Zowel Amanda als Nadia als Natasja vinden uiterlijk het belangrijkste wat er is in de wereld.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:39 schreef Marelle het volgende:
Je zult toch maar zo gestoord zijn dat je de hele dag je make-up aan het bijwerken bent etc, en dan ook nog over niets anders kunt pratenWat triest, ik moet er bijna van janken
![]()
Dennis lijkt mij wel een type dat zich graag door een oudere vrouw laat onderhouden. Af en toe mag ze hem dan aftrekken, voor de rest doet hij het zelf.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:44 schreef riri het volgende:
Alles van boven de 16 is voor Dennix te oud...
weet zeker dat ie op heel jong spul valt....let maar eens goed op hoe hij over vrouwen spreekt
quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Dennis lijkt mij wel een type dat zich graag door een oudere vrouw laat onderhouden. Af en toe mag ze hem dan aftrekken, voor de rest doet hij het zelf.
Disana toch let op je woorden zoiets zeg je toch nietquote:Op donderdag 19 juli 2007 14:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Dennis lijkt mij wel een type dat zich graag door een oudere vrouw laat onderhouden. Af en toe mag ze hem dan aftrekken, voor de rest doet hij het zelf.
Wat is er mis met mij, dokter?quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:49 schreef DrsH het volgende:
[..]
Disana toch let op je woorden zoiets zeg je toch niet
ze heeft toch gelijkquote:Op donderdag 19 juli 2007 14:49 schreef DrsH het volgende:
[..]
Disana toch let op je woorden zoiets zeg je toch niet
Een kleine kanttekening met betrekking tot jouw woordkeuzequote:
Nadia is één grote tik volgens mij, ongelofelijk psychotisch, eng hoorquote:Op donderdag 19 juli 2007 14:48 schreef MissSomebody het volgende:
Het is een tik volgens mij, om de 5 min. door die haren van haar heen...
[afbeelding]
U kijkt nooit 's nachts, doctor? Nadia mag elke nacht aan Dennis rukken.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:51 schreef DrsH het volgende:
[..]
Een kleine kanttekening met betrekking tot jouw woordkeuze![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Viel me ook al op, Denniks vondt Ellemieke Vermolen op haar mooist toen ze 16 was.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:44 schreef riri het volgende:
Alles van boven de 16 is voor Dennix te oud...
weet zeker dat ie op heel jong spul valt....let maar eens goed op hoe hij over vrouwen spreekt
Ja daar ga ik niet over, het is toch fokking niet normaalquote:Op donderdag 19 juli 2007 14:52 schreef Disana het volgende:
[..]
U kijkt nooit 's nachts, doctor? Nadia mag elke nacht aan Dennis rukken.
Nee, u niet, doctor... maar Nadia wel.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:55 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ja daar ga ik niet over, het is toch fokking niet normaal![]()
![]()
![]()
![]()
Weet je nog vroeger in 't duin, om braem gaaen.quote:
Hoi,quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:39 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Schitterend scenario ik had het niet mooier kunnen bedenken hehe![]()
Weg me die sliko de kliko en zo snel mogelijk en kort erachteraan kikker huub.
Brian wint de kooi mooooooooooi![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:55 schreef FdW het volgende:
[..]
Weet je nog vroeger in 't duin, om braem gaaen.![]()
Ik heb fietsen geleerd achter de watering![]()
Ik denk niet dat hij daar één woord aan vuilmaakt.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:58 schreef Disana het volgende:
Eens kijken hoe Carlos zijn verlengde aanwezigheid goedpraat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |