Ik verwacht dat ze blijft, maar wie niet. We weten nu allemaal dat ze een beschermende hand boven zich heeft, de vraag is alleen waarom ?quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, maar de juiste personen zijn niet aanwezig, daar is het wachten op, maar verwacht niet teveel.

Heb ik gezien, hij isquote:

Zo'n vliegtuig kost rond de 500euroquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:40 schreef FSR het volgende:
Als Fok het doet: (hartje) Huub&Lieke : Tasja FOK off

Ja pracht productie zo ver zal Jaap nooit komenquote:

Heb je dit al eens gelezen?quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:51 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ze blijft, maar wie niet. We weten nu allemaal dat ze een beschermende hand boven zich heeft, de vraag is alleen waarom ?

quote:

We gaan toch geen vliegtuigje doen.quote:

Dat valt wel mee...quote:

Had ik nog niet gelezen neequote:Op donderdag 19 juli 2007 12:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb je dit al eens gelezen?
Holleeder-tuig in de Gouden Kooi

Wie bedoel je?quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:02 schreef pasjesjen het volgende:
kwam die ijstaart trouwens niet vandaag?![]()

ik kan me niet meer zo vinden in nog meer pro-H&L spul, da's nou toch wel genoeg geweestquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:00 schreef FSR het volgende:
[..]
Dat valt wel mee...
Huub (hartje Liek Laat je niet Fokken...
Dat is best wel gaaf... !

je bedoelt Natasia die is er toch al lang moet alleen nog aangesneden wordenquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:02 schreef pasjesjen het volgende:
kwam die ijstaart trouwens niet vandaag?![]()

quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:32 schreef demins het volgende:
[..]
Dat kunnen wij als FOK! toch wel organiseren...Wel liever "Natasia EXIT!!! Natasia EXIT!!!" als tekst.
Ik niet, ik heb al wat andere projecten lopen... maar ik wil wel bijdragen...

niet wie wat...die ijstaart is een actie van VOL van het overgebleven bedrag van het vliegtuigje hebben ze een ijstaart besteld voor huub en lieke,quote:

Zo'n manwijf mag blij zijn dat ze daar mag werken. Ze moet gewoon geen commentaar geven en doen wat er gevraagt wordt en alles opruimen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:09 schreef wie.. het volgende:
Lieke gaat zo weer los op Palma.

preciesquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:10 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Zo'n manwijf mag blij zijn dat ze daar mag werken. Ze moet gewoon geen commentaar geven en doen wat er gevraagt wordt en alles opruimen.

Is daar het filmtopic niet voor bedoeld?quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:08 schreef Katewalker het volgende:
Filmpje is top....in elke cos ff neer zetten..dit gaan we niet vergeten..
![]()

Jaap heeft gisteravond min of meer zijn excuses aangeboden.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:34 schreef Katewalker het volgende:
[..]
En Jaap..die vernielde toch een bos bloemen van Huub en Lieke..?
Ook niks mee gedaan..![]()

moet dat niet zijn ik ga even wat eten en kotsenquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:13 schreef Meganog het volgende:
Nadia: "Ik ga even wat eten en liggen".

Ja van dat ene hapje eten wordt je toch zo moe.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:13 schreef Meganog het volgende:
Nadia: "Ik ga even wat eten en liggen".

Fake van een vliegtuigje sturen is ook leuk. Kost 1,30 euro.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:00 schreef wolferl het volgende:
[..]
We gaan toch geen vliegtuigje doen.
Lijkt me een slecht idee. Is al 2 keer gedaan achter elkaar.
We meoten als FOK users een beetje orgineel blijven.
O en het filmpje was erg leuk gedaan![]()

Zei ik ook al eerder.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:15 schreef droomkoningin het volgende:
is dat niet een beetje sneu om nu nog vliegtuigjes te gaan regelen?
als je namens fok iets wilt organiseren bedenk dan wat anders, misschien dat ik dan ook wel bij wil dragen

Het is op zich al lachwekkend dat ze ook maar enigszins het idee heeft dat hij naar haar luistert. Dat zegt op zich al heel veel over Natasiaquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:18 schreef Katewalker het volgende:
Huub wordt weer bewerkt om Lieke los te laten..2e keer vandaag door Natasia..![]()

Dan wordt het een helikopter of een boeingquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:18 schreef wolferl het volgende:
[..]
Zei ik ook al eerder.
Dat vliegtuig idee kwam van mij, toen is NowLive er mee vandoor gegaan, vervolgens ging ook VOL een vleigtuigje huren. Als we al iets gaan doen, dan moet het wederom orgineel zijn. Vliegtuigjes zijn geweest, net als bloemen, kaarten en taart.

Ik begrijp echt niet dat Huub zo gezellig naast Natasia gaat liggen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:18 schreef Katewalker het volgende:
Huub wordt weer bewerkt om Lieke los te laten..2e keer vandaag door Natasia..![]()

En dan zeker ook nog beloven dat ze hem er niet uit gaat stemmen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:18 schreef Katewalker het volgende:

Juist heel slim. Als hij zo gezellig doet is natasia heel open en denkt ze respect te krijgen en gaat dan honderd uit blaten. Allemaal info die Huub tot zich neemt.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:20 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niet dat Huub zo gezellig naast Natasia gaat liggen.

Iemand op slinkse wijze de villa in krijgen is nog niet gedaan.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:18 schreef wolferl het volgende:
[..]
Zei ik ook al eerder.
Dat vliegtuig idee kwam van mij, toen is NowLive er mee vandoor gegaan, vervolgens ging ook VOL een vleigtuigje huren. Als we al iets gaan doen, dan moet het wederom orgineel zijn. Vliegtuigjes zijn geweest, net als bloemen, kaarten en taart.

Ik vind het juist wel een mooie manier om te laten zien dat je boven het lage gescheld, gemanipuleer en niveau staat.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:20 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niet dat Huub zo gezellig naast Natasia gaat liggen.

Dat vind ik een goeiequote:Op donderdag 19 juli 2007 13:22 schreef avonne het volgende:
[..]
Iemand op slinkse wijze de villa in krijgen is nog niet gedaan.
(uitzondering Likkende Lassie).
Heeft niet iemand een leuke workshop, biedt zich aan, en gaat vervolgens in het huis koffertje openmaken en haalt er een cadeau van Fok uit?

Het nadeel is dat ze zich nu weer de koningin van het huis voelt, met bijbehorend geblaat en gelach dat door merg en been gaat.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:22 schreef marky het volgende:
[..]
Juist heel slim. Als hij zo gezellig doet is natasia heel open en denkt ze respect te krijgen en gaat dan honderd uit blaten. Allemaal info die Huub tot zich neemt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |