Ik ben bang dat heel veel mensen die onwijs blij doen over het rookverbod heel lang geleden misschien een keer in een horeca gelegenheid zijn geweest maar niet gerekend kunnen worden tot de groep regelmatige stappers. Maw: Bankzitters die puur uit principe reageren.quote:Op woensdag 18 juli 2007 02:14 schreef Mustard_Man het volgende:
als er zogenaamd geen vraag naar is, hoe komt het dan dat het rookverbod er komt en waarom het overal zo'n succes is en waarom zoveel mensen er blij mee zijn?
Die niet-rokers horeca is er echt, maar er word geen gebruik van gemaakt. Dat soort zaken krijgen subsidie of ze gaan failliet. Waarom gaan al die stappende niet-rokers daar niet naartoe?quote:Op woensdag 18 juli 2007 07:31 schreef p-etr-a het volgende:
Ik denk wel dat niet-rokers massaal gaan stappen als roken uit de horeca verdwijnt. Geldt in elk geval voor mezelf dat ik dan eerder een paar uurtjes de stad in ga dan nu, omdat ik weet dat ik stinkend thuis kom. En niet-rokers horeca heb ik nog nooit gezien.
Uitgaan is een rokerscultuur omdat het zo lang op die manier in stand is gehouden, straks komt het verbod er en is het dat niet meer. Jij denkt van alles en neemt allerlei dingen aan, maar waar je het vandaan haalt snap ik niet.
same.quote:Op woensdag 18 juli 2007 07:31 schreef DennisMoore het volgende:
Ik ben een stappende niet-roker, en zou 't heerlijk vinden om:
- frissere lucht te ademen
- minder branderige ogen te hebben
- niet meer tegen brandende peuken aan te lopen
- geen last te hebben van meurende kleren de volgende dag
- minder schor te zijn de volgende dag
- etc etc.
Klopt ! Dat rookverbod gaat er gewoon komen en dat gaat nooit meer wegquote:Op woensdag 18 juli 2007 07:43 schreef DennisMoore het volgende:
Goed, krijgen we alle standaard flauwekul argumenten weer die in ieder rokerstopic 100x voorbij komen.. Ja, auto's zijn ook slecht en stinken ook, en iemand met te veel aftershave is ook niet prettig, blablabla.
Het laatste gereutel van een stel junks.
Als sterke argumenten als maar ik heb er een beetje last van mogen, waarom zouden dat soort argumenten dan ook niet mogen?quote:Op woensdag 18 juli 2007 07:43 schreef DennisMoore het volgende:
Goed, krijgen we alle standaard flauwekul argumenten weer die in ieder rokerstopic 100x voorbij komen.. Ja, auto's zijn ook slecht en stinken ook, en iemand met te veel aftershave is ook niet prettig, blablabla.
Wasmachine... Of draag jij je "stap" kleding daarna nog 3 dagen?quote:- geen last te hebben van meurende kleren de volgende dag
punt 1,2,4,5 zijn echt van die jank punten, meurende kleren zijn ook z'n probleem als je er nog 3 weken er mee moet doenquote:Op woensdag 18 juli 2007 07:31 schreef DennisMoore het volgende:
- etc etc.
Dat is appels met peren vergelijkenquote:Op woensdag 18 juli 2007 07:43 schreef DennisMoore het volgende:
Oh god hebben we onze huilie weer ,"boohoo ik mag zo niet meer roken als ik uitga "quote:Op woensdag 18 juli 2007 07:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben bang dat heel veel mensen die onwijs blij doen over het rookverbod heel lang geleden misschien een keer in een horeca gelegenheid zijn geweest maar niet gerekend kunnen worden tot de groep regelmatige stappers. Maw: Bankzitters die puur uit principe reageren.
Als ik ga stappen zie ik meer rokers dan niet rokers (zeker in disco's en clubs om 4 uuur 's nachts). Ik denk dat niet-rokers die ook echt gaan stappen nogal schaars zijn en ik denk niet dat er na het rook verbod plotseling hordes niet-rokers gaan stappen. Die mensen kunnen nu in niet-rokers horeca terecht (die half-lege ongezellige tenten die alleen bestaan omdat ze subsidie krijgen). Uitgaan is een rokerscultuur,
Door hebben dat je thuis komt van uitgaanquote:Op woensdag 18 juli 2007 07:58 schreef denB het volgende:
[..]
Dat is appels met peren vergelijken
Verder vind ik het ook buiten gewoon irritant om al stinkend thuis te moeten komen.
Van mij mag dat verbod er komen
Amen, my brotherquote:Op woensdag 18 juli 2007 07:31 schreef DennisMoore het volgende:
- etc etc.
Willekeurige sletjes oppikken voor een happy mealquote:Op woensdag 18 juli 2007 08:01 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Door hebben dat je thuis komt van uitgaann00b
Dan heb je niet eens het idee dat je op stap bent geweestquote:Op woensdag 18 juli 2007 08:01 schreef Stienn het volgende:
Frisse lucht, geen last van Astma, je kleren stinken minder. Je wordt minder brak!
quote:Op woensdag 18 juli 2007 07:31 schreef DennisMoore het volgende:
- etc etc.
rook is in geen enkel opzicht nuttig, maar is wel schadelijk. Is toch het meest logische gevolg op een dergelijke ietsquote:Op woensdag 18 juli 2007 07:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben bang dat heel veel mensen die onwijs blij doen over het rookverbod heel lang geleden misschien een keer in een horeca gelegenheid zijn geweest maar niet gerekend kunnen worden tot de groep regelmatige stappers. Maw: Bankzitters die puur uit principe reageren.
Als ik ga stappen zie ik meer rokers dan niet rokers (zeker in disco's en clubs om 4 uuur 's nachts). Ik denk dat niet-rokers die ook echt gaan stappen nogal schaars zijn en ik denk niet dat er na het rook verbod plotseling hordes niet-rokers gaan stappen. Die mensen kunnen nu in niet-rokers horeca terecht (die half-lege ongezellige tenten die alleen bestaan omdat ze subsidie krijgen). Uitgaan is een rokerscultuur,
Ik mag zo vervelend zijn als ik wil want ik rook niet.quote:Op woensdag 18 juli 2007 07:59 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Oh god hebben we onze huilie weer ,"boohoo ik mag zo niet meer roken als ik uitga "![]()
![]()
![]()
![]()
Ga toch krassen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |