Oew, mag ik me dan nu verschuilen achter mijn PDDquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:19 schreef DarkElf het volgende:
ach tis maar net hoe je ernaar kijkt. Als toevallige passant zou je er niets achter denken, als fanatiek meelezer heb je sneller zoiets van: mmm
en ik heb zelf altijd zoiets: als ik me afvraag of iets kan heb ik blijkbaar ergens een belletje dat het misschien niet helemaal gepast is.![]()
Troelie, ben je weer in een opstandige bui?quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:21 schreef Troel het volgende:
[..]
Oew, mag ik me dan nu verschuilen achter mijn PDD![]()
Maar aan de andere kant, als ik het zou weghalen, zouden moderators nog steeds zien wat ik getypt had toch?
Komt omdat jij weer terug bentquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:36 schreef Levitation het volgende:
[..]
Troelie, ben je weer in een opstandige bui?![]()
![]()
Oh, dan is het goed!quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:18 schreef YPPY het volgende:
Gewoon blijven posten Isa, we kunnen er altijd nog overheen gaan lezen.
Tegen ons aankletsenquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:35 schreef Isabeau het volgende:
Jij wordt nooit echt duits in mijn ogen
Vanavond voor het eerst echt alleen thuis. Zo stil. Weet me geen raad.
Heej, ik integreer me rot jaquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:35 schreef Isabeau het volgende:
In m'n eentje? Het is hier een troep en film kijken in m'n uppie vind ik vreselijkquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:38 schreef teigan het volgende:
pot thee zetten, leuke film aanzetten ofzo?
- Ga iedereen bellen die je kent.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:35 schreef Isabeau het volgende:
Vanavond voor het eerst echt alleen thuis. Zo stil. Weet me geen raad.
Ik wel , als ik straks thuis ben van mijn dienst ga ik je mailenquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik weet niets te zeggen. Ik lijn even niet, val wel af. Ik voel me kut. Maar dat wil ook niemand steeds lezen![]()
als je eenmaal aan het schrijven bent lucht het wel op denk ik...quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:45 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, dat laatste zou ik nog doen. Maar ik voel me eigenlijk te kut om te schrijven. Beetje paradoxaal.
Hier niet en ik ben niet binnen 10 minuten in Den Haagquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:46 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en B&J eten mag ook
oh, en albert heijn is NU nog open (iig hier in Den Haag..)
quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:46 schreef Ymke het volgende:
Ik wel , als ik straks thuis ben van mijn dienst ga ik je mailen
Misschien is het dan juist goed om te schrijven hoe kut je je voelt.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:45 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, dat laatste zou ik nog doen. Maar ik voel me eigenlijk te kut om te schrijven. Beetje paradoxaal.
wel binnen langer?quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hier niet en ik ben niet binnen 10 minuten in Den Haag
je ziet er gewoon mooi uit..quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:58 schreef Isabeau het volgende:
teigan, bedankt voor de foto's!(ik lijk toch nog behoorlijk dik zeg
)
mooiquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:08 schreef Isabeau het volgende:
De jurk die ik nooit echt zal dragen:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |