abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51618272
Fok! Dieetclub deel 178

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale \"5 jaar dieetclub-meet\". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_51618341
Een hele dikke knuffel voor lieve Isa!
Wat er ook gebeurt, we houden van je.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_51618344
Ik heb ze vannacht nog zitten bekijken, en ze zagen er best ok uit.. dus die foto's krijg je nog wel.

Btw, als je zin heb om een wii uit te proberen, je bent welkom hoor...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_51618463
Ik moet om 13:00 op en afspraak in Hoogeveen zijn.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_51618519
tvp, en *hug* @ isa
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 juli 2007 @ 09:24:03 #6
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_51618541
Tvp't en hugt mee
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_51618553
Even een klein persoonlijk feestje, al was mijn China-vakantie geen onverdeeld succes... ik ben in totaal 3.5 kg afgevallen! Waar vakantie-visum-stress, een zieke vriend en buikloop al niet goed voor zijn.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 juli 2007 @ 09:25:07 #8
13151 crew  Rewimo
pi_51618563
Hup, allemaal naar China
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_51618594
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 09:25 schreef Rewimo het volgende:
Hup, allemaal naar China
Kilo per week afgevallen... betekent dat ik nog "slechts" 23 weken naar China moet voor een BMI van 25!
***Levi was here***
pi_51618603
* Liejannuh geeft Isa ook een dikke knuffel!
En nu ga ik even boodschappen doen en dan naar Delft en dan vanmiddag naar octo!
pi_51618612
En afvallen op vakantie is tof!
pi_51618690
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 09:25 schreef Rewimo het volgende:
Hup, allemaal naar China
Goed plan Wat zullen die mensen daar opkijken van zo'n groep dikke vrouwen
pi_51618726
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 09:27 schreef Liejannuh het volgende:
En afvallen op vakantie is tof!
In 1 hotel stond een weegschaal op de kamer, die gaf toen zelfs 92kg aan (ik woog bij vertrek 98.8). Maar aangezien iedereen in onze groep aanzienlijk was afgevallen -volgens de weegschalen ter plekke- hebben we het afgedaan als een stunt van de locale horeca. Die, om de toerist lekker veel te laten eten "omdat je toch een paar kilo kwijt bent", weegschalen had geplaatst die per definitie een paar kilo te weinig aangaven.

Al heeft het misschien ook te maken met het feit dat het hotel op 2500meter hoogte stond, dan schijnt de zwaartekracht wat minder te zijn.
***Levi was here***
pi_51618792
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 09:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Goed plan Wat zullen die mensen daar opkijken van zo'n groep dikke vrouwen
Ik voelde me regelmatig best bekeken en een tikje eenzaam. Ik was gewoon enorm groot, veel vrouwen keken tegen mijn boezem aan, en ik weeg ongeveer 2x zoveel als een Chineze vrouw. Er waren maar heeeeeel weinig dikke Chinezen.

Een van de mannen uit onze groep is 1.95m en tienermeisjes wilden allemaal met hem op de foto. Hij voelde zich net een "rock-star".
***Levi was here***
pi_51619001
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 09:36 schreef Levitation het volgende:
Ik voelde me regelmatig best bekeken en een tikje eenzaam. Ik was gewoon enorm groot, veel vrouwen keken tegen mijn boezem aan, en ik weeg ongeveer 2x zoveel als een Chineze vrouw. Er waren maar heeeeeel weinig dikke Chinezen.

Een van de mannen uit onze groep is 1.95m en tienermeisjes wilden allemaal met hem op de foto. Hij voelde zich net een "rock-star".
Wat wel leuk is is dat je je zo wel héél erg in een andere cultuur voelt zitten haha. En gelukkig heb je geen kleren hoeven aanschaffen in China Heb je ook ergens foto's online, Levi?
pi_51619034
Dat bekeken worden herken ik uit India. Op een gegeven moment ben ik maar geld gaan vragen om te worden bekeken. Toen keken ze niet meer

* Pandorah geeft Isabeau een dikke knuffel
pi_51619088
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 09:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat wel leuk is is dat je je zo wel héél erg in een andere cultuur voelt zitten haha. En gelukkig heb je geen kleren hoeven aanschaffen in China Heb je ook ergens foto's online, Levi?
Ik heb nog geen foto's online... ben gisteravond begonnen met uitzoeken. Als het goed is gaat Vick daar vandaag mee verder (zit nog ziek thuis). Eens kijken of ik vanavond al wat online kan zetten.
***Levi was here***
pi_51619634
Oh Isa, mocht je nog neit genoeg broeken hebben nu, ik kom hier net nog een veels te grote spijkerbroek tegen,d ie had nog meegemoeten gisteravond..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_51619779
hele dikke knuf isa
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_51619844
Jullie zijn allemaal zo lief En het is ook allemaal zo dubbel, want er gebeuren hier natuurlijk ook héél erg leuke dingen met mensen.
  donderdag 19 juli 2007 @ 10:24:47 #21
35189 Troel
scherp en bot
pi_51619895
Ja, en ook voor die mensen staan we klaar.

Dat vind ik het mooie aan deze groep, als je je kut voelt voelt iedereen met je mee, maar als je je uitzinnig voelt ook. Als je je zo kut voelt dat je een bak ijs hebt opgegeten omdat je tegen beter weten in dacht dat je je er beter door zou voelen, dan eten we desnoods de volgende keer gewoon met je mee.

En bruidtaart gaat er sowieso altijd wel in natuurlijk.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_51619957
Voorol jouw bruidstaart! Die was geniaal. Ik had al gezegd dat ik dezelfde wilde maar misschien dat een andere man daar voor te porren is.
pi_51619972
tvp en een dikke vette knuffel voor Isa!!
It is your friends who make your world!
pi_51620089
Hoi
pi_51620203
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 10:26 schreef Isabeau het volgende:
Voorol jouw bruidstaart! Die was geniaal. Ik had al gezegd dat ik dezelfde wilde maar misschien dat een andere man daar voor te porren is.
***Levi was here***
  donderdag 19 juli 2007 @ 10:42:24 #26
35189 Troel
scherp en bot
pi_51620361
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 10:26 schreef Isabeau het volgende:
Hij is ook als gewone taart te bestellen En het was chocolade he
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_51620629
die taart was inderdaad heerlijk...
zouden ze die ook opsturen via de TNT?
pi_51620694
We knuffelen nog even door, Isa

Dit wordt (als jullie niet te snel praten) het topic waarin ik weer heel actief ga lijnen. Ik begin maandag weer. Het doel: Onder de 80 kilo zitten op mijn trouwdag. Vanmorgen woog ik 91,1
pi_51620710
En is er al een datum voor de trouwdag?
pi_51620775
In ieder geval april 2008. Waarschijnlijk (als ik mijn zin krijg ) wordt het dinsdag 22 april.
Nog 9 maanden te gaan dus, dat moet lukken
pi_51620823
9 maanden voor 10 kilo moet lukken
pi_51620836
Nou, ik ga voor zeker 12, dan zit ik ieder geval onder de 80. Maar ook dat moet lukken hoor
pi_51620851
Dat gaat je vast lukken Fannetje.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 19 juli 2007 @ 11:01:15 #34
35189 Troel
scherp en bot
pi_51620880
Vergeet de stress van de bruiloft niet
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_51620979
tvp
pi_51621122
Ik kijk vanuit het raam van mijn werk op een reclamebord van de nieuwe Magnum Ecuador Dark.
En opeens heb ik trek in ijs en pure chocola... gek hè?
***Levi was here***
pi_51621141
goedemorgen

schrok me net de tering telefoon ging, mn moeder..
had 't gisteren nog aan de telefoon gehad, dus ik meteen: WAT IS ER

of ik d'r telefoonrekening wilde betalen ze kreeg n sms-je dat ze dat nog niet gedaan had en dat ze anders binnen enkele dagen werd afgesloten

dus vanavond maar even naar mn ouders, in de tuin bivakkeren en daar logeren dicht bij mn werk

enneh... psssssssssst..

84kg
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 juli 2007 @ 11:14:27 #38
13151 crew  Rewimo
pi_51621188
Lekker rustig als ze je niet kan bellen

Wauw, het afvallen gaat lekker hè?
pi_51621202
loop ik achter of zo ik weet niet maar motorbloempje waarom moet jij haar telefoonrekening betalen?
  donderdag 19 juli 2007 @ 11:17:48 #40
35189 Troel
scherp en bot
pi_51621276
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 11:14 schreef Riann het volgende:
loop ik achter of zo ik weet niet maar motorbloempje waarom moet jij haar telefoonrekening betalen?
Misschien dat motorbloempje makkelijk snel kan internetbankieren zodat het snel binnen is en haar meoder het naar haar kan overmaken, maar zelf geen internetbankieren heeft zodat het langer gaat duren?

Zoiets denk ik tenminste...

Edit: of vakantie natuurlijk
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_51621296
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 11:14 schreef Rewimo het volgende:
Lekker rustig als ze je niet kan bellen

Wauw, het afvallen gaat lekker hè?
ja, dat wel

@Riann: ze zitten in Engeland op het moment
Ja doei.
pi_51621674
motorbloempje, lekker dat je nu weer wat afvalt ja!
pi_51621846
wie weet was het gewoon het feit dat ik even moeder natuur haar gang moest laten gaan en ik even ongesteld moest worden

maar er valt wel een last van mn schouders dat 't blijkbaar wel kan en dat ik niet perse verkeerd (te weinig/teveel) eet
Ja doei.
pi_51622123
ow vandaar dan snap ik het beter hehehe ik dacht al huh jij rekening van je moeder betalen...
pi_51622315
Ik moet nu nog 6 weken stage, maar zit helemaal alleen, iedereen is met vakantie Ik ben de afgelopen dagen steeds al vroeg naar huis gegaan, voel me helemaal niet op mijn gemak in m'n uppie (er is in het afgelopen half jaar 2x ingebroken hier) Gelukkig komt er vanmiddag een vrijwilliger langs (elke dinsdag en donderdag) maar zodra hij weg is ga ik ook weer naar huis. Ik krijg hier echt de kriebels

lange tvp
  donderdag 19 juli 2007 @ 11:58:20 #46
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_51622463
Heb upgedate +2kg hopelijk is het puur van de hormonen anders

ben af en toe gewoon bang dat ik de verkeerde operatie heb gehad ofzo
we kijken heb nog eventjes aan en anders gaan we op second opinion hebben we onlangs besloten.
  donderdag 19 juli 2007 @ 12:10:35 #47
35189 Troel
scherp en bot
pi_51622859
Bubsel
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_51622916
goeiemiddag op deze stralende dag .
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 19 juli 2007 @ 12:14:18 #49
35189 Troel
scherp en bot
pi_51622962
Wat een heerlijk serene rust hier trouwens

Of is dat weer een kutopmerking Hij is in ieder geval wel eerlijk.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_51623050
tvp
pi_51623092
ach tis maar net hoe je ernaar kijkt. Als toevallige passant zou je er niets achter denken, als fanatiek meelezer heb je sneller zoiets van: mmm

en ik heb zelf altijd zoiets: als ik me afvraag of iets kan heb ik blijkbaar ergens een belletje die rinkelt omdat het misschien toch niet helemaal gepast is.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 19 juli 2007 @ 12:21:36 #52
35189 Troel
scherp en bot
pi_51623159
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 12:19 schreef DarkElf het volgende:
ach tis maar net hoe je ernaar kijkt. Als toevallige passant zou je er niets achter denken, als fanatiek meelezer heb je sneller zoiets van: mmm

en ik heb zelf altijd zoiets: als ik me afvraag of iets kan heb ik blijkbaar ergens een belletje dat het misschien niet helemaal gepast is.
Oew, mag ik me dan nu verschuilen achter mijn PDD

Maar aan de andere kant, als ik het zou weghalen, zouden moderators nog steeds zien wat ik getypt had toch?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_51623232
nee verschuilen is kinderachtig, je bent oud en wijs genoeg om na te denken voor je op invoeren drukt

maar als je het weg wilt halen, be my guest....

ik ga lunchen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 19 juli 2007 @ 12:26:02 #54
35189 Troel
scherp en bot
pi_51623271
Lunch ze
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_51623549
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 12:21 schreef Troel het volgende:

[..]

Oew, mag ik me dan nu verschuilen achter mijn PDD

Maar aan de andere kant, als ik het zou weghalen, zouden moderators nog steeds zien wat ik getypt had toch?
Troelie, ben je weer in een opstandige bui?
***Levi was here***
  donderdag 19 juli 2007 @ 12:41:50 #56
35189 Troel
scherp en bot
pi_51623713
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 12:36 schreef Levitation het volgende:

[..]

Troelie, ben je weer in een opstandige bui?
Komt omdat jij weer terug bent
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_51623800
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 12:41 schreef Troel het volgende:

[..]

Komt omdat jij weer terug bent
Oh, dan is het goed!
***Levi was here***
  donderdag 19 juli 2007 @ 12:48:05 #58
35189 Troel
scherp en bot
pi_51623879
Philips
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_51623896
heerlijk zo de hele dag thuis beetje redderen

administratie is ook weer opgeborgen, dingen weggegooid, zo maar 's douchen en hm.. kijken of er post is
Ja doei.
pi_51636816
jeetje..

het is tegenwoordig wel heul rustig hier
Ja doei.
pi_51636948
Ik weet niets te zeggen. Ik lijn even niet, val wel af. Ik voel me kut. Maar dat wil ook niemand steeds lezen
pi_51637233
ik wil wel zeggen dat ik nog meegluur maar ja, dat weten jullie al
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_51637289
Gewoon blijven posten Isa, we kunnen er altijd nog overheen gaan lezen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_51637337
ignore-modus zijn we goed in getrained
Ja doei.
pi_51637416
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 20:18 schreef YPPY het volgende:
Gewoon blijven posten Isa, we kunnen er altijd nog overheen gaan lezen.
ik vond anders dat we bar slecht waren in die ignore-mode
pi_51637471
nah, we kunnen het wel.. maar soms is het te leuk om toch te reageren
Ja doei.
pi_51637549
Oh, was dat het
pi_51637577
nee

we zijn gewoon evil
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 juli 2007 @ 20:28:56 #69
13151 crew  Rewimo
pi_51637671
Ik ignore niet, ik pak in
pi_51637730
ja, alles behalve je PC
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 juli 2007 @ 20:32:25 #71
13151 crew  Rewimo
pi_51637812
Ja, ik moet in contact blijven met Zuhause

pi_51637839
he bah, das duits
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 juli 2007 @ 20:34:38 #73
13151 crew  Rewimo
pi_51637909
Zeg je dat binnenkort tegen mij ook?
pi_51637961
Jij wordt nooit echt duits in mijn ogen

Vanavond voor het eerst echt alleen thuis. Zo stil. Weet me geen raad.
pi_51638080
pot thee zetten, leuke film aanzetten ofzo?
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 juli 2007 @ 20:39:42 #76
13151 crew  Rewimo
pi_51638147
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 20:35 schreef Isabeau het volgende:

Tegen ons aankletsen Hier of daar

Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 juli 2007 @ 20:40:39 #77
13151 crew  Rewimo
pi_51638175
quote:
Heej, ik integreer me rot ja
pi_51638199
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 20:38 schreef teigan het volgende:
pot thee zetten, leuke film aanzetten ofzo?
In m'n eentje? Het is hier een troep en film kijken in m'n uppie vind ik vreselijk
pi_51638213
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 20:34 schreef Rewimo het volgende:
Zeg je dat binnenkort tegen mij ook?
nee hoor

eens een hollander, altijd een hollander
Ja doei.
pi_51638269
quote:

- Ga iedereen bellen die je kent.
- Fly lady stap 1 t/m 16 doen
- Fly lady stap 17 t/m 31 doen
- Recensies van B&J ijs zoeken en die hier posten
- Opzoeken hoe laat ik zondag bij Pandorah moet zijn en hoe laat ik dan thuis weg moet
- Een brief schrijven waarin je vertelt hoe je je voelt en waarom het voor jou belangrijk is antwoord te krijgen op je vragen

*OUD heilige*
pi_51638374
Oh ja, dat laatste zou ik nog doen. Maar ik voel me eigenlijk te kut om te schrijven. Beetje paradoxaal.
pi_51638390
oh, en B&J eten mag ook

oh, en albert heijn is NU nog open (iig hier in Den Haag.. )
Ja doei.
  donderdag 19 juli 2007 @ 20:46:39 #83
79550 Ymke
your ghost
pi_51638408
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 20:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik weet niets te zeggen. Ik lijn even niet, val wel af. Ik voel me kut. Maar dat wil ook niemand steeds lezen
Ik wel , als ik straks thuis ben van mijn dienst ga ik je mailen
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_51638428
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 20:45 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, dat laatste zou ik nog doen. Maar ik voel me eigenlijk te kut om te schrijven. Beetje paradoxaal.
als je eenmaal aan het schrijven bent lucht het wel op denk ik...
pi_51638441
Hoi hoi, ik ben er nog. Ben alleen loeidruk met mijn verhuizing. Dieeten gaat voor geen meter, val gelukkig wel langzaam af.
pi_51638474
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 20:46 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en B&J eten mag ook

oh, en albert heijn is NU nog open (iig hier in Den Haag.. )
Hier niet en ik ben niet binnen 10 minuten in Den Haag
pi_51638485
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 20:46 schreef Ymke het volgende:

Ik wel , als ik straks thuis ben van mijn dienst ga ik je mailen
pi_51638559
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 20:45 schreef Isabeau het volgende:
Misschien is het dan juist goed om te schrijven hoe kut je je voelt.
*OUD heilige*
pi_51638597
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 20:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hier niet en ik ben niet binnen 10 minuten in Den Haag
wel binnen langer? wil wel voor je inslaan hoor
Ja doei.
pi_51638838
teigan, bedankt voor de foto's! (ik lijk toch nog behoorlijk dik zeg )
pi_51638918
De Appie is hier nog tot 2200 uur open

Isa: misschien kan je uitzoeken komen we in Leiden komen achter het station? Voor het geval dat de tomtom (aka Saskia, want zo heet die stem ) uitvalt . Dikke knuf
pi_51639009
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 20:58 schreef Isabeau het volgende:
teigan, bedankt voor de foto's! (ik lijk toch nog behoorlijk dik zeg )
je ziet er gewoon mooi uit..
pi_51639163
De jurk die ik nooit echt zal dragen:

pi_51639186
en voor de mensen die mij erin willen zien, zie het chocoladeforum...
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 juli 2007 @ 21:11:31 #95
13151 crew  Rewimo
pi_51639255
Euh, je hebt te veel met korte mouwen in de zon gezeten Hij staat je best goed trouwens
pi_51639420
Isa, het klinkt misschien duf, maar schrijf het desnoods in een soort dagboek op voor jezelf. hielp mij enorm om het te verwerken, je gaat er toch iets anders over nadenken omdat je het probeert te formuleren
En als je het thuis niet uithoudt, ga gewoon weg, stuk lopen / fietsen / rijden / naar iemand toe.

pi_51639448
Hij staat je leuk Isa. Wat tegenstrijdig toch, maar dat heb ik gisteren al gezegd.

En tuurlijk draag jij hem verder niet, als jij gaat trouwen heb je eigen jurk, heus.
*OUD heilige*
pi_51639667
Mooi Isa & Teigan
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
  donderdag 19 juli 2007 @ 21:30:48 #99
35189 Troel
scherp en bot
pi_51639939
Precies. Maar dan moet je wel van te voren een kuurtje zonnebank nemen hoor
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_51640007
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 21:08 schreef Isabeau het volgende:
De jurk die ik nooit echt zal dragen: