wetboek van strafrecht laat me niet lachen mensquote:Op donderdag 19 juli 2007 09:46 schreef Lieve het volgende:
[..]
maar jij mag best ergens anders naar kijken hoor!
Er is straks toch niet veel meer aan ( als de zes zijn opgeborgen wegens verregaande intimidatie en aanranding volgens het wetboek van strafrecht! Gelukkig zijn er ook mensen die de wet handhaven en er zich ernstig over buigen! Je zult het niet denken, maar voordat de zes favootjes van de buren complete overheidscampagnes belachelijk maken gaan er koppen rollen. Dat zal allerminst de het hoofd van Lieke zijn! En ook Huub staat er prima op! Hij heeft de zes geprobeert tegen te houden!![]()
)
Hoe weet je dat? Bron?quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:05 schreef PumaStreamer het volgende:
- de overweging van de Yoga lerares om te stoppen met haar activiteiten.
doet Deborra flens echt zo tegen natasia...zojah..nou dan is het wat mij betreft afgelopen..ik ga contact met ze opnemen vanmiddag.quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:11 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Achter 15 minuten geleden:
Deborah Flens: Hoi Dushi! Mi goedoe
Natasia: OH lieverd *kus**kus*kus*
Deborah: Nou dushi ik heb niet zo'n leuk nieuws.
Natasia: Oooh lieverd, kus, zeg het me
Deborah: Door overweldigende interesse van de fans die met je willen dansen zaterdag hebben we het moeten afzeggen. We kunnnen je niet met al die duizenden mensen laten dansen en een echte diva danst daarom maar niet
Natasia : OOOH ik ben een ster
das mooi vooral door slecht blijvwen slapen...quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:12 schreef avonne het volgende:
Nancy is zo te zien dol op natasia en Brian.
Brian klaagt dat hij slecht slaapt.
neem even pauzequote:Op donderdag 19 juli 2007 10:11 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Hoop dat ze dood gaat...echt dood...ze mag nu sterven van mij en zal schijten op der graf....zo iemand mee oneens..ga er dan lekker bij liggen whahaa.![]()
Ik haat onrechtvaardigheid....Natasia heeft geen enkel recht meer om in die kooi te zitten...ben serieus intstaat om der kapot te slaan...teringmoedertje is het.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We hebben onze eigen colomniistquote:Op donderdag 19 juli 2007 09:52 schreef DrsH het volgende:
Een stralend goede morgen SCHATJES ( en dit is echt de laatste keer vanmorgen)
Mooi verhaal....
Tja....wat denk je...die zoekt bij alles en iedereen bewijzen dat haar gedrag wel koosjer is.quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:08 schreef Dark het volgende:
Tjeesus, wat is die Natasia weer hyper!
Zou er iets te gebeuren staan?
Ze doet altijd zo overdreven opgewekt als er haar iets dwars zit.
"met m'n meisjes" Lijkt wel een hoerenmadamquote:Op donderdag 19 juli 2007 09:34 schreef avonne het volgende:
Palma "kom ik vanmorgen binnen met mijn meisjes, staat Lieke in de keuken. Ik zeg "oh, nee, ik ga naar huis, hier heb ik helemaal geen zin in. Weer tegen Lieke aankijken"
NOU GA DAN, LELIJK OUD WIJF MET JE ASO EGO
Vrij duidelijk, Nancy is ook een asociaal wijf zonder geweten of enig normbesef .....quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:20 schreef avonne het volgende:
Nancy zegt dat ze niets gevolgd heeft de laatste tijd.
Nancy "ik heb ook een mailtje gekregen waarom ik hier nog aan mee doe. Maar van mensen die ik les geef, weet ik ook niet wat ze doen"
wie is Nancy?quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:20 schreef Meganog het volgende:
Nancy heeft een mailtje gekregen van iemand die zich afvroeg waarom ze nog meewerkt. Ze zal echter blijven komen.
Natasia vindt dat mensen die het allemaal niet bevalt niet meer moeten kijken.
of ze heeft het filmpje niet gezien.quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Vrij duidelijk, Nancy is ook een asociaal wijf zonder geweten of enig normbesef .....![]()
Maar wat ze voor het gemak vergeet is dat als niemand meer kijkt ze echt binnen no time met d'r koffertje buiten de poort staat.quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:20 schreef Meganog het volgende:
Nancy heeft een mailtje gekregen van iemand die zich afvroeg waarom ze nog meewerkt. Ze zal echter blijven komen.
Natasia vindt dat mensen die het allemaal niet bevalt niet meer moeten kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |