abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 juli 2007 @ 07:26:06 #1
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_51582450
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 02:14 schreef Mustard_Man het volgende:
als er zogenaamd geen vraag naar is, hoe komt het dan dat het rookverbod er komt en waarom het overal zo'n succes is en waarom zoveel mensen er blij mee zijn?
Ik ben bang dat heel veel mensen die onwijs blij doen over het rookverbod heel lang geleden misschien een keer in een horeca gelegenheid zijn geweest maar niet gerekend kunnen worden tot de groep regelmatige stappers. Maw: Bankzitters die puur uit principe reageren.

Als ik ga stappen zie ik meer rokers dan niet rokers (zeker in disco's en clubs om 4 uuur 's nachts). Ik denk dat niet-rokers die ook echt gaan stappen nogal schaars zijn en ik denk niet dat er na het rook verbod plotseling hordes niet-rokers gaan stappen. Die mensen kunnen nu in niet-rokers horeca terecht (die half-lege ongezellige tenten die alleen bestaan omdat ze subsidie krijgen). Uitgaan is een rokerscultuur,
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_51582473
Ik ben een stappende niet-roker, en zou 't heerlijk vinden om:
- frissere lucht te ademen
- minder branderige ogen te hebben
- niet meer tegen brandende peuken aan te lopen
- geen last te hebben van meurende kleren de volgende dag
- minder schor te zijn de volgende dag
- etc etc

.
pi_51582474
Ik denk wel dat niet-rokers massaal gaan stappen als roken uit de horeca verdwijnt. Geldt in elk geval voor mezelf dat ik dan eerder een paar uurtjes de stad in ga dan nu, omdat ik weet dat ik stinkend thuis kom. En niet-rokers horeca heb ik nog nooit gezien.

Uitgaan is een rokerscultuur omdat het zo lang op die manier in stand is gehouden, straks komt het verbod er en is het dat niet meer. Jij denkt van alles en neemt allerlei dingen aan, maar waar je het vandaan haalt snap ik niet.
  woensdag 18 juli 2007 @ 07:39:53 #4
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_51582516
Over stinkende kleding gesproken

Ik doe mijn kleding na een avond stappen altijd direct in de wasmachine, of het nou ergens is waar er veel gerookt is of minder, ik zou niet twijfelen.

Anyway, ik hoop dat er nog veel irritatie voor gaat komen bij de ingang van de meeste kroegen/discotheken. Lekker met z'n allen daar roken

Ik verwacht niet dat het hier in dit land goed gaat verlopen
World Wrestling Entertainment
  woensdag 18 juli 2007 @ 07:40:10 #5
pi_51582517
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 07:31 schreef p-etr-a het volgende:
Ik denk wel dat niet-rokers massaal gaan stappen als roken uit de horeca verdwijnt. Geldt in elk geval voor mezelf dat ik dan eerder een paar uurtjes de stad in ga dan nu, omdat ik weet dat ik stinkend thuis kom. En niet-rokers horeca heb ik nog nooit gezien.

Uitgaan is een rokerscultuur omdat het zo lang op die manier in stand is gehouden, straks komt het verbod er en is het dat niet meer. Jij denkt van alles en neemt allerlei dingen aan, maar waar je het vandaan haalt snap ik niet.
Die niet-rokers horeca is er echt, maar er word geen gebruik van gemaakt. Dat soort zaken krijgen subsidie of ze gaan failliet. Waarom gaan al die stappende niet-rokers daar niet naartoe?
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_51582529
Goed, krijgen we alle standaard flauwekul argumenten weer die in ieder rokerstopic 100x voorbij komen. . Ja, auto's zijn ook slecht en stinken ook, en iemand met te veel aftershave is ook niet prettig, blablabla.

Het laatste gereutel van een stel junks .
pi_51582532
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 07:31 schreef DennisMoore het volgende:
- etc etc

.
same.

Ben 6 maanden in Australië geweest en daar is het ook verboden, het was dus bagger om terug te komen in Nederland en weer last van mijn ogen / brandende keel, neus en oog en kut geur te krijgen.
Bah !
pi_51582557
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 07:43 schreef DennisMoore het volgende:
Goed, krijgen we alle standaard flauwekul argumenten weer die in ieder rokerstopic 100x voorbij komen. . Ja, auto's zijn ook slecht en stinken ook, en iemand met te veel aftershave is ook niet prettig, blablabla.

Klopt ! Dat rookverbod gaat er gewoon komen en dat gaat nooit meer weg

overigens verzoek ik om te stoppen met die horecarookverbod topics. Ik roep daarom alle niet rokers op om niet meer te reageren in dit soort topics..... Shit doe ik het zelf ook weer.
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_51582561
quote:

Als sterke argumenten als maar ik heb er een beetje last van mogen, waarom zouden dat soort argumenten dan ook niet mogen?
pi_51582582
quote:
Wasmachine... Of draag jij je "stap" kleding daarna nog 3 dagen?
pi_51582600
quote:
- etc etc

.
punt 1,2,4,5 zijn echt van die jank punten, meurende kleren zijn ook z'n probleem als je er nog 3 weken er mee moet doen
  woensdag 18 juli 2007 @ 07:57:49 #12
pi_51582606
Waarom gaan de niet-rokers niet naar de niet-rokers horeca?
Waarom gaan de niet-rokers niet naar de niet-rokers horeca? Waarom gaan de niet-rokers niet naar de niet-rokers horeca? Waarom gaan de niet-rokers niet naar de niet-rokers horeca? Waarom gaan de niet-rokers niet naar de niet-rokers horeca? Waarom gaan de niet-rokers niet naar de niet-rokers horeca? Waarom gaan de niet-rokers niet naar de niet-rokers horeca? Waarom gaan de niet-rokers niet naar de niet-rokers horeca? Waarom gaan de niet-rokers niet naar de niet-rokers horeca? Waarom gaan de niet-rokers niet naar de niet-rokers horeca? Waarom gaan de niet-rokers niet naar de niet-rokers horeca? Waarom gaan de niet-rokers niet naar de niet-rokers horeca? Waarom gaan de niet-rokers niet naar de niet-rokers horeca? Waarom gaan de niet-rokers niet naar de niet-rokers horeca? Waarom gaan de niet-rokers niet naar de niet-rokers horeca? Waarom gaan de niet-rokers niet naar de niet-rokers horeca? Waarom gaan de niet-rokers niet naar de niet-rokers horeca? Waarom gaan de niet-rokers niet naar de niet-rokers horeca? Waarom gaan de niet-rokers niet naar de niet-rokers horeca? Waarom gaan de niet-rokers niet naar de niet-rokers horeca? Waarom gaan de niet-rokers niet naar de niet-rokers horeca? Waarom gaan de niet-rokers niet naar de niet-rokers horeca? Waarom gaan de niet-rokers niet naar de niet-rokers horeca? Waarom gaan de niet-rokers niet naar de niet-rokers horeca?
pi_51582610
kneusje!
pi_51582611
quote:

Dat is appels met peren vergelijken

Verder vind ik het ook buiten gewoon irritant om al stinkend thuis te moeten komen.
Van mij mag dat verbod er komen
  woensdag 18 juli 2007 @ 07:59:35 #15
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_51582618
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 07:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ik ben bang dat heel veel mensen die onwijs blij doen over het rookverbod heel lang geleden misschien een keer in een horeca gelegenheid zijn geweest maar niet gerekend kunnen worden tot de groep regelmatige stappers. Maw: Bankzitters die puur uit principe reageren.

Als ik ga stappen zie ik meer rokers dan niet rokers (zeker in disco's en clubs om 4 uuur 's nachts). Ik denk dat niet-rokers die ook echt gaan stappen nogal schaars zijn en ik denk niet dat er na het rook verbod plotseling hordes niet-rokers gaan stappen. Die mensen kunnen nu in niet-rokers horeca terecht (die half-lege ongezellige tenten die alleen bestaan omdat ze subsidie krijgen). Uitgaan is een rokerscultuur,
Oh god hebben we onze huilie weer ,"boohoo ik mag zo niet meer roken als ik uitga "

Ga toch krassen
Ik ben inmiddels overleden
pi_51582629
Frisse lucht, geen last van Astma, je kleren stinken minder. Je wordt minder brak!
pi_51582632
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 07:58 schreef denB het volgende:

[..]

Dat is appels met peren vergelijken

Verder vind ik het ook buiten gewoon irritant om al stinkend thuis te moeten komen.
Van mij mag dat verbod er komen
Door hebben dat je thuis komt van uitgaan n00b
  woensdag 18 juli 2007 @ 08:03:02 #18
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_51582645
quote:
- etc etc

.
Amen, my brother
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_51582653
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 08:01 schreef Pakspul het volgende:

[..]

Door hebben dat je thuis komt van uitgaan n00b
Willekeurige sletjes oppikken voor een happy meal
pi_51582673
Inderdaad te belachelijk voor woorden dat rookverbod!

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 18-07-2007 08:08:15 ]
pi_51582678
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 08:01 schreef Stienn het volgende:
Frisse lucht, geen last van Astma, je kleren stinken minder. Je wordt minder brak!
Dan heb je niet eens het idee dat je op stap bent geweest

Tja, ik heb gerookt, maar vind het verbod wat overdreven.
Het zal er niet gezelliger op worden
  woensdag 18 juli 2007 @ 08:11:49 #22
152303 hamkaastosti
ook bekend als hamkaastosti
pi_51582706
quote:
- etc etc

.
Tom Jones zong ooit...
she's got style she's got grace, takes a cumshot to the face, she's a lady
laat een berichtje achter in mijn vriendjes en vriendinnetjesboek
grolsch is tof | Aj plat könt praoten, mo-j ut neet laoten
pi_51582715
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 07:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

rook is in geen enkel opzicht nuttig, maar is wel schadelijk. Is toch het meest logische gevolg op een dergelijke iets
  woensdag 18 juli 2007 @ 08:15:35 #24
pi_51582738
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 07:59 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Oh god hebben we onze huilie weer ,"boohoo ik mag zo niet meer roken als ik uitga "

Ga toch krassen
Ik mag zo vervelend zijn als ik wil want ik rook niet.

Geef nou eens antwoord op mijn vraag: Waarom gaan die zielige huilerige niet-rokers niet naar niet-roken horeca ipv met hun domme hoofd achter de rokers aan te hobbelen. Zijn ze te dom om zelf beslissingen te nemen?
  woensdag 18 juli 2007 @ 08:16:43 #25
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_51582749
Het gaat niet om de bezoekers die het misschien prettig vinden , daar is het helemaal niet om te doen. Het gaat om de rookvrije werkplek die gegarandeerd moet worden. Bar mensen en eigenaren doen dan alsof het een rookers clubje is, maar het gaat ook om schoonmakers, leveranciers, inspectie, monteurs. licht & geluid mensen etc.
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')