Meestal zwetst hij nog wel wat met de een of ander over wat er is gebeurd, toch.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij daar één woord aan vuilmaakt.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:00 schreef riri het volgende:
Nadia...bij alles wat ze doet ziet ze aan dat haar van haar te pulken...zoiets heeft toch een uitstraling als je dat elke seconde doet
Ik ben toch bang dat hier niet over gesproken mag worden.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Meestal zwetst hij nog wel wat met de een of ander over wat er is gebeurd, toch.
Afgevallen dus.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:02 schreef MissSomebody het volgende:
72.5 kg dus voor Nadia
Hermafrodieten blijven onvermijdelijk zwaar na de operatie. Hormonen kwestie.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:02 schreef MissSomebody het volgende:
72.5 kg dus voor Nadia
wat wil je als je het na het eten boven de wc hangt om het weer uit te kotsenquote:
Verbaast me niks, hij eet zo slecht en die korte nachten slopen je natuurlijk.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:04 schreef noekje het volgende:
Jemig Huub! 3,5 kilo afgevallen.
Ze moet vooral niet nalaten dat aan Nadia te vertellenquote:Op donderdag 19 juli 2007 15:06 schreef noekje het volgende:
Lieke, bijna 3 kilo afgevallen.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze moet vooral niet nalaten dat aan Nadia te vertellen![]()
Dat deed ze ook niet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze moet vooral niet nalaten dat aan Nadia te vertellen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |