Dat wisten we toch al?quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:33 schreef blomst het volgende:
Jose=Palma??

Volgens LP heet ze Josephina.quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:33 schreef noekje het volgende:
Dus Palma heet eigenlijk José?

Waarom noemde ik haar dan vaak Sonja?quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:34 schreef FSR het volgende:
Jose is de echte naam van Palma....(was al een poos bekend)

Palma, omdat ze gisteren gezegd heeft dat het Huub zijn schuld is dat Sylvia is vertrokken.quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:33 schreef avonne het volgende:
Huub is boos op José.
Wie is José?
En waarom?

heb ik gisteren al aangehaald dus dank voor de bijvalquote:

Josefine of Josephina:quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:33 schreef noekje het volgende:
Dus Palma heet eigenlijk José?

Huub geeft je antwoord !quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Waarom noemde ik haar dan vaak Sonja?
Hoe kom ik daar nu weer bij?

Vroeger maakte je je nog wel eens druk om mijn slaapgewoontes, is de liefde over?quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:40 schreef DrsH het volgende:
[..]
heb ik gisteren al aangehaald dus dank voor de bijval

Oh, dat is gaaf! Ik heb een telepatisch lijntje met Huub.quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:41 schreef avonne het volgende:
[..]
Huub geeft je antwoord !
Huub had het eerst fout, en Hedda had in een brief hem gecorrigeerd.

quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vroeger maakte je je nog wel eens druk om mijn slaapgewoontes, is de liefde over?![]()

ze kan zo weer het ziekenhuis inquote:Op donderdag 19 juli 2007 10:44 schreef noekje het volgende:
Ze schreeuwt echt haar stembanden uit haar lijf.
[afbeelding]

quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:45 schreef Lobasca het volgende:
Huub wil excuses van Palma... achter aan een vliegtuig, want dat is 'ie tegenwoordig gewend![]()

Wie is Heidi?quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:46 schreef avonne het volgende:
Palma "er komt een dag dat iedereen ziet hoe jij in elkaar zit. Ik lig één week in het ziekenhuis en zie wat er gebeurd is... ze negeren je. Zelfs Hedda wil je niet meer. Zelfs Hedda wil je niet meer. Hedda moet je niet meer. Heidi moet je niet meer. Sylvia moet je niet meer. Ik heb het je altijd eerlijk gezegd."

Ja prachtigquote:Op donderdag 19 juli 2007 10:46 schreef Liess het volgende:
JE kan wel zien dat Huub een flinke kick van al die aandacht heeft gekregen of niet?
Erg mooi.

Ik vind ook dat jij een mooi handschrift hebt.quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:46 schreef Brici het volgende:
een forum is een stukje dood papier volgens palma

goeie cap, ik hoopte al dat iemand het zou plaatsen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:44 schreef noekje het volgende:
Ze schreeuwt echt haar stembanden uit haar lijf.
[afbeelding]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |