Als ze dit soort outfits draagt:quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:48 schreef sjimz het volgende:
Yes sir.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Die van Bridget Maasland zijn van plastic?![]()
Dat is dus een ja.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:54 schreef M0NTANA het volgende:
Yolanthe Cabau van Kasbergen, Chantal Janzen, Katja Schuurman of Ellemieke Vermolen mogen het van mij ook gaan presenteren, met andere woorden: who cares? Er mag van mij best een geil wijf bij zitten, als ze haar bek maar dichthoudt, het gaat om de voetbalbeelden.
Mits zij haar bek dichthoudt, als je dat er maar bij vermeld, als je die petitie overhandigd.quote:
Die kunnen niet presenteren. Daphne wel. En Daphne houdt van voetbalquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:54 schreef M0NTANA het volgende:
Yolanthe Cabau van Kasbergen, Chantal Janzen, Katja Schuurman of Ellemieke Vermolen mogen het van mij ook gaan presenteren, met andere woorden: who cares? Er mag van mij best een geil wijf bij zitten, als ze haar bek maar dichthoudt, het gaat om de voetbalbeelden.
Inderdaad,quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:01 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Die kunnen niet presenteren. Daphne wel. En Daphne houdt van voetbal![]()
Als meteen die 2 van Barend meegenomen worden + van Gelder teken ik d'rvoor.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:08 schreef Beschouw het volgende:
Kan er geen petitie opgesteld worden dat Tan in rook oplost?
Betekent overigens niet dat ik een vrouw in zijn plaats wil. Zelfs geen naakte vrouw.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:52 schreef BoNi het volgende:
Er zijn zoveel mooie foto's van Daphne en dan kiest de TS net deze voor in de OP......![]()
Je moet dit wel snel doorsturen naar Fons, anders zijn die contracten al getekend.quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja volgens mij weet iedereen wel hoe Daphne er uit ziet / kan zien.
60 man inmiddels
quote:
quote:
Je moet toch wel rond de 100.000 zitten wil je indruk maken. Landelijke actie van maken dusquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja volgens mij weet iedereen wel hoe Daphne er uit ziet / kan zien.
60 man inmiddels
Nogmaals, wat hebben Humberto Tan, Dione de Graaf, of Toine van Peperstraten ooit voor kennis moeten tonen in hun uitzendingen? Wilfred Genee is een kenner, dat zie je aan alles. Maar als je me vertelt dat die anderen niet eens weten wat buitenspel, zou ik je zo geloven.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:55 schreef koningdavid het volgende:
Dat er mensen zijn die inhoudelijke redenen ervoor proberen te geven.![]()
wil wel eens zien hoe jij dat doet, dus post ik hier nog evenquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:51 schreef TerroRobbie het volgende:
We naderen de 50!
Mocht dit topic een deel 2 halen dan beschouw ik het als een succes en gaant we Robbie het echt landelijk aanpakken.
Misschien wordt het wel net zo succesvol als Jorien z'n handtekeningenactie voor Dirk Kuytquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:23 schreef ruud_fr het volgende:
wil wel eens zien hoe jij dat doet, dus post ik hier nog even
Genne mag van mij per direct weg. Doe mij maar Humberto Tan erbij. Genee is een vreselijk irritant kereltjequote:Op woensdag 18 juli 2007 21:23 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Nogmaals, wat hebben Humberto Tan, Dione de Graaf, of Toine van Peperstraten ooit voor kennis moeten tonen in hun uitzendingen? Wilfred Genee is een kenner, dat zie je aan alles. Maar als je me vertelt dat die anderen niet eens weten wat buitenspel, zou ik je zo geloven.
Iemand op die positie moet vooral anderen aan het woord laten en een goed gesprek kunnen leiden met de echte deskundigen. Waarom zou Daphne Busnkoek dat niet kunnen? Ze is gewoon een ontzettend goede presentatrice. Heel naturel, spontaan en ad rem. Ja, ze is ook enorm mooi, maar ik ben verder echt wel serieus. Het is ook niet dat ze niets van voetbal af weet trouwens.
Ik zeg het duo Bunskoek/Genee![]()
Ga je mond spoelen! Saus is een held!quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:24 schreef Fathom het volgende:
[..]
Genne mag van mij per direct weg. Doe mij maar Humberto Tan erbij. Genee is een vreselijk irritant kereltje
Wilfred "Elke wedstrijd bij Sport7/Talpa is geweldig, zó mooi heeft u het nog nooit gezien dus ik giet er nog een overdreven ophemelend sausje overheen" Genee.quote:
Robbie heeft als target een deel 2 gezet. Als dat er komt zonder al te veel off-topic geneuzel, zal hij zich gesteund voelen en een actie op poten zetten.quote:Op donderdag 19 juli 2007 02:57 schreef Yeahinho het volgende:
Wanneer beginnen we met de website?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |