Netty is ook een ratquote:Op donderdag 19 juli 2007 02:54 schreef STAP01 het volgende:
Wat betekenen die chinese tekens trouwens op Brain zn rug? Weet iemand dit?
Die woorden zijn mij op het lijf geschreven! Het gebeurt hier regelmatig dat er dingen worden gesteld als feiten i.p.v. als veronderstellingen of vermoedens. Ik zeg daar wel eens wat van, omdat het soms gemakkelijk is die feiten aan te nemen als je iets niet met eigen ogen hebt gehoord/gezien. Met vermoedens is niets mis.quote:Op donderdag 19 juli 2007 02:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het lijkt mij geen problkeem als je zegt "ik denk". Groter probleem is als je schrijft "Ze is". Als je daar een beetje op let is er toch niets aan de hand?
Het is goed voor huppeltje dat hij zijn zwakheden onderkent en dat hij Lieke een stukje van de waardering geeft die zij meer dan verdiend heeft.quote:Op donderdag 19 juli 2007 02:55 schreef Desii het volgende:
[..]
Dan heb je zeker gisteren wel genoten, toen Hupeltje het zelf toegaf dat hij momenteel enorm veel steun aan Lieke heeft.....
Ik dacht: Dichten, zingen, gitaarspelen, ejaculeren, koken is een kunst en ik bak er nix van!quote:
Ja, dat is ook wel zo.quote:Op donderdag 19 juli 2007 02:44 schreef mootie het volgende:
Aha, het is wel zo dat er een groot verschil is tussen uitzendingen en streams. In de uitzending schijnt zo nu en dan een nogal verwrongen versie van de waarheid neergeplempt te worden. En bepaalde gebeurtenissen schuiven ze gewoon helemaal onder het tapijt.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 03:08 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik dacht: Dichten, zingen, gitaarspelen, ejaculeren, koken is een kunst en ik bak er nix van!
Klopt! Even aangepast.quote:Op donderdag 19 juli 2007 03:09 schreef F04 het volgende:
Volgens mij staat 't COs nummer niet goed?
Juistem!quote:Op donderdag 19 juli 2007 03:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een variant op HOS, nee ik vermoed dat het zoiets is als Commentaar op streams?
Elly is in aantochtquote:Op donderdag 19 juli 2007 03:02 schreef STAP01 het volgende:
Elly is top!
Iedereen slaapt en wij keuvelen lekker verder.
Dat Patricia nog op komt draven, voor dat mormel...quote:Op donderdag 19 juli 2007 03:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Streams zijn al een paar uur ontzetttend saai, maar morgen wordt een leuke dag![]()
Zie hier de agenda: DGK week-agenda
Ja, maar verbaas me daar helemaal niet over omdat zij Natasia altijd doorquote:Op donderdag 19 juli 2007 03:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat Patricia nog op komt draven, voor dat mormel...
Goedemorgenquote:Op donderdag 19 juli 2007 08:35 schreef avonne het volgende:
Ik trek Palma echt niet. Waarom heb ik nou altijd de ochtend dienst ?
waarom de tweede pas, of zou dan de nieuwe mijonair pas kunnen komen?quote:Op donderdag 19 juli 2007 08:48 schreef Yollie het volgende:
Ik hoorde Natasja gisterenavond smoezen, zonder zender, met Brian. Ze zei dat ze de tweede weg zou gaan, lekker naar haar kintjuuuus. Brian herhaalde "de tweede". Natasja bevestigde dit. Toen kwam de stem dat ze haar zender om moest doen.
Ze kwam gisterenavond ook hyper terug van achter...
Ze had al weg moeten zijnquote:Op donderdag 19 juli 2007 08:48 schreef Yollie het volgende:
Ik hoorde Natasja gisterenavond smoezen, zonder zender, met Brian. Ze zei dat ze de tweede weg zou gaan, lekker naar haar kintjuuuus. Brian herhaalde "de tweede". Natasja bevestigde dit. Toen kwam de stem dat ze haar zender om moest doen.
Ze kwam gisterenavond ook hyper terug van achter...
Geen idee, het gesprek werd afgekapt omdat de redactie riep dat ze haar zender om moest doen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 08:54 schreef blomst het volgende:
[..]
waarom de tweede pas, of zou dan de nieuwe mijonair pas kunnen komen?
Goedemorgen!quote:Op donderdag 19 juli 2007 08:41 schreef pullup het volgende:
Morgen
![]()
Ik hoor op de achtergrond Palma weer eens ruzie maken met Lieke geloof ik
Natasia een dame, ......dan vraag ik me af in welk vrouwelijk gezelschap JdM dagelijks verkeert.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:05 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik snap niet waarom ze Natasia toch iedere keer de hand boven het hoofd houden. Een woordvoerder van Talpa zei dat de regels onlangs weer versoepelt waren (wat een leugen is) om het goed te praten dat ze erin mag blijven.
Flensje gunt haar denk ik een waardig afscheid. Zelfs John de Mol noemde haar onlangs een dame..denk dat ie nu spijt heeft van die uitspraak
Aha merciquote:Op donderdag 19 juli 2007 09:05 schreef Dark het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Heb begrepen dat Lieke vroeg weg moest voor een bezoek aan de arts, vanwege haar ontstoken ogen.
Dus Jaap en Natasja mogen niet naar het feest?quote:Op donderdag 19 juli 2007 08:41 schreef LoveProfusion het volgende:
Beste J.,
Als organisator van Festa Productions geef ik een persoonlijke reactie op je mail. In de voorbereiding op het Grootste Discofeest van Europa in de ArenA van Amsterdam hebben wij begin dit jaar de mediastrategie bepaald om Nederland kenbaar te maken wanneer en waar dit dansfeest zou worden gegeven. Naast het uitzenden van reguliere tv- en radiocommercials zijn er ook advertenties geplaatst in tijdschriften en kranten.
Als afgeleide hiervan is besloten om enkele barters aan te gaan. Zoals een lezersactie in de Telegraaf, SMS acties met IP en kaartverkoop via Schoolbank.nl
Daarnaast is er begin dit jaar besloten om een samenwerking aan te gaan met De Gouden Kooi. Wel te verstaan in de setting zoals deze ons toen voor ogen stond.
Ook wij zijn enorm geschrokken van het toenemende (fysieke) geweld, met het afgelopen weekend als dieptepunt van deze soap. Wij keuren dit ook zonder enkele pardon af!
Wij hebben daarom gisteren al besloten, na overleg met de producent van De Gouden Kooi, om ons te distantiëren van deze serie. Wat onder andere concreet betekent dat in de ArenA van Amsterdam geen gasten uit de serie aanwezig zullen zijn en uiteraard dus ook geen meet en greet.
Dit heeft echter een doorlooptijd van 24 uur. Het was voor ons niet mogelijk eerdere (opgenomen) items te laten stoppen.
Wij hopen vanaf vanavond dat er geen connectie meer bestaat tussen De Gouden Kooi en Festa Productions (lees: Het Grootste Discofeest van Europa).
Met vriendelijke groet,
Richard Neuteboom
Directeur Festa Productions
Ze hebben het er nog niet op de streams over gehad.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus Jaap en Natasja mogen niet naar het feest?
GeweldigWeten ze het al?
Tilly is nog niet zeker toch?quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:14 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ze hebben het er nog niet op de streams over gehad.
Juf Judith komt niet meer, Tilly de nagelstyliste ook niet meer. Hizihair komt niet meer. Alleen Dreams Of Beauty komt.
Die hebben een zogenaamd contract met Talpa.. Talpa is toch niet meer?quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:14 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ze hebben het er nog niet op de streams over gehad.
Juf Judith komt niet meer, Tilly de nagelstyliste ook niet meer. Hizihair komt niet meer. Alleen Dreams Of Beauty komt.
quote:
Van Brian vernomen, dat HiZihair de hele kapsalon gesponserd heeft, dus ik vraag me af of wie dan ook onder contract staat. Volgens mij zijn het sponsoren.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:18 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Die hebben een zogenaamd contract met Talpa.. Talpa is toch niet meer?
quote:
Inleg?quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:23 schreef FSR het volgende:
Wat ik niet snap is dat Natasja nu weg wil... als ze nog even blijft, behoud ze haar inleg toch... ?
Beetje vreemd allemaal ja.. volgens mij hebben ze een e-mail uitwisseling gehad met iemand van VOL, en daarin gaven ze aan dat ze wel aan een contract vast zaten... en heel toevallig de familie van Brian als klanten hebben...quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:22 schreef Dark het volgende:
[..]
Van Brian vernomen, dat HiZihair de hele kapsalon gesponserd heeft, dus ik vraag me af of wie dan ook onder contract staat. Volgens mij zijn het sponsoren.
DOB liet ook weten geen geld te krijgen voor het werk inDGK.
Die houdt ze toch wel. Vorige week had ze met Jaap een gesprek in de tuin waarin ze zei dat ze nog even met achter moest praten over haar borg.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:23 schreef FSR het volgende:
Wat ik niet snap is dat Natasja nu weg wil... als ze nog even blijft, behoud ze haar inleg toch... ?
Ik denk dat de programmaleiding er nog een nieuwe in wil zetten. Er gaat al een tijdje de ronde dat er een nieuwe voor Natasja komt. En het is overduidelijk dat alles is besproken dus haar geld krijgt ze wel, wsl is ze al flink gespekt door de redactie.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:23 schreef FSR het volgende:
Ik ookquote:Op donderdag 19 juli 2007 09:27 schreef Inukshuk het volgende:
Ik hoop niet dat het nog tot Augustus duurt eer ze oprot... ik vind vandaag wel een mooie dag!![]()
EN misschien een nieuwe voor Brian.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:29 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik denk dat de programmaleiding er nog een nieuwe in wil zetten. Er gaat al een tijdje de ronde dat er een nieuwe voor Natasja komt. En het is overduidelijk dat alles is besproken dus haar geld krijgt ze wel, wsl is ze al flink gespekt door de redactie.
Precies. En al hebben ze een contract, dan kunnen ze toch gewoon zeggen: we komen niet meer, hou al die troep maar, alles beter dan nog met dit programma geassocieerd te worden.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:22 schreef Dark het volgende:
[..]
Van Brian vernomen, dat HiZihair de hele kapsalon gesponserd heeft, dus ik vraag me af of wie dan ook onder contract staat. Volgens mij zijn het sponsoren.
DOB liet ook weten geen geld te krijgen voor het werk inDGK.
Ik wou het net plaatsen voor degenen die benieuwd waren wat er op de streams gebeurde. Niet veel nieuws dus. Toch vreemd dat Natasia zich niet ergert aan DIT partijdige personeelslid.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:34 schreef avonne het volgende:
Palma "kom ik vanmorgen binnen met mijn meisjes, staat Lieke in de keuken. Ik zeg "oh, nee, ik ga naar huis, hier heb ik helemaal geen zin in. Weer tegen Lieke aankijken"
NOU GA DAN, LELIJK OUD WIJF MET JE ASO EGO
Dezelfde Eric die ze uitmaakte voor hiv lijder?quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:36 schreef avonne het volgende:
"M'n vriendje! Als m'n vriendje komt word ik helemaal gek. Als m'n vriendje komt word ik helemaal gek."
zegt Natasia. Over Erik
Dat zullen ze wel op een voorzichtige manier achter horen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:37 schreef riri het volgende:
Is het bij de bewoners al bekend dat het discofeest niet door gaat?
Moet toch ook pijnlijk zijn voor Eric.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:36 schreef avonne het volgende:
"M'n vriendje! Als m'n vriendje komt word ik helemaal gek. Als m'n vriendje komt word ik helemaal gek."
zegt Natasia. Over Erik
De komst van Erik staat voor maandag op het rooster, er is dan rose kermis in Tilburg?quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:36 schreef avonne het volgende:
zegt Natasia. Over Erik
Je moeder, je moeder, je moeder , je moeder..quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:37 schreef blomst het volgende:
[..]
Dezelfde Eric die ze uitmaakte voor hiv lijder?
Inderdaad, Amanda en Natasia willen "geen groupies meer in het huis".quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:36 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik wou het net plaatsen voor degenen die benieuwd waren wat er op de streams gebeurde. Niet veel nieuws dus. Toch vreemd dat Natasia zich niet ergert aan DIT partijdige personeelslid.
Inderdaad, waarschijnlijk via achter met de opdracht er niet over te praten.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:38 schreef Yollie het volgende:
[..]
Dat zullen ze wel op een voorzichtige manier achter horen.
goeiemorgen,quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:34 schreef avonne het volgende:
Palma "kom ik vanmorgen binnen met mijn meisjes, staat Lieke in de keuken. Ik zeg "oh, nee, ik ga naar huis, hier heb ik helemaal geen zin in. Weer tegen Lieke aankijken"
quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:39 schreef avonne het volgende:
[..]
Inderdaad, Amanda en Natasia willen "geen groupies meer in het huis".
Maar dat geldt natuurlijk niet voor hun.
Als er iemand arrogant is dan is het die verrotte stemband wel.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:42 schreef ScofieldM het volgende:
Palma heeft volkomen gelijk, die lieke wordt net zo arrogant als dat vriendje van haar, ze is niet de enige die niet tegen die enge kop aan wil kijken.
lieke rot op en neem dat etterige vriendje van je mee!
Van al het personeel zitten die twee wel het rotst in elkaar.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:42 schreef Lieve het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
PALMA GAAT DUS WEG?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HERMA ROT DUS OP?
![]()
![]()
![]()
wat een verademing! Dat personeel met een voorkeur zal oprotten.
Het verbaasde me ook bijzonder dat Herma en Palma onvoorwaardelijk achter aanranders bleef staan!
Nee, hoor, Palma en Herma zijn groupies van BAN, dus die blijven voor eeuwigquote:Op donderdag 19 juli 2007 09:42 schreef Lieve het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
PALMA GAAT DUS WEG?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HERMA ROT DUS OP?
![]()
![]()
![]()
wat een verademing! Dat personeel met een voorkeur zal oprotten.
Het verbaasde me ook bijzonder dat Herma en Palma onvoorwaardelijk achter aanranders bleef staan!
maar jij mag best ergens anders naar kijken hoor!quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:42 schreef ScofieldM het volgende:
Palma heeft volkomen gelijk, die lieke wordt net zo arrogant als dat vriendje van haar, ze is niet de enige die niet tegen die enge kop aan wil kijken.
Tuurlijk niet...al de mensen die met Natasia meepraten als kleine kinderen worden door haar aangesproken op een kinderlijk lief toontje....bij alle anderen die zich niet aan haar eisen onderwerpen komt haar ware aard naar boven...we hebben het allemaal kunnen zien hoe ze werkelijk is door wat ze heeft gedaan afgelopen zondag.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:36 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik wou het net plaatsen voor degenen die benieuwd waren wat er op de streams gebeurde. Niet veel nieuws dus. Toch vreemd dat Natasia zich niet ergert aan DIT partijdige personeelslid.
Ik ga daar heen met een groepje vrienden..DAT wordt leuk mocht Natasia ook gaan.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:39 schreef Dark het volgende:
[..]
De komst van Erik staat voor maandag op het rooster, er is dan rose kermis in Tilburg?
Palma zegt dat het niet kan, omdat Erik dan bij haar in de bus zit.
Natas denkt dat hij iemand mee mag nemen naar dat gebeuren en ze denkt natuurlijk dat zij het is!
Natasia vertelt onzin. Eigenlijk elke keer als ze iets zegt.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:47 schreef Yollie het volgende:
Wat een onzin verhaal dat Huub Sylvia heeft los gelaten voor Lieke, en dat ze daardoor weg is gegaan
Volgens mij is Syl laatst geweest op uitnodiging van Huub, en hebben ze de grootste lol gehad
Nee dat is het herkenbare gedrag van een 'onschendbare'. Ik hoop zo dat ze flink op haar bek gaat als ze buiten de kooi staat!quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:48 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik ga daar heen met een groepje vrienden..DAT wordt leuk mocht Natasia ook gaan.
Ik denk dat Natasia achter gehoord heeft dat zaterdag niet doorgaat. Zo reageert zij dan...quote:
Wat verwacht je anders van trailer trash.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:49 schreef CoT het volgende:
wel laag hoe ze nu over Sylvia praten
Zou me niet verbazen. Natasia zal achter toch druk gaan zetten om een vervangend uitje voor haar te regelen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:48 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik ga daar heen met een groepje vrienden..DAT wordt leuk mocht Natasia ook gaan.
http://www.youtube.com/watch?v=8o5WvqLKXNUquote:Op donderdag 19 juli 2007 09:36 schreef avonne het volgende:
zegt Natasia. Over Erik
Palma gaat zeker dus neem je megafoon mee anders overtref je haar niet!quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:48 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Je hoeft je geen illusie te maken over wie de schuld zullen krijgen van het wegblijven van personeel.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:50 schreef avonne het volgende:
Natasia "m'n vriendinnetje komt zo!!"
Palma "Nancy?"
Natasia "Oók, en Patricia. Ik krijg het nog druk"
Het is teveel hopen zeker dat één van de twee iets los laat?
Omdat Palme ook al met John de mol ligt te neuken...die moet het maar druk hebben...alle bigbitches van de kooi liggen in bed met de Mol...Natasia ook al met der onschendbaarheid...Trouwens alle bewoners en personeel..althans bijna allemaal..hebben ook hyves..dus we kunnen ze terrorren..ook Palamamamamaquote:Op donderdag 19 juli 2007 09:52 schreef blomst het volgende:
Waarom mag Palma zo doen tegen de bewoners van de gouden Kooi?
Hopelijk is Palma er dan ook.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:58 schreef Dark het volgende:
Huub heeft een leuk plannetje, hij wil Safaa een weekje laten komen!![]()
Zoals ik al zei...ga op der hyves zitten...scheld haar de pleuris in ..weet ik veel...quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:58 schreef LoveProfusion het volgende:
Er moet iets zijn waarmee we Palma kapot kunnen maken...
Palma zou wel iets minder vaak in beeld mogen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:58 schreef avonne het volgende:
*mute
hier ga ik toch niet naar luisteren???
AHA, die dus..quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:58 schreef Dark het volgende:
Huub heeft een leuk plannetje, hij wil Safaa een weekje laten komen!![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:52 schreef DrsH het volgende:
Een stralend goede morgen SCHATJES ( en dit is echt de laatste keer vanmorgen)
JOHN de MOL KRAPT ZICH ACHTER DE OREN
Hedenmorgen om 05.45 uur zaten Erica en ondergetekende het verloop van DGK na het incident van zondag te evalueren en kwamen tot de volgende conclusie:
De adhesiebetuigingen aan het adres van Lieke en Huub nemen in sterke mate toe na het incident !!!!
Steeds meer interne dienstverleners geven "de pijp aan Maarten" omdat zij niet meer met DGK geassocieerd willen worden, druk vanuit de diverse FORA heeft hierbij een grote rol gespeeld.
Sprekende voorbeelden hiervan zijn:
- het intrekken van de kaarten voor het dansfestijn (JAAP en NATASIA);
- het stoppen van de medewerking door een kapsalon;
- het stoppen van de activiteiten door de nagelstyliste Tilly;
- het stoppen van de zanglessen door J.J.;
- het niet tot stand komen van de Portugese lessen;
- de overweging van de Yoga lerares om te stoppen met haar activiteiten.
Minder duidelijk maar minstens net zo dubieus zijn de "ziekmelding" van Carlos en de ongeplande vakantie van Hans Hondenkop. Kortom het wordt er voor de bewoners niet aantrekkelijker op.
Daar waar voorgaande items nog direct betrekking hebben op het wel en wee van de bewoners zelf is het feit dat grote sponsoren het uitzenden van reclamespots rondom de uitzending van DGK stopzetten een DOODSSTEEK voor het programma zelf, immers de inkomsten lopen hierdoor fors terug.
Buitenlandse commerciele televisie stations die een mogelijke aankoop van de "rechten"overwogen zullen van deze ontwikkelingen schrikken en zich nog wel eens drie keer achter de oren krabben voordat zij over gaan tot de aankoop van de DGK rechten. Ik vrees met grote vreze dat Amerika het enige land zal zijn dat de rechten, naar ik hoop voor John de Mol, zal hebben aangekocht.
Intussen zit John in zijn imperium en denkt en voelt het volgende, Stelletje Teringlijers, Fucking Hell,
Ik haat juliie allemaal, ja niet BOONTJE maar Johnny komt om zijn loontje.
Gezien zijn riante vermogen zal John deze klap wel overleven.
Nu terug naar gisteren. Ik heb de ijdele hoop dat mijn SCHATJESactie van gisteren toch heeft geresulteerd in een ietwat afnemende aggressiecurve naar elkaar. Na het ontbijt van gistermorgen waarbij gelaatsuitdrukkingen de hoofdrol speelde kon een nieuwe dag in DGK aanbreken. Een van de bedrijven die het nog niet hebben laten afweten DOF kwamen om de haartjes van met name Amanda en Lieke te fatsoeneren Amanda 125 Hairextensions, Lieke 25 nieuwe extensions.
Voorts werd Brian van een kapsel voorzien dat hem in sterke mate deed lijken op een van de figuren in DE NACHTWACHT van Rembrand van Rijn. De kappersactiviteiten werden onderbroken door het verschijnen van de vliegtuigjes met reclamesleeps voor Lieke en Huub. Beiden genoten zichtbaar van de door VOL en Nowlife geinitieerde acties.
Brian, Dennis en Jaap wierpen een vluchtige blik op actie, waarbij de gezichtsexpressie van Dennis boekdelen sprak. Alle drie demannelijke deelnemers dropen na een korte aanblik af vervult van Haat en Frustratie. De drie vrouwelijke deelneemsters werden voorzichtig in kennis gesteld met als gevolg dat allerlei onwezenlijke argumenten werden verzonne om de actie te verklaren.
Huubje en Lieke voelden dit natuurlijk haarfijn aan en zorgde na afloop van de vluchten voor de nodige plaagstootjes die hun niet in dank afgenomen werden, gezien de reacties. Er wordt na afloop ook nog over gesproken binnen de gelederen van het BANNDJ groepje en zij besluiten de druk op Huub en Lieke 's avonds op te voeren o.a door Dennis die zijn allesvernietigende "DING" nu eindelijk ten uitvoer zal brengen.
Na een zeer goed uitziende IRISH/ENGLISH High Tea, waarbij de vreetzame Jaap zich terug trok in het kantoor om daar na het nemen van een paar hapjes alles weg te flikkeren in de afvalbak, Ging het dagelijkse DGK leven weer gewoon door.
Dennisje bakte pannekoeken waarvan de zes duidelijk genoten (hiermee was zijn DING voor de avond voldaan). Nadia nam ook een paar voorzichtige hapjes om vervolgens weer snel naar het toilet te verdwijnen voor haar sessie op de knietjes. Let maar eens goed op het eetpatroon van deze "schoonheid" en zie wat een " misselijke" gevolgen een dergelijke eetstoornis heeft. Een voordeel voor Dennisje, hij hoeft haar niet uit te wonen want dat doet zijzelf wel.
De avond werd gekenmerkt door een zeskoppige delegatie film kijkende bewoners en een zichzelf bezattende Amanda en Nadia die overigens allebei een drankverbod hadden gekregen nadat Amanda duidelijk te veel had gedronken en Nadia te weinig of niets had gegeten (dit drankverbod was om zes uur kenbaar gemaakt aan de dames). Licht van lijf en geest werden op het dak van de villa enige wulpse(geile) dansbewegingen tentoongesteld, waarbij de Erotische gevoelens van beide dames voor elkaar hun climax leken te bereiken. Voor wat betreft dit laatste zullen we denk ik nog enige dagen geduld moeten hebben. Brian en Amanda hebben aan het einde van de avond nog even een discussie over Amanda haar toestand na de drankorgie waarbij Brian zijn Paternalistische
houding weer voor het nodige vermaak zorgt.
Kortom samenvattend de volgende persoonskenmerken na de dag van gisteren:
Natasia: afgunstig, haatdragend en opgebrandt als nooit tevoren, waardoor ook zeer aggressief;
Brian: binnenvettend, paranoide, boos als nooit tevoren;
Jaap: volslagen gestoord en aan zichzelf twijfelend heviger als ooi tevoren;
Amanda: merkt weinig van hetgeen er om haar heen plaatsvindt zolang zij maar tevreden is met zichzelf;
Nadia: versterkende eetstoornissen door opgelegde dwang tot eten door HH en Natasia en een toename van haar narcistische eigenschappen door de mediadruk en haar verlangen naar schoonheid.
Dennis: niets verandert oftewel NIX;
Huub en Lieke: enthousiast, euforisch en gedrevener als ooit.
Wel lieve medecossers dit was het weer voor vandaag, sorry voor mogelijke typefoutjes, maar ik zou zeggen geniet en huiver van de volgende DGK dag.
Ps: Ik lees mee op jullie reactie maar zal zelf weinig reageren in verband met het volgen van de DGK groepsdynamiek en de reacties daaro in de COSdynamiek, want ookdaar maak ik een studie van !!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vind ik ook! Moest erg lachen om die "ongeplande vakantie" van Hans Hondekopquote:Op donderdag 19 juli 2007 10:01 schreef Lieve het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jij zou eigenlijk een eigen dagopenings topic moeten hebben. Want ik kijk echt uit naar je samenvattingen
!!
![]()
![]()
Nu is het wachten en zoeken als jik te laat ben ingelogd
![]()
Een sloopkogel?quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:58 schreef LoveProfusion het volgende:
Er moet iets zijn waarmee we Palma kapot kunnen maken...
jah en dan...ga jij effe in een vol cafe palma aanvallen....en dan 300 gays over je heen krijgen...zou je anusje maar alvast beschermen..Maar palma...komt net als natasia aan een vervelend einde..die mensen begrijpen niet hoe motherfucking voor lul ze staan!!!quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:00 schreef LoveProfusion het volgende:
www.gay.nl/Palma staat daar in welk cafe ze werkt?
Erm. Mijn bedoeling is niet om naar dat cafe te gaan. Toch een 3de rangs cafe met lelijke uitgebluste nichten. Ik zou er niet dood gevonden willen worden. Ik wil de website van dat cafe..en daar even het gastenboek lekker volkalken.quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:03 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
jah en dan...ga jij effe in een vol cafe palma aanvallen....en dan 300 gays over je heen krijgen...zou je anusje maar alvast beschermen..Maar palma...komt net als natasia aan een vervelend einde..die mensen begrijpen niet hoe motherfucking voor lul ze staan!!!
Dennis zit alleen in het groepje van 6 omdat hij tegen Lieke en Huub is.quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:02 schreef riri het volgende:
Waar blijft het KNALLEN van die meeloper Dennis?
Hoe vaak heeft hij dat nu wel niet aangegeven daar mee te beginnen?
Hij durft alleen wat te zeggen als Huub niet in de buurt is...geen enkele bewoner prikt door deze zwakke speler heen uitgezonderd Huub en Lieke.
Een groep van personen onder leiding van Natasia die zo makkelijk deze persoon in al zijn zwakte in hun groep opnemen zegt genoeg..hij is namelijk van hetzelfde laken een pak.
ik heb een heel erg sterk vermoeden!quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:00 schreef PumaStreamer het volgende:
Weet trouwens nog steeds niemand waarom natasia onschentbaar is...
Als Natasja weg is dan zullen Brian en Dennis meer op elkaar aangewezen zijn. Maar aangezien ze beiden het liefst iemand voor hun karretje spannen, zal het wel stil blijven staan.quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:02 schreef riri het volgende:
Waar blijft het KNALLEN van die meeloper Dennis?
Hoe vaak heeft hij dat nu wel niet aangegeven daar mee te beginnen?
Hij durft alleen wat te zeggen als Huub niet in de buurt is...geen enkele bewoner prikt door deze zwakke speler heen uitgezonderd Huub en Lieke.
Een groep van personen onder leiding van Natasia die zo makkelijk deze persoon in al zijn zwakte in hun groep opnemen zegt genoeg..hij is namelijk van hetzelfde laken een pak.
Je moet jezelf nooit verlagen tot hetzelfde gedrag wat zij vertonen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:58 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Zoals ik al zei...ga op der hyves zitten...scheld haar de pleuris in ..weet ik veel...
Palma voelt zich wel zo sterk..maar ze is net als Natasia een hoop vet met weinig inhoud...daaroim is ze ook nep schoonmaaktster....als ze mijn huis zou boenen..zou ze het met een tndenborstel mogen doen...en liggen maar slaaf..
is een idee...dat heb ik ook op natasia de ghost log gedaan...quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:05 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik wil de website van dat cafe..en daar even het gastenboek lekker volkalken.
je bent de tweede al die dat zegt.quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:08 schreef Dark het volgende:
Tjeesus, wat is die Natasia weer hyper!
Zou er iets te gebeuren staan?
Ze doet altijd zo overdreven opgewekt als er haar iets dwars zit.
Ze laat haar bil amputeren bij Dr. Laban!quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:10 schreef Dark het volgende:
Natasia tegen Dennis - Je kan nog heel even genieten van mijn bil en dan is ie pleiteritus!
Wat zou ze bedoelen?
Hoop dat ze dood gaat...echt dood...ze mag nu sterven van mij en zal schijten op der graf....zo iemand mee oneens..ga er dan lekker bij liggen whahaa.quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:08 schreef Dark het volgende:
Natasia geilt wel enorm op die dennis he?quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:08 schreef Meganog het volgende:
Dennis gaat op een nat kussen zitten en gaat zich afvegen bij Natasia. N: "Ik hoop dat je er een stijve pik van hebt gekregen." Hoog lachje van Dennis.
Achter 15 minuten geleden:quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:08 schreef Dark het volgende:
wetboek van strafrecht laat me niet lachen mensquote:Op donderdag 19 juli 2007 09:46 schreef Lieve het volgende:
[..]
maar jij mag best ergens anders naar kijken hoor!
Er is straks toch niet veel meer aan ( als de zes zijn opgeborgen wegens verregaande intimidatie en aanranding volgens het wetboek van strafrecht! Gelukkig zijn er ook mensen die de wet handhaven en er zich ernstig over buigen! Je zult het niet denken, maar voordat de zes favootjes van de buren complete overheidscampagnes belachelijk maken gaan er koppen rollen. Dat zal allerminst de het hoofd van Lieke zijn! En ook Huub staat er prima op! Hij heeft de zes geprobeert tegen te houden!![]()
)
Hoe weet je dat? Bron?quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:05 schreef PumaStreamer het volgende:
- de overweging van de Yoga lerares om te stoppen met haar activiteiten.
doet Deborra flens echt zo tegen natasia...zojah..nou dan is het wat mij betreft afgelopen..ik ga contact met ze opnemen vanmiddag.quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:11 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Achter 15 minuten geleden:
Deborah Flens: Hoi Dushi! Mi goedoe
Natasia: OH lieverd *kus**kus*kus*
Deborah: Nou dushi ik heb niet zo'n leuk nieuws.
Natasia: Oooh lieverd, kus, zeg het me
Deborah: Door overweldigende interesse van de fans die met je willen dansen zaterdag hebben we het moeten afzeggen. We kunnnen je niet met al die duizenden mensen laten dansen en een echte diva danst daarom maar niet
Natasia : OOOH ik ben een ster
das mooi vooral door slecht blijvwen slapen...quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:12 schreef avonne het volgende:
Nancy is zo te zien dol op natasia en Brian.
Brian klaagt dat hij slecht slaapt.
neem even pauzequote:Op donderdag 19 juli 2007 10:11 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Hoop dat ze dood gaat...echt dood...ze mag nu sterven van mij en zal schijten op der graf....zo iemand mee oneens..ga er dan lekker bij liggen whahaa.![]()
Ik haat onrechtvaardigheid....Natasia heeft geen enkel recht meer om in die kooi te zitten...ben serieus intstaat om der kapot te slaan...teringmoedertje is het.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We hebben onze eigen colomniistquote:Op donderdag 19 juli 2007 09:52 schreef DrsH het volgende:
Een stralend goede morgen SCHATJES ( en dit is echt de laatste keer vanmorgen)
Mooi verhaal....
Tja....wat denk je...die zoekt bij alles en iedereen bewijzen dat haar gedrag wel koosjer is.quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:08 schreef Dark het volgende:
"met m'n meisjes" Lijkt wel een hoerenmadamquote:Op donderdag 19 juli 2007 09:34 schreef avonne het volgende:
Vrij duidelijk, Nancy is ook een asociaal wijf zonder geweten of enig normbesef .....quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:20 schreef avonne het volgende:
Nancy zegt dat ze niets gevolgd heeft de laatste tijd.
Nancy "ik heb ook een mailtje gekregen waarom ik hier nog aan mee doe. Maar van mensen die ik les geef, weet ik ook niet wat ze doen"
wie is Nancy?quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:20 schreef Meganog het volgende:
Nancy heeft een mailtje gekregen van iemand die zich afvroeg waarom ze nog meewerkt. Ze zal echter blijven komen.
Natasia vindt dat mensen die het allemaal niet bevalt niet meer moeten kijken.
of ze heeft het filmpje niet gezien.quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Vrij duidelijk, Nancy is ook een asociaal wijf zonder geweten of enig normbesef .....![]()
Maar wat ze voor het gemak vergeet is dat als niemand meer kijkt ze echt binnen no time met d'r koffertje buiten de poort staat.quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:20 schreef Meganog het volgende:
Nancy heeft een mailtje gekregen van iemand die zich afvroeg waarom ze nog meewerkt. Ze zal echter blijven komen.
Natasia vindt dat mensen die het allemaal niet bevalt niet meer moeten kijken.
Meesterlijk!quote:
Klopt.quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:24 schreef avonne het volgende:
[..]
of ze heeft het filmpje niet gezien.
Tilly kwam ook gewoon maandag, maar bedacht zich na het zien van het filmpje (had ik ergens gelezen. Mailtje of zo)
quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:22 schreef DrsH het volgende:
Natasia: Mijn oma heeft twee beroertes "gekregen", waarschijnlijk van de familie, ze moeten alleen nog afbetaald worden door LENEN.NL
heeft ze geen mailadres? Want dan kunnen we haar toch wel een linkje opsturen?quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:26 schreef Meganog het volgende:
[..]
Klopt.
Ze gaf al aan dat ze normaal kijkt om op de hoogte te blijven, maar deze week niet, dus ze wist niet wat er speelde.
Zolang ze maar geen kritiek hoeft te krijgen, vind ze alles best.quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:25 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Maar wat ze voor het gemak vergeet is dat als niemand meer kijkt ze echt binnen no time met d'r koffertje buiten de poort staat.
Ze hakt d'r hoofd kaal..quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:27 schreef noekje het volgende:
Natasia: mijn zuster wil dat ook. Zij wil een Tibetaanse monnik worden.
Vind ik ook... een topic "Dagopening met DrsH" of zo.quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Meesterlijk!
Wil je geen eigen apart topic?
Zonde van deze pareltjes!
Was je nou echt gepromoveerd?
Afz Para-yvon
Heeft ze groot gelijk an, is eigenlijk jou schuld, je kan al die negatieve berichtjes toch wel even weg moffelen?..quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:27 schreef avonne het volgende:
[..]
Zolang ze maar geen kritiek hoeft te krijgen, vind ze alles best.
Dat het programma stopt is natuurlijk de schuld van een ander.
we worden gestraft.quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:29 schreef avonne het volgende:
oh, please... geen sex
te laat!quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:29 schreef avonne het volgende:
oh, please... geen sex
oh, daar ben jequote:Op donderdag 19 juli 2007 10:25 schreef DrsH het volgende:
HA,HA HA ook Nancy gaat drie weken op vakantie en komt dus niet Man en kindje gaan weg naar Spanje misschien zij ook nog wel een weekje. Opvallend he![]()
![]()
![]()
![]()
Je verlagen tot hetzelfde gedrag als de bewoners die je bewonderd...quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:42 schreef ScofieldM het volgende:
http://www.naneda.nlquote:Op donderdag 19 juli 2007 10:27 schreef Lieve het volgende:
[..]
heeft ze geen mailadres? Want dan kunnen we haar toch wel een linkje opsturen?
Dat wisten we toch al?quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:33 schreef blomst het volgende:
Jose=Palma??
Volgens LP heet ze Josephina.quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:33 schreef noekje het volgende:
Dus Palma heet eigenlijk José?
Waarom noemde ik haar dan vaak Sonja?quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:34 schreef FSR het volgende:
Jose is de echte naam van Palma....(was al een poos bekend)
Palma, omdat ze gisteren gezegd heeft dat het Huub zijn schuld is dat Sylvia is vertrokken.quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:33 schreef avonne het volgende:
Huub is boos op José.
Wie is José?
En waarom?
heb ik gisteren al aangehaald dus dank voor de bijvalquote:
Josefine of Josephina:quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:33 schreef noekje het volgende:
Dus Palma heet eigenlijk José?
Huub geeft je antwoord !quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Waarom noemde ik haar dan vaak Sonja?
Hoe kom ik daar nu weer bij?
Vroeger maakte je je nog wel eens druk om mijn slaapgewoontes, is de liefde over?quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:40 schreef DrsH het volgende:
[..]
heb ik gisteren al aangehaald dus dank voor de bijval
Oh, dat is gaaf! Ik heb een telepatisch lijntje met Huub.quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:41 schreef avonne het volgende:
[..]
Huub geeft je antwoord !
Huub had het eerst fout, en Hedda had in een brief hem gecorrigeerd.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vroeger maakte je je nog wel eens druk om mijn slaapgewoontes, is de liefde over?![]()
ze kan zo weer het ziekenhuis inquote:Op donderdag 19 juli 2007 10:44 schreef noekje het volgende:
Ze schreeuwt echt haar stembanden uit haar lijf.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:45 schreef Lobasca het volgende:
Huub wil excuses van Palma... achter aan een vliegtuig, want dat is 'ie tegenwoordig gewend![]()
Wie is Heidi?quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:46 schreef avonne het volgende:
Palma "er komt een dag dat iedereen ziet hoe jij in elkaar zit. Ik lig één week in het ziekenhuis en zie wat er gebeurd is... ze negeren je. Zelfs Hedda wil je niet meer. Zelfs Hedda wil je niet meer. Hedda moet je niet meer. Heidi moet je niet meer. Sylvia moet je niet meer. Ik heb het je altijd eerlijk gezegd."
Ja prachtigquote:Op donderdag 19 juli 2007 10:46 schreef Liess het volgende:
JE kan wel zien dat Huub een flinke kick van al die aandacht heeft gekregen of niet?
Erg mooi.
Ik vind ook dat jij een mooi handschrift hebt.quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:46 schreef Brici het volgende:
een forum is een stukje dood papier volgens palma
goeie cap, ik hoopte al dat iemand het zou plaatsen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:44 schreef noekje het volgende:
Ze schreeuwt echt haar stembanden uit haar lijf.
[afbeelding]
vervelend van een forum vind ik die grote rol papier, maar de school is bij met oud papier.quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vind ook dat jij een mooi handschrift hebt.
geen idee. Ik verstond het echt. Volgens mij werd er nog een naam genoemd, maar dat ging me te snel.quote:
Onduidelijk. Jaap's terror is ook niet meer wat het geweest is. Wat hij nu doet zou Dennis ook kunnen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:51 schreef grazygirl het volgende:
wie is Jaap nou aan het proberen te irriteren?
Zoiets denk ik??quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:51 schreef blomst het volgende:
Jaap wil ook op tv?
Hij vermaakt zich prima. Lijkt mij meer steunen van Huub, maar ik denk dat het gewoon opstoken in het algemeen is.quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:51 schreef grazygirl het volgende:
wie is Jaap nou aan het proberen te irriteren?
Mevrouw Roos, lisette.... Geen idee wie dat zijn..quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:52 schreef avonne het volgende:
[..]
geen idee. Ik verstond het echt. Volgens mij werd er nog een naam genoemd, maar dat ging me te snel.
Even aan Noekje vragen, die heeft een lijntje met Huubie...quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:53 schreef blomst het volgende:
waarom gaat huub niet even dicht bij natasja staan, misschien haalt ze wel uit.
En dan mag ze echt weg.
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Even aan Noekje vragen, die heeft een lijntje met Huubie...
ik heb haar even dit linkje gestuurd!quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Even aan Noekje vragen, die heeft een lijntje met Huubie...
WAKKER WORDENquote:Op donderdag 19 juli 2007 10:53 schreef blomst het volgende:
waarom gaat huub niet even dicht bij natasja staan, misschien haalt ze wel uit.
En dan mag ze echt weg.
Ik had er gratis een cloaca bezorgd...quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:54 schreef Liess het volgende:
Die Jose had allang een blauwe bek gehad als ze zo achter mij aan liep.
Jaap ook!quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:55 schreef noekje het volgende:
Huub heeft gisteren de uitzending gezien.
Ik dacht dat Jaap aan de stand van de camera's in de keuken zag dat het klaar was. Waarschijnlijk geen TV momentje meer?quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:55 schreef avonne het volgende:
Het gaat over de uitzending van gisteren en Jaap zegt "volgens mij is het klaar" en Huub loopt weg.
Instructies?
ja, inderdaadquote:Op donderdag 19 juli 2007 10:56 schreef Meganog het volgende:
Palma als Huub weg is, na een half uur gillen: "Negeer hem".
Met alle respect. Maar dit soort akties zorgen er wel voor dat DGK misschien weer een sponsor minder heeft. Straks kunnen ze DGK sluiten wegens gebrek an sponsors. Persoonlijk ben ik tegen dit soort akties.quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:56 schreef Lieve het volgende:
[..]
ik heb haar even dit linkje gestuurd!
http://goudenkooi.headlin(...)t-flink-uit-de-hand/
De vernielingen van de persoonlijke eigendommen staan er ook op. Ongelofelijk! Iedere keer weer. Ik ben er nog steeds verbijsterd over. De voorbereidingen! Sportkleding aantrekken en opladen in haat!
terwijl ze al zoooooveel daarvoor hadden gedaan ( bloemen van de zus van Lieke vernield, de spekjes van de zus geraust en opgevreten, de persoonlijke spullen van Huub verbranden. MEN wat een smerig tuig is het toch! )
Van mij mogen ze die toko sluiten als het onrecht daar zege viert .... gooi hem dan maar dicht zeg ik.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Met alle respect. Maar dit soort akties zorgen er wel voor dat DGK misschien weer een sponsor minder heeft. Straks kunnen ze DGK sluiten wegens gebrek an sponsors. Persoonlijk ben ik tegen dit soort akties.
Ik ben voor dit soort acties. Hoe minder sponsoren hoe meer de redactie moet nadenken over wat zich in het huis afspeelt en sancties moet nemen. Als het gewoon een redelijk normale omgeving was dan komen die sponsors echt wel weer terug. Welk merk wil nu geassocieerd worden met die vieze hoer Natasia?quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Met alle respect. Maar dit soort akties zorgen er wel voor dat DGK misschien weer een sponsor minder heeft. Straks kunnen ze DGK sluiten wegens gebrek an sponsors. Persoonlijk ben ik tegen dit soort akties.
Er worden zoveel akties gevoerd dat het misschien wel onmogelijk wordt om DGK door te laten gaan.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:05 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik ben voor dit soort acties. Hoe minder sponsoren hoe meer de redactie moet nadenken over wat zich in het huis afspeelt en sancties moet nemen. Als het gewoon een redelijk normale omgeving was dan komen die sponsors echt wel weer terug. Welk merk wil nu geassocieerd worden met die vieze hoer Natasia?
quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:04 schreef Lobasca het volgende:
Huub hoopt dat al zijn vrienden van Fok, Palma d'r Hyves en andere internetdingen afpakken..
De Bergmankliniek ( voor al U ongelijke lelijke hangtieten)quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:05 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik ben voor dit soort acties. Hoe minder sponsoren hoe meer de redactie moet nadenken over wat zich in het huis afspeelt en sancties moet nemen. Als het gewoon een redelijk normale omgeving was dan komen die sponsors echt wel weer terug. Welk merk wil nu geassocieerd worden met die vieze hoer Natasia?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |