Meesterlijk!quote:
Klopt.quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:24 schreef avonne het volgende:
[..]
of ze heeft het filmpje niet gezien.
Tilly kwam ook gewoon maandag, maar bedacht zich na het zien van het filmpje (had ik ergens gelezen. Mailtje of zo)
quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:22 schreef DrsH het volgende:
Natasia: Mijn oma heeft twee beroertes "gekregen", waarschijnlijk van de familie, ze moeten alleen nog afbetaald worden door LENEN.NL
heeft ze geen mailadres? Want dan kunnen we haar toch wel een linkje opsturen?quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:26 schreef Meganog het volgende:
[..]
Klopt.
Ze gaf al aan dat ze normaal kijkt om op de hoogte te blijven, maar deze week niet, dus ze wist niet wat er speelde.
Zolang ze maar geen kritiek hoeft te krijgen, vind ze alles best.quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:25 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Maar wat ze voor het gemak vergeet is dat als niemand meer kijkt ze echt binnen no time met d'r koffertje buiten de poort staat.
Ze hakt d'r hoofd kaal..quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:27 schreef noekje het volgende:
Natasia: mijn zuster wil dat ook. Zij wil een Tibetaanse monnik worden.
Vind ik ook... een topic "Dagopening met DrsH" of zo.quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Meesterlijk!
Wil je geen eigen apart topic?
Zonde van deze pareltjes!
Was je nou echt gepromoveerd?
Afz Para-yvon
Heeft ze groot gelijk an, is eigenlijk jou schuld, je kan al die negatieve berichtjes toch wel even weg moffelen?..quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:27 schreef avonne het volgende:
[..]
Zolang ze maar geen kritiek hoeft te krijgen, vind ze alles best.
Dat het programma stopt is natuurlijk de schuld van een ander.
we worden gestraft.quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:29 schreef avonne het volgende:
oh, please... geen sex
te laat!quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:29 schreef avonne het volgende:
oh, please... geen sex
oh, daar ben jequote:Op donderdag 19 juli 2007 10:25 schreef DrsH het volgende:
HA,HA HA ook Nancy gaat drie weken op vakantie en komt dus niet Man en kindje gaan weg naar Spanje misschien zij ook nog wel een weekje. Opvallend he![]()
![]()
![]()
![]()
Je verlagen tot hetzelfde gedrag als de bewoners die je bewonderd...quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:42 schreef ScofieldM het volgende:
Palma heeft volkomen gelijk, die lieke wordt net zo arrogant als dat vriendje van haar, ze is niet de enige die niet tegen die enge kop aan wil kijken.
lieke rot op en neem dat etterige vriendje van je mee!
http://www.naneda.nlquote:Op donderdag 19 juli 2007 10:27 schreef Lieve het volgende:
[..]
heeft ze geen mailadres? Want dan kunnen we haar toch wel een linkje opsturen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |