Beetje vreemd allemaal ja.. volgens mij hebben ze een e-mail uitwisseling gehad met iemand van VOL, en daarin gaven ze aan dat ze wel aan een contract vast zaten... en heel toevallig de familie van Brian als klanten hebben...quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:22 schreef Dark het volgende:
[..]
Van Brian vernomen, dat HiZihair de hele kapsalon gesponserd heeft, dus ik vraag me af of wie dan ook onder contract staat. Volgens mij zijn het sponsoren.
DOB liet ook weten geen geld te krijgen voor het werk inDGK.
Die houdt ze toch wel. Vorige week had ze met Jaap een gesprek in de tuin waarin ze zei dat ze nog even met achter moest praten over haar borg.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:23 schreef FSR het volgende:
Wat ik niet snap is dat Natasja nu weg wil... als ze nog even blijft, behoud ze haar inleg toch... ?
Ik denk dat de programmaleiding er nog een nieuwe in wil zetten. Er gaat al een tijdje de ronde dat er een nieuwe voor Natasja komt. En het is overduidelijk dat alles is besproken dus haar geld krijgt ze wel, wsl is ze al flink gespekt door de redactie.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:23 schreef FSR het volgende:
Wat ik niet snap is dat Natasja nu weg wil... als ze nog even blijft, behoud ze haar inleg toch... ?
Ik ookquote:Op donderdag 19 juli 2007 09:27 schreef Inukshuk het volgende:
Ik hoop niet dat het nog tot Augustus duurt eer ze oprot... ik vind vandaag wel een mooie dag!![]()
EN misschien een nieuwe voor Brian.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:29 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik denk dat de programmaleiding er nog een nieuwe in wil zetten. Er gaat al een tijdje de ronde dat er een nieuwe voor Natasja komt. En het is overduidelijk dat alles is besproken dus haar geld krijgt ze wel, wsl is ze al flink gespekt door de redactie.
Precies. En al hebben ze een contract, dan kunnen ze toch gewoon zeggen: we komen niet meer, hou al die troep maar, alles beter dan nog met dit programma geassocieerd te worden.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:22 schreef Dark het volgende:
[..]
Van Brian vernomen, dat HiZihair de hele kapsalon gesponserd heeft, dus ik vraag me af of wie dan ook onder contract staat. Volgens mij zijn het sponsoren.
DOB liet ook weten geen geld te krijgen voor het werk inDGK.
Ik wou het net plaatsen voor degenen die benieuwd waren wat er op de streams gebeurde. Niet veel nieuws dus. Toch vreemd dat Natasia zich niet ergert aan DIT partijdige personeelslid.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:34 schreef avonne het volgende:
Palma "kom ik vanmorgen binnen met mijn meisjes, staat Lieke in de keuken. Ik zeg "oh, nee, ik ga naar huis, hier heb ik helemaal geen zin in. Weer tegen Lieke aankijken"
NOU GA DAN, LELIJK OUD WIJF MET JE ASO EGO
Dezelfde Eric die ze uitmaakte voor hiv lijder?quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:36 schreef avonne het volgende:
"M'n vriendje! Als m'n vriendje komt word ik helemaal gek. Als m'n vriendje komt word ik helemaal gek."
zegt Natasia. Over Erik
Dat zullen ze wel op een voorzichtige manier achter horen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:37 schreef riri het volgende:
Is het bij de bewoners al bekend dat het discofeest niet door gaat?
Moet toch ook pijnlijk zijn voor Eric.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:36 schreef avonne het volgende:
"M'n vriendje! Als m'n vriendje komt word ik helemaal gek. Als m'n vriendje komt word ik helemaal gek."
zegt Natasia. Over Erik
De komst van Erik staat voor maandag op het rooster, er is dan rose kermis in Tilburg?quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:36 schreef avonne het volgende:
zegt Natasia. Over Erik
Je moeder, je moeder, je moeder , je moeder..quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:37 schreef blomst het volgende:
[..]
Dezelfde Eric die ze uitmaakte voor hiv lijder?
Inderdaad, Amanda en Natasia willen "geen groupies meer in het huis".quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:36 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik wou het net plaatsen voor degenen die benieuwd waren wat er op de streams gebeurde. Niet veel nieuws dus. Toch vreemd dat Natasia zich niet ergert aan DIT partijdige personeelslid.
Inderdaad, waarschijnlijk via achter met de opdracht er niet over te praten.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:38 schreef Yollie het volgende:
[..]
Dat zullen ze wel op een voorzichtige manier achter horen.
goeiemorgen,quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:34 schreef avonne het volgende:
Palma "kom ik vanmorgen binnen met mijn meisjes, staat Lieke in de keuken. Ik zeg "oh, nee, ik ga naar huis, hier heb ik helemaal geen zin in. Weer tegen Lieke aankijken"
NOU GA DAN, LELIJK OUD WIJF MET JE ASO EGO
quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:39 schreef avonne het volgende:
[..]
Inderdaad, Amanda en Natasia willen "geen groupies meer in het huis".
Maar dat geldt natuurlijk niet voor hun.
Als er iemand arrogant is dan is het die verrotte stemband wel.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:42 schreef ScofieldM het volgende:
Palma heeft volkomen gelijk, die lieke wordt net zo arrogant als dat vriendje van haar, ze is niet de enige die niet tegen die enge kop aan wil kijken.
lieke rot op en neem dat etterige vriendje van je mee!
Van al het personeel zitten die twee wel het rotst in elkaar.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:42 schreef Lieve het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
PALMA GAAT DUS WEG?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HERMA ROT DUS OP?
![]()
![]()
![]()
wat een verademing! Dat personeel met een voorkeur zal oprotten.
Het verbaasde me ook bijzonder dat Herma en Palma onvoorwaardelijk achter aanranders bleef staan!
Nee, hoor, Palma en Herma zijn groupies van BAN, dus die blijven voor eeuwigquote:Op donderdag 19 juli 2007 09:42 schreef Lieve het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
PALMA GAAT DUS WEG?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HERMA ROT DUS OP?
![]()
![]()
![]()
wat een verademing! Dat personeel met een voorkeur zal oprotten.
Het verbaasde me ook bijzonder dat Herma en Palma onvoorwaardelijk achter aanranders bleef staan!
maar jij mag best ergens anders naar kijken hoor!quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:42 schreef ScofieldM het volgende:
Palma heeft volkomen gelijk, die lieke wordt net zo arrogant als dat vriendje van haar, ze is niet de enige die niet tegen die enge kop aan wil kijken.
lieke rot op en neem dat etterige vriendje van je mee!
Tuurlijk niet...al de mensen die met Natasia meepraten als kleine kinderen worden door haar aangesproken op een kinderlijk lief toontje....bij alle anderen die zich niet aan haar eisen onderwerpen komt haar ware aard naar boven...we hebben het allemaal kunnen zien hoe ze werkelijk is door wat ze heeft gedaan afgelopen zondag.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:36 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik wou het net plaatsen voor degenen die benieuwd waren wat er op de streams gebeurde. Niet veel nieuws dus. Toch vreemd dat Natasia zich niet ergert aan DIT partijdige personeelslid.
Ik ga daar heen met een groepje vrienden..DAT wordt leuk mocht Natasia ook gaan.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:39 schreef Dark het volgende:
[..]
De komst van Erik staat voor maandag op het rooster, er is dan rose kermis in Tilburg?
Palma zegt dat het niet kan, omdat Erik dan bij haar in de bus zit.
Natas denkt dat hij iemand mee mag nemen naar dat gebeuren en ze denkt natuurlijk dat zij het is!
Natasia vertelt onzin. Eigenlijk elke keer als ze iets zegt.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:47 schreef Yollie het volgende:
Wat een onzin verhaal dat Huub Sylvia heeft los gelaten voor Lieke, en dat ze daardoor weg is gegaan
Volgens mij is Syl laatst geweest op uitnodiging van Huub, en hebben ze de grootste lol gehad
Nee dat is het herkenbare gedrag van een 'onschendbare'. Ik hoop zo dat ze flink op haar bek gaat als ze buiten de kooi staat!quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:48 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik ga daar heen met een groepje vrienden..DAT wordt leuk mocht Natasia ook gaan.
Ik denk dat Natasia achter gehoord heeft dat zaterdag niet doorgaat. Zo reageert zij dan...quote:
Wat verwacht je anders van trailer trash.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:49 schreef CoT het volgende:
wel laag hoe ze nu over Sylvia praten
Zou me niet verbazen. Natasia zal achter toch druk gaan zetten om een vervangend uitje voor haar te regelen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:48 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik ga daar heen met een groepje vrienden..DAT wordt leuk mocht Natasia ook gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |