Had Jamie geen contract met Tefal voor het ontwerpen van pannenquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:32 schreef malt-bavaria het volgende:
het is wel een pannenset die ontworpen is door jamie
wat moet je dan met een tweede pannenset?quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:53 schreef malt-bavaria het volgende:
twee jaar geleden ben ik naar engeland geweest
omdat jamie daar zijn eerste pannenset veilde(de allereerste pannenset waar jamie mee heeft gekookt) de pannenset die jamie heeft gebruikt op het Westminister Catering College werd geveilt
en natuurlijk moest ik mee doen ik heb de pannenset weten de bematigen maar wel voor een bedrag waar me moeder niet goed van werd en waar heel wat leningen voor nodig waren( ik ben tot me dood die pannen aan het afbetalen)
maar goed zoals je hier boven kan lezen ben ik een beetje ontspoort en weet ik niet meer zo goed of dat nu duur of goedkoop is
een halve tonquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:57 schreef Biancavia het volgende:
Wat een heerlijk verhaal!
Hoeveel heb je voor die exclusieve tweedehands Jamie pannen betaald?
je denk toch niet dat ik die pannen ga gebruikenquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:59 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
wat moet je dan met een tweede pannenset?
quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:14 schreef malt-bavaria het volgende:
[..]
een halve ton
het liep steeds verder op richting de 21 duizend en toen begon een groote duitse fan van jamie mee te beiden en dat heeft de prijs zover opgedreven die wou kosten wat het kost die pannen hebben
Oh gelukkig,quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:21 schreef malt-bavaria het volgende:
echt niet de pannen staan hier in de kast ik maak straks een foto
het geld was wel bestemt voor een goed doel dat is weer de postieve kant van het verhaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |