @ 16:44:02 #154
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_51631001
Waarom stopt die rap leraar van Brian?
ik luister namelijk naar Carlos en Nadia.
pi_51631007
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 16:41 schreef Lieve het volgende:

[..]

Joh, geweldig dat je ze gesproken hebt, maar.... ik denk ... dat ze daar speciaal mensen met een prettig stemgeluid voor trainen Lieve mensen die jou gaan...... geruststellen.
nou dan ken je mij nog niet...kom er overtuigend over via een telefoon..daarbij...ken de weg naar binnen..dus..en als ik voor flens vraag..moet ik een prive reden hebben...en ik moet flens niet zo...tis een beetje een bijdehandje...en erg dominant..dus niet mijn type vrouw..

anyway moet helaas weg....we zien het allemaal wel...
pi_51631027
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 16:44 schreef wolferl het volgende:
Waarom stopt die rap leraar van Brian?
ik luister namelijk naar Carlos en Nadia.
Brain doet geen fuck met dat rappen, oefent niet
Dan zou ik ook stoppen als ik die leraar was
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')