Netty is ook een ratquote:Op donderdag 19 juli 2007 02:54 schreef STAP01 het volgende:
Wat betekenen die chinese tekens trouwens op Brain zn rug? Weet iemand dit?
Die woorden zijn mij op het lijf geschreven! Het gebeurt hier regelmatig dat er dingen worden gesteld als feiten i.p.v. als veronderstellingen of vermoedens. Ik zeg daar wel eens wat van, omdat het soms gemakkelijk is die feiten aan te nemen als je iets niet met eigen ogen hebt gehoord/gezien. Met vermoedens is niets mis.quote:Op donderdag 19 juli 2007 02:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het lijkt mij geen problkeem als je zegt "ik denk". Groter probleem is als je schrijft "Ze is". Als je daar een beetje op let is er toch niets aan de hand?
Het is goed voor huppeltje dat hij zijn zwakheden onderkent en dat hij Lieke een stukje van de waardering geeft die zij meer dan verdiend heeft.quote:Op donderdag 19 juli 2007 02:55 schreef Desii het volgende:
[..]
Dan heb je zeker gisteren wel genoten, toen Hupeltje het zelf toegaf dat hij momenteel enorm veel steun aan Lieke heeft.....
Ik dacht: Dichten, zingen, gitaarspelen, ejaculeren, koken is een kunst en ik bak er nix van!quote:
Ja, dat is ook wel zo.quote:Op donderdag 19 juli 2007 02:44 schreef mootie het volgende:
Aha, het is wel zo dat er een groot verschil is tussen uitzendingen en streams. In de uitzending schijnt zo nu en dan een nogal verwrongen versie van de waarheid neergeplempt te worden. En bepaalde gebeurtenissen schuiven ze gewoon helemaal onder het tapijt.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 03:08 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik dacht: Dichten, zingen, gitaarspelen, ejaculeren, koken is een kunst en ik bak er nix van!
Klopt! Even aangepast.quote:Op donderdag 19 juli 2007 03:09 schreef F04 het volgende:
Volgens mij staat 't COs nummer niet goed?
Juistem!quote:Op donderdag 19 juli 2007 03:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een variant op HOS, nee ik vermoed dat het zoiets is als Commentaar op streams?
Elly is in aantochtquote:Op donderdag 19 juli 2007 03:02 schreef STAP01 het volgende:
Elly is top!
Iedereen slaapt en wij keuvelen lekker verder.
Dat Patricia nog op komt draven, voor dat mormel...quote:Op donderdag 19 juli 2007 03:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Streams zijn al een paar uur ontzetttend saai, maar morgen wordt een leuke dag![]()
Zie hier de agenda: DGK week-agenda
Ja, maar verbaas me daar helemaal niet over omdat zij Natasia altijd doorquote:Op donderdag 19 juli 2007 03:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat Patricia nog op komt draven, voor dat mormel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |