Op donderdag 19 juli 2007 09:52 schreef DrsH het volgende:Een stralend goede morgen SCHATJES ( en dit is echt de laatste keer vanmorgen)
JOHN de MOL KRAPT ZICH ACHTER DE OREN
Hedenmorgen om 05.45 uur zaten Erica en ondergetekende het verloop van DGK na het incident van zondag te evalueren en kwamen tot de volgende conclusie:
De adhesiebetuigingen aan het adres van Lieke en Huub nemen in sterke mate toe na het incident !!!!
Steeds meer interne dienstverleners geven "de pijp aan Maarten" omdat zij niet meer met DGK geassocieerd willen worden, druk vanuit de diverse FORA heeft hierbij een grote rol gespeeld.
Sprekende voorbeelden hiervan zijn:
- het intrekken van de kaarten voor het dansfestijn (JAAP en NATASIA);
- het stoppen van de medewerking door een kapsalon;
- het stoppen van de activiteiten door de nagelstyliste Tilly;
- het stoppen van de zanglessen door J.J.;
- het niet tot stand komen van de Portugese lessen;
- de overweging van de Yoga lerares om te stoppen met haar activiteiten.
Minder duidelijk maar minstens net zo dubieus zijn de "ziekmelding" van Carlos en de ongeplande vakantie van Hans Hondenkop. Kortom het wordt er voor de bewoners niet aantrekkelijker op.
Daar waar voorgaande items nog direct betrekking hebben op het wel en wee van de bewoners zelf is het feit dat grote sponsoren het uitzenden van reclamespots rondom de uitzending van DGK stopzetten een DOODSSTEEK voor het programma zelf, immers de inkomsten lopen hierdoor fors terug.
Buitenlandse commerciele televisie stations die een mogelijke aankoop van de "rechten"overwogen zullen van deze ontwikkelingen schrikken en zich nog wel eens drie keer achter de oren krabben voordat zij over gaan tot de aankoop van de DGK rechten. Ik vrees met grote vreze dat Amerika het enige land zal zijn dat de rechten, naar ik hoop voor John de Mol, zal hebben aangekocht.
Intussen zit John in zijn imperium en denkt en voelt het volgende, Stelletje Teringlijers, Fucking Hell,
Ik haat juliie allemaal, ja niet BOONTJE maar Johnny komt om zijn loontje.
Gezien zijn riante vermogen zal John deze klap wel overleven.
Nu terug naar gisteren. Ik heb de ijdele hoop dat mijn SCHATJESactie van gisteren toch heeft geresulteerd in een ietwat afnemende aggressiecurve naar elkaar. Na het ontbijt van gistermorgen waarbij gelaatsuitdrukkingen de hoofdrol speelde kon een nieuwe dag in DGK aanbreken. Een van de bedrijven die het nog niet hebben laten afweten DOF kwamen om de haartjes van met name Amanda en Lieke te fatsoeneren Amanda 125 Hairextensions, Lieke 25 nieuwe extensions.
Voorts werd Brian van een kapsel voorzien dat hem in sterke mate deed lijken op een van de figuren in DE NACHTWACHT van Rembrand van Rijn. De kappersactiviteiten werden onderbroken door het verschijnen van de vliegtuigjes met reclamesleeps voor Lieke en Huub. Beiden genoten zichtbaar van de door VOL en Nowlife geinitieerde acties.
Brian, Dennis en Jaap wierpen een vluchtige blik op actie, waarbij de gezichtsexpressie van Dennis boekdelen sprak. Alle drie demannelijke deelnemers dropen na een korte aanblik af vervult van Haat en Frustratie. De drie vrouwelijke deelneemsters werden voorzichtig in kennis gesteld met als gevolg dat allerlei onwezenlijke argumenten werden verzonne om de actie te verklaren.
Huubje en Lieke voelden dit natuurlijk haarfijn aan en zorgde na afloop van de vluchten voor de nodige plaagstootjes die hun niet in dank afgenomen werden, gezien de reacties. Er wordt na afloop ook nog over gesproken binnen de gelederen van het BANNDJ groepje en zij besluiten de druk op Huub en Lieke 's avonds op te voeren o.a door Dennis die zijn allesvernietigende "DING" nu eindelijk ten uitvoer zal brengen.
Na een zeer goed uitziende IRISH/ENGLISH High Tea, waarbij de vreetzame Jaap zich terug trok in het kantoor om daar na het nemen van een paar hapjes alles weg te flikkeren in de afvalbak, Ging het dagelijkse DGK leven weer gewoon door.
Dennisje bakte pannekoeken waarvan de zes duidelijk genoten (hiermee was zijn DING voor de avond voldaan). Nadia nam ook een paar voorzichtige hapjes om vervolgens weer snel naar het toilet te verdwijnen voor haar sessie op de knietjes. Let maar eens goed op het eetpatroon van deze "schoonheid" en zie wat een " misselijke" gevolgen een dergelijke eetstoornis heeft. Een voordeel voor Dennisje, hij hoeft haar niet uit te wonen want dat doet zijzelf wel.
De avond werd gekenmerkt door een zeskoppige delegatie film kijkende bewoners en een zichzelf bezattende Amanda en Nadia die overigens allebei een drankverbod hadden gekregen nadat Amanda duidelijk te veel had gedronken en Nadia te weinig of niets had gegeten (dit drankverbod was om zes uur kenbaar gemaakt aan de dames). Licht van lijf en geest werden op het dak van de villa enige wulpse(geile) dansbewegingen tentoongesteld, waarbij de Erotische gevoelens van beide dames voor elkaar hun climax leken te bereiken. Voor wat betreft dit laatste zullen we denk ik nog enige dagen geduld moeten hebben. Brian en Amanda hebben aan het einde van de avond nog even een discussie over Amanda haar toestand na de drankorgie waarbij Brian zijn Paternalistische
houding weer voor het nodige vermaak zorgt.
Kortom samenvattend de volgende persoonskenmerken na de dag van gisteren:
Natasia: afgunstig, haatdragend en opgebrandt als nooit tevoren, waardoor ook zeer aggressief;
Brian: binnenvettend, paranoide, boos als nooit tevoren;
Jaap: volslagen gestoord en aan zichzelf twijfelend heviger als ooi tevoren;
Amanda: merkt weinig van hetgeen er om haar heen plaatsvindt zolang zij maar tevreden is met zichzelf;
Nadia: versterkende eetstoornissen door opgelegde dwang tot eten door HH en Natasia en een toename van haar narcistische eigenschappen door de mediadruk en haar verlangen naar schoonheid.
Dennis: niets verandert oftewel NIX;
Huub en Lieke: enthousiast, euforisch en gedrevener als ooit.
Wel lieve medecossers dit was het weer voor vandaag, sorry voor mogelijke typefoutjes, maar ik zou zeggen geniet en huiver van de volgende DGK dag.
Ps: Ik lees mee op jullie reactie maar zal zelf weinig reageren in verband met het volgen van de DGK groepsdynamiek en de reacties daaro in de COSdynamiek, want ookdaar maak ik een studie van !!!