Ik begrijp je niet, wat bedoel je?quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:26 schreef bosb het volgende:
neem ik jou ook mee zegt natas tegen nix...... ben bang dat lieke er echt uit geschreven wordt...
quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:27 schreef marky het volgende:
Een kok huren is wel een lollig idee maar mag dat van de Febo?
Moet die kok wel een buis aan met daarop Chef-Fok
Eerder vandaag ontstond het idee dat natasia erop uit is weggestuurd te worden, en dan lieke mee te nemen. Dit door bijvoorbeeld geweld of iets anders wat niet meer mag.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet, wat bedoel je?
Ok, ty, dat zei ik vanochtend dus ook, dat ik daar bang voor was.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:29 schreef bosb het volgende:
[..]
Eerder vandaag ontstond het idee dat natasia erop uit is weggestuurd te worden, en dan lieke mee te nemen. Dit door bijvoorbeeld geweld of iets anders wat niet meer mag.
Net zegt natasia in een fop woordenwisseling tegen nix "laat me mn bek houden, dan neem ik jou ook mee"
Precies, en dat beeld wordt dus een beetje bevestigd...quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ok, ty, dat zei ik vanochtend dus ook, dat ik daar bang voor was.
Dat bedoel ik dus.Het maakt het naar mijn idee ook zo nep, in de buitenwereld spreek je toch geen woord meer met iemand die jou en je vriendin zo behandeld.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:24 schreef avonne het volgende:
[..]
Het nadeel is dat ze zich nu weer de koningin van het huis voelt, met bijbehorend geblaat en gelach dat door merg en been gaat.
Zou zomaar kunnen, het zou mij niets verbazen iig.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:29 schreef avonne het volgende:
Over Amanda en Brian is men het wel eens dat ze na de Kooi niet meer bij elkaar zullen zijn.
Maar Huub zei gisteren dat haar moeder meerdere miljoenen heeft. Is toch een goede reden voor Brian om bij Amanda te blijven?
Zou dat het zijn wat de familie Kubatz aan Dreams of Beauty heeft verteld, en waar ze zo over zaten te smoezen gisteren?
haha of een psych voor natasia....quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:32 schreef DrsH het volgende:
Ik stel voor om een mediater te sturen om de onderlinge problemen op te lossen
Lijkt momenteel wel erg aannemelijk. Was er maar een manier om Lieke hierover in te lichten, zodat het plan misluktquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:29 schreef bosb het volgende:
Eerder vandaag ontstond het idee dat natasia erop uit is weggestuurd te worden, en dan lieke mee te nemen. Dit door bijvoorbeeld geweld of iets anders wat niet meer mag.
Net zegt natasia in een fop woordenwisseling tegen nix "laat me mn bek houden, dan neem ik jou ook mee"
Tsja als dat het script is dan lukt het toch wel.....quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:34 schreef m1sse het volgende:
[..]
Lijkt momenteel wel erg aannemelijk. Was er maar een manier om Lieke hierover in te lichten, zodat het plan mislukt![]()
DOB komt deze week al masseren.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:29 schreef LoveProfusion het volgende:
Misschien is het leuk om een masseur cadeau te doen
Maar wat zou de reden zijn dat Lieke eruit moet, enig idee?quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:32 schreef noekje het volgende:
Ik ben bang dat de verhaallijn gaat worden dat de 6 Huub onder druk gaan zetten en Huub vervolgens Lieke eruit gaat stemmen. Dit omdat ze eruit moet.
Mooi, ben ik er ook definitief klaar mee.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:32 schreef noekje het volgende:
Ik ben bang dat de verhaallijn gaat worden dat de 6 Huub onder druk gaan zetten en Huub vervolgens Lieke eruit gaat stemmen. Dit omdat ze eruit moet.
Mag dat van de Febo? Ze willen toch zo graag interactieve tv? Dat de kijker kan interacteren met het programma en hun sponsors..nou, dan doen we dat toch....hahahahahahahahahahahahahahahaha..quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:27 schreef marky het volgende:
Een kok huren is wel een lollig idee maar mag dat van de Febo?
Moet die kok wel een buis aan met daarop Chef-Fok
Behalve als Lieke zelf het script tegenwerkt. Maar dan moet ze het script wel kennen, anders wordt ze er regelrecht ingeluisd door Nasty.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:34 schreef bosb het volgende:
Tsja als dat het script is dan lukt het toch wel.....
opzich wel een leuk idee, Lieke krijgt nooit leuke kleren van "achter"quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:35 schreef mistinguett het volgende:
het ingezamelde bedrag bij een modehuis wat via internet verkoopt storten en huub en lieke daar mooie dingetjes uit laten zoeken, mooie kleertjes enzo?
Mooie TV momenten. Daar is wel een week mee te vullenquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar wat zou de reden zijn dat Lieke eruit moet, enig idee?
Amanda is toch in opleiding??? uiteindelijk wordt het gewoon een zelfvoorzienend huis.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:38 schreef avonne het volgende:
Is er een kapper in de zaal?
Ze hebben geen kapper meer.
Schitterend scenario ik had het niet mooier kunnen bedenken hehequote:Op donderdag 19 juli 2007 13:37 schreef bosb het volgende:
[..]
Mooie TV momenten. Daar is wel een week mee te vullen
Maandag ruzie en lieke in een hoekje
Dinsdag Lieke gaat te ver en krijgt een brief
woensdag Lieke vertrekt huub huilt jaap is vrolijk
donderdag Huub huilt hele dag en is niet te troosten door nadia
vrijdag huub is er overheen en iedereen is happy
Of de bedoeling is gewoon huub weg te krijgen omdat kubats moet winnen.
Lieke ligt niet goed in de groep maar achter ook niet. Lieke krijgt ook daar overal de schuld. Dat is voor mij iig al wel duidelijk.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
en dan staat de wind de andere kant op......quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:38 schreef MOON76 het volgende:
Misschien kunnen we wel met een luchtballon overvliegen....
En dan boven de villa een pak met flyers naar beneden stortten......
Klik hier voor de prijzen,...
Dat kost 160 euro pp
1000 Kopieen van mooie teksten op A4 is ook maar iets van 30 euro...
ben je voor 200 klaar....
Opstijgen is in Amersfoort...dat is redelijk in de buurt van Eemnes....
Is wel een mooi idee; in eemnes is ook makkelijk de mogelijkheid te landen zijn alleen maar weilanden.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:38 schreef MOON76 het volgende:
Dat kost 160 euro pp
DAT is cool! Dat is echt megacool!quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:38 schreef MOON76 het volgende:
Dat kost 160 euro pp
Misschien omdat men het idee heeft dat Huub, als interessantste speler, wat is weggezakt in zijn creativiteit en scherpte sinds zijn lot aan dat van Lieke verbonden is. En dat men hoopt dat hij dan weer meer gaat doen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom zou Lieke eruit moeten? Tot nu toe is ze samen met Huub de spil waar alle heisa om draait. Hadden ze niet zoveel aandacht aan Lieke geschonken dan had ze veel meer in de marge van het programma gezeten. En Like is een keiharde tante die gaat niet. We kunnen het ook proberen om het andersom te zien. Die andere worden namelijk bijna hopeloos van Lieke in combi met Huub. Ze kunnen ze niet raken. Dat kan ook een opzet van de Febo zijn. Juist zo'n Palma die de boel nog een keer aanwakkert om ze weer los te laten gaan maat teflonbabe Lieke is behoorlijk bestand tegen deze shit dus allemaal nutteloze aktie het duurt een paar weken maar dan zullen ze merken dat het geen moer uithaalt en daar gaan er zeker een paar van flippen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:32 schreef noekje het volgende:
Bind er een baksteen aanquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:40 schreef ozewiesewoze het volgende:
[..]
en dan staat de wind de andere kant op......
quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:40 schreef ozewiesewoze het volgende:
[..]
en dan staat de wind de andere kant op......
Omdat ze Lieke anders nooit kunnen betrappen op een overtreding van een regel.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
ik quote mezelf maar even.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:38 schreef avonne het volgende:
Is er een kapper in de zaal?
Ze hebben geen kapper meer.
Ik ben dan wel geen buro, maar Natasia mag hier wel een dagje meedraaien. (oh nee, ik wil geen negatieve prikkel bij mijn kinderenquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:36 schreef Meneermax het volgende:
Zijn er geen bureau's die voorlichting geven over liefdevol ouderschap? Zo van er zijn voor je kinderen enzo?
Tja, ik mag toch hopen dat Huub dit niet laat gebeuren, maar ik begin steeds sterker het gevoel te krijgen dat de verhaallijnen behoorlijk vastliggen, dus het kan wat je zegt.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Lieke ligt niet goed in de groep maar achter ook niet. Lieke krijgt ook daar overal de schuld. Dat is voor mij iig al wel duidelijk.
Maar het lullige, mocht dit een verhaallijn worden, dan is Huub the bad guy want die stemt zijn vriendin eruit.
Slinkse Huub, jeweets..
hoef je niet toestemming te vragen aan de feboquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:42 schreef LoveProfusion het volgende:
Een luchtballon met discomuziek en een stuk of 5 fokkers die pamfletten naar beneden gooien en speren!
Hier sluit ik me bij aan.quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:41 schreef avonne het volgende:
[..]
ik quote mezelf maar even.
"Ferdi Oude Kapelle" biedt zich aan (geen ervaring met kappen, but who cares) en trekt ter plaatse zijn bloesje uit en onthuldt een t-shirt met
F erdie
O ude
K apelle
!
en knipt er lustig op los met zijn heggeschaar.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:44 schreef LoveProfusion het volgende:
Een zwangerfotosessie voor Nadia en Natasia: 89 euro
Wel met een betoplaat er aan en goed mikkenquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:45 schreef Meneermax het volgende:
Waarom niet twee ideeen combineren tot iets nieuws en origineels:
Wel een vliegtuig oversturen, maar dan de hele tuin volstorten met flyers.
Nee, en we wachten omdat Natasja Lieke heeft gekrabt vanochtend.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:44 schreef petraa het volgende:
Is Patries nou nog geweest voor Natas en waarom wachten we op de FEBO
Lieke en Huub hebben gebeld ivm de non-verbale actie van Natasia weer.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:44 schreef petraa het volgende:
mwa... Lieke had iets gemeld (we weten niet wat) en de febo zou er op terug komen. We verwachten er niets van.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:44 schreef petraa het volgende:
EXITquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, en we wachten omdat Natasja Lieke heeft gekrabt vanochtend.
Goed idee met daarop:"HUUB EN LIEKE GO HOME SORRY VLIEGTUIG WAS VERGISSING WANT LIEKE VOEGT GEEN MOER TOE AAN HET PROGRAMMA"quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:45 schreef Meneermax het volgende:
Waarom niet twee ideeen combineren tot iets nieuws en origineels:
Wel een vliegtuig oversturen, maar dan de hele tuin volstorten met flyers.
Heb je 'the deerhunter' wel eens gezien?quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:46 schreef StephanL het volgende:
[..]
Wel met een betoplaat er aan en goed mikken
Hebben ze de krant van gister nog gehad ??? En de METRO EN DE SPITSquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:47 schreef avonne het volgende:
[..]
mwa... Lieke had iets gemeld (we weten niet wat) en de febo zou er op terug komen. We verwachten er niets van.
Het enige waar ik op zit te wachten is de Party of de exit van Natasia
Dat mag je HELEMAAL ZELF BETALENquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:48 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Goed idee met daarop:"HUUB EN LIEKE GO HOME SORRY VLIEGTUIG WAS VERGISSING WANT LIEKE VOEGT GEEN MOER TOE AAN HET PROGRAMMA"![]()
En als we dan toch met speren gaan gooien goed op die rondrennende vlo mikken die beneden rondrent (huub)![]()
Cool, doen we. FLikkeren we jou er ook gelijk achteraan okee?quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:48 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Goed idee met daarop:"HUUB EN LIEKE GO HOME SORRY VLIEGTUIG WAS VERGISSING WANT LIEKE VOEGT GEEN MOER TOE AAN HET PROGRAMMA"![]()
En als we dan toch met speren gaan gooien goed op die rondrennende vlo mikken die beneden rondrent (huub)![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:49 schreef Meneermax het volgende:
[..]
Cool, doen we. FLikkeren we jou er ook gelijk achteraan okee?
Dat enge wijf sliko zat eerst aan Natasia dus dat neemt de FEBO ook wel mee hoor, zij gaat nergens heenquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, en we wachten omdat Natasja Lieke heeft gekrabt vanochtend.
NEEquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:48 schreef petraa het volgende:
[..]
Hebben ze de krant van gister nog gehad ??? En de METRO EN DE SPITS![]()
Zo sneu, iedereen is hier gestopt met bijnamen oke dennix niet dan, maar de fervente BAN aanhangers blijven doorgaan op het niveau van BANquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:49 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Dat enge wijf sliko zat eerst aan Natasia dus dat neemt de FEBO ook wel mee hoor, zij gaat nergens heen![]()
sliko werd het eerst handtastelijk dus wat willen ze nu dombo's![]()
Oke, lijkt me ook stug dat ze er voor een krabbel uitgaat.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:50 schreef avonne het volgende:
[..]
NEE
en ik denk niet dat Lieke de krab gemeld heeft, hoor.
Ik denk eerder dat de Febo haar belde zodat dat ze er verder niet over zou praten.
Eerst de party lezen en dan de exitquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:47 schreef avonne het volgende:
[..]
mwa... Lieke had iets gemeld (we weten niet wat) en de febo zou er op terug komen. We verwachten er niets van.
Het enige waar ik op zit te wachten is de Party of de exit van Natasia
please... COS en zo...quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:51 schreef petraa het volgende:
[..]
Zo sneu, iedereen is hier gestopt met bijnamen oke dennix niet dan, maar de fervente BAN aanhangers blijven doorgaan op het niveau van BAN
Gestopt met bijnamen? was mij nog niet opgevallenquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:51 schreef petraa het volgende:
[..]
Zo sneu, iedereen is hier gestopt met bijnamen oke dennix niet dan, maar de fervente BAN aanhangers blijven doorgaan op het niveau van BAN
quote:
Je mag het altijd proberen maar ik geef je 0% kansquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:49 schreef Meneermax het volgende:
[..]
Cool, doen we. FLikkeren we jou er ook gelijk achteraan okee?
Maar die worden meestal wel hier verzonnen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:53 schreef Liess het volgende:
[..]
Gestopt met bijnamen? was mij nog niet opgevallen![]()
Waarom scheert Natasia zijn oksels. Waarom poetst hij Amanda's tanden en onthaart haar benen...quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:54 schreef petraa het volgende:
Waarom smeert Brian zichzelf niet in ?
Bijnamen zijn sowieso kleuterniveauquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:55 schreef Meganog het volgende:
[..]
Maar die worden meestal wel hier verzonnen.
Als je hier bijnamen als Sliko gaat nakakelen van de streams ben je eigenlijk een soort Dennis.
Omdat dat een hoger IQ voor nodig is ?quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom scheert Natasia zijn oksels. Waarom poetst hij Amanda's tanden en onthaart haar benen...
*siddert en beeft*quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:53 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Je mag het altijd proberen maar ik geef je 0% kans![]()
![]()
Ok dan hou ik het op dragqueen lieke of anabolenchick of mrs no-tits of manwijf of gedrocht, trol, heksquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:55 schreef Meganog het volgende:
[..]
Maar die worden meestal wel hier verzonnen.
Als je hier bijnamen als Sliko gaat nakakelen van de streams ben je eigenlijk een soort Dennis.
Zuchtquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:48 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Ik vind de Scofield uit Prison Break toch leuker en liever!!!quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:57 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Ok dan hou ik het op dragqueen lieke of anabolenchick of mrs no-tits of manwijf of gedrocht, trol, heks![]()
![]()
Yasser Arafat in the house...quote:
Dan is ze er met een simpele verminking toch nog goed afgekomen...quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:58 schreef cobain94 het volgende:
Offtopic:Voor nadiafans..Er is nu op tv ned2 een goeie documantaire over lipo..Met een sterfgeval..
Frustratie, jaloezie, aandachttrekkerij?quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:00 schreef petraa het volgende:
Ik vind Palma echt walgelijk met dat gebash tegen Lieke. Wat zijn haar gronden daarvoor ???
euuuh...quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:59 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Omdat dat een hoger IQ voor nodig is....![]()
Ik denk dezelfde als die van Natasia en Amanda. Afgunst. Dat een vrouw zomaar sterk is zonder het van haar buitenkant te moeten hebben, dat soort dingen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:00 schreef petraa het volgende:
Ik vind Palma echt walgelijk met dat gebash tegen Lieke. Wat zijn haar gronden daarvoor ???
Totaal OFFTOPIC, maar ik vraag me af, zou Palma nou niet aangesproken worden door haar gedrag achter bij de FEBO of op straat ? Ze heeft toch ook kids enzo! Als ik zou doen, me kinderen zouden me echt wel aanspreken op mijn gedrag.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:01 schreef avonne het volgende:
Ik heb toch het idee dat Palma zich niet zo lekker voelt met de ruzie van Huub. Ze zit een beetje naar hem te staren af en toe.
Wees blij dat smaken verschillen, als iedereen op dezelfde persoon als jou zou vallen, dan zou je ook niet gelukkig zijn!quote:
Gatverdamme! Wat een goor mens is het toch... als je goed kijkt zie je de platjes uit d'r broekje en over d'r handdoek kruipen...quote:
Dit soort opmerkingen maken mij altijd zo nieuwsgierig naar de persoon die hier achter schuil gaatquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:57 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Ok dan hou ik het op dragqueen lieke of anabolenchick of mrs no-tits of manwijf of gedrocht, trol, heks![]()
![]()
Waar denk je dat Palma voor wordt betaald?quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Totaal OFFTOPIC, maar ik vraag me af, zou Palma nou niet aangesproken worden door haar gedrag achter bij de FEBO of op straat ? Ze heeft toch ook kids enzo! Als ik zou doen, me kinderen zouden me echt wel aanspreken op mijn gedrag.
o, jawel, maar haar ego is groter dan dat. Zij vindt het belangrijker om "sterk" over te komen (lees: het laatste woord te krijsen) en zich overal in te mengen, dan de realiteit onder ogen te zien.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Totaal OFFTOPIC, maar ik vraag me af, zou Palma nou niet aangesproken worden door haar gedrag achter bij de FEBO of op straat ? Ze heeft toch ook kids enzo! Als ik zou doen, me kinderen zouden me echt wel aanspreken op mijn gedrag.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:05 schreef flubberdewups het volgende:
[..]
Gatverdamme! Wat een goor mens is het toch... als je goed kijkt zie je de platjes uit d'r broekje en over d'r handdoek kruipen...![]()
![]()
![]()
Inderdaad. En smaken kunnen inderdaad verschillen, maar ik kan mij echt niet voorstellen hoe iemand Lieke als lelijk kan kwalificeren, in ieder geval wat uiterlijk betreft. Tuurlijk, het kan je type niet zijn, maar lelijk? Kom op zeg.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Wees blij dat smaken verschillen, als iedereen op dezelfde persoon als jou zou vallen, dan zou je ook niet gelukkig zijn!![]()
edit: verkeerd gelezenquote:Op donderdag 19 juli 2007 14:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Wees blij dat smaken verschillen, als iedereen op dezelfde persoon als jou zou vallen, dan zou je ook niet gelukkig zijn!![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:05 schreef flubberdewups het volgende:
[..]
Gatverdamme! Wat een goor mens is het toch... als je goed kijkt zie je de platjes uit d'r broekje en over d'r handdoek kruipen...![]()
![]()
![]()
Whaha, heb je die lelijke bek van d'r gezien en dat stro op d'r hoofd? Zeker als ze lacht gaan de rillingen bij me over mijn rug... brr...quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:07 schreef Meneermax het volgende:
[..]
Inderdaad. En smaken kunnen inderdaad verschillen, maar ik kan mij echt niet voorstellen hoe iemand Lieke als lelijk kan kwalificeren, in ieder geval wat uiterlijk betreft. Tuurlijk, het kan je type niet zijn, maar lelijk? Kom op zeg.
Lieke is gewoon lelijk, net een vent om te zien, breder dan huub is, te gespierd, geen borsten enzovoort enz.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:07 schreef Meneermax het volgende:
[..]
Inderdaad. En smaken kunnen inderdaad verschillen, maar ik kan mij echt niet voorstellen hoe iemand Lieke als lelijk kan kwalificeren, in ieder geval wat uiterlijk betreft. Tuurlijk, het kan je type niet zijn, maar lelijk? Kom op zeg.
Je bent in de war met Amandaquote:Op donderdag 19 juli 2007 14:09 schreef flubberdewups het volgende:
[..]
Whaha, heb je die lelijke bek van d'r gezien en dat stro op d'r hoofd? Zeker als ze lacht gaan de rillingen bij me over mijn rug... brr...![]()
Sorryquote:Op donderdag 19 juli 2007 14:10 schreef EdAtTheBar het volgende:
Kappen met deze offtopic bullshit graag.
Ik vind Amanda dan toch wel lelijker hoor. Dat is net een Gremlin. Nadia heeft wel een aparte kop maar is verder nogal verrot.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:10 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Lieke is gewoon lelijk, net een vent om te zien, breder dan huub is, te gespierd, geen borsten enzovoort enz.
Gisteren was ze helemaal eng met dat doorlopen oog brrrrrrrrr![]()
smaken verschillen gelukkig dus als jij gelukkig wordt met zo'n griezel be my guest![]()
Haar huis is zelfs al een keer ondergeklad, door simpele zielen. Dus ja: ze krijgt buiten de villla wel 'reacties' op haar (al dan niet gescripte) gedrag.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:03 schreef petraa het volgende:
[..]
You and your bionic eyes...quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:05 schreef flubberdewups het volgende:
[..]
![]()
![]()
volgens mij ben jij een beetje flubberdewupsquote:Op donderdag 19 juli 2007 14:09 schreef flubberdewups het volgende:
[..]
Whaha, heb je die lelijke bek van d'r gezien en dat stro op d'r hoofd? Zeker als ze lacht gaan de rillingen bij me over mijn rug... brr...![]()
I know...quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:14 schreef DrsH het volgende:
[..]
volgens mij ben jij een beetje flubberdewups
opdract vana chter..triest maar waar.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:00 schreef petraa het volgende:
Fascinerend eigenlijk, zo'n totaal andere perceptie.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:16 schreef noekje het volgende:
Amanda: ik vind Kate Hudson mooi maar ze moet haar lippen laten doen.
![]()
Dank je wel Noekje, mijn dag is weer helemaal goedquote:Op donderdag 19 juli 2007 14:12 schreef noekje het volgende:
Gelukkig hebben we Amanda nog voor de mooie plaatjes.
[afbeelding]
fugly![]()
Welke lippen ?quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:16 schreef noekje het volgende:
Amanda: ik vind Kate Hudson mooi maar ze moet haar lippen laten doen.
![]()
Noekje is een van onze supersterrenquote:Op donderdag 19 juli 2007 14:19 schreef Marelle het volgende:
[..]
Dank je wel Noekje, mijn dag is weer helemaal goed![]()
![]()
![]()
Ze had het over Kate Hudson en niet over Hate Kutsonquote:Op donderdag 19 juli 2007 14:20 schreef neehe het volgende:
[..]
Welke lippen ?
Met amandel weet je het maar nooit !![]()
Het verval is nu echt begonnen..quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:12 schreef noekje het volgende:
Gelukkig hebben we Amanda nog voor de mooie plaatjes.
[afbeelding]
fugly![]()
Ik ben niet gauw jaloers, maar wat zou ik graag met Huubje ruilenquote:
Ik ook. Ik wil ook een tuin met een zwembadquote:Op donderdag 19 juli 2007 14:22 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik ben niet gauw jaloers, maar wat zou ik graag met Huubje ruilen![]()
Zo anders ik wel. Ik vind Lieke echt een onwijs lekker ding. Goede kop, goed lijf, sterk karakter, scherp, zelfstandig. Man man man, ik zou het wel weten....quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:22 schreef FdW het volgende:
[..]
Heb jij niet een soort Erica dan ????????quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:22 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik ook, alleen beetje jammer van het ongedierte in het zwembad.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ook. Ik wil ook een tuin met een zwembad![]()
wowowow die is scherp!!quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:21 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ze had het over Kate Hudson en niet over Hate Kutson
Aandachtzoeker is het.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:24 schreef DrsH het volgende:
Jaap ligt weer te ontreuzelen
We hebben toch een poolboy in the housequote:Op donderdag 19 juli 2007 14:25 schreef flubberdewups het volgende:
[..]
Ik ook, alleen beetje jammer van het ongedierte in het zwembad.
EEuuh, nee. De Erica's zijn zeer dun gezaaid in Zeeland, kom zo'n pracht eigenlijk nooit tegen hier.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:24 schreef DrsH het volgende:
[..]
Heb jij niet een soort Erica dan ????????
Inderdaad...dat je bij zo'n vrouw nog minpuntjes gaat zoeken zegt wel iets over jezelf natuurlijk.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Fascinerend eigenlijk, zo'n totaal andere perceptie.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:26 schreef FdW het volgende:
[..]
EEuuh, nee. De Erica's zijn zeer dun gezaaid in Zeeland, kom zo'n pracht eigenlijk nooit tegen hier.![]()
zijn moeder met haar baard leeft in een ghetto toch? Tussen de gang van bonaire?quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:59 schreef heracles het volgende:
Hij heeft teveel ghetto films gezien en doet daarom een handdoek op zijn bolletje. Nep gangster
quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:27 schreef Meganog het volgende:
[..]
Inderdaad...dat je bij zo'n vrouw nog minpuntjes gaat zoeken zegt wel iets over jezelf natuurlijk.
[afbeelding]
pffffffff wil je me nooit weer zo laten schrikken, ik dacht even dat ik overvallen werdquote:
Bonte spechten hebben dat ook zo'n groene glans, en nog een overeenkomst die hameren ook continu hetzelfde.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:30 schreef Dark het volgende:
Goedemiddag!
Wat is Jaap enorm....hetzelfde in gewicht gebleven en wat heeft Amanda een ontzettende bult op haar linkerwang......ennuh, is grijsbruin haar met groene glans mode?
m.a.w. een zeer laag IQquote:Op donderdag 19 juli 2007 14:32 schreef FdW het volgende:
[..]
Bonte spechten hebben dat ook zo'n groene glans, en nog een overeenkomst die hameren ook continu hetzelfde.![]()
![]()
Zowel Amanda als Nadia als Natasja vinden uiterlijk het belangrijkste wat er is in de wereld.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:39 schreef Marelle het volgende:
Je zult toch maar zo gestoord zijn dat je de hele dag je make-up aan het bijwerken bent etc, en dan ook nog over niets anders kunt pratenWat triest, ik moet er bijna van janken
![]()
Dennis lijkt mij wel een type dat zich graag door een oudere vrouw laat onderhouden. Af en toe mag ze hem dan aftrekken, voor de rest doet hij het zelf.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:44 schreef riri het volgende:
Alles van boven de 16 is voor Dennix te oud...
weet zeker dat ie op heel jong spul valt....let maar eens goed op hoe hij over vrouwen spreekt
quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Dennis lijkt mij wel een type dat zich graag door een oudere vrouw laat onderhouden. Af en toe mag ze hem dan aftrekken, voor de rest doet hij het zelf.
Disana toch let op je woorden zoiets zeg je toch nietquote:Op donderdag 19 juli 2007 14:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Dennis lijkt mij wel een type dat zich graag door een oudere vrouw laat onderhouden. Af en toe mag ze hem dan aftrekken, voor de rest doet hij het zelf.
Wat is er mis met mij, dokter?quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:49 schreef DrsH het volgende:
[..]
Disana toch let op je woorden zoiets zeg je toch niet
ze heeft toch gelijkquote:Op donderdag 19 juli 2007 14:49 schreef DrsH het volgende:
[..]
Disana toch let op je woorden zoiets zeg je toch niet
Een kleine kanttekening met betrekking tot jouw woordkeuzequote:
Nadia is één grote tik volgens mij, ongelofelijk psychotisch, eng hoorquote:Op donderdag 19 juli 2007 14:48 schreef MissSomebody het volgende:
Het is een tik volgens mij, om de 5 min. door die haren van haar heen...
[afbeelding]
U kijkt nooit 's nachts, doctor? Nadia mag elke nacht aan Dennis rukken.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:51 schreef DrsH het volgende:
[..]
Een kleine kanttekening met betrekking tot jouw woordkeuze![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Viel me ook al op, Denniks vondt Ellemieke Vermolen op haar mooist toen ze 16 was.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:44 schreef riri het volgende:
Alles van boven de 16 is voor Dennix te oud...
weet zeker dat ie op heel jong spul valt....let maar eens goed op hoe hij over vrouwen spreekt
Ja daar ga ik niet over, het is toch fokking niet normaalquote:Op donderdag 19 juli 2007 14:52 schreef Disana het volgende:
[..]
U kijkt nooit 's nachts, doctor? Nadia mag elke nacht aan Dennis rukken.
Nee, u niet, doctor... maar Nadia wel.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:55 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ja daar ga ik niet over, het is toch fokking niet normaal![]()
![]()
![]()
![]()
Weet je nog vroeger in 't duin, om braem gaaen.quote:
Hoi,quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:39 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Schitterend scenario ik had het niet mooier kunnen bedenken hehe![]()
Weg me die sliko de kliko en zo snel mogelijk en kort erachteraan kikker huub.
Brian wint de kooi mooooooooooi![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:55 schreef FdW het volgende:
[..]
Weet je nog vroeger in 't duin, om braem gaaen.![]()
Ik heb fietsen geleerd achter de watering![]()
Ik denk niet dat hij daar één woord aan vuilmaakt.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:58 schreef Disana het volgende:
Eens kijken hoe Carlos zijn verlengde aanwezigheid goedpraat.
Meestal zwetst hij nog wel wat met de een of ander over wat er is gebeurd, toch.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij daar één woord aan vuilmaakt.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:00 schreef riri het volgende:
Nadia...bij alles wat ze doet ziet ze aan dat haar van haar te pulken...zoiets heeft toch een uitstraling als je dat elke seconde doet
Ik ben toch bang dat hier niet over gesproken mag worden.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Meestal zwetst hij nog wel wat met de een of ander over wat er is gebeurd, toch.
Afgevallen dus.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:02 schreef MissSomebody het volgende:
72.5 kg dus voor Nadia
Hermafrodieten blijven onvermijdelijk zwaar na de operatie. Hormonen kwestie.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:02 schreef MissSomebody het volgende:
72.5 kg dus voor Nadia
wat wil je als je het na het eten boven de wc hangt om het weer uit te kotsenquote:
Verbaast me niks, hij eet zo slecht en die korte nachten slopen je natuurlijk.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:04 schreef noekje het volgende:
Jemig Huub! 3,5 kilo afgevallen.
Ze moet vooral niet nalaten dat aan Nadia te vertellenquote:Op donderdag 19 juli 2007 15:06 schreef noekje het volgende:
Lieke, bijna 3 kilo afgevallen.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze moet vooral niet nalaten dat aan Nadia te vertellen![]()
Dat deed ze ook niet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze moet vooral niet nalaten dat aan Nadia te vertellen![]()
Nu dus wel maar er komt geen reactie.quote:
Ze deed het niet nalaten bedoel ik.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Jammer. Jaloezie is een mooi ding bij de juiste personen.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:09 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze deed het niet nalaten bedoel ik.
Lieke: Kijk! Zo doe je dat Nadia!
Ah, sorry, ik had het onritmisch rappen nog aan staan.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:09 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze deed het niet nalaten bedoel ik.
Lieke: Kijk! Zo doe je dat Nadia!
Die wordt zo gewogen...;-)quote:
De weegschaal riep bij Delley: niet met z'n tweeen.quote:
Ze zegt dat ze is afgevallen, maar ik neem aan dat Carlos dit ook wil zien.quote:
Schuldige is amandaquote:Op donderdag 19 juli 2007 15:11 schreef Disana het volgende:
Natasia gaat iedereen af om te vragen wie er net naar de wc is geweest.
waarom rolletje niet verwisseld?quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:11 schreef Disana het volgende:
Natasia gaat iedereen af om te vragen wie er net naar de wc is geweest.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:14 schreef Gert het volgende:
Natasia dus alweer op een haar na 80 kilo.
Vooral van die strakke witte broekjes blijven dragen, staan haar goed!
Ze ging erin als een nijlpaard mrt theezakjes en ze gaat eruit als een nijlpaard met misvormde uiers. en een imago dat niet veel beter is dan de gemiddelde oorlogsmisdadiger. O ja, én met een rijbewijs.![]()
ja dat is drama natuurlijkquote:
Zal die viespeuk van een Jaap wel zijn.quote:
Aan Dennis kan ik me nog wel voorstellen maar waarvoor aan Huub?quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, vandaar dat ze het ook aan Huub en Dennis vroeg![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:15 schreef Disana het volgende:
[..]
ze krijgt er van mij een Touareg zonder remmen bijquote:Op donderdag 19 juli 2007 15:14 schreef Gert het volgende:
Natasia dus alweer op een haar na 80 kilo.
Vooral van die strakke witte broekjes blijven dragen, staan haar goed!
Ze ging erin als een nijlpaard met theezakjes en ze gaat eruit als een nijlpaard met misvormde uiers plus een imago dat niet veel beter is dan dat van de gemiddelde oorlogsmisdadiger. O ja, én met een rijbewijs.![]()
Denniks kan ik me nog wel voorstellen...quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Persoonlijk door Tas af te halen op de top van de Mont Blanc.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:20 schreef Fast_Eddy het volgende:
[..]
ze krijgt er van mij een Touareg zonder remmen bij
Ik vraag me af waar het op slaat.quote:
Wil je hiermee stoppen?quote:
Ik vind dat Natasia griezelig beweegt. Ze gooit haar hele lijf erin, ook als het niet nodig is. Sorry, ik moet weer aan die trap plus dubbele klauw in het gezicht van Huub denken.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:30 schreef noekje het volgende:
Natasia en Lieke zijn wel goed hoor.
Valt mij ook op, lekker fanatiek.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:30 schreef noekje het volgende:
Natasia en Lieke zijn wel goed hoor.
Probleemwijken heeft het niveau van dgk eigenlijk. Alleen lijkt dgk meer te hebben doordat het in een villa is maar het ontloopt elkaar niet veel.quote:
In DGK zijn er teminste wat hoogopgeleide. Dit zijn allemaal pauper BLO gasten.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:33 schreef noekje het volgende:
[..]
Probleemwijken heeft het niveau van dgk eigenlijk. Alleen lijkt dgk meer te hebben doordat het in een villa is maar het ontloopt elkaar niet veel.
Waarom denk je dat ze met Hans Hondekop is gaan meetrainen?quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind dat Natasia griezelig beweegt. Ze gooit haar hele lijf erin, ook als het niet nodig is. Sorry, ik moet weer aan die trap plus dubbele klauw in het gezicht van Huub denken.
Zo ken ik je helemaal niet!quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat een bloedhoer
![]()
Daar moeten ze een spandoek van maken!
Ja ja, inderdaad. Ik had liever gehad dat ze dergelijke bewegingen zoals naar Huub afgelopen zondag nooit had geleerd.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze met Hans Hondekop is gaan meetrainen?
is een tijdje mode geweestquote:Op donderdag 19 juli 2007 15:36 schreef petraa het volgende:
Waarom moet dat kraagje in de nek omhoog bij Dennis ???? Heeft hij pukkel in zijn nek ofzo ?
anders klapt zijn nek naar achteren en kan ie zijn handen niet meer in zijn zakken zien zittenquote:Op donderdag 19 juli 2007 15:36 schreef petraa het volgende:
Waarom moet dat kraagje in de nek omhoog bij Dennis ???? Heeft hij pukkel in zijn nek ofzo ?
Nee waar wel?quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:38 schreef petraa het volgende:
Zelfs hier kan Brian geen maat houden.
Het kraagje is idd niet breed genoeg.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:36 schreef petraa het volgende:
Natasia gaat nergens.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:36 schreef tutjehola het volgende:
Kom op jongens, ik zit tegen beter weten in op het ontslag van Natasia tewachten. Morgen mag ik op vakantie, moet nog voor 5 man koffers inpakken, de hut kuisen, de was doen, even doorwerken graag FEBO!
quote:
In de Notenkraker zou hij het goed doen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:42 schreef DrsH het volgende:
Ik zit even Dennix te bestuderen maar die kan zo naar het scapino ballet even een flinke TOK en een strakke mailliot en hij is klaar voor zijn DING![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zegt nou weer he-le-maal niks, over hoe hoog je opleiding is.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:37 schreef F04 het volgende:
[..]
In DGK zijn er teminste wat hoogopgeleide. Dit zijn allemaal pauper BLO gasten.
volgens mij maandag, maar volgens palma was het niet waarquote:Op donderdag 19 juli 2007 15:43 schreef F04 het volgende:
Hoe laat komt Eric dan?
Wat komt die viezequote:Op donderdag 19 juli 2007 15:43 schreef F04 het volgende:
Hoe laat komt Eric dan?
Hij staat op het rooster van a.s. maandag, maar José zei dat dat niet kon omdat ze dan met Eric naar de roze kermis in Tilburg gaat.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:43 schreef F04 het volgende:
Hoe laat komt Eric dan?
Hij moet als eerste leren zijn handen snel uit zijn zakken te halen als hij de Prima Ballerina moet optillenquote:Op donderdag 19 juli 2007 15:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
In de Notenkraker zou hij het goed doen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |