vervelend van een forum vind ik die grote rol papier, maar de school is bij met oud papier.quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vind ook dat jij een mooi handschrift hebt.
geen idee. Ik verstond het echt. Volgens mij werd er nog een naam genoemd, maar dat ging me te snel.quote:
Onduidelijk. Jaap's terror is ook niet meer wat het geweest is. Wat hij nu doet zou Dennis ook kunnen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:51 schreef grazygirl het volgende:
wie is Jaap nou aan het proberen te irriteren?
Zoiets denk ik??quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:51 schreef blomst het volgende:
Jaap wil ook op tv?
Hij vermaakt zich prima. Lijkt mij meer steunen van Huub, maar ik denk dat het gewoon opstoken in het algemeen is.quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:51 schreef grazygirl het volgende:
wie is Jaap nou aan het proberen te irriteren?
Mevrouw Roos, lisette.... Geen idee wie dat zijn..quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:52 schreef avonne het volgende:
[..]
geen idee. Ik verstond het echt. Volgens mij werd er nog een naam genoemd, maar dat ging me te snel.
Even aan Noekje vragen, die heeft een lijntje met Huubie...quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:53 schreef blomst het volgende:
waarom gaat huub niet even dicht bij natasja staan, misschien haalt ze wel uit.
En dan mag ze echt weg.
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Even aan Noekje vragen, die heeft een lijntje met Huubie...
ik heb haar even dit linkje gestuurd!quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Even aan Noekje vragen, die heeft een lijntje met Huubie...
WAKKER WORDENquote:Op donderdag 19 juli 2007 10:53 schreef blomst het volgende:
waarom gaat huub niet even dicht bij natasja staan, misschien haalt ze wel uit.
En dan mag ze echt weg.
Ik had er gratis een cloaca bezorgd...quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:54 schreef Liess het volgende:
Die Jose had allang een blauwe bek gehad als ze zo achter mij aan liep.
Jaap ook!quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:55 schreef noekje het volgende:
Huub heeft gisteren de uitzending gezien.
Ik dacht dat Jaap aan de stand van de camera's in de keuken zag dat het klaar was. Waarschijnlijk geen TV momentje meer?quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:55 schreef avonne het volgende:
Het gaat over de uitzending van gisteren en Jaap zegt "volgens mij is het klaar" en Huub loopt weg.
Instructies?
ja, inderdaadquote:Op donderdag 19 juli 2007 10:56 schreef Meganog het volgende:
Palma als Huub weg is, na een half uur gillen: "Negeer hem".
Met alle respect. Maar dit soort akties zorgen er wel voor dat DGK misschien weer een sponsor minder heeft. Straks kunnen ze DGK sluiten wegens gebrek an sponsors. Persoonlijk ben ik tegen dit soort akties.quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:56 schreef Lieve het volgende:
[..]
ik heb haar even dit linkje gestuurd!
http://goudenkooi.headlin(...)t-flink-uit-de-hand/
De vernielingen van de persoonlijke eigendommen staan er ook op. Ongelofelijk! Iedere keer weer. Ik ben er nog steeds verbijsterd over. De voorbereidingen! Sportkleding aantrekken en opladen in haat!
terwijl ze al zoooooveel daarvoor hadden gedaan ( bloemen van de zus van Lieke vernield, de spekjes van de zus geraust en opgevreten, de persoonlijke spullen van Huub verbranden. MEN wat een smerig tuig is het toch! )
Van mij mogen ze die toko sluiten als het onrecht daar zege viert .... gooi hem dan maar dicht zeg ik.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Met alle respect. Maar dit soort akties zorgen er wel voor dat DGK misschien weer een sponsor minder heeft. Straks kunnen ze DGK sluiten wegens gebrek an sponsors. Persoonlijk ben ik tegen dit soort akties.
Ik ben voor dit soort acties. Hoe minder sponsoren hoe meer de redactie moet nadenken over wat zich in het huis afspeelt en sancties moet nemen. Als het gewoon een redelijk normale omgeving was dan komen die sponsors echt wel weer terug. Welk merk wil nu geassocieerd worden met die vieze hoer Natasia?quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Met alle respect. Maar dit soort akties zorgen er wel voor dat DGK misschien weer een sponsor minder heeft. Straks kunnen ze DGK sluiten wegens gebrek an sponsors. Persoonlijk ben ik tegen dit soort akties.
Er worden zoveel akties gevoerd dat het misschien wel onmogelijk wordt om DGK door te laten gaan.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:05 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik ben voor dit soort acties. Hoe minder sponsoren hoe meer de redactie moet nadenken over wat zich in het huis afspeelt en sancties moet nemen. Als het gewoon een redelijk normale omgeving was dan komen die sponsors echt wel weer terug. Welk merk wil nu geassocieerd worden met die vieze hoer Natasia?
quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:04 schreef Lobasca het volgende:
Huub hoopt dat al zijn vrienden van Fok, Palma d'r Hyves en andere internetdingen afpakken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |