die heb ik ook al een tijdje niet gesproken...quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Cross heeft zich net aangemeld...![]()
![]()
![]()
alleen om eventuele foto's te plaatsen en mails checken....quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Als je 't maar laat om te internetten op vakantie...
Ik doe niet aan Sinterklaas. En ik heb geen vrienden dus op mijn verjaardag kan ik het ook wel schuddenquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:44 schreef Kuukske het volgende:
Nah, hopelijk pakt het nog leuk uit voor je Ph.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
alleen om eventuele foto's te plaatsen en mails checken....![]()
![]()
![]()
klopt maar ik verwacht een aantal belangrijke mails....quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Op vakantie hoor je gewoon van die ondingen af te blijven.
OA, we hebben tezamen 145 posts gedaanquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:45 schreef OA het volgende:
Ik vind het topic van Papier erg vermakelijk!!![]()
Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraagquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:45 schreef OA het volgende:
Prima, met jou ook?quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:48 schreef crossover het volgende:
Hoe is het hier??
Ik krijg meteen zin in een bak leut, brb
Ik ook aubquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:48 schreef crossover het volgende:
Hoe is het hier??
Ik krijg meteen zin in een bak leut, brb
quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:45 schreef OA het volgende:
48 1/3%quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
OA, we hebben tezamen 145 posts gedaan
Ik zal er eens naar kijken!quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag![]()
Zucht.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:45 schreef Pheno het volgende:
Ik doe niet aan Sinterklaas. En ik heb geen vrienden dus op mijn verjaardag kan ik het ook wel schudden
welk topic?quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:45 schreef OA het volgende:
Ik vind het topic van Papier erg vermakelijk!!:7
quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:48 schreef crossover het volgende:
Hoe is het hier??
Ik krijg meteen zin in een bak leut, brb:P
Ja hoorquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Prima, met jou ook?
wil je even 350 van de tt maken
* crossover schuift een grote bak koffie richting papierquote:
Hoi muckiequote:
Goedquote:
Zo'n geile zucht?quote:
Hi BXquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:55 schreef BrandX het volgende:
ik zou moeten werken terwijl ik koffie... maar dat wil nog niet zo lukken vrees ik.....![]()
[..]
welk topic? [afbeelding]
[..]
Eerder zo'n "Ha.. Pheno reactie zucht"quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:57 schreef Pheno het volgende:
Zo'n geile zucht?
quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hi BX:Wc_/:7
Waarom zijn mensen blij met het rook verbod in de Horeca.
Mijn vraag die ik de hele tijd blijf stellen is waarom al die niet-rokers niet naar niet-rokers gelegenheden gaan en waarom er zo weinig zijn als daar zoveel behoefte aan is. Het enige argument dat ik hoor is dat ze rokende vrienden hebben die ze niet alleen kunnen laten stappen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:00 schreef BrandX het volgende:
[..]ik zag het al!
Ik als niet-roker interesseert het geen hol als mensen roken in uitgaansgelegenheden. Heb er nauwelijks tot geen last van, en dan ben ik nog wel longpatient. In mijn ervaring zijn ex-rokers doorgaans de grootste zeikerds
Ik vind het ook niet erg als mensen roken...quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik zag het al!
Ik als niet-roker interesseert het geen hol als mensen roken in uitgaansgelegenheden. Heb er nauwelijks tot geen last van, en dan ben ik nog wel longpatient. In mijn ervaring zijn ex-rokers doorgaans de grootste zeikerds
Ik ga altijd naar gelegenheden waar volop gerookt wordt, en het boeit me geen kont.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mijn vraag die ik de hele tijd blijf stellen is waarom al die niet-rokers niet naar niet-rokers gelegenheden gaan en waarom er zo weinig zijn als daar zoveel behoefte aan is. Het enige argument dat ik hoor is dat ze rokende vrienden hebben die ze niet alleen kunnen laten stappen.![]()
Nee, ik rook ook niet. En dat is lastig discussieren voor de anti-rokersquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ga altijd naar gelegenheden waar volop gerookt wordt, en het boeit me geen kont.
Misschien ben ik dan wel een van de weinige niet-zeikende niet-meer-rokers
gewoon veel pratenquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:06 schreef crossover het volgende:
Goh het wordt nog druk hier
Ik verveel me! Heb k een keertje vrij, is er niks te doen..
Wat ben je aan het doen? Werken?quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
gewoon veel praten
Ik verveel me af en toe ook een ongeluk hier.
Gelukkig pauze zo
Dat doet men omdat niet-rokers gelegenheden (ik ken er geen) gewoon minder gezellig zijn... Dat is een feit waar je ook als niet roker niet omheen kan...quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mijn vraag die ik de hele tijd blijf stellen is waarom al die niet-rokers niet naar niet-rokers gelegenheden gaan en waarom er zo weinig zijn als daar zoveel behoefte aan is. Het enige argument dat ik hoor is dat ze rokende vrienden hebben die ze niet alleen kunnen laten stappen.![]()
uhuh...quote:
Welnee, het is alleen maar een geest.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:11 schreef eer-ik het volgende:
oeh, d'r komt een zucht wind m'n kantoor binnen
Het gaat toch niet regenen...
*naar buiten kijkt...
Ja, dat zal haast wel, ik zie geen wolk an de luchtquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Welnee, het is alleen maar een geest.
als ik zo snel kon posten als dat i kpraatte, zou je gek worden op fokquote:
Ik zei laatst in de kroeg tegen iemand dat ie rustiger moest praten.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:14 schreef Muck het volgende:
[..]
als ik zo snel kon posten als dat i kpraatte, zou je gek worden op fok
Ik vind roken in een restaurant juist chill.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:13 schreef Muck het volgende:
ik ben in februari gestopt met roken, maar ik vind het echt geen probleem als er in een kroeg gerookt wordt hoor!
Kijk, in een restaurant vind ik het wat anders, daar rookte ik zelf ook nooit, maar in een kroeg vind ik het niet meer dan normaal dat er gerookt wordt eigenlijk!
dat dus.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:13 schreef Muck het volgende:
ik ben in februari gestopt met roken, maar ik vind het echt geen probleem als er in een kroeg gerookt wordt hoor!
Kijk, in een restaurant vind ik het wat anders, daar rookte ik zelf ook nooit, maar in een kroeg vind ik het niet meer dan normaal dat er gerookt wordt eigenlijk!
Ik snap het argument van de niet rokers wel, maar als je je gaat ontspannen doe je dat als roker met een sigaret in je hand. Je kan niet om een verslaving heen discussieren. Als rokers de kans krijgen om de hele nacht MET sigaret te swingen kiezen ze daar natuurlijk voor.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:11 schreef OA het volgende:
[..]
Dat doet men omdat niet-rokers gelegenheden (ik ken er geen) gewoon minder gezellig zijn... Dat is een feit waar je ook als niet roker niet omheen kan...![]()
Maar het gezellig dan wel ongezellig zijn heeft niets te maken met het roken an sich. Als je een ruimte vult met dezelfde mensen, die daar niet (mogen) roken is het ws net zo gezellig.
ik wel, een rookwolkquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dat zal haast wel, ik zie geen wolk an de lucht
quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
uhuh...
Ik heb 3 keer de telefoon moeten opnemen, en 1 mailtje moeten versturen.
Verder heb ik niks te doen, maar dat is opzich niet erg, want ik heb een kater
Ohja, roken. brb.quote:
whehehehequote:Op woensdag 18 juli 2007 12:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zei laatst in de kroeg tegen iemand dat ie rustiger moest praten.
Geeft ie als antwoord: ja, maar als ik snel praat, ben ik eerder klaar met wat ik moet zeggen, en dan kan ik eerder naar huis, anders wordt het zo laat
en dat vind ik me toch smerigquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vind roken in een restaurant juist chill.
Soms neem ik nog wel eens een klein sigaartje na het eten...
awwww, das best kutquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:18 schreef crossover het volgende:
[..]Tof
Ik ben zaterdag gezakt voor mijn praktijk examen voor de heftruckIk maakte een hele stomme fout, die niet voor had kunnen komen in de normale gang van zaken
Dus ik moet nog een keer op
Theorie wel gehaald zonder fouten
Ik snapte al niet wat er nou zo brilliant aan was??quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:19 schreef BrandX het volgende:
hebben jullie deze al gezien? Na een post of 5 wordt het al helemaal briljant! pannenset
Peep?quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:14 schreef Intosia het volgende:
toot?
ja, ik moest echt heel erg lachenquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:19 schreef BrandX het volgende:
hebben jullie deze al gezien? Na een post of 5 wordt het al helemaal briljant! pannenset
quote:
kom op, wie betaalt er nou een halve ton voor een pannenset?!quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:20 schreef Intosia het volgende:
[..]
Ik snapte al niet wat er nou zo brilliant aan was??
nog steeds!quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is er alweer brand bij jou?
wie?quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:21 schreef Muck het volgende:
[..]
kom op, wie betaalt er nou een halve ton voor een pannenset?!
toevallig omdat Jamie Oliver ermee gekookt heeft...
Ja, ik las het netquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:21 schreef Muck het volgende:
[..]
toevallig omdat Jamie Oliver ermee gekookt heeft...
ja en ze vervolgens niet willen gebruiken omdat dat zonde isquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:21 schreef Muck het volgende:
[..]
toevallig omdat Jamie Oliver ermee gekookt heeft...:')
Bassie en Adriaanquote:
Whehehehequote:
en daardoor mis ik een kwartetquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:28 schreef Intosia het volgende:
haha
Diepte Interview met Marian:
http://www.roefenmarian.t(...)-er-niet-meer-tegen/
Maar zoals eerder al is gezegd, kies je er ook zelf voor om te roken en verslaafd te raken...quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik snap het argument van de niet rokers wel, maar als je je gaat ontspannen doe je dat als roker met een sigaret in je hand. Je kan niet om een verslaving heen discussieren. Als rokers de kans krijgen om de hele nacht MET sigaret te swingen kiezen ze daar natuurlijk voor.
quote:Wat doet je het meeste pijn
Eigenlijk, vele dingen, maar het meeste toch, de erkenning die je niet krijgt. Je zingt als een nachtegaal, en wordt daarom dagelijks gekwetst door de media.
Ah, zo'n.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Eerder zo'n "Ha.. Pheno reactie zucht".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |