Aan Dennis kan ik me nog wel voorstellen maar waarvoor aan Huub?quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, vandaar dat ze het ook aan Huub en Dennis vroeg![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:15 schreef Disana het volgende:
[..]
ze krijgt er van mij een Touareg zonder remmen bijquote:Op donderdag 19 juli 2007 15:14 schreef Gert het volgende:
Natasia dus alweer op een haar na 80 kilo.
Vooral van die strakke witte broekjes blijven dragen, staan haar goed!
Ze ging erin als een nijlpaard met theezakjes en ze gaat eruit als een nijlpaard met misvormde uiers plus een imago dat niet veel beter is dan dat van de gemiddelde oorlogsmisdadiger. O ja, én met een rijbewijs.![]()
Denniks kan ik me nog wel voorstellen...quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Persoonlijk door Tas af te halen op de top van de Mont Blanc.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:20 schreef Fast_Eddy het volgende:
[..]
ze krijgt er van mij een Touareg zonder remmen bij
Ik vraag me af waar het op slaat.quote:
Wil je hiermee stoppen?quote:
Ik vind dat Natasia griezelig beweegt. Ze gooit haar hele lijf erin, ook als het niet nodig is. Sorry, ik moet weer aan die trap plus dubbele klauw in het gezicht van Huub denken.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:30 schreef noekje het volgende:
Natasia en Lieke zijn wel goed hoor.
Valt mij ook op, lekker fanatiek.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:30 schreef noekje het volgende:
Natasia en Lieke zijn wel goed hoor.
Probleemwijken heeft het niveau van dgk eigenlijk. Alleen lijkt dgk meer te hebben doordat het in een villa is maar het ontloopt elkaar niet veel.quote:
In DGK zijn er teminste wat hoogopgeleide. Dit zijn allemaal pauper BLO gasten.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:33 schreef noekje het volgende:
[..]
Probleemwijken heeft het niveau van dgk eigenlijk. Alleen lijkt dgk meer te hebben doordat het in een villa is maar het ontloopt elkaar niet veel.
Waarom denk je dat ze met Hans Hondekop is gaan meetrainen?quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind dat Natasia griezelig beweegt. Ze gooit haar hele lijf erin, ook als het niet nodig is. Sorry, ik moet weer aan die trap plus dubbele klauw in het gezicht van Huub denken.
Zo ken ik je helemaal niet!quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat een bloedhoer
![]()
Daar moeten ze een spandoek van maken!
Ja ja, inderdaad. Ik had liever gehad dat ze dergelijke bewegingen zoals naar Huub afgelopen zondag nooit had geleerd.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze met Hans Hondekop is gaan meetrainen?
is een tijdje mode geweestquote:Op donderdag 19 juli 2007 15:36 schreef petraa het volgende:
Waarom moet dat kraagje in de nek omhoog bij Dennis ???? Heeft hij pukkel in zijn nek ofzo ?
anders klapt zijn nek naar achteren en kan ie zijn handen niet meer in zijn zakken zien zittenquote:Op donderdag 19 juli 2007 15:36 schreef petraa het volgende:
Waarom moet dat kraagje in de nek omhoog bij Dennis ???? Heeft hij pukkel in zijn nek ofzo ?
Nee waar wel?quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:38 schreef petraa het volgende:
Zelfs hier kan Brian geen maat houden.
Het kraagje is idd niet breed genoeg.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:36 schreef petraa het volgende:
Natasia gaat nergens.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:36 schreef tutjehola het volgende:
Kom op jongens, ik zit tegen beter weten in op het ontslag van Natasia tewachten. Morgen mag ik op vakantie, moet nog voor 5 man koffers inpakken, de hut kuisen, de was doen, even doorwerken graag FEBO!
quote:
In de Notenkraker zou hij het goed doen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:42 schreef DrsH het volgende:
Ik zit even Dennix te bestuderen maar die kan zo naar het scapino ballet even een flinke TOK en een strakke mailliot en hij is klaar voor zijn DING![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zegt nou weer he-le-maal niks, over hoe hoog je opleiding is.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:37 schreef F04 het volgende:
[..]
In DGK zijn er teminste wat hoogopgeleide. Dit zijn allemaal pauper BLO gasten.
volgens mij maandag, maar volgens palma was het niet waarquote:Op donderdag 19 juli 2007 15:43 schreef F04 het volgende:
Hoe laat komt Eric dan?
Wat komt die viezequote:Op donderdag 19 juli 2007 15:43 schreef F04 het volgende:
Hoe laat komt Eric dan?
Hij staat op het rooster van a.s. maandag, maar José zei dat dat niet kon omdat ze dan met Eric naar de roze kermis in Tilburg gaat.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:43 schreef F04 het volgende:
Hoe laat komt Eric dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |