dat is 'mijn' pijltjesblazen idd.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:43 schreef Crack_david het volgende:
moet pvc buizen en pijltjes van de ncrv gids gemaakt schieten
Stabal ken ik niet, die anderen deden wij ook idd.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:43 schreef Crack_david het volgende:
stabal
stoepranden
natuurlijk gewoon voetballen en knikkeren
elastieken
quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:43 schreef Crack_david het volgende:
landje veroveren.. zal wel hetzelfde zijn als eilandje verhuren
Wij hadden er een naam voor putten. En het ging bijna het zelfde als honkbal. Vier plaatsen en een thuis , de putdeksel vanwaar je sloeg. Maar ik geloof dat het officieel slagbal heet.quote:en een soort van honkbal (met een soort van zelf gemaakte knuppel/ gevonden stuk hout zo hard mogelijk tegen een aangegooide tennisbal rammen zodat ie zover mogelijk kwam, meer eigenlijk niet..)
Idd stoepranden met een bal.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:50 schreef MPG het volgende:
Stoepranden, pijltje blazen, voetballen, etc
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:30 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Idd stoepranden met een bal.:D
Ook pijltjeblazen, blikkietrap en natuurlijk straatvoetbal.:s)
Wat dacht je van ijsschotsen lopen in de winter, altijd vasteprik en natte voeten>:)
BTW TS ik had nog veel oudere rolschaatsen, die moest je nog onder je schoenen binden met veters en ze hadden ijzeren wielen.O-)
Dus als Art en Keesie reden ( op TV), was ik altijd op mijn rolschaatsen buiten tevinden.:s)
LOLquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
die heb ik ook nog gehad!!! met die zwarte rubberen wieltjes, met lagertjes die altijd in het vet moesten. Oh en er kwamen altijd stukjes steen in die bandjes.
Ja je kon aan de onderkant de lengte stellen. In feite bestonden ze uit twee delen die je aan elkaar vastzette met een soort bout. En het wat altijd klote als de (nep)leren stukjes, waar die veters aan zaten kapot gingenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:47 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
LOL:Dik had ze nog met ijzeren wieltjes, en hoe meer ik er aan terug denk, volgens mij kon je die dingen klemmen, met een schroefverbinding, onder je schoenen.
Maar ze maakte wel een gaaf geluid over het asfalt, en als je over een ijzerenput reed schoten de vonken er vanaf*)
The good ol' daysO+
ben je al zo oud?quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:28 schreef Pheno het volgende:
LTS voetbal
Wordt dat dan dan niet meer gespeeld?quote:
Oh, dat wist ik niet eensquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:37 schreef -skippybal- het volgende:
Buskruit![]()
Prachtig als iemand bijna iedereen had en je die bal fokkin' ver wegpeerde waardoor 'ie weer een half uur kon zoeken![]()
Oowjaaquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:28 schreef Pheno het volgende:
LTS voetbal
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |