Wat zei je in godsnaam in m'n K&W topic?quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:22 schreef eer-ik het volgende:
tvp
Goede vraag.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat zei je in godsnaam in m'n K&W topic?
Terug Vind Post zonder tvpquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat zei je in godsnaam in m'n K&W topic?
Hindsight biasquote:
Verzin nog een niet bestaande stadquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:25 schreef eer-ik het volgende:
GEEF EENS INSPIRATIE VOOR EEN RELTOPIC DAN
Haiquote:
neen, dat vind ik lame.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:26 schreef crossover het volgende:
[..]
Verzin nog een niet bestaande stad
Is ook welquote:
altijd aan het begin van een topic, of althans, vaak.quote:
nee, iddquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:27 schreef crossover het volgende:
[..]
Is ook wel![]()
Er is trouwens nog niemand achtergekomen
Ik heb laatst de 180 gehaald op de snelwegquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
en ik heb al een keer met 90 door een schoolstraat gereden, dus dat doe ik ook niet meer.
ik heb dat niet echt gedaan, maar wel een keer een topic voor geopend.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:28 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik heb laatst de 180 gehaald op de snelweg
quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb dat niet echt gedaan, maar wel een keer een topic voor geopend.
Wheheh die is geodquote:
Lekkerquote:
vakantie, dus druk met andere dingenquote:
goeie zaak!quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb dat niet echt gedaan, maar wel een keer een topic voor geopend.
Heerlijk dat notes zetten.quote:
Ik zeg altijd Ntwee-zesenzestig ofzoquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:40 schreef eer-ik het volgende:
ik hoor net iemand over de Ntweehonderdzeven praten.
Dat doet niemand.
Iedereen zegt N-tweenulzeven.
Niks vast, er is net een nieuwe op GAM (gamedemon), en twee 'stages' op NWS.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zijn er nog vacatures?
Dan kan ik betaald gaan modden
Ja, dat kan ook, maar geen Ntweehonderdzesenzestigquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:41 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik zeg altijd Ntwee-zesenzestig ofzo
Wauw, jij hebt er ook 7.quote:
't is ook maar voor 2 a 3 maandenquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:42 schreef crossover het volgende:
[..]
Niks vast, er is net een nieuwe op GAM (gamedemon), en twee 'stages' op NWS.
Verder is er een boel tijdelijke hulp nodig, maar dat wordt intern geregeld.
hoe zit het op CUL en SEX dan?quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:42 schreef crossover het volgende:
[..]
Niks vast, er is net een nieuwe op GAM (gamedemon), en twee 'stages' op NWS.
Verder is er een boel tijdelijke hulp nodig, maar dat wordt intern geregeld.
Jaquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook, maar geen Ntweehonderdzesenzestig
Weet ik niet, daar heb ik niks van meegekregen.quote:
Ik heb toch niks beters te doenquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
krosch, sssst.
straks wil iedereen het weer weten.
Mooie combi trouwensquote:
Maar 1!!quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Eerlijk verzameld!
jij zet ze bij jezelf
Krijg jij nix van de sex mee?quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:43 schreef crossover het volgende:
[..]
Weet ik niet, daar heb ik niks van meegekregen.
Je zat te baggeren en hebt jezelf daar een note voor gegeven?quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:45 schreef crossover het volgende:
[..]
Maar 1!!
Je moet wel eerlijk blijven natuurlijk he
jij hebt er 8 hoorquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:45 schreef crossover het volgende:
[..]
Maar 1!!
Je moet wel eerlijk blijven natuurlijk he
Oh je moest eens wetenquote:
geen idee of die vacatures al vervuld zijnquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:45 schreef eer-ik het volgende:
ik wil wel op cul.
sex heb ik geen verstand van
Ik had er toen ik laatst keek een stuk of 4. Postopkrikken e.d. En zelfs illegale softwarequote:Op woensdag 18 juli 2007 14:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
krosch, sssst.
straks wil iedereen het weer weten.
Zoietsquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je zat te baggeren en hebt jezelf daar een note voor gegeven?
quote:
Vertel eens ?quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:46 schreef crossover het volgende:
[..]
Oh je moest eens wetenMaar niet veel van het forum nee.
toen je laatst keek?quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik had er toen ik laatst keek een stuk of 4. Postopkrikken e.d. En zelfs illegale software
quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:46 schreef eer-ik het volgende:
k heb het hier zo druk, dat ik bijna geen nagels meer heb.
oh ja, dan maak ik wel een kans, ik heb namelijk niets met die fora. Alhoewel, ik post nog wel eens in CUL. Shit, daar gaan m'n kansen weerquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
geen idee of die vacatures al vervuld zijn
weet alleen dat daar recentelijk modjes zijn weggevallen
zeg maar tegen de FA's en de A's dat je een nieuwe hebt gevondenquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
geen idee of die vacatures al vervuld zijn
weet alleen dat daar recentelijk modjes zijn weggevallen
Uhm de laatste tijd slapen we vaker bij elkaar dan alleenquote:
ik heb denk ik 1 post in culquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
oh ja, dan maak ik wel een kans, ik heb namelijk niets met die fora. Alhoewel, ik post nog wel eens in CUL. Shit, daar gaan m'n kansen weer
heh bahquote:
Kan jij dat niet dan?quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
toen je laatst keek?
waarom kan jij dat zelf zien dan?
Ik weet dat er meer op CUL azen..quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zeg maar tegen de FA's en de A's dat je een nieuwe hebt gevonden
mazzelaar... ik voorlopig de eerste 2,5 week niet meerquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:48 schreef crossover het volgende:
[..]
Uhm de laatste tijd slapen we vaker bij elkaar dan alleen![]()
![]()
Dat gaat me te ver.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik weet dat er meer op CUL azen..dus je zal moeten soliciteren (als ie nog niet vergeven is
)
Beter kijken!quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik zou niet weten waar ik dat kan zien.
quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heh bah
vroeger kon ik m'n tenen nog wel in m'n mond kwiet, maar nu komen m'n voeten niet eens meer bij m'n bakkes in de buurt
Precies, het moet je natuurlijk wel iets interesseren.quote:
ik zou 't niet erg vinden om mod te zijn, maar ik ga er niet voor solliciterenquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:51 schreef crossover het volgende:
[..]
Precies, het moet je natuurlijk wel iets interesseren.
Hier ook!quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:52 schreef OA het volgende:
De netwerklverbinding valt hier constant weg...![]()
zal ik 't eens proberen?quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]Ik denk ik 0
[..]![]()
Das misschien iets voor Memory Lane
"Kon jij vroeger ook je tenen in je mond kwiet en nu nie meer? "
whehequote:Op woensdag 18 juli 2007 14:53 schreef crossover het volgende:
[..]
Hier ook!
Heb je chello? Als ik dan de router reset werkt het weer..
Tja dat zal niet gebeurenquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik zou 't niet erg vinden om mod te zijn, maar ik ga er niet voor solliciteren
Als ik zo'n bezigheidstherapeutische functie in'm'n schoot geworpen krijg zal ik geen nee zeggen denk
quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zal ik 't eens proberen?
ik heb daar nog nooit gepost.
Teennagels bijtequote:Op woensdag 18 juli 2007 14:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heh bah
vroeger kon ik m'n tenen nog wel in m'n mond kwiet, maar nu komen m'n voeten niet eens meer bij m'n bakkes in de buurt
Voor mijn een vraag en voor jou een weet. Oh nee, andersomquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
toen je laatst keek?
waarom kan jij dat zelf zien dan?
hebben ze nou al iemand voor CUL?quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor mijn een vraag en voor jou een weet. Oh nee, andersom
Klonen
Ik mail d'r wel, en zeg dat jij een kloon van me bent.quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:26 schreef Muck het volgende:
[..]
hebben ze nou al iemand voor CUL?
ik heb shmoopy al gemaild, maar krijg geen antwoord
schmoopy is met vakantie dacht ikquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:26 schreef Muck het volgende:
[..]
hebben ze nou al iemand voor CUL?
ik heb shmoopy al gemaild, maar krijg geen antwoord
ah, vandaarquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
schmoopy is met vakantie dacht ik
Hmm.. weet nie of er al iemand is... ik weet wel dat er twee graag willen...
weet ook nie of er een soli-procedure komt
gromquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:31 schreef Pheno het volgende:
Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
Heb ik ook last vanquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:31 schreef Pheno het volgende:
Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
Nee, niet danny, probeer yvonne.quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:32 schreef Muck het volgende:
[..]
ah, vandaar
het schijnt dat ik het de vorige keer zou worden, maar door miscommunicatie met shmoopy is dat toen niet gebeurd
wie zou ik in dit geval moeten mailen dan? Danny?
vast niet alles wprdt tegenwoordig binnen de crew opgelost zo'n beetjequote:Op woensdag 18 juli 2007 15:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
schmoopy is met vakantie dacht ik
Hmm.. weet nie of er al iemand is... ik weet wel dat er twee graag willen...
weet ook nie of er een soli-procedure komt
je vergeet de inlikkers. En de "frisse wind" door een subforumquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
vast niet alles wprdt tegenwoordig binnen de crew opgelost zo'n beetje
scherenquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:36 schreef crossover het volgende:
[..]
Heb ik ook last van
Ik ga ff douchen, en scheren en m'n haar doen
Jij brandt het weg?quote:
Moet ik Yvonne likken?quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
je vergeet de inlikkers. En de "frisse wind" door een subforum
Ik heb laatst scheerolie ontdekt, werkt heel fijnquote:
a la barbershop jaquote:
absoluutquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:40 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik heb laatst scheerolie ontdekt, werkt heel fijn
ik zou een andere FA proberen, of Yvonne.. of één van de andere 2 CUL modjes...quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:32 schreef Muck het volgende:
[..]
ah, vandaar
het schijnt dat ik het de vorige keer zou worden, maar door miscommunicatie met shmoopy is dat toen niet gebeurd
wie zou ik in dit geval moeten mailen dan? Danny?
quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
jaja laatste tvp voor mijn vakantie....![]()
![]()
![]()
![]()
Uhm, weet je wat je zegt? Of heb je d'r nog nooit gezien?quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:40 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Moet ik Yvonne likken?![]()
ik heb yvonne inmiddels gemaildquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik zou een andere FA proberen, of Yvonne.. of één van de andere 2 CUL modjes...
Hele fijne dagen toegewenst.quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
van?quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:40 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik heb laatst scheerolie ontdekt, werkt heel fijn
fijne vakantie JJquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dat zeg ik: inlikkers die eerst niets van modjes moesten wetenquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:43 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb yvonne inmiddels gemaild
maar ja, als er intern al 2 zijn die graag willen (SHE) dan maak ik geen kans
Nopequote:Op woensdag 18 juli 2007 15:43 schreef Muck het volgende:
[..]
kom je daar nou weer bij?quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zeg ik: inlikkers die eerst niets van modjes moesten weten
Veel plezier alvast.quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Mjah... SHE is er idd eentje vanquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Ah, je kent SHE niet voordat ze mod was.quote:
owww..da kan welquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:45 schreef Memento-Mori het volgende:
en fruts op sex heeft fiets de taak overgenomen zo te zien
ik dacht dat je het over mij hadquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, je kent SHE niet voordat ze mod was.
Duidelijk een frisse wind door de gelederen als ze constant zo mensen 'aan nemen'quote:
neh, das muckie-spellingquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
grpaje, is dat de nieuwe ONZ spelling?
Wanneer ben je weer terug? Toch wel voor eind augustus he, anders zie ik je niet meer.quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, je kent SHE niet voordat ze mod was.
Ik zeg er nix opquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Duidelijk een frisse wind door de gelederen als ze constant zo mensen 'aan nemen'
XS4ALLquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:49 schreef OA het volgende:
Cross, ik heb geen casema.
Volgens mij is het hier @ werk XS4all
Mijn punt, wat doe je?quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:48 schreef eer-ik het volgende:
.
hoe dat zo?quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:49 schreef Memento-Mori het volgende:
de grootste modgrap is ijsmeis nog wel
Dat snap ik, anders krijg jij er weer een hoop gezeik erbij.quote:
daarom misschien?quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hoe dat zo?
Die is ook overal en nergens mod geweest...
Het levende bewijs dat tietenfoto's (en meer) het goed doen als je mod wilt worden. maakt niet uit of je er verstand van hebtquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:49 schreef Memento-Mori het volgende:
Onder anderequote:Op woensdag 18 juli 2007 15:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat snap ik, anders krijg jij er weer een hoop gezeik erbij.
ohja, ijsmeis.zip/rarquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het levende bewijs dat tietenfoto's (en meer) het goed doen als je mod wilt worden. maakt niet uit of je er verstand van hebt
het begon met een topic: Hoe kan ik mod worden (al te triest voor woorden) Maar al gauw werd ze inderdaad mod op het nieuwe PUB toen wilde ze daar weg.quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hoe dat zo?
Die is ook overal en nergens mod geweest...
Para pluutje, uutje, uutje?quote:
Ja, dat is wel vrij leip iddquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het begon met een topic: Hoe kan ik mod worden (al te triest voor woorden) Maar al gauw werd ze inderdaad mod op het nieuwe PUB toen wilde ze daar weg.
Modrel ijsmeis stond te springen om mod te worden dus voordat ze weg waren op F&F werd ijsmeis al aangesteld.
Nee ze wilde niet meer-> weer op zwart
Ze wilde weer-> mod op PTA
Toen wilde ze meer xboxen en niet modden dus weer op zwart.
Toen werd ze mod op gam en daar is ze nu sindskort ook weer weg
en dat alles in een vrij korte periode
ze kon vast goed pijpen ofzoquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dat is wel vrij leip idd
Dat de hogerendaar niet gek van werden.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dat is wel vrij leip idd
Dat de hogerendaar niet gek van werden.
ze stellen haar zelf stedds weer aan, dus ze zullen het wel leuk vinden dat ze er weer is.quote:
dat blijkt niet uit het gedrag wat ze vertoonden...quote:
ja, dat dusquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
ze stellen haar zelf stedds weer aan, dus ze zullen het wel leuk vinden dat ze er weer is.
GMTA en zeauquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat blijkt niet uit het gedrag wat ze vertoonden...
Als ze d'r elke keer weer blauw maakten en vlak erna weer zwart, vonden ze het blijkbaar niet zo enorm erg...
Zal me benieuwen of het nu nog eens zo wordtquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
ze stellen haar zelf stedds weer aan, dus ze zullen het wel leuk vinden dat ze er weer is.
als ze dat uberhaupt al wilquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[..]
Zal me benieuwen of het nu nog eens zo wordt
Vast wel. Dat is zoiets al kasta steeds unbannen na een permban, zonder dat soort users is er niets te rellen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[..]
iemand anders zei de laatste keer ook: ze zijn het goed zat maar daarna werd ze toch weer modquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:01 schreef Kuukske het volgende:
Fijne vakantie JJ! (Ben ik al te laat?)
Oh, vraag MPG even...quote:
ik heb 'm wel eens gezienquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:05 schreef OA het volgende:
[..]
Oh, vraag MPG even...![]()
Hij mailde mij onlangs ook die .rar...![]()
ja, fijne vakantie idd!quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:01 schreef Kuukske het volgende:
Fijne vakantie JJ! (Ben ik al te laat?)
quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:11 schreef Muck het volgende:
ik heb het nog nooit gezien, ben ik nu een n00b?
nee hoor, ik ook nie... en hoef ik ook nietquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:11 schreef Muck het volgende:
Ach troost je, ik vind het ook oninteressant. Als ik geinteresseerd zou zijn in naaktfoto's: uhm, the whole fucking internet is full of them!quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:11 schreef Muck het volgende:
ja, nu hoor je er niet meer bij.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:11 schreef Muck het volgende:
Je hebt geen vriendin of zo?quote:
Ja die. En ja, zit erg veel menthol ofzo inquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
van?
Wilson ofzo, of johnson, weet ik veel.
Ik heb dat ook, zo'n klein, kogelvormig flesje, waarvan je 3 druppels op je bek moet smeren.
Ik gebruik dat ook altijd, steeds als ik t op m'n wangen ram, voel ik 't in m'n ogen
Dampen ofzo, die eraf komen.
Oh, ik heb dat iig ook met chello.quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:49 schreef OA het volgende:
Cross, ik heb geen casema.
Volgens mij is het hier @ werk XS4all
Egwelquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:49 schreef Memento-Mori het volgende:
Wat moet je dan nog met naaktfoto'squote:
Worldaccess hierquote:
't is toch af en toe leuk om naar wat anders te kijken.quote:
Dat is net zoals dat ik me vriendin niet meeneem stappen... je neemt toch ook geen bier mee naar de kroegquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't is toch af en toe leuk om naar wat anders te kijken.
Je koopt ook om de zoveel tijd een nieuwe auto
N.B.: laatste is niet serieus
quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:33 schreef JortK het volgende:
[..]
Dat is net zoals dat ik me vriendin niet meeneem stappen... je neemt toch ook geen bier mee naar de kroeg [afbeelding]
Ik ben geen pixelneuker, misschien ligt het aan mijquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't is toch af en toe leuk om naar wat anders te kijken.
Je koopt ook om de zoveel tijd een nieuwe auto
N.B.: laatste is niet serieus
Is dat de n3rd-versie van mierenneuker?quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben geen pixelneuker, misschien ligt het aan mij
Ik ook niet, maar kijken kan geen kwaad tochquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben geen pixelneuker, misschien ligt het aan mij
Magnificentquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:54 schreef OA het volgende:
Hé Eer, vanmiddag rond 1 uur heb ik de brief gepost![]()
Verstuurd aan Dhr. E. van Dijk.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Magnificent
Dan ligt ie morgenochtend op de mat
Ik dank u zeer hartelijk![]()
Nee, m'n ma wel.quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:01 schreef OA het volgende:
[..]
Verstuurd aan Dhr. E. van Dijk.![]()
Dus ik hoop niet dat je pa ook zo heet... anders staat ie heel raar te kijken...![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:58 schreef eer-ik het volgende:
ik schrok me de cholera net...
M'n broertje belde op, om te vragen wat er met zijn laptop gebeurd was, want die was nergens te bekennen. Toen vroeg ie waar de mijne was, waarop ik antwoordde dat ie op m'n bureau stond, ging ie kijken, laptop weg.
M'n raam stond wagenwijd open, dus hij dacht dat ze bijden gejat waren.
Bleek dat m'n moeder ze allebij voor de gein onder mijn bed had gelegd
ohja, en m'n pa zit in het buitenlandquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:01 schreef OA het volgende:
[..]
Verstuurd aan Dhr. E. van Dijk.![]()
Dus ik hoop niet dat je pa ook zo heet... anders staat ie heel raar te kijken...![]()
Fijne vakantie JJ, geniet ervanquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
Lieverdjes. ik ga afscheid van jullie nemen......moet nog een hoop doen voordat we werkelijk kunnen vertrekken....
...fijne weken....
...ik probeer asap foto's te plaatsen...
...denk aan mij dan denk ik aan jullie vanaf het paradijs....
![]()
![]()
![]()
SEE U IN 2 WEEKS...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Have fun JJ!!!!!!quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
Lieverdjes. ik ga afscheid van jullie nemen......moet nog een hoop doen voordat we werkelijk kunnen vertrekken....
...fijne weken....
...ik probeer asap foto's te plaatsen...
...denk aan mij dan denk ik aan jullie vanaf het paradijs....
![]()
![]()
![]()
SEE U IN 2 WEEKS...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dankje cross....quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:06 schreef crossover het volgende:
[..]
Have fun JJ!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(sorry voor het schaamteloos kopieren van jouw smilies)
sowiesoquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:06 schreef Kuukske het volgende:
Het is lekker warm trouwens, buiten.
Echt he!!! Maandag was het echt te heet, gister ook nog wel. Maar vandaag is het (hier) goed te doen, zeker met de windquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:06 schreef Kuukske het volgende:
Het is lekker warm trouwens, buiten.
have funquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:19 schreef crossover het volgende:
Dag eer
Ik ben ook weg. Op naar het vriendinnetje
Doei, hoiquote:
Ik ook al, lang en breed.quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:45 schreef OA het volgende:
Ik ben alweer thuis.
wat moet je allemaal nog dooen dan?quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:52 schreef JortK het volgende:
Iedereen alweer thuis en ik maar doorwerken
* ]JortK haat afronden voor vakantie, kom je er in een keer achter dat er meer ligt als dat je denkt [afbeelding
ik dan: ik hoef sowieso praktisch niks te doen, en krijg daar dan ook voor betaaldquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:59 schreef shifto het volgende:
Ik ben er weer!
Heb lekker gewerkt en hoefde praktisch niks te doen omdat ik jarig ben!
Nog helemaal niks!quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik dan: ik hoef sowieso praktisch niks te doen, en krijg daar dan ook voor betaald
Maar dat is niet het hoofddoel:
GEFELICITEERD![]()
![]()
![]()
heb je nog rielekste dingen ontvangen deze dag?
Ze mot met d'r pòte van zen spulle afbleive....quote:
topquote:Op woensdag 18 juli 2007 18:05 schreef OA het volgende:
Wat ik ook nog wilde zeggen eer:
De brief is onderweg naar Aerdam![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze bij de post niet zo dom zijn
ohja, maar aan de postcode kunnen ze het ook nog zien.
Dat postbodes niet echt intelligent zijn, (uitzonderingen daargelaten) bleek vanochtend wel.
De helft van de post die die kerel kwam brengen, was voor alphen, wat 8 km verderop ligt
Omg!quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[img=578xnull]http://www.getraenke-quelle-hilgers.de/hertog.jpg[/img]
!
oeh, shifto, mag ik op je feestje komen?quote:
Smakelijk jongquote:Op woensdag 18 juli 2007 18:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, die smilie
Ik ga aan m'n diner
Jaaaa, alleen met groot cadeau hé!quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:09 schreef Muck het volgende:
[..]
oeh, shifto, mag ik op je feestje komen?
Alstu, een groot cadeau!quote:
Dat dacht ik al...quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
JJ, fijne vakantie!![]()
Shifto: Gefeliciteerd!
eer: eetse!
OA: Hallo collega, alles goed?
Ik had me verslapen vanochtend, maar ik was nog op tijd. Geen files
Hoelaat ben je hier?quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:13 schreef OA het volgende:
[..]
Alstu, een groot cadeau!![]()
[afbeelding]
Mag ik nu komen???![]()
ach....quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Muck!!!!![]()
Het duurde eventjes!![]()
Waarom?quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:25 schreef Muck het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=R2MZN7ludRs
vraag me niet waarom, maar ik lag helemaal dubbel om dit
quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:25 schreef Muck het volgende:
dat magquote:Op woensdag 18 juli 2007 18:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik vind de Muppets gaaf, don't get me wrong, maar dit vond ik niet zo heel leuk
ik heb vanaf 12:00 altijd tot zonsondergang de zon in m'n tuinquote:Op woensdag 18 juli 2007 18:09 schreef OA het volgende:
[..]
Smakelijk jong![]()
Ik ga nog ff buiten op balkon zitten!!!![]()
Balkon op het zuid westen ftw!!!![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:05 schreef OA het volgende:
[..]
Oh, vraag MPG even...![]()
Hij mailde mij onlangs ook die .rar...![]()
quote:
MPGquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:24 schreef MPG het volgende:
Mogge![]()
Shifto gefeliciteerd!
Eer, goeie grap van je ma![]()
JJ fijne vakantie, al ben ik denk ik te laat daarmee
Eerquote:
latur, veul plezier.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ga ervandoor. Ik ga muziek maken met een halve band.
Tot later [afbeelding]![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ga ervandoor. Ik ga muziek maken met een halve band.
Tot later [afbeelding]![]()
![]()
quote:
Jazeker. Ik heb de uitdaging de productiesnelheid van diverse producten omhoog te krijgenquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
is het zo?
ik ben ook hard aan het werk.
pinguinsquote:Op woensdag 18 juli 2007 18:25 schreef Muck het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |