quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:49 schreef Meneermax het volgende:
[..]
Cool, doen we. FLikkeren we jou er ook gelijk achteraan okee?
Dat enge wijf sliko zat eerst aan Natasia dus dat neemt de FEBO ook wel mee hoor, zij gaat nergens heenquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, en we wachten omdat Natasja Lieke heeft gekrabt vanochtend.
NEEquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:48 schreef petraa het volgende:
[..]
Hebben ze de krant van gister nog gehad ??? En de METRO EN DE SPITS![]()
Zo sneu, iedereen is hier gestopt met bijnamen oke dennix niet dan, maar de fervente BAN aanhangers blijven doorgaan op het niveau van BANquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:49 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Dat enge wijf sliko zat eerst aan Natasia dus dat neemt de FEBO ook wel mee hoor, zij gaat nergens heen![]()
sliko werd het eerst handtastelijk dus wat willen ze nu dombo's![]()
Oke, lijkt me ook stug dat ze er voor een krabbel uitgaat.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:50 schreef avonne het volgende:
[..]
NEE
en ik denk niet dat Lieke de krab gemeld heeft, hoor.
Ik denk eerder dat de Febo haar belde zodat dat ze er verder niet over zou praten.
Eerst de party lezen en dan de exitquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:47 schreef avonne het volgende:
[..]
mwa... Lieke had iets gemeld (we weten niet wat) en de febo zou er op terug komen. We verwachten er niets van.
Het enige waar ik op zit te wachten is de Party of de exit van Natasia
please... COS en zo...quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:51 schreef petraa het volgende:
[..]
Zo sneu, iedereen is hier gestopt met bijnamen oke dennix niet dan, maar de fervente BAN aanhangers blijven doorgaan op het niveau van BAN
Gestopt met bijnamen? was mij nog niet opgevallenquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:51 schreef petraa het volgende:
[..]
Zo sneu, iedereen is hier gestopt met bijnamen oke dennix niet dan, maar de fervente BAN aanhangers blijven doorgaan op het niveau van BAN
quote:
Je mag het altijd proberen maar ik geef je 0% kansquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:49 schreef Meneermax het volgende:
[..]
Cool, doen we. FLikkeren we jou er ook gelijk achteraan okee?
Maar die worden meestal wel hier verzonnen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:53 schreef Liess het volgende:
[..]
Gestopt met bijnamen? was mij nog niet opgevallen![]()
Waarom scheert Natasia zijn oksels. Waarom poetst hij Amanda's tanden en onthaart haar benen...quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:54 schreef petraa het volgende:
Waarom smeert Brian zichzelf niet in ?
Bijnamen zijn sowieso kleuterniveauquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:55 schreef Meganog het volgende:
[..]
Maar die worden meestal wel hier verzonnen.
Als je hier bijnamen als Sliko gaat nakakelen van de streams ben je eigenlijk een soort Dennis.
Omdat dat een hoger IQ voor nodig is ?quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom scheert Natasia zijn oksels. Waarom poetst hij Amanda's tanden en onthaart haar benen...
*siddert en beeft*quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:53 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Je mag het altijd proberen maar ik geef je 0% kans![]()
![]()
Ok dan hou ik het op dragqueen lieke of anabolenchick of mrs no-tits of manwijf of gedrocht, trol, heksquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:55 schreef Meganog het volgende:
[..]
Maar die worden meestal wel hier verzonnen.
Als je hier bijnamen als Sliko gaat nakakelen van de streams ben je eigenlijk een soort Dennis.
Zuchtquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:48 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Goed idee met daarop:"HUUB EN LIEKE GO HOME SORRY VLIEGTUIG WAS VERGISSING WANT LIEKE VOEGT GEEN MOER TOE AAN HET PROGRAMMA"![]()
En als we dan toch met speren gaan gooien goed op die rondrennende vlo mikken die beneden rondrent (huub)![]()
Ik vind de Scofield uit Prison Break toch leuker en liever!!!quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:57 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Ok dan hou ik het op dragqueen lieke of anabolenchick of mrs no-tits of manwijf of gedrocht, trol, heks![]()
![]()
Yasser Arafat in the house...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |