Disclaimer: Mocht je er niet bij staan, dan was het niet geheel duidelijk of je het er mee eens was. Mocht je er wel bij staan maar niet bij willen staan, meld het dan ook even.quote:1. TerroRobbie
2 Yestuur
3. Radegast
4. mcyodogg
5. Tong80
6. Wise
7. Ruud_fr
8. N.i.c.k
9. Thieske
10. Sjimz
11. BobbyHill
12. koningdavid
13. borisz
14. Yeahinho
15. VoreG
16. HeinekenAFCA
17. ElmarO
18. Suijk
19. Tovaho
20. hello_moto1992
21. pfaf
22. TornadoDK
23. egoTRON
24. pekel
25. pascalheister
26. Dylan Dog
27. hoM3r
28. Tee_F1
29. Fathom
30. Risdinho
31. numero_uno
32. Juup©
33. BonJovi
34. HPayne
35. cultheld
36. PaRaR
37. Jay_Snake
38. Urquhart
39. Blight
40. Bos81
41. Saekerhett
42. TheVulture
43. PyTh
44. Blawh
45. Karrel_Laaglawaai
46. Scorpie
47. Solstice
48. EKterror
49. Yozzz
50. ErikT
51. jna
52. assie
53. twi
54. De_Ananas
55. M0NTANA
56. Smeich
57. BoNi
58. Dos37
59. Blupp
60. Inquistor87
61. Eric_Cantona
62. Gatalin
63. stefmans
64. -Mo-
65. Mindstate
66. FrankyMcG
67. Sloggi
68. existenz
69. Grulez
70. BVO
71. Bupatih
72. TimoBasso
73. PogueMahone
74. Keltie
75. Kadoc
76. Devano
77. Mister1977
78. Suko
79. Bjoro
80. Mr.Noodle
81. rubbereend
en Daphne en Barbaraquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:50 schreef mcyodogg het volgende:
Zij moet de interviews na afloop doen. Irene Moors en Carlo Boszhard voor het 7 uur programma.
Maar even serieus, liever Daphne dan Barbara.
Jij mag heul geen sex voor het huwelijkquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:34 schreef koningdavid het volgende:
Eens met TS.
Inderdaad. Afwisselen met Geneequote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:29 schreef DRD het volgende:
Van mij hoeft het niet één gezicht voor de zondagavond te zijn. Laat ze maar lekker rouleren, ben ik ze ook minder snel zat.
Ik heb een Tan of Van Peperstraten ook nog nooit op vakkennis kunnen betrappen. Ze hebben het misschien wel, maar het komt helemaal niet van pas. Ze doen niets anders dan wedstrijden aankondigen en vragen wat die zogenaamde deskundigen er van vinden. Dat kan Daphne ook wel.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:52 schreef Pritt het volgende:
Laat maar lekker RTL Boulevard presenteren en laat een vakman het voetbal doen, sankyouverymuts.
Ja maar ik weet zeker dat wanneer zij het presenteert het in de stijl van boulevard gaat, met een vlaag "grappigheid", iets wat ik totaal niet bij voetbal wil zien. Je krijgt dan het gevoel niet serieus genomen te worden. Dat gevoel heb ik bij Tan eerlijk gezegd ook niet echt maar bij Genee bijvoorbeeld wel, helaas struikelt Genee weer iets te vaak over zijn woorden.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:57 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Ik heb een Tan of Van Peperstraten ook nog nooit op vakkennis kunnen betrappen. Ze hebben het misschien wel, maar het komt helemaal niet van pas. Ze doen niets anders dan wedstrijden aankondigen en vragen wat die zogenaamde deskundigen er van vinden. Dat kan Daphne ook wel.
Ken je die uitdrukking niet over de presentator van Studio Sport "Het gezicht boven je bord op zondag avond"quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:21 schreef N.i.c.k het volgende:
I'm in, goed initiatief.
Hoe gaat de 'petitie' vorm krijgen ?
trouwens, boven m'n bord ?
Dat doet ze alleen maar bij Boulevard omdat dat het format s. Na GMNL dacht men eerder dat ze naar 2 vandaag of netwerk zou gaan, dan rtl. Het is een vakvrouw en kan presenteren. En tsja, .. alles is beter dan de excuusneger of geneetje.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:01 schreef Pritt het volgende:
[..]
Ja maar ik weet zeker dat wanneer zij het presenteert het in de stijl van boulevard gaat, met een vlaag "grappigheid", iets wat ik totaal niet bij voetbal wil zien. Je krijgt dan het gevoel niet serieus genomen te worden. Dat gevoel heb ik bij Tan eerlijk gezegd ook niet echt maar bij Genee bijvoorbeeld wel, helaas struikelt Genee weer iets te vaak over zijn woorden.
Laat Jan van Halst het maar lekker doen.![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:09 schreef BB-boy het volgende:
Het best zou natuurlijk een duo prestentatie zijn met pa en dochter Barend.
Golfer wil de 85jarige Herman Kuiphof ter identivicatiequote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:27 schreef golfer het volgende:
Tegen.
Opvallend, de ouwetjes zijn tegen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:05 schreef Beschouw het volgende:
Tegen. Geen vrouwen bij voetbal op tv.
Tong is ook voor.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Opvallend, de ouwetjes zijn tegen.
Geen afleiding van het voetbal door de presentratie. Gewoon droog en sec presenteren zoals Bob Spaak het deed.
Die is nog piepjong vergeleken bij Beschouw en ik.quote:
Hoe doe je dat dan met het bord op schoot?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:20 schreef pekel het volgende:
Eens. Geef d'r het 19 uur-programma.
Met een grote tent voetbal voor de tv kijken. [afbeelding]
Benen wat dichter bij elkaar, moet het bord maar wat opschuiven.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:05 schreef DRD het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan met het bord op schoot?
Het is even goed dat je vermeld dat het een vrouw is, ik zag het niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:48 schreef Stinger__ het volgende:
Nee.. gewoon nee.
Babs Barend heeft het presenteren van een voetbal programma voor alle vrouwen verneukt..
Nee, het blijft een initiatief van een lokaal Boschenaars rukkertje.quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:49 schreef pekel het volgende:
Is er al een landelijke actie opgezet?
Ik vermoed voor Heracles. Ik ben voor: Waar die ellendige Barbara Barend als opper-Ajaxfan af en toe quasi-deskundig uit de hoek meende te moeten komen, zie ik Bunskoek dat niet doen. Het is juist perfect wanneer er een duidelijk verschil is tussen de "deskundigen" en de presentator: De rol van laatstgenoemde is m.i. niets meer en niets minder dan het in goede banen leiden van het gespreksonderwerp.quote:Op woensdag 18 juli 2007 02:15 schreef tong80 het volgende:
Daphne is voor de Graafschap. Misschien stopt ie z'n actie dan
Whehe, ik ook, boterhammetje met daphne, voor het werk. Nu zit er een pot die alles opleest.quote:Op woensdag 18 juli 2007 06:09 schreef pekel het volgende:
Ik was vroeger anders altijd vaste kijker bij Goedemorgen NL. Nu ze weg is kijk ik nooit meer..
Vaste kijker niet, maar als ik als ik 's ochtends tijd over had en ik zette de tv aan, bleef ik 9 van de 10 keer wel bij Daphne hangenquote:Op woensdag 18 juli 2007 06:09 schreef pekel het volgende:
Ik was vroeger anders altijd vaste kijker bij Goedemorgen NL. Nu ze weg is kijk ik nooit meer..
quote:Op woensdag 18 juli 2007 08:26 schreef M0NTANA het volgende:
Daphne Bunskoek is een ongelooflijke doos, ik heb liever Bridget Maasland:
[afbeelding]
"Maak voetbal niet kapot"quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik wil graag een petitie beginnen en deze aanbieden bij Fons van Westerloo met als inzet Daphne Bunskoek als presentatrice van een voetbalprogramma.
Daphnes tieten zijn niet van plastic in ieder geval.quote:Op woensdag 18 juli 2007 08:26 schreef M0NTANA het volgende:
Daphne Bunskoek is een ongelooflijke doos, ik heb liever Bridget Maasland:
[afbeelding]
Bewijs?quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:36 schreef PyTh het volgende:Daphnes tieten zijn niet van plastic in ieder geval.
Dat kan elke kenner toch zien man!quote:
Die van Bridget Maasland zijn van plastic?quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:14 schreef ErikT het volgende:
Liefst heb ik natuurlijk gewoon Tom Egbers.
We gaan uh kijken naar uh de eerste uhhhuhh samenuhvatting tussen uhh Feyeuhhnoord en uuhh Ajax waar Hunt-uhhh-huntelaar weer terug is van zijn uhh schorsing.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:14 schreef ErikT het volgende:
Liefst heb ik natuurlijk gewoon Tom Egbers.
Als ze dit soort outfits draagt:quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:48 schreef sjimz het volgende:
Yes sir.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Die van Bridget Maasland zijn van plastic?![]()
Dat is dus een ja.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:54 schreef M0NTANA het volgende:
Yolanthe Cabau van Kasbergen, Chantal Janzen, Katja Schuurman of Ellemieke Vermolen mogen het van mij ook gaan presenteren, met andere woorden: who cares? Er mag van mij best een geil wijf bij zitten, als ze haar bek maar dichthoudt, het gaat om de voetbalbeelden.
Mits zij haar bek dichthoudt, als je dat er maar bij vermeld, als je die petitie overhandigd.quote:
Die kunnen niet presenteren. Daphne wel. En Daphne houdt van voetbalquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:54 schreef M0NTANA het volgende:
Yolanthe Cabau van Kasbergen, Chantal Janzen, Katja Schuurman of Ellemieke Vermolen mogen het van mij ook gaan presenteren, met andere woorden: who cares? Er mag van mij best een geil wijf bij zitten, als ze haar bek maar dichthoudt, het gaat om de voetbalbeelden.
Inderdaad,quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:01 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Die kunnen niet presenteren. Daphne wel. En Daphne houdt van voetbal![]()
Als meteen die 2 van Barend meegenomen worden + van Gelder teken ik d'rvoor.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:08 schreef Beschouw het volgende:
Kan er geen petitie opgesteld worden dat Tan in rook oplost?
Betekent overigens niet dat ik een vrouw in zijn plaats wil. Zelfs geen naakte vrouw.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:52 schreef BoNi het volgende:
Er zijn zoveel mooie foto's van Daphne en dan kiest de TS net deze voor in de OP......![]()
Je moet dit wel snel doorsturen naar Fons, anders zijn die contracten al getekend.quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja volgens mij weet iedereen wel hoe Daphne er uit ziet / kan zien.
60 man inmiddels
quote:
quote:
Je moet toch wel rond de 100.000 zitten wil je indruk maken. Landelijke actie van maken dusquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja volgens mij weet iedereen wel hoe Daphne er uit ziet / kan zien.
60 man inmiddels
Nogmaals, wat hebben Humberto Tan, Dione de Graaf, of Toine van Peperstraten ooit voor kennis moeten tonen in hun uitzendingen? Wilfred Genee is een kenner, dat zie je aan alles. Maar als je me vertelt dat die anderen niet eens weten wat buitenspel, zou ik je zo geloven.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:55 schreef koningdavid het volgende:
Dat er mensen zijn die inhoudelijke redenen ervoor proberen te geven.![]()
wil wel eens zien hoe jij dat doet, dus post ik hier nog evenquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:51 schreef TerroRobbie het volgende:
We naderen de 50!
Mocht dit topic een deel 2 halen dan beschouw ik het als een succes en gaant we Robbie het echt landelijk aanpakken.
Misschien wordt het wel net zo succesvol als Jorien z'n handtekeningenactie voor Dirk Kuytquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:23 schreef ruud_fr het volgende:
wil wel eens zien hoe jij dat doet, dus post ik hier nog even
Genne mag van mij per direct weg. Doe mij maar Humberto Tan erbij. Genee is een vreselijk irritant kereltjequote:Op woensdag 18 juli 2007 21:23 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Nogmaals, wat hebben Humberto Tan, Dione de Graaf, of Toine van Peperstraten ooit voor kennis moeten tonen in hun uitzendingen? Wilfred Genee is een kenner, dat zie je aan alles. Maar als je me vertelt dat die anderen niet eens weten wat buitenspel, zou ik je zo geloven.
Iemand op die positie moet vooral anderen aan het woord laten en een goed gesprek kunnen leiden met de echte deskundigen. Waarom zou Daphne Busnkoek dat niet kunnen? Ze is gewoon een ontzettend goede presentatrice. Heel naturel, spontaan en ad rem. Ja, ze is ook enorm mooi, maar ik ben verder echt wel serieus. Het is ook niet dat ze niets van voetbal af weet trouwens.
Ik zeg het duo Bunskoek/Genee![]()
Ga je mond spoelen! Saus is een held!quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:24 schreef Fathom het volgende:
[..]
Genne mag van mij per direct weg. Doe mij maar Humberto Tan erbij. Genee is een vreselijk irritant kereltje
Wilfred "Elke wedstrijd bij Sport7/Talpa is geweldig, zó mooi heeft u het nog nooit gezien dus ik giet er nog een overdreven ophemelend sausje overheen" Genee.quote:
Robbie heeft als target een deel 2 gezet. Als dat er komt zonder al te veel off-topic geneuzel, zal hij zich gesteund voelen en een actie op poten zetten.quote:Op donderdag 19 juli 2007 02:57 schreef Yeahinho het volgende:
Wanneer beginnen we met de website?
Bedankt,quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:27 schreef twi het volgende:
"Uiteindelijk zal de uitkomst hiervan dan aangeboden worden aan RTL baas Fons van Westerloo. En hopen we Daphne Bunskoek vanaf half augustus op de buis te zien."
Is die niet wat overbodig? Misschien wel correct, maar ik vind 't altijd zo simpel lezen met een extra dan ertussen. Hetzelfde geldt eigenlijk voor het begin van de laatste zin. We hopen dat Daphne Bunskoek vanaf half augustus op de buis te zien is bij ......
En dan waar ze precies gebruikt moet worden. De nieuwe formule van Voetbal Insite, de presentatie van het eredivisieprogramma, de analyse van het buitenlands voetbal of een nieuw praatprogramma over voetbal?
Want half augustus zal ze sowieso wel op de buis te zien zijn (bij andere programma's).
Het staat er inderdaad tussen, maar ik denk dat voor RTL er maar 1 voetbalpraatprogramma © is en dat is Voetbal Insite. Ik zou haar dat best willen zien doen. Dan mag Humberto Tan best de samenvattingen van de eredivisie aan elkaar praten, en Genee het buitenlands voetbal. Of doe ik daarmee weer afbreuk aan de petitie?quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Bedankt,
Een nieuw voetbalpraatprogramma, zoals er ook in staat. Of komt dat niet duidelijk genoeg naar voren.
Rest ook bedankt.![]()
Staan best een paar goede scrabbelwoorden in trouwens: voetbalpraatprogramma, voetbaltelevisieland![]()
zal em nog even verder lezen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Geachte mediavertegenwoordiger,
Hierbij vindttttt u een persbericht met betrekking tot een petitie om Daphne Bunskoek een voetbalprogramma te laten presenteren.
Hier ben ik het wel mee eens. Ze houdt van het spelletje en heeft er ook wel verstand van geloof ik, maar bij zo'n Voetbal Insite is Genee denk ik beter, ik denk dat hij voetbalinhoudelijk de discussie beter kan leiden. Ander soortige programma, zoals inderdaad dus De Wedstrijden, lijken me geweldig voor Daphnequote:Op donderdag 19 juli 2007 12:53 schreef BobbyHill het volgende:
Ik zou juist Daphne bij de wedstrijden zetten, zodat ze de filmpjes kan aankondigen en met de deskundigen in gesprek gaat na de wedstrijd. Zo'n praatprogramma zie ik toch liever Genee doen. Tenzij Daphne verschrikkelijk veel voetbalverstand blijkt te hebben, maar ik gok dat Genee dat meer heeft
Zónder t, als je/jij/u erachter komt.quote:
Volgens mij ook.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zónder t, als je/jij/u erachter komt.
Was al van plan om methodmich te PM'en, want ik was er al niet zeker van.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:59 schreef Suijk het volgende:
Met t als er u er achter aan komt.
'Pakt u de bal even?'
NEEE! ze moet bij de wedstrijden, insite kijk ik toch nooit naarquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee dat is eigenlijk zo'n beetje de bedoeling. Bij de wedstrijden gaat het echt om de wedstrijden, mogen ze van mijn part Ron Brandsteder laten presenteren. Maar juist zo'n programma als voetbal Insite heeft een frisse wind nodig vind ik.
Ah, toch eens een DVD recorder kopen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:17 schreef Solstice het volgende:
Je kunt het ook voor je op laten nemen en dan doorspoelen als er voetbal opkomt.
Hoe kan je?quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:44 schreef BVO het volgende:
Wat jammer dat ik de mail van Daphne (waarmee ik ooit gemaild heb n.a.v. haar winst in een tournament op FOK!) kwijt ben, anders had ze zelf nog even haar voorkeuren kunnen geven
.
Ik mailde het toentertijd naar Boulevard, die stuurden het blijkbaar door. Betwijfel of dat nu werkt, vanwege de zomerstopquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:47 schreef Bupatih het volgende:
Maar de vraag is: hoe kwam je in eerste instantie aan haar e-mailadres? En zou je die zo weer kunnen krijgen/achterhalen?
Oh. Nou ja, ik blijf het maar matig vinden dat je haar e-mail(adres) nu kwijt bent!quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik mailde het toentertijd naar Boulevard, die stuurden het blijkbaar door. Betwijfel of dat nu werkt, vanwege de zomerstop.
M'n hele histrorie is naar de filestijnen. Zelfs die van H. toenquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh. Nou ja, ik blijf het maar matig vinden dat je haar e-mail(adres) nu kwijt bent!
Macht der gewoonte. Wij noemen hem altijd Saus en dat tikte ik dus ook zonder erg.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:13 schreef MaxPower het volgende:
En daarom doe je dat ook op Fok waar niemand dat begrijpt.
rtlboulevard@rtl.nl proberen?quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Email van Daphne zou helemaal ideaal zijn, kijken hoe ze er zelf in staat.
http://pages.google.com/quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja ik zit te twijfelen, naar fok frontpage heb ik al gestuurd. Maar eigenlijk moet ik eerst een site hebben. Iemand die een redelijk siteje kan bouwen?
Email van Daphne zou helemaal ideaal zijn, kijken hoe ze er zelf in staat.
Inderdaad, Daphe is tof! Geen lekker wijf!quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:08 schreef BobbyHill het volgende:
Door die plaatjes van Daphne devalueert het topicOp basis van uiterlijk zou je elk lekker wijf wel voor de camera van de wedstrijden kunnen zetten. Het gaat er juist om dat Daphne buiten dat ze enorm prachtig is, ook heeft bewezen dat ze een hele goede vakvrouw is. Dat moet wel de boventoon blijven voeren, want anders haalt Robbie z'n petitie het nooit
doe ik wel, tijd genoeg voorquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja ik zit te twijfelen, naar fok frontpage heb ik al gestuurd. Maar eigenlijk moet ik eerst een site hebben. Iemand die een redelijk siteje kan bouwen?
Klootzakkenquote:
quote:
Staat nog in de wachtrij dus...quote:Berichttitel Submitdatum Status
[HERS] DAPHNE BOVEN JE BORD! 19 jul 2007 13:51 In wachtrij
Stuur het dan door naar die nieuws- en voetbalsites die ik hierboven had gepost.quote:
Ik zal achter de schermen dit topic wel besprekenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:36 schreef rubbereend het volgende:
submit het anders ook even bij sport.fok.nl
Donequote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:12 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik zal achter de schermen dit topic wel bespreken
Hehe.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:13 schreef Veerboot het volgende:
Voila, nu (toch) ook op de Frontpage
'Daphne Bunskoek moet voetbal presenteren'
Mijndomein?quote:
Geen dankquote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:26 schreef Bupatih het volgende:
't Loopt wel storm opeens.
Bedanktquote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:29 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Geen dank
Had ik trouwens al geroepen dat ik ook vóór ben? Al ben ik eigenlijk ook voor Genee, maar goed
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ja, prima.
Alles beter dan die rooie dyke.
Daphne is okay.
now you are doomed for lifequote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:49 schreef swarmahoer het volgende:
mee eens (eerste en hopelijk laatste post in VBL maar dit is voor n leuk doel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |