Dan is ze er met een simpele verminking toch nog goed afgekomen...quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:58 schreef cobain94 het volgende:
Offtopic:Voor nadiafans..Er is nu op tv ned2 een goeie documantaire over lipo..Met een sterfgeval..
Frustratie, jaloezie, aandachttrekkerij?quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:00 schreef petraa het volgende:
Ik vind Palma echt walgelijk met dat gebash tegen Lieke. Wat zijn haar gronden daarvoor ???
euuuh...quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:59 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Omdat dat een hoger IQ voor nodig is....![]()
Ik denk dezelfde als die van Natasia en Amanda. Afgunst. Dat een vrouw zomaar sterk is zonder het van haar buitenkant te moeten hebben, dat soort dingen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:00 schreef petraa het volgende:
Ik vind Palma echt walgelijk met dat gebash tegen Lieke. Wat zijn haar gronden daarvoor ???
Totaal OFFTOPIC, maar ik vraag me af, zou Palma nou niet aangesproken worden door haar gedrag achter bij de FEBO of op straat ? Ze heeft toch ook kids enzo! Als ik zou doen, me kinderen zouden me echt wel aanspreken op mijn gedrag.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:01 schreef avonne het volgende:
Ik heb toch het idee dat Palma zich niet zo lekker voelt met de ruzie van Huub. Ze zit een beetje naar hem te staren af en toe.
Wees blij dat smaken verschillen, als iedereen op dezelfde persoon als jou zou vallen, dan zou je ook niet gelukkig zijn!quote:
Gatverdamme! Wat een goor mens is het toch... als je goed kijkt zie je de platjes uit d'r broekje en over d'r handdoek kruipen...quote:
Dit soort opmerkingen maken mij altijd zo nieuwsgierig naar de persoon die hier achter schuil gaatquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:57 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Ok dan hou ik het op dragqueen lieke of anabolenchick of mrs no-tits of manwijf of gedrocht, trol, heks![]()
![]()
Waar denk je dat Palma voor wordt betaald?quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Totaal OFFTOPIC, maar ik vraag me af, zou Palma nou niet aangesproken worden door haar gedrag achter bij de FEBO of op straat ? Ze heeft toch ook kids enzo! Als ik zou doen, me kinderen zouden me echt wel aanspreken op mijn gedrag.
o, jawel, maar haar ego is groter dan dat. Zij vindt het belangrijker om "sterk" over te komen (lees: het laatste woord te krijsen) en zich overal in te mengen, dan de realiteit onder ogen te zien.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Totaal OFFTOPIC, maar ik vraag me af, zou Palma nou niet aangesproken worden door haar gedrag achter bij de FEBO of op straat ? Ze heeft toch ook kids enzo! Als ik zou doen, me kinderen zouden me echt wel aanspreken op mijn gedrag.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:05 schreef flubberdewups het volgende:
[..]
Gatverdamme! Wat een goor mens is het toch... als je goed kijkt zie je de platjes uit d'r broekje en over d'r handdoek kruipen...![]()
![]()
![]()
Inderdaad. En smaken kunnen inderdaad verschillen, maar ik kan mij echt niet voorstellen hoe iemand Lieke als lelijk kan kwalificeren, in ieder geval wat uiterlijk betreft. Tuurlijk, het kan je type niet zijn, maar lelijk? Kom op zeg.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Wees blij dat smaken verschillen, als iedereen op dezelfde persoon als jou zou vallen, dan zou je ook niet gelukkig zijn!![]()
edit: verkeerd gelezenquote:Op donderdag 19 juli 2007 14:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Wees blij dat smaken verschillen, als iedereen op dezelfde persoon als jou zou vallen, dan zou je ook niet gelukkig zijn!![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:05 schreef flubberdewups het volgende:
[..]
Gatverdamme! Wat een goor mens is het toch... als je goed kijkt zie je de platjes uit d'r broekje en over d'r handdoek kruipen...![]()
![]()
![]()
Whaha, heb je die lelijke bek van d'r gezien en dat stro op d'r hoofd? Zeker als ze lacht gaan de rillingen bij me over mijn rug... brr...quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:07 schreef Meneermax het volgende:
[..]
Inderdaad. En smaken kunnen inderdaad verschillen, maar ik kan mij echt niet voorstellen hoe iemand Lieke als lelijk kan kwalificeren, in ieder geval wat uiterlijk betreft. Tuurlijk, het kan je type niet zijn, maar lelijk? Kom op zeg.
Lieke is gewoon lelijk, net een vent om te zien, breder dan huub is, te gespierd, geen borsten enzovoort enz.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:07 schreef Meneermax het volgende:
[..]
Inderdaad. En smaken kunnen inderdaad verschillen, maar ik kan mij echt niet voorstellen hoe iemand Lieke als lelijk kan kwalificeren, in ieder geval wat uiterlijk betreft. Tuurlijk, het kan je type niet zijn, maar lelijk? Kom op zeg.
Je bent in de war met Amandaquote:Op donderdag 19 juli 2007 14:09 schreef flubberdewups het volgende:
[..]
Whaha, heb je die lelijke bek van d'r gezien en dat stro op d'r hoofd? Zeker als ze lacht gaan de rillingen bij me over mijn rug... brr...![]()
Sorryquote:Op donderdag 19 juli 2007 14:10 schreef EdAtTheBar het volgende:
Kappen met deze offtopic bullshit graag.
Ik vind Amanda dan toch wel lelijker hoor. Dat is net een Gremlin. Nadia heeft wel een aparte kop maar is verder nogal verrot.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:10 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Lieke is gewoon lelijk, net een vent om te zien, breder dan huub is, te gespierd, geen borsten enzovoort enz.
Gisteren was ze helemaal eng met dat doorlopen oog brrrrrrrrr![]()
smaken verschillen gelukkig dus als jij gelukkig wordt met zo'n griezel be my guest![]()
Haar huis is zelfs al een keer ondergeklad, door simpele zielen. Dus ja: ze krijgt buiten de villla wel 'reacties' op haar (al dan niet gescripte) gedrag.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:03 schreef petraa het volgende:
[..]
You and your bionic eyes...quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:05 schreef flubberdewups het volgende:
[..]
![]()
![]()
volgens mij ben jij een beetje flubberdewupsquote:Op donderdag 19 juli 2007 14:09 schreef flubberdewups het volgende:
[..]
Whaha, heb je die lelijke bek van d'r gezien en dat stro op d'r hoofd? Zeker als ze lacht gaan de rillingen bij me over mijn rug... brr...![]()
I know...quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:14 schreef DrsH het volgende:
[..]
volgens mij ben jij een beetje flubberdewups
opdract vana chter..triest maar waar.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:00 schreef petraa het volgende:
Fascinerend eigenlijk, zo'n totaal andere perceptie.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:16 schreef noekje het volgende:
Amanda: ik vind Kate Hudson mooi maar ze moet haar lippen laten doen.
![]()
Dank je wel Noekje, mijn dag is weer helemaal goedquote:Op donderdag 19 juli 2007 14:12 schreef noekje het volgende:
Gelukkig hebben we Amanda nog voor de mooie plaatjes.
[afbeelding]
fugly![]()
Welke lippen ?quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:16 schreef noekje het volgende:
Amanda: ik vind Kate Hudson mooi maar ze moet haar lippen laten doen.
![]()
Noekje is een van onze supersterrenquote:Op donderdag 19 juli 2007 14:19 schreef Marelle het volgende:
[..]
Dank je wel Noekje, mijn dag is weer helemaal goed![]()
![]()
![]()
Ze had het over Kate Hudson en niet over Hate Kutsonquote:Op donderdag 19 juli 2007 14:20 schreef neehe het volgende:
[..]
Welke lippen ?
Met amandel weet je het maar nooit !![]()
Het verval is nu echt begonnen..quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:12 schreef noekje het volgende:
Gelukkig hebben we Amanda nog voor de mooie plaatjes.
[afbeelding]
fugly![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |