quote:
Goed planquote:
In 1 hotel stond een weegschaal op de kamer, die gaf toen zelfs 92kg aan (ik woog bij vertrek 98.8). Maar aangezien iedereen in onze groep aanzienlijk was afgevallen -volgens de weegschalen ter plekke- hebben we het afgedaan als een stunt van de locale horeca. Die, om de toerist lekker veel te laten eten "omdat je toch een paar kilo kwijt bent", weegschalen had geplaatst die per definitie een paar kilo te weinig aangaven.quote:
Ik voelde me regelmatig best bekeken en een tikje eenzaam. Ik was gewoon enorm groot, veel vrouwen keken tegen mijn boezem aan, en ik weeg ongeveer 2x zoveel als een Chineze vrouw. Er waren maar heeeeeel weinig dikke Chinezen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Goed planWat zullen die mensen daar opkijken van zo'n groep dikke vrouwen
![]()
Wat wel leuk is is dat je je zo wel héél erg in een andere cultuur voelt zitten haha. En gelukkig heb je geen kleren hoeven aanschaffen in Chinaquote:Op donderdag 19 juli 2007 09:36 schreef Levitation het volgende:
Ik voelde me regelmatig best bekeken en een tikje eenzaam. Ik was gewoon enorm groot, veel vrouwen keken tegen mijn boezem aan, en ik weeg ongeveer 2x zoveel als een Chineze vrouw. Er waren maar heeeeeel weinig dikke Chinezen.
Een van de mannen uit onze groep is 1.95m en tienermeisjes wilden allemaal met hem op de foto. Hij voelde zich net een "rock-star".![]()
Ik heb nog geen foto's online... ben gisteravond begonnen met uitzoeken. Als het goed is gaat Vick daar vandaag mee verder (zit nog ziek thuis). Eens kijken of ik vanavond al wat online kan zetten.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat wel leuk is is dat je je zo wel héél erg in een andere cultuur voelt zitten haha. En gelukkig heb je geen kleren hoeven aanschaffen in ChinaHeb je ook ergens foto's online, Levi?
quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:26 schreef Isabeau het volgende:
Voorol jouw bruidstaart!Die was geniaal. Ik had al gezegd dat ik dezelfde wilde
maar misschien dat een andere man daar voor te porren is.
Hij is ook als gewone taart te bestellenquote:Op donderdag 19 juli 2007 10:26 schreef Isabeau het volgende:
Voorol jouw bruidstaart!Die was geniaal. Ik had al gezegd dat ik dezelfde wilde
maar misschien dat een andere man daar voor te porren is.
Misschien dat motorbloempje makkelijk snel kan internetbankieren zodat het snel binnen is en haar meoder het naar haar kan overmaken, maar zelf geen internetbankieren heeft zodat het langer gaat duren?quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:14 schreef Riann het volgende:
loop ik achter of zo ik weet niet maar motorbloempje waarom moet jij haar telefoonrekening betalen?
ja, dat welquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:14 schreef Rewimo het volgende:
Lekker rustig als ze je niet kan bellen![]()
Wauw, het afvallen gaat lekker hè?
Oew, mag ik me dan nu verschuilen achter mijn PDDquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:19 schreef DarkElf het volgende:
ach tis maar net hoe je ernaar kijkt. Als toevallige passant zou je er niets achter denken, als fanatiek meelezer heb je sneller zoiets van: mmm
en ik heb zelf altijd zoiets: als ik me afvraag of iets kan heb ik blijkbaar ergens een belletje dat het misschien niet helemaal gepast is.![]()
Troelie, ben je weer in een opstandige bui?quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:21 schreef Troel het volgende:
[..]
Oew, mag ik me dan nu verschuilen achter mijn PDD![]()
Maar aan de andere kant, als ik het zou weghalen, zouden moderators nog steeds zien wat ik getypt had toch?
Komt omdat jij weer terug bentquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:36 schreef Levitation het volgende:
[..]
Troelie, ben je weer in een opstandige bui?![]()
![]()
Oh, dan is het goed!quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:18 schreef YPPY het volgende:
Gewoon blijven posten Isa, we kunnen er altijd nog overheen gaan lezen.
Tegen ons aankletsenquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:35 schreef Isabeau het volgende:
Jij wordt nooit echt duits in mijn ogen
Vanavond voor het eerst echt alleen thuis. Zo stil. Weet me geen raad.
Heej, ik integreer me rot jaquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:35 schreef Isabeau het volgende:
In m'n eentje? Het is hier een troep en film kijken in m'n uppie vind ik vreselijkquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:38 schreef teigan het volgende:
pot thee zetten, leuke film aanzetten ofzo?
- Ga iedereen bellen die je kent.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:35 schreef Isabeau het volgende:
Vanavond voor het eerst echt alleen thuis. Zo stil. Weet me geen raad.
Ik wel , als ik straks thuis ben van mijn dienst ga ik je mailenquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik weet niets te zeggen. Ik lijn even niet, val wel af. Ik voel me kut. Maar dat wil ook niemand steeds lezen![]()
als je eenmaal aan het schrijven bent lucht het wel op denk ik...quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:45 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, dat laatste zou ik nog doen. Maar ik voel me eigenlijk te kut om te schrijven. Beetje paradoxaal.
Hier niet en ik ben niet binnen 10 minuten in Den Haagquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:46 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en B&J eten mag ook
oh, en albert heijn is NU nog open (iig hier in Den Haag..)
quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:46 schreef Ymke het volgende:
Ik wel , als ik straks thuis ben van mijn dienst ga ik je mailen
Misschien is het dan juist goed om te schrijven hoe kut je je voelt.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:45 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, dat laatste zou ik nog doen. Maar ik voel me eigenlijk te kut om te schrijven. Beetje paradoxaal.
wel binnen langer?quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hier niet en ik ben niet binnen 10 minuten in Den Haag
je ziet er gewoon mooi uit..quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:58 schreef Isabeau het volgende:
teigan, bedankt voor de foto's!(ik lijk toch nog behoorlijk dik zeg
)
mooiquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:08 schreef Isabeau het volgende:
De jurk die ik nooit echt zal dragen:
[afbeelding]
Of alleen met lange mouwen in de zonquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:30 schreef Troel het volgende:
Precies. Maar dan moet je wel van te voren een kuurtje zonnebank nemen hoor
Nog ff geduld , k ga over een uurtje naar huis , dan neem ik kontakt met je op , ik weet zo hoe je je voeltquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Of alleen met lange mouwen in de zon
Ik zie mezelf ineens gewoon helemaal niet meer in een trouwjurk. Twee weken geleden nog wel, maar dat beeld is echt helemaal weg nu.
Hmmmz.... 1 keertje ongezond doen dan ?quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:58 schreef Rewimo het volgende:
Ik moet eigenlijk nog wat eten, maar alle kasten zijn hier leeg
Chocola vult meestal niet teminste bij mij niet is meer voor de lekkere trekquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:00 schreef Rewimo het volgende:
Dat heb ik ook nietHoewel, er ligt chocola in de koelkast. Maar ik heb meer zin in hartig en dat is ook beter voor me. Misschien trek ik maar een blikje vis open of zo.
Maandag om 8 uur staan ze voor de deur hier. Dinsdag komen ze lossen in Duitsland.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:01 schreef teigan het volgende:
wanneer ga je nou precies verhuizen dan rewimo?
Dus om 7:50 pak jij je pc in?quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:03 schreef Rewimo het volgende:
Maandag om 8 uur staan ze voor de deur hier. Dinsdag komen ze lossen in Duitsland.
Het was misschien nog niet helemaal duidelijk, maar je mag hier ook gewoon komen klagen dat je je kut voelt. Soms helpt dat gewoon een heel klein beetje en kan iemand anders net die virtuele schouder bieden die je nodig hebt!quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik weet niets te zeggen. Ik lijn even niet, val wel af. Ik voel me kut. Maar dat wil ook niemand steeds lezen![]()
Gelukkig heb je goed geslapen. Misschien komt het wel door de alcoholquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:09 schreef Isabeau het volgende:
Oh, lekker, zwemmen, teigan! Ik heb eerlijk gezegd wel goed geslapenIk heb alleen mijn hele beltegoed opgebeld haha, dus nu heb ik niets meer. En echt heel veel geld had ik al niet meer, dus was niet zo slim.
Straks lekker douchen, aankleden. Moet nog naar Meppel, moet nog huishouden doen en daarna ga ik weer naar Groningen. Wel jammer dat ik niet gewoon in Groningen woondit wordt zo prijzig.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
er is weer 7 ons verdwenen voor goed hoop ik
![]()
Ik ben nog speciaal vannacht online gekomen om te zien of jij er nog was.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:09 schreef Isabeau het volgende:
Oh, lekker, zwemmen, teigan! Ik heb eerlijk gezegd wel goed geslapenIk heb alleen mijn hele beltegoed opgebeld haha, dus nu heb ik niets meer. En echt heel veel geld had ik al niet meer, dus was niet zo slim.
Straks lekker douchen, aankleden. Moet nog naar Meppel, moet nog huishouden doen en daarna ga ik weer naar Groningen. Wel jammer dat ik niet gewoon in Groningen woondit wordt zo prijzig.
zit op mn werk..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:36 schreef Liejannuh het volgende:
Neem een schaaltje yoghut en een appel Motorbloempje!
Gezond eten en genoeg sporten bewegen doe ik al.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:57 schreef motorbloempje het volgende:
Crashdieet is nergens voor nodig!
Gewoon gezond eten en genoeg sporten![]()
Oh wat lief van je! En ja, ik had wel wat aan het telefoontjequote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:29 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ben nog speciaal vannacht online gekomen om te zien of jij er nog was.![]()
Had je wel wat aan de telefoontjes? Uiteindelijk?
Sluit ik me bij aanquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:05 schreef Rewimo het volgende:
Kan voor een week echt geen kwaad lijkt meVoor de motivatie kan het je wel een zetje in de goede richting geven
het zijn ook niet mijn woordenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:00 schreef Levitation het volgende:
[..]
Gezond eten en genoeg sporten bewegen doe ik al.
Een week crashen is nog nooit iemand dood aan gegaan (behalve misschien mensen met ernstig ondergewicht).![]()
Dat was ook inderdaad mijn idee bij het kopen van die kuur. Een weekje om weer even écht te beginnen met lijnen. Daarna gewoon weer opletten wat ik in mijn mond stop en ... blijven bewegen.quote:
Mijn reactie was dan ook niet geheel serieus.quote:
Noodweer? Waar woon jij?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:31 schreef motorbloempje het volgende:
noodweer hier
en die kipsalade van de mac is echt wel lekker
Ik hoop zo dat die bui Eindhoven mist.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:53 schreef Riann het volgende:
ik heb net 2 italiaanse bollen van AH met roompathe van de AH op nou ja ook een beetje oeps. Maar dat is zo heerlijk. Hier giet het er nu btw uit.
Het druppelt in Eindhoven Noord. Je wordt er niet echt nat van. Kan wel veel schelen met Eindhoven-zuid, daar kan het dus wel met bakken uit de hemel vallen nu.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:42 schreef Fannetje het volgende:
Volgens buienradar moet het in Eindhoven en Den Bosch regenen nu, maar het is hier toch nog steeds droog.
Centrum drupt het nog! Maar ik hoor wel onweer aankomen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:59 schreef botterfly het volgende:
[..]
Het druppelt in Eindhoven Noord. Je wordt er niet echt nat van. Kan wel veel schelen met Eindhoven-zuid, daar kan het dus wel met bakken uit de hemel vallen nu.
Hier nu ook. Zo erg dat je er nu wel nat van wordt!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:06 schreef Levitation het volgende:
Ok, en toen regende het...![]()
Gelukkig heb ik zojuist in mijn la een parapluutje gevonden!Kan ik toch gaan wandelen
![]()
Brood met 20+ kaas, sla, tomaat en komkommer is ook heerlijk en veel minder oepsquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:53 schreef Riann het volgende:
ik heb net 2 italiaanse bollen van AH met roompathe van de AH op nou ja ook een beetje oeps. Maar dat is zo heerlijk. Hier giet het er nu btw uit.
yupzquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:19 schreef freecell het volgende:
[..]
Brood met 20+ kaas, sla, tomaat en komkommer is ook heerlijk en veel minder oeps
Kan je zoiets niet een volgende keer nemen?
Je kan ook gewoon gezonder gaan doen in plaats van weer aan een dieet te beginnen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:22 schreef Riann het volgende:
[..]
yupzik ben nu helemaal niet met lijnen bezig om eerlijk te zijn en yeah toch een halve kilo kwijt
na tilburg kermis begin ik weer ik ben me wel aan het orienteren of hoe je dat schrijft met wat voor dieet ik dan weer is ga doen.
![]()
ik ga dan zoiezo ook sportenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:29 schreef freecell het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon gezonder gaan doen in plaats van weer aan een dieet te beginnen.
Meer bewegen, minder ongezond eten, zoiets
Of een dieet waarvan je een gezond eetpatroon aanwent.
En dat er een halve kilo af is, is vrij normaal als er in je vakantie net 3 zijn bijgekomen.
264 in de nieuwe Ecuador Dark waarvan een poster voor mijn neus is opgehangen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:43 schreef Isabeau het volgende:
Weet je wel hoeveel kcal er in een magnum zittenDe rest van de dag geen eten meer voor jou motorbloempje
Die is héél vies hoor, heus!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:44 schreef Levitation het volgende:
264 in de nieuwe Ecuador Dark waarvan een poster voor mijn neus is opgehangen.![]()
Ja, maar ... er staat: Pure chocolade 62% Cacaoquote:
compenseert iig voor de appel en halve salade die ik verder op heb vandaagquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:43 schreef Isabeau het volgende:
Weet je wel hoeveel kcal er in een magnum zittenDe rest van de dag geen eten meer voor jou motorbloempje
Zo, net terug van het staion. Ik was niet snel genoeg om de trein te halen (rij bij het loket + rij voor de automaat waar geld in kan = dag trein) Straks maar weer een poging wagen![]()
Je moet ook niet aan mijn woorden twijfelen hèquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:49 schreef Levitation het volgende:
Ja, maar ... er staat: Pure chocolade 62% Cacao
HOE KAN DAT NU VIES ZIJN??![]()
![]()
![]()
Sorry juf...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je moet ook niet aan mijn woorden twijfelen hè![]()
ja, die zijn best lekker, zo af en toe..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:50 schreef Rewimo het volgende:
Magnums zijn vies
Alleen de witte chocola met aardbei-variant van de Lidl is
Zou je hypercholestorolemie krijgen van Magnums? Daar weet ik namelijk nog wel een tof medicijn tegenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je moet ook niet aan mijn woorden twijfelen hè![]()
Niet als je er geen aanleg voor hebt.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Zou je hypercholestorolemie krijgen van Magnums? Daar weet ik namelijk nog wel een tof medicijn tegen
* freecell heeft ook zin in magnums
uh huhquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:55 schreef teigan het volgende:
[..]
ja, die zijn best lekker, zo af en toe..
tofquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:59 schreef Isabeau het volgende:
Je zou best hypercholesterolemie kunnen krijgen van magnums jaIk kome r nu trouwens (weer) aan.
vrouwelijk of mannelijkquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:17 schreef Isabeau het volgende:
Theedrinken bij een dieetclubster betekent ook alleen thee-drinkenIk heb zo'n ongelofelijk trek in iets lekkers, maar gelukkig is er niets in huis
Maar ga straks in ieder geval lekker eten, heb een dinnerdate![]()
quote:
Ik snap het ff nietquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:07 schreef Rewimo het volgende:
Ik ga even naar de toko, ik heb alleen maar groot geld en dat is lastig aan de deur. Koe loe kai
Heyquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:17 schreef Isabeau het volgende:
Theedrinken bij een dieetclubster betekent ook alleen thee-drinkenIk heb zo'n ongelofelijk trek in iets lekkers, maar gelukkig is er niets in huis
Maar ga straks in ieder geval lekker eten, heb een dinnerdate![]()
Ikke welquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:23 schreef Liejannuh het volgende:
Ach, Je date heeft al eens bij Johnny in de keuken gekeken. Dat kunnen de meeste mensen niet zeggen.
is die nog lekker dan?quote:
Nou, ik heb er zo'n vervangende kurk opgegooid, dus valt te proberenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:26 schreef teigan het volgende:
[..]
is die nog lekker dan?
Wij zijn allebei af, en hebben geen zin om te eten... Maarja, ik ga dus lekker makkelijk koken, alleen maar ovenspul en zooi opwarmen..
Moest van Troelquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik snap het ff nietLekker hoor, Toko
, maar waarom moet je per se iets halen dan
?
Nou wordt ie helemaal mooiquote:
Zelfde eten dan wat je voor je op vakantie ging. Dan val je daarvan 1 kilo zoiezo wel af. of zelfs nog wel meer.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:57 schreef Marloes het volgende:
Terug van vakantie.. Eigenlijk had ik me voorgenomen om me pas na een paar dagen te wegen, want dan valt de schade nog wel mee
Helaas was ik té nieuwsgierig, dus ben er vanmorgen op gaan staan. Viel dat ff tegen!! Gatverdamme, iets van 2/3 kilo aangekomen. Ik schrok ervan!!!
Nu maar weer rustig aan doen en hopelijk heb ik dan binnen een week ofzo weer m'n oude gewicht terug. Iemand nog tips???
Fok! Dieetclub deel 177 (Hoe is het met Octopussy? :) ) <- van octoquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:49 schreef Jojogirl het volgende:
Das fijn om te horenNu alleen ng uitvinden wat het is
fijnquote:Op zaterdag 21 juli 2007 09:42 schreef Rewimo het volgende:
't Is niet te geloven, maar voor het eerst sinds maanden is er weer een paar ons af
dat is een hele tijd. En je bent al zoveel kwijt.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 09:58 schreef Rewimo het volgende:
Moeten, wat is moeten... Na zo'n operatie wordt je gewicht op een gegeven moment stabiel. Daar heb je weinig invloed op. Ik zou nog graag een aantal kilo's kwijt willen (uiteraard) maar ik heb geen idee of dat lukt. Ik stond nu geloof ik al sinds september stil.
10 kilo zou nog mooi zijn.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:10 schreef Rewimo het volgende:
Oja, begrijp me goed, ik ben hartstikke blij met wat eraf isHet heeft me zoveel opgeleverd!
Maar het zou op zich beter zijn voor mijn lichaam als er nog meer afgaat.
je mag mij ook wel veel mailenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:29 schreef Rewimo het volgende:
Het mailen alleen al heeft me 3 ons gekost
Ik heb geen eigen weegschaal meer. Is stuk.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:48 schreef omearos het volgende:
Dr Pepper is lekker![]()
![]()
Misschien zijn haar en jouw weegschaal het niet met elkaar eens, pas als je thuis weegt weet je of je bent aangekomen of afgevallen
Ja heb er zin in , zo ff douchen , tutten enzoquote:
Was meer een plagerijtjequote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:25 schreef Rewimo het volgende:
Die is wat van plan
Octo, hoe is het inmiddels met jou? Ben je al veel kwijt?
oe ja...helemaal vergetenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:50 schreef Liejannuh het volgende:
Octo bikkelt ook gewoon door.Ik heb donderdag niets gemerkt van moeheid, ook niet toen we na de sneak nog wat gingen drinken in de kroeg.
Owja, octo, je moet nog een verslagje plaatsen van de film van donderdag.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:02 schreef Isabeau het volgende:
Ymke, heel erg veel plezier vanavond!
En iedereen die is afgevallen:
Ik heb een katervoor het eerst in m'n leven. Dat je je zo beroerd kan voelen van een flesje (of 1,5) drank.
zijn ze ook nog wel..Maar ze zijn gewoon gedumpt in een natuurgebied en bij toeval gevonden..quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:45 schreef Rewimo het volgende:
octo, fijn dat je je goed voelt, en 6 kilo eraf is prachtigDie vermoeidheid hoort erbij, ik sliep veel in het begin
Wat een kleintjes, teigan! Is wel erg jong hoor
Weken!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:27 schreef teigan het volgende:
Wij hebben nu net twee pleegkittens gekregen..
5 à 6 weken oud, en zo ongelooflijk schattig...
Onze taak is minimaal 1 uur per dag met ze te knuffelen, nou dat is dus echt niet moeilijk..
Wat was er in Deventer?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:46 schreef gothic-blackie het volgende:
ben trouwens blij dat ik vandaag niet in deventer was
voetbalrellen, in de binnenstad.quote:
Ah, vandaar. Altijd leuk dat voetballen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:58 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
voetbalrellen, in de binnenstad.
Draaide de kamer linksom of rechtsom?quote:Op zondag 22 juli 2007 09:08 schreef Rewimo het volgende:
Ik werd vannacht wakker en de hele kamer draaide om me heenGelukkig ging het na een poosje weer over en heb ik er nu geen last meer van. Bah!
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:31 schreef teigan het volgende:
Voor de liefhebber van kittens..
http://photosbyak.fotopic.net/c1330443.html
Ja, da's een leukequote:Op zondag 22 juli 2007 10:24 schreef motorbloempje het volgende:
@ Rewimo: niet teveel inspannen vandaag dan maar... ff wat rustig aan doen![]()
Linksom. En bedankt danquote:Op zondag 22 juli 2007 12:27 schreef Troel het volgende:
Draaide de kamer linksom of rechtsom?
Toen Bert mij vanochtend vroeg de kamer stil te zetten bleek dat ie bij hem de andere kant opdraaide dan bij mij.
Als je echt trillerig op je benen wordt, dikke kans dat je het afgelopen maandag van mij hebt gekregen.
Weight Care 5 dagen dieetquote:Op maandag 23 juli 2007 09:38 schreef Faat het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Wat zit er allemaal in dat pakket van je Levi? Ik vind eigenlijkl alleen die mocca-shakes van
Weight Care lekker![]()
[knip]
Ik ga zo met lood in mijn schoenen mezelf naar de weegschaal toe sturen![]()
Ik heb ook geprobeerd om af te vallen voor mijn trouwen, dat is wel een beetje gelukt, maar toen ik laatst, zonder corset (en dat was best een strak corsetquote:Op maandag 23 juli 2007 09:52 schreef Fannetje het volgende:
Goedemorgen. Heerlijk, dat uitslapen elke dag
Vandaag begin ik weer aan mijn dieet! Vanmorgen woog ik 92,6 kg en dat moet naar <80 voordat ik in het huwelijksbootje stap. Dat is een zeer goede motivatiebron, moet ik zeggen. Ik ga er dus ook absoluut voor.
ik ben benieuwd hoe dat gaat....quote:Op maandag 23 juli 2007 09:09 schreef Levitation het volgende:
Goeiemorgen allemaal. Alles goed hier?
Ben begonnen met mijn "experimentje", de Weight Care Kuur (Deluxe).
Na een ontbijt leef ik nogsteeds, so far so good!![]()
Oja, ik eet er wel fruit bij, anders word ik een beetje ongelukkig...![]()
ik had na mijn weekje turkije helemaal niks bijgelezen als ik alles bij moest lezen was ik ook een tijdje zoet en dan moest ik erna weer bij lezen wat ik dan weer gemist zou hebben....quote:Op maandag 23 juli 2007 10:25 schreef ymme het volgende:
Zo één week van de 'samen'vakantie zit er al weer op.
We zijn overal en nergens geweest, oa dierentuin in Rotterdam.
Ik heb 't onwijs leuk en gezellig, en elke dag is het weer een feest![]()
Ik lees snel bij. Nu geen tijd en en geen zin in.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |