zal ze toch echt zelf moeten doen die vetkwabquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:35 schreef wolferl het volgende:
Nadia heeft weer eens haast met sporten, ze wil z.s.m. dat Carlos der vetkwabben weg traint.
Jah...duurde bijna 35 minuten dat gesprek. Was echt pissed wel beleefd natuurlijk. Maar jah ik zei gewoon dat dit te ver ging. dat ze dat niet konden ontkennen. Dat vonden zij dus ook. Tot nu toe is er ook niet gemept. Toch vroeg ik waarom ze de vorm van terror die er nu nog is wel toelaten, ze hebben nu een duidelijke grens gesteld..geen lichamelijk geweld. Ze hebben o.a. ook gediscussierd of het die tonnen boetes moesten worden of boetes in vorm van inname inleg geld (de 10 K).quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:33 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het geloof, van dat onschenbaar zijn, anders had ze er allang uit gemoeten.
Heb je gebeld?
Wat een BS verhaal. Als het echt zo erg met je gestelt is, gaat dat niet zomaar over, geloof me.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:35 schreef noekje het volgende:
Nadia wil zo snel mogelijk lekker zijn.
Carlos: wat is dat met je eetstoornis
Nadia: dat was uithongeren en volstoppen en dan weer uitspugen. Toen was ze 17. Het is vanzelf weer overgegaan.
Ik voelde me toen goed want de kilo's vlogen eraf.
Liposuctie wil ze doen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:37 schreef Shayndel het volgende:
Als nada afvalt heeft ze nog meer los vel. Gaat er nog lelijker uitzien.
Wat is er allemaal gezegd want ik volg het tragische kiloverhaal van Nadia.quote:
ja je prinsesje heeft zich niet verveeld...................quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:34 schreef robert2006 het volgende:
dag prinses amanda, ik heb je gemist hoor
Ligt eraan hoe lang je bent.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:39 schreef Shayndel het volgende:
is 59 te licht?
Liposuctie is wegzuigen. Zal dan wel buikcorrectie worden en restjes vel weghalen.quote:
Joh, geweldig dat je ze gesproken hebt, maar.... ik denk ... dat ze daar speciaal mensen met een prettig stemgeluid voor trainenquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:30 schreef PumaStreamer het volgende:
Voorzover het wel of niet bekend was. Ik heb De redactie gesproken, en heb mijn beklach gedaan over Natasia. Ze is alles behalve onschendbaar. Als ze nog 1 keer mept is ze exit. Dat geld overigens voor de gehele bannjd groep (de groep van 6). Ze hebben allen een boete gehad. Er is inderdaad politie geweest John de mol is ook geweest Eigenlijk is het gehele team daar geweest. Het was dus toch wel de druppel. Toen ik vroeg als Natasia er toch uitgeknald word is ze die 10 ruggen dan kwijt. Het duurde effe het antwoord maar er kwam een "waarschijnlijke" ja uit.
Kweet niet of het mijn mening over de kooi veranderd. Ze waren wel blij met het commentaar.
duzzzzz dat was ik voor vandaag...ben weer pleitos...bijna dan.
Bel me is...let maar is op wat ik uit jou krijg....hihih...nee geen idee....wellicht omdat ik zei dat ik het zeer serieus opneem...dat bleek duidelijk over te komen toen ik zei dat ik zelfs met mijn beste vriend bijna ruzie kreeg omdat hij ongelooflijk maar waar (ieder zijn keuze) een palma en banndj liefhebber is. Dat kwam over. Daarbij misschien hielp het ook wel dat ik zei dat ik reserve kandidaat (was) ben (geen idee).quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom zijn ze zo loslippig naar jou toe?
PM> belangrijkquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:35 schreef noekje het volgende:
Nadia wil zo snel mogelijk lekker zijn.
Carlos: wat is dat met je eetstoornis
Nadia: dat was uithongeren en volstoppen en dan weer uitspugen. Toen was ze 17. Het is vanzelf weer overgegaan.
Ik voelde me toen goed want de kilo's vlogen eraf.
Omdat Natasia 23 september vertrekt.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:34 schreef Clank het volgende:
[..]
Yep.. iets van gelijke strekking heb ik vandaag ook al gepost.![]()
Aan de andere kant zijn Natasia en Brian vanaf het begin af aan al een 'sterk koppel'. Brian nu nog eens dubbelop door de aanwezigheid van Amanda... dus waarom zou Huub niet zo'n goede partner in deze mogen hebben?!!
quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:40 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Liposuctie is wegzuigen. Zal dan wel buikcorrectie worden en restjes vel weghalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |