Ik ben niet gauw jaloers, maar wat zou ik graag met Huubje ruilenquote:
Ik ook. Ik wil ook een tuin met een zwembadquote:Op donderdag 19 juli 2007 14:22 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik ben niet gauw jaloers, maar wat zou ik graag met Huubje ruilen![]()
Zo anders ik wel. Ik vind Lieke echt een onwijs lekker ding. Goede kop, goed lijf, sterk karakter, scherp, zelfstandig. Man man man, ik zou het wel weten....quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:22 schreef FdW het volgende:
[..]
Heb jij niet een soort Erica dan ????????quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:22 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik ook, alleen beetje jammer van het ongedierte in het zwembad.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ook. Ik wil ook een tuin met een zwembad![]()
wowowow die is scherp!!quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:21 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ze had het over Kate Hudson en niet over Hate Kutson
Aandachtzoeker is het.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:24 schreef DrsH het volgende:
Jaap ligt weer te ontreuzelen
We hebben toch een poolboy in the housequote:Op donderdag 19 juli 2007 14:25 schreef flubberdewups het volgende:
[..]
Ik ook, alleen beetje jammer van het ongedierte in het zwembad.
EEuuh, nee. De Erica's zijn zeer dun gezaaid in Zeeland, kom zo'n pracht eigenlijk nooit tegen hier.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:24 schreef DrsH het volgende:
[..]
Heb jij niet een soort Erica dan ????????
Inderdaad...dat je bij zo'n vrouw nog minpuntjes gaat zoeken zegt wel iets over jezelf natuurlijk.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Fascinerend eigenlijk, zo'n totaal andere perceptie.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:26 schreef FdW het volgende:
[..]
EEuuh, nee. De Erica's zijn zeer dun gezaaid in Zeeland, kom zo'n pracht eigenlijk nooit tegen hier.![]()
zijn moeder met haar baard leeft in een ghetto toch? Tussen de gang van bonaire?quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:59 schreef heracles het volgende:
Hij heeft teveel ghetto films gezien en doet daarom een handdoek op zijn bolletje. Nep gangster
quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:27 schreef Meganog het volgende:
[..]
Inderdaad...dat je bij zo'n vrouw nog minpuntjes gaat zoeken zegt wel iets over jezelf natuurlijk.
[afbeelding]
pffffffff wil je me nooit weer zo laten schrikken, ik dacht even dat ik overvallen werdquote:
Bonte spechten hebben dat ook zo'n groene glans, en nog een overeenkomst die hameren ook continu hetzelfde.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:30 schreef Dark het volgende:
Goedemiddag!
Wat is Jaap enorm....hetzelfde in gewicht gebleven en wat heeft Amanda een ontzettende bult op haar linkerwang......ennuh, is grijsbruin haar met groene glans mode?
m.a.w. een zeer laag IQquote:Op donderdag 19 juli 2007 14:32 schreef FdW het volgende:
[..]
Bonte spechten hebben dat ook zo'n groene glans, en nog een overeenkomst die hameren ook continu hetzelfde.![]()
![]()
Zowel Amanda als Nadia als Natasja vinden uiterlijk het belangrijkste wat er is in de wereld.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:39 schreef Marelle het volgende:
Je zult toch maar zo gestoord zijn dat je de hele dag je make-up aan het bijwerken bent etc, en dan ook nog over niets anders kunt pratenWat triest, ik moet er bijna van janken
![]()
Dennis lijkt mij wel een type dat zich graag door een oudere vrouw laat onderhouden. Af en toe mag ze hem dan aftrekken, voor de rest doet hij het zelf.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:44 schreef riri het volgende:
Alles van boven de 16 is voor Dennix te oud...
weet zeker dat ie op heel jong spul valt....let maar eens goed op hoe hij over vrouwen spreekt
quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Dennis lijkt mij wel een type dat zich graag door een oudere vrouw laat onderhouden. Af en toe mag ze hem dan aftrekken, voor de rest doet hij het zelf.
Disana toch let op je woorden zoiets zeg je toch nietquote:Op donderdag 19 juli 2007 14:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Dennis lijkt mij wel een type dat zich graag door een oudere vrouw laat onderhouden. Af en toe mag ze hem dan aftrekken, voor de rest doet hij het zelf.
Wat is er mis met mij, dokter?quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:49 schreef DrsH het volgende:
[..]
Disana toch let op je woorden zoiets zeg je toch niet
ze heeft toch gelijkquote:Op donderdag 19 juli 2007 14:49 schreef DrsH het volgende:
[..]
Disana toch let op je woorden zoiets zeg je toch niet
Een kleine kanttekening met betrekking tot jouw woordkeuzequote:
Nadia is één grote tik volgens mij, ongelofelijk psychotisch, eng hoorquote:Op donderdag 19 juli 2007 14:48 schreef MissSomebody het volgende:
Het is een tik volgens mij, om de 5 min. door die haren van haar heen...
[afbeelding]
U kijkt nooit 's nachts, doctor? Nadia mag elke nacht aan Dennis rukken.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:51 schreef DrsH het volgende:
[..]
Een kleine kanttekening met betrekking tot jouw woordkeuze![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Viel me ook al op, Denniks vondt Ellemieke Vermolen op haar mooist toen ze 16 was.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:44 schreef riri het volgende:
Alles van boven de 16 is voor Dennix te oud...
weet zeker dat ie op heel jong spul valt....let maar eens goed op hoe hij over vrouwen spreekt
Ja daar ga ik niet over, het is toch fokking niet normaalquote:Op donderdag 19 juli 2007 14:52 schreef Disana het volgende:
[..]
U kijkt nooit 's nachts, doctor? Nadia mag elke nacht aan Dennis rukken.
Nee, u niet, doctor... maar Nadia wel.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:55 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ja daar ga ik niet over, het is toch fokking niet normaal![]()
![]()
![]()
![]()
Weet je nog vroeger in 't duin, om braem gaaen.quote:
Hoi,quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:39 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Schitterend scenario ik had het niet mooier kunnen bedenken hehe![]()
Weg me die sliko de kliko en zo snel mogelijk en kort erachteraan kikker huub.
Brian wint de kooi mooooooooooi![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:55 schreef FdW het volgende:
[..]
Weet je nog vroeger in 't duin, om braem gaaen.![]()
Ik heb fietsen geleerd achter de watering![]()
Ik denk niet dat hij daar één woord aan vuilmaakt.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:58 schreef Disana het volgende:
Eens kijken hoe Carlos zijn verlengde aanwezigheid goedpraat.
Meestal zwetst hij nog wel wat met de een of ander over wat er is gebeurd, toch.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij daar één woord aan vuilmaakt.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:00 schreef riri het volgende:
Nadia...bij alles wat ze doet ziet ze aan dat haar van haar te pulken...zoiets heeft toch een uitstraling als je dat elke seconde doet
Ik ben toch bang dat hier niet over gesproken mag worden.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Meestal zwetst hij nog wel wat met de een of ander over wat er is gebeurd, toch.
Afgevallen dus.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:02 schreef MissSomebody het volgende:
72.5 kg dus voor Nadia
Hermafrodieten blijven onvermijdelijk zwaar na de operatie. Hormonen kwestie.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:02 schreef MissSomebody het volgende:
72.5 kg dus voor Nadia
wat wil je als je het na het eten boven de wc hangt om het weer uit te kotsenquote:
Verbaast me niks, hij eet zo slecht en die korte nachten slopen je natuurlijk.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:04 schreef noekje het volgende:
Jemig Huub! 3,5 kilo afgevallen.
Ze moet vooral niet nalaten dat aan Nadia te vertellenquote:Op donderdag 19 juli 2007 15:06 schreef noekje het volgende:
Lieke, bijna 3 kilo afgevallen.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze moet vooral niet nalaten dat aan Nadia te vertellen![]()
Dat deed ze ook niet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze moet vooral niet nalaten dat aan Nadia te vertellen![]()
Nu dus wel maar er komt geen reactie.quote:
Ze deed het niet nalaten bedoel ik.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Jammer. Jaloezie is een mooi ding bij de juiste personen.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:09 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze deed het niet nalaten bedoel ik.
Lieke: Kijk! Zo doe je dat Nadia!
Ah, sorry, ik had het onritmisch rappen nog aan staan.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:09 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze deed het niet nalaten bedoel ik.
Lieke: Kijk! Zo doe je dat Nadia!
Die wordt zo gewogen...;-)quote:
De weegschaal riep bij Delley: niet met z'n tweeen.quote:
Ze zegt dat ze is afgevallen, maar ik neem aan dat Carlos dit ook wil zien.quote:
Schuldige is amandaquote:Op donderdag 19 juli 2007 15:11 schreef Disana het volgende:
Natasia gaat iedereen af om te vragen wie er net naar de wc is geweest.
waarom rolletje niet verwisseld?quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:11 schreef Disana het volgende:
Natasia gaat iedereen af om te vragen wie er net naar de wc is geweest.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:14 schreef Gert het volgende:
Natasia dus alweer op een haar na 80 kilo.
Vooral van die strakke witte broekjes blijven dragen, staan haar goed!
Ze ging erin als een nijlpaard mrt theezakjes en ze gaat eruit als een nijlpaard met misvormde uiers. en een imago dat niet veel beter is dan de gemiddelde oorlogsmisdadiger. O ja, én met een rijbewijs.![]()
ja dat is drama natuurlijkquote:
Zal die viespeuk van een Jaap wel zijn.quote:
Aan Dennis kan ik me nog wel voorstellen maar waarvoor aan Huub?quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, vandaar dat ze het ook aan Huub en Dennis vroeg![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:15 schreef Disana het volgende:
[..]
ze krijgt er van mij een Touareg zonder remmen bijquote:Op donderdag 19 juli 2007 15:14 schreef Gert het volgende:
Natasia dus alweer op een haar na 80 kilo.
Vooral van die strakke witte broekjes blijven dragen, staan haar goed!
Ze ging erin als een nijlpaard met theezakjes en ze gaat eruit als een nijlpaard met misvormde uiers plus een imago dat niet veel beter is dan dat van de gemiddelde oorlogsmisdadiger. O ja, én met een rijbewijs.![]()
Denniks kan ik me nog wel voorstellen...quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Persoonlijk door Tas af te halen op de top van de Mont Blanc.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:20 schreef Fast_Eddy het volgende:
[..]
ze krijgt er van mij een Touareg zonder remmen bij
Ik vraag me af waar het op slaat.quote:
Wil je hiermee stoppen?quote:
Ik vind dat Natasia griezelig beweegt. Ze gooit haar hele lijf erin, ook als het niet nodig is. Sorry, ik moet weer aan die trap plus dubbele klauw in het gezicht van Huub denken.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:30 schreef noekje het volgende:
Natasia en Lieke zijn wel goed hoor.
Valt mij ook op, lekker fanatiek.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:30 schreef noekje het volgende:
Natasia en Lieke zijn wel goed hoor.
Probleemwijken heeft het niveau van dgk eigenlijk. Alleen lijkt dgk meer te hebben doordat het in een villa is maar het ontloopt elkaar niet veel.quote:
In DGK zijn er teminste wat hoogopgeleide. Dit zijn allemaal pauper BLO gasten.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:33 schreef noekje het volgende:
[..]
Probleemwijken heeft het niveau van dgk eigenlijk. Alleen lijkt dgk meer te hebben doordat het in een villa is maar het ontloopt elkaar niet veel.
Waarom denk je dat ze met Hans Hondekop is gaan meetrainen?quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind dat Natasia griezelig beweegt. Ze gooit haar hele lijf erin, ook als het niet nodig is. Sorry, ik moet weer aan die trap plus dubbele klauw in het gezicht van Huub denken.
Zo ken ik je helemaal niet!quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat een bloedhoer
![]()
Daar moeten ze een spandoek van maken!
Ja ja, inderdaad. Ik had liever gehad dat ze dergelijke bewegingen zoals naar Huub afgelopen zondag nooit had geleerd.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze met Hans Hondekop is gaan meetrainen?
is een tijdje mode geweestquote:Op donderdag 19 juli 2007 15:36 schreef petraa het volgende:
Waarom moet dat kraagje in de nek omhoog bij Dennis ???? Heeft hij pukkel in zijn nek ofzo ?
anders klapt zijn nek naar achteren en kan ie zijn handen niet meer in zijn zakken zien zittenquote:Op donderdag 19 juli 2007 15:36 schreef petraa het volgende:
Waarom moet dat kraagje in de nek omhoog bij Dennis ???? Heeft hij pukkel in zijn nek ofzo ?
Nee waar wel?quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:38 schreef petraa het volgende:
Zelfs hier kan Brian geen maat houden.
Het kraagje is idd niet breed genoeg.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:36 schreef petraa het volgende:
Natasia gaat nergens.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:36 schreef tutjehola het volgende:
Kom op jongens, ik zit tegen beter weten in op het ontslag van Natasia tewachten. Morgen mag ik op vakantie, moet nog voor 5 man koffers inpakken, de hut kuisen, de was doen, even doorwerken graag FEBO!
quote:
In de Notenkraker zou hij het goed doen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:42 schreef DrsH het volgende:
Ik zit even Dennix te bestuderen maar die kan zo naar het scapino ballet even een flinke TOK en een strakke mailliot en hij is klaar voor zijn DING![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zegt nou weer he-le-maal niks, over hoe hoog je opleiding is.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:37 schreef F04 het volgende:
[..]
In DGK zijn er teminste wat hoogopgeleide. Dit zijn allemaal pauper BLO gasten.
volgens mij maandag, maar volgens palma was het niet waarquote:Op donderdag 19 juli 2007 15:43 schreef F04 het volgende:
Hoe laat komt Eric dan?
Wat komt die viezequote:Op donderdag 19 juli 2007 15:43 schreef F04 het volgende:
Hoe laat komt Eric dan?
Hij staat op het rooster van a.s. maandag, maar José zei dat dat niet kon omdat ze dan met Eric naar de roze kermis in Tilburg gaat.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:43 schreef F04 het volgende:
Hoe laat komt Eric dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |