quote:
Goed planquote:
In 1 hotel stond een weegschaal op de kamer, die gaf toen zelfs 92kg aan (ik woog bij vertrek 98.8). Maar aangezien iedereen in onze groep aanzienlijk was afgevallen -volgens de weegschalen ter plekke- hebben we het afgedaan als een stunt van de locale horeca. Die, om de toerist lekker veel te laten eten "omdat je toch een paar kilo kwijt bent", weegschalen had geplaatst die per definitie een paar kilo te weinig aangaven.quote:
Ik voelde me regelmatig best bekeken en een tikje eenzaam. Ik was gewoon enorm groot, veel vrouwen keken tegen mijn boezem aan, en ik weeg ongeveer 2x zoveel als een Chineze vrouw. Er waren maar heeeeeel weinig dikke Chinezen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Goed planWat zullen die mensen daar opkijken van zo'n groep dikke vrouwen
![]()
Wat wel leuk is is dat je je zo wel héél erg in een andere cultuur voelt zitten haha. En gelukkig heb je geen kleren hoeven aanschaffen in Chinaquote:Op donderdag 19 juli 2007 09:36 schreef Levitation het volgende:
Ik voelde me regelmatig best bekeken en een tikje eenzaam. Ik was gewoon enorm groot, veel vrouwen keken tegen mijn boezem aan, en ik weeg ongeveer 2x zoveel als een Chineze vrouw. Er waren maar heeeeeel weinig dikke Chinezen.
Een van de mannen uit onze groep is 1.95m en tienermeisjes wilden allemaal met hem op de foto. Hij voelde zich net een "rock-star".![]()
Ik heb nog geen foto's online... ben gisteravond begonnen met uitzoeken. Als het goed is gaat Vick daar vandaag mee verder (zit nog ziek thuis). Eens kijken of ik vanavond al wat online kan zetten.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat wel leuk is is dat je je zo wel héél erg in een andere cultuur voelt zitten haha. En gelukkig heb je geen kleren hoeven aanschaffen in ChinaHeb je ook ergens foto's online, Levi?
quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:26 schreef Isabeau het volgende:
Voorol jouw bruidstaart!Die was geniaal. Ik had al gezegd dat ik dezelfde wilde
maar misschien dat een andere man daar voor te porren is.
Hij is ook als gewone taart te bestellenquote:Op donderdag 19 juli 2007 10:26 schreef Isabeau het volgende:
Voorol jouw bruidstaart!Die was geniaal. Ik had al gezegd dat ik dezelfde wilde
maar misschien dat een andere man daar voor te porren is.
Misschien dat motorbloempje makkelijk snel kan internetbankieren zodat het snel binnen is en haar meoder het naar haar kan overmaken, maar zelf geen internetbankieren heeft zodat het langer gaat duren?quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:14 schreef Riann het volgende:
loop ik achter of zo ik weet niet maar motorbloempje waarom moet jij haar telefoonrekening betalen?
ja, dat welquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:14 schreef Rewimo het volgende:
Lekker rustig als ze je niet kan bellen![]()
Wauw, het afvallen gaat lekker hè?
Oew, mag ik me dan nu verschuilen achter mijn PDDquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:19 schreef DarkElf het volgende:
ach tis maar net hoe je ernaar kijkt. Als toevallige passant zou je er niets achter denken, als fanatiek meelezer heb je sneller zoiets van: mmm
en ik heb zelf altijd zoiets: als ik me afvraag of iets kan heb ik blijkbaar ergens een belletje dat het misschien niet helemaal gepast is.![]()
Troelie, ben je weer in een opstandige bui?quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:21 schreef Troel het volgende:
[..]
Oew, mag ik me dan nu verschuilen achter mijn PDD![]()
Maar aan de andere kant, als ik het zou weghalen, zouden moderators nog steeds zien wat ik getypt had toch?
Komt omdat jij weer terug bentquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:36 schreef Levitation het volgende:
[..]
Troelie, ben je weer in een opstandige bui?![]()
![]()
Oh, dan is het goed!quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:18 schreef YPPY het volgende:
Gewoon blijven posten Isa, we kunnen er altijd nog overheen gaan lezen.
Tegen ons aankletsenquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:35 schreef Isabeau het volgende:
Jij wordt nooit echt duits in mijn ogen
Vanavond voor het eerst echt alleen thuis. Zo stil. Weet me geen raad.
Heej, ik integreer me rot jaquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:35 schreef Isabeau het volgende:
In m'n eentje? Het is hier een troep en film kijken in m'n uppie vind ik vreselijkquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:38 schreef teigan het volgende:
pot thee zetten, leuke film aanzetten ofzo?
- Ga iedereen bellen die je kent.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:35 schreef Isabeau het volgende:
Vanavond voor het eerst echt alleen thuis. Zo stil. Weet me geen raad.
Ik wel , als ik straks thuis ben van mijn dienst ga ik je mailenquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik weet niets te zeggen. Ik lijn even niet, val wel af. Ik voel me kut. Maar dat wil ook niemand steeds lezen![]()
als je eenmaal aan het schrijven bent lucht het wel op denk ik...quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:45 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, dat laatste zou ik nog doen. Maar ik voel me eigenlijk te kut om te schrijven. Beetje paradoxaal.
Hier niet en ik ben niet binnen 10 minuten in Den Haagquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:46 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en B&J eten mag ook
oh, en albert heijn is NU nog open (iig hier in Den Haag..)
quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:46 schreef Ymke het volgende:
Ik wel , als ik straks thuis ben van mijn dienst ga ik je mailen
Misschien is het dan juist goed om te schrijven hoe kut je je voelt.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:45 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, dat laatste zou ik nog doen. Maar ik voel me eigenlijk te kut om te schrijven. Beetje paradoxaal.
wel binnen langer?quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hier niet en ik ben niet binnen 10 minuten in Den Haag
je ziet er gewoon mooi uit..quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:58 schreef Isabeau het volgende:
teigan, bedankt voor de foto's!(ik lijk toch nog behoorlijk dik zeg
)
mooiquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:08 schreef Isabeau het volgende:
De jurk die ik nooit echt zal dragen:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |