Ik verwacht dat ze blijft, maar wie niet. We weten nu allemaal dat ze een beschermende hand boven zich heeft, de vraag is alleen waarom ?quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, maar de juiste personen zijn niet aanwezig, daar is het wachten op, maar verwacht niet teveel.
Heb ik gezien, hij isquote:
Zo'n vliegtuig kost rond de 500euroquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:40 schreef FSR het volgende:
Als Fok het doet: (hartje) Huub&Lieke : Tasja FOK off
Ja pracht productie zo ver zal Jaap nooit komenquote:
Heb je dit al eens gelezen?quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:51 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ze blijft, maar wie niet. We weten nu allemaal dat ze een beschermende hand boven zich heeft, de vraag is alleen waarom ?
quote:
We gaan toch geen vliegtuigje doen.quote:
Dat valt wel mee...quote:
Had ik nog niet gelezen neequote:Op donderdag 19 juli 2007 12:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb je dit al eens gelezen?
Holleeder-tuig in de Gouden Kooi
Wie bedoel je?quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:02 schreef pasjesjen het volgende:
kwam die ijstaart trouwens niet vandaag?![]()
ik kan me niet meer zo vinden in nog meer pro-H&L spul, da's nou toch wel genoeg geweestquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:00 schreef FSR het volgende:
[..]
Dat valt wel mee...
Huub (hartje Liek Laat je niet Fokken...
Dat is best wel gaaf... !
je bedoelt Natasia die is er toch al lang moet alleen nog aangesneden wordenquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:02 schreef pasjesjen het volgende:
kwam die ijstaart trouwens niet vandaag?![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:32 schreef demins het volgende:
[..]
Dat kunnen wij als FOK! toch wel organiseren...Wel liever "Natasia EXIT!!! Natasia EXIT!!!" als tekst.
Ik niet, ik heb al wat andere projecten lopen... maar ik wil wel bijdragen...
niet wie wat...die ijstaart is een actie van VOL van het overgebleven bedrag van het vliegtuigje hebben ze een ijstaart besteld voor huub en lieke,quote:
Zo'n manwijf mag blij zijn dat ze daar mag werken. Ze moet gewoon geen commentaar geven en doen wat er gevraagt wordt en alles opruimen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:09 schreef wie.. het volgende:
Lieke gaat zo weer los op Palma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |