Ik snap het ff nietquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:07 schreef Rewimo het volgende:
Ik ga even naar de toko, ik heb alleen maar groot geld en dat is lastig aan de deur. Koe loe kai
Heyquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:17 schreef Isabeau het volgende:
Theedrinken bij een dieetclubster betekent ook alleen thee-drinkenIk heb zo'n ongelofelijk trek in iets lekkers, maar gelukkig is er niets in huis
Maar ga straks in ieder geval lekker eten, heb een dinnerdate![]()
Ikke welquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:23 schreef Liejannuh het volgende:
Ach, Je date heeft al eens bij Johnny in de keuken gekeken. Dat kunnen de meeste mensen niet zeggen.
is die nog lekker dan?quote:
Nou, ik heb er zo'n vervangende kurk opgegooid, dus valt te proberenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:26 schreef teigan het volgende:
[..]
is die nog lekker dan?
Wij zijn allebei af, en hebben geen zin om te eten... Maarja, ik ga dus lekker makkelijk koken, alleen maar ovenspul en zooi opwarmen..
Moest van Troelquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik snap het ff nietLekker hoor, Toko
, maar waarom moet je per se iets halen dan
?
Nou wordt ie helemaal mooiquote:
Zelfde eten dan wat je voor je op vakantie ging. Dan val je daarvan 1 kilo zoiezo wel af. of zelfs nog wel meer.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:57 schreef Marloes het volgende:
Terug van vakantie.. Eigenlijk had ik me voorgenomen om me pas na een paar dagen te wegen, want dan valt de schade nog wel mee
Helaas was ik té nieuwsgierig, dus ben er vanmorgen op gaan staan. Viel dat ff tegen!! Gatverdamme, iets van 2/3 kilo aangekomen. Ik schrok ervan!!!
Nu maar weer rustig aan doen en hopelijk heb ik dan binnen een week ofzo weer m'n oude gewicht terug. Iemand nog tips???
Fok! Dieetclub deel 177 (Hoe is het met Octopussy? :) ) <- van octoquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:49 schreef Jojogirl het volgende:
Das fijn om te horenNu alleen ng uitvinden wat het is
fijnquote:Op zaterdag 21 juli 2007 09:42 schreef Rewimo het volgende:
't Is niet te geloven, maar voor het eerst sinds maanden is er weer een paar ons af
dat is een hele tijd. En je bent al zoveel kwijt.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 09:58 schreef Rewimo het volgende:
Moeten, wat is moeten... Na zo'n operatie wordt je gewicht op een gegeven moment stabiel. Daar heb je weinig invloed op. Ik zou nog graag een aantal kilo's kwijt willen (uiteraard) maar ik heb geen idee of dat lukt. Ik stond nu geloof ik al sinds september stil.
10 kilo zou nog mooi zijn.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:10 schreef Rewimo het volgende:
Oja, begrijp me goed, ik ben hartstikke blij met wat eraf isHet heeft me zoveel opgeleverd!
Maar het zou op zich beter zijn voor mijn lichaam als er nog meer afgaat.
je mag mij ook wel veel mailenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:29 schreef Rewimo het volgende:
Het mailen alleen al heeft me 3 ons gekost
Ik heb geen eigen weegschaal meer. Is stuk.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:48 schreef omearos het volgende:
Dr Pepper is lekker![]()
![]()
Misschien zijn haar en jouw weegschaal het niet met elkaar eens, pas als je thuis weegt weet je of je bent aangekomen of afgevallen
Ja heb er zin in , zo ff douchen , tutten enzoquote:
Was meer een plagerijtjequote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:25 schreef Rewimo het volgende:
Die is wat van plan
Octo, hoe is het inmiddels met jou? Ben je al veel kwijt?
oe ja...helemaal vergetenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:50 schreef Liejannuh het volgende:
Octo bikkelt ook gewoon door.Ik heb donderdag niets gemerkt van moeheid, ook niet toen we na de sneak nog wat gingen drinken in de kroeg.
Owja, octo, je moet nog een verslagje plaatsen van de film van donderdag.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:02 schreef Isabeau het volgende:
Ymke, heel erg veel plezier vanavond!
En iedereen die is afgevallen:
Ik heb een katervoor het eerst in m'n leven. Dat je je zo beroerd kan voelen van een flesje (of 1,5) drank.
zijn ze ook nog wel..Maar ze zijn gewoon gedumpt in een natuurgebied en bij toeval gevonden..quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:45 schreef Rewimo het volgende:
octo, fijn dat je je goed voelt, en 6 kilo eraf is prachtigDie vermoeidheid hoort erbij, ik sliep veel in het begin
Wat een kleintjes, teigan! Is wel erg jong hoor
Weken!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:27 schreef teigan het volgende:
Wij hebben nu net twee pleegkittens gekregen..
5 à 6 weken oud, en zo ongelooflijk schattig...
Onze taak is minimaal 1 uur per dag met ze te knuffelen, nou dat is dus echt niet moeilijk..
Wat was er in Deventer?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:46 schreef gothic-blackie het volgende:
ben trouwens blij dat ik vandaag niet in deventer was
voetbalrellen, in de binnenstad.quote:
Ah, vandaar. Altijd leuk dat voetballen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:58 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
voetbalrellen, in de binnenstad.
Draaide de kamer linksom of rechtsom?quote:Op zondag 22 juli 2007 09:08 schreef Rewimo het volgende:
Ik werd vannacht wakker en de hele kamer draaide om me heenGelukkig ging het na een poosje weer over en heb ik er nu geen last meer van. Bah!
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:31 schreef teigan het volgende:
Voor de liefhebber van kittens..
http://photosbyak.fotopic.net/c1330443.html
Ja, da's een leukequote:Op zondag 22 juli 2007 10:24 schreef motorbloempje het volgende:
@ Rewimo: niet teveel inspannen vandaag dan maar... ff wat rustig aan doen![]()
Linksom. En bedankt danquote:Op zondag 22 juli 2007 12:27 schreef Troel het volgende:
Draaide de kamer linksom of rechtsom?
Toen Bert mij vanochtend vroeg de kamer stil te zetten bleek dat ie bij hem de andere kant opdraaide dan bij mij.
Als je echt trillerig op je benen wordt, dikke kans dat je het afgelopen maandag van mij hebt gekregen.
Weight Care 5 dagen dieetquote:Op maandag 23 juli 2007 09:38 schreef Faat het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Wat zit er allemaal in dat pakket van je Levi? Ik vind eigenlijkl alleen die mocca-shakes van
Weight Care lekker![]()
[knip]
Ik ga zo met lood in mijn schoenen mezelf naar de weegschaal toe sturen![]()
Ik heb ook geprobeerd om af te vallen voor mijn trouwen, dat is wel een beetje gelukt, maar toen ik laatst, zonder corset (en dat was best een strak corsetquote:Op maandag 23 juli 2007 09:52 schreef Fannetje het volgende:
Goedemorgen. Heerlijk, dat uitslapen elke dag
Vandaag begin ik weer aan mijn dieet! Vanmorgen woog ik 92,6 kg en dat moet naar <80 voordat ik in het huwelijksbootje stap. Dat is een zeer goede motivatiebron, moet ik zeggen. Ik ga er dus ook absoluut voor.
ik ben benieuwd hoe dat gaat....quote:Op maandag 23 juli 2007 09:09 schreef Levitation het volgende:
Goeiemorgen allemaal. Alles goed hier?
Ben begonnen met mijn "experimentje", de Weight Care Kuur (Deluxe).
Na een ontbijt leef ik nogsteeds, so far so good!![]()
Oja, ik eet er wel fruit bij, anders word ik een beetje ongelukkig...![]()
ik had na mijn weekje turkije helemaal niks bijgelezen als ik alles bij moest lezen was ik ook een tijdje zoet en dan moest ik erna weer bij lezen wat ik dan weer gemist zou hebben....quote:Op maandag 23 juli 2007 10:25 schreef ymme het volgende:
Zo één week van de 'samen'vakantie zit er al weer op.
We zijn overal en nergens geweest, oa dierentuin in Rotterdam.
Ik heb 't onwijs leuk en gezellig, en elke dag is het weer een feest![]()
Ik lees snel bij. Nu geen tijd en en geen zin in.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |